Voor Pechtold kunnen verkiezingen anders best aardig uitpakken gezien de peilingenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:01 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Pechtold zal dit toch nooit steunen? Hij wilt dat het kabinet blijft zitten.
Nouja het is helemaal interessant geworden omdat Cees klaarblijkelijk heeft gezegd maak het maar openbaar. Dan kan men niet anders dan dat ook doen lijkt me, anders wordt het wel heel vreemd.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank, staan geen voorwaarden in waaronder de geheimhouding teniet gedaan kan worden, noch dat deze permanent is... Interessante materie voor juristen
Peilingen, tsja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor Pechtold kunnen verkiezingen anders best aardig uitpakken gezien de peilingen
Die positie van D66 blijft lastig.. Ze kunnen heel veel invloed uitoefenen in dit kabinet en uit de wind blijven, aan de andere kant zou er (met de nadruk op zou) de mogelijkheid kunnen bestaan dat er een D66 premier uit komt rollen...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor Pechtold kunnen verkiezingen anders best aardig uitpakken gezien de peilingen
Staan op 23, bij EénVandaagquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Ligt eraan. Een overeenkomst is tussen 2 partijen, volgens mij moeten beide partijen dan ook akkoord gaan met het openbaar maken. En iets zegt me dat Rutte hier niet heel erg voor is...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja het is helemaal interessant geworden omdat Cees klaarblijkelijk heeft gezegd maak het maar openbaar. Dan kan men niet anders dan dat ook doen lijkt me, anders wordt het wel heel vreemd.
Dat ook, al was het alleen al om de PVV buiten de regering te houden. Iets wat ik wel zie gebeuren bij de volgende verkiezingen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:05 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Die positie van D66 blijft lastig.. Ze kunnen heel veel invloed uitoefenen in dit kabinet en uit de wind blijven, aan de andere kant zou er (met de nadruk op zou) de mogelijkheid kunnen bestaan dat er een D66 premier uit komt rollen...
Rutte weet niet wat er gedeald is. Ik denk dat Teeven er veel minder voor is. En die heeft nu weinig meer te vertellen. Voor de schermen dan. Ik ben benieuwd of dit openbaar gemaakt gaat worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt eraan. Een overeenkomst is tussen 2 partijen, volgens mij moeten beide partijen dan ook akkoord gaan met het openbaar maken. En iets zegt me dat Rutte hier niet heel erg voor is...
Dat kan best zijn maar dan 'kantelt de beeldvorming' zoals halve zoolstra dat noemde.. Dan krijg je het beeld dat de MP wat te verbergen heeft, als blijkt dat Cees H. het allemaal prima vindt...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt eraan. Een overeenkomst is tussen 2 partijen, volgens mij moeten beide partijen dan ook akkoord gaan met het openbaar maken. En iets zegt me dat Rutte hier niet heel erg voor is...
Ik ook...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat ook, al was het alleen al om de PVV buiten de regering te houden. Iets wat ik wel zie gebeuren bij de volgende verkiezingen.
Het is dan gewoon een feit dat er wat te verbergen valt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:08 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat kan best zijn maar dan 'kantelt de beeldvorming' zoals halve zoolstra dat noemde.. Dan krijg je het beeld dat de MP wat te verbergen heeft, als blijkt dat Cees H. het allemaal prima vindt...
Precies. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe dit tot een goed einde gebreid gaat worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:08 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat kan best zijn maar dan 'kantelt de beeldvorming' zoals halve zoolstra dat noemde.. Dan krijg je het beeld dat de MP wat te verbergen heeft, als blijkt dat Cees H. het allemaal prima vindt...
En als de Kamer vraagt om openbaarmaking, dan moet je als minister wel van héél goede huize komen om het niet openbaar te maken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is dan gewoon een feit dat er wat te verbergen valt.
Al bestaat (of bestond tot de interruptie van Pechtold) de schijn dat het Cees H. was die wat te verbergen had (gesnitched voor geld of zo), maar dat lijkt niet zo te zijn...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is dan gewoon een feit dat er wat te verbergen valt.
Einde 1e termijn. Ze gaan straks weer verder.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:11 schreef LTVDK het volgende:
Ik ging net even eten toen het schijnbaar mis ging. Maar is het nu geschorst omdat Rutte alleen maar hetzelfde antwoord kon geven of dat de andere partijen een MvW aan het opstellen zijn?
Merciquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Einde 1e termijn. Ze gaan straks weer verder.
1e termijn was klaar. Mijn kijk is dat Rutte averij heeft opgelopen, ik heb hem wel eens gladder door debatten zien komen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:11 schreef LTVDK het volgende:
Ik ging net even eten toen het schijnbaar mis ging. Maar is het nu geschorst omdat Rutte alleen maar hetzelfde antwoord kon geven of dat de andere partijen een MvW aan het opstellen zijn?
En betaalsystemen waren mogelijk al wel digitaal maar dikke kans dat die toen nog niet alle documenten bewaarden. En dat het inderdaad niet heel eenvoudig is daar de betreffende gegevens weer uit naar voren te halen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat valt nogal tegen, alles wat op papier is, neemt nogal ruimte in. En pas sinds kort wordt alles gedigitaliseerd.
Doedens had de afschriften toch nog?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En betaalsystemen waren mogelijk al wel digitaal maar dikke kans dat die toen nog niet alle documenten bewaarden. En dat het inderdaad niet heel eenvoudig is daar de betreffende gegevens weer uit naar voren te halen.
Ik vind dat Rutte wel om de zaken heen draait en erg sterk is hij vanavond niet. Ook stom dat hij heel de tijd glashard beweert dat de inhoud van de deal hem niks uitmaakt terwijl het daar juist om gaat.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:13 schreef SureD1 het volgende:
[..]
1e termijn was klaar. Mijn kijk is dat Rutte averij heeft opgelopen, ik heb hem wel eens gladder door debatten zien komen.
Niet noodzakelijk een MvW, ik denk sowieso een motie over een externe onderzoekscommissie die de zaak moet gaan onderzoeken en niet de toekomstige MvJ waar Rutte zich nu achter verschuilt.
Betalingsgegevens worden niet eeuwig bewaard lijkt me.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doedens had de afschriften toch nog?
Overigens gok ik dat dat destijds bij de overheid allemaal op microfilm werd gezet, en dat systeem werkt nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |