Goh.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Wat is die Bontes trouwens een pauper joh
Wat ze er zoal mee doen kunnen we niet weten, wij zijn geen AIVD hé met backdoor op hun blackberries en iPhonesquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan je ook gewoon met nuttiger zaken bezig houden. Wat iemand al zei, het is niet of ie aan het candycrushen is.
Jullie dachten dat hij net bij de eerste toespraken ook galgje op die papieren aan het doen was?
Dan snap ik het probleem niet.quote:
Denkt iemand echt dat er een 'bonnetje' cq. 'factuur' geschreven wordt van dit soort dealsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De originelen vast en zeker. Dan gaat het inderdaad om wat in of ander afgeschreven systeem is blijven hangen.
Ik denk niet dat de spreker er mee zit. Blijft enkel het domme volk over dat niet begrijpt hoe het in zijn werk gaat. Ik hoop vandaag weer hier en daar een ziel verlicht te hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat ze er zoal mee doen kunnen we niet weten, wij zijn geen AIVD hé met backdoor op hun blackberries en iPhonesMaar ongeacht wat ze erop uitvreten: werkgerelateerd of niet, je creëert er wel een ongeïnteresseerde houding mee richting de spreker op dat moment.
Omdat het na de uitzending van Nieuwsuur al kristalhelder was dat er stront aan de knikker was...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:28 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
[..]
Dan snap ik het probleem niet.
De reden dat Opstelten is opgestapt is omdat het bonnetje toch nog gevonden is. Waarom wordt Rutte dan verweten dat hij Opstelten wel steunde toen zijn fout nog niet duidelijk was?
Mede omdat toen (dankzij Nieuwsuur) al lang duidelijk was dat Ome Ivo de waarheid niet sprak, dus de Kamer verkeerd heeft geïnformeerd. Dat mag niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:28 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
[..]
De reden dat Opstelten is opgestapt is omdat het bonnetje toch nog gevonden is. Waarom wordt Rutte dan verweten dat hij Opstelten wel steunde toen zijn fout nog niet duidelijk was?
Ik stem voor.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:30 schreef Alxander het volgende:
Roemer als laatste, komt de MvW nog????
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)hoe-het-verder-gaat/quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:28 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
[..]
Denk 't niet. Wilders is meestal de eerste die er eentje indient.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:30 schreef Alxander het volgende:
Best mogelijk, gezien de taal van sommige sprekers in 2e termijn. Buma boos, Pechtold boos, Wilders altijd boos.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:30 schreef Alxander het volgende:
Nee, ik beschreef de algemene werking. Maar ergens is wel opdracht gegeven tot deze betaling. Daar is ergens een document van geweest.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:29 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Denkt iemand echt dat er een 'bonnetje' cq. 'factuur' geschreven wordt van dit soort deals![]()
Er wordt een vaststellingovereenkomst getekend van wat er betaald wordt, niet van wat er overblijft.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:29 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Omdat het na de uitzending van Nieuwsuur al kristalhelder was dat er stront aan de knikker was...
Dus het was ten tijde van het interview waarin Rutte Opstelten steunde al duidelijk dat Opstelten de kamer verkeerd heeft geïnformeerd? Waarover dan precies?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mede omdat toen (dankzij Nieuwsuur) al lang duidelijk was dat Ome Ivo de waarheid niet sprak, dus de Kamer verkeerd heeft geïnformeerd. Dat mag niet.
Maar wie de fuck kan het wat schelen wat er 15 jaar geleden in een beperkt geval is afgesproken? Alsof het mij wat intereseert wat ik 15 jaar geleden aan gas water en licht betaaldequote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mede omdat toen (dankzij Nieuwsuur) al lang duidelijk was dat Ome Ivo de waarheid niet sprak, dus de Kamer verkeerd heeft geïnformeerd. Dat mag niet.
Verkeerde bedragen. Hij zei 2m, was al een feit dat dat bedrag niet klopt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:31 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
[..]
[..]
Dus het was ten tijde van het interview waarin Rutte Opstelten steunde al duidelijk dat Opstelten de kamer verkeerd heeft geïnformeerd? Waarover dan precies?
Want een miljoenendeal is ook te vergelijken met gas/water/elektraquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:31 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Maar wie de fuck kan het wat schelen wat er 15 jaar geleden in een beperkt geval is afgesproken? Alsof het mij wat intereseert wat ik 15 jaar geleden aan gas water en licht betaalde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |