Tenzij in ene een onverwacht MvWquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsof niet allang bekend is wat men gaat zeggen. Die zijn al 3 stappen verder joh, dit is een toneelstukje, niets nieuws wordt hier gezegd
Ik denk dat menig parlementair journalist goud geld zou over hebben voor de Whatsapp en sms berichten van ministers en kamerleden....quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ongeinteresseerd aan het kutten? God mag weten wat voor (relevante) info hij binnenkrijgt. Vind dit nogal een aanname, het lijkt mij dat je met jouw negatieve beeld van de man een waarschijnlijk onjuiste conclusie trekt
Dat ben ik met je eens. Maar enfin, dan nog ga je bij een toneelstukje wel kijken en niet god weet ik veel wat niet meer doen als publiekquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsof niet allang bekend is wat men gaat zeggen. Die zijn al 3 stappen verder joh, dit is een toneelstukje, niets nieuws wordt hier gezegd
Verkiezingstijd héquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:24 schreef crashbangboom het volgende:
Jezus Christ, dus nu gaan onze politici zich al druk maken over iets wat 15 jaar geleden al dood en begraven was.
Hebben ze nou niks beters te doen dat oude vliegen te vangen?
Die zitten gewoon met elkaar te appen om die motie op te stellenquote:
Dat, of je volgt het nieuws en weet waar het over gaat... Keuzes, keuzes, keuzes...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:24 schreef crashbangboom het volgende:
Jezus Christ, dus nu gaan onze politici zich al druk maken over iets wat 15 jaar geleden al dood en begraven was.
Als het je niet boeit ga je toch lekker iets anders doenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:24 schreef crashbangboom het volgende:
Bij een ander debat was er op Politiek24 zag je de twitters van kamerleden langskomen. Die gingen dan echt nergens over.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik verdenk er velen van. Maar buiten dat ziet het er gewoon niet uit. Verbied die dingen gewoon in de kamer. Maargoed, dat is een heel ander verhaal en daar gaat het nu niet over. Terug ontopic
Je kan je ook gewoon met nuttiger zaken bezig houden. Wat iemand al zei, het is niet of ie aan het candycrushen is.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar enfin, dan nog ga je bij een toneelstukje wel kijken en niet god weet ik veel wat niet meer doen als publiek
Het gaat er niet om wat ik doe, maar onze volksvertegenwoordigers. Of kunnen die niks nuttigs bedenken in het heden?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Als het je niet boeit ga je toch lekker iets anders doen
De originelen vast en zeker. Dan gaat het inderdaad om wat in of ander afgeschreven systeem is blijven hangen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Archieven worden regelmatig opgeschoond, ik kan me goed voorstellen dat facturen van 15 jaar geleden allang weggemikt zijn.
Zijn ploeg niet onder controle hebben. Drie dagen terug nog in een interview zeggen: ik zou Opstelten als nog opstellen. Drie dagen later: Opstelten foetsiequote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:25 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
En wat wordt Rutte nu eigenlijk verweten?
Was ten tijde van dat interview 'het bonnetje' al gevonden?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zijn ploeg niet onder controle hebben. Drie dagen terug nog in een interview zeggen: ik zou Opstelten als nog opstellen. Drie dagen later: Opstelten foetsie
Nee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:27 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
[..]
Was ten tijde van dat interview 'het bonnetje' al gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |