quote:Nog nooit bereikte een Zwitserse ploeg de kwartfinales van de UEFA Champions League. FC Basel kan voor een primeur zorgen, maar dan moet het elftal in Portugal nog wel afrekenen met FC Porto. De eerste wedstrijd eindigde in 1-1.
Voor de Zwitsers is dit geen al te gunstige uitgangspositie voor de return. Toch is Basel-trainer Paulo Sousa niet ontevreden. "Porto speelde beter dan wij en verdiende dit resultaat", zei hij tijdens de persconferentie na afloop van de eerste wedstrijd. "Maar wij kunnen beter dan we hebben laten zien. Daarom gaan we vol vertrouwen en met een duidelijk plan naar Portugal." Wil Sousa met Basel doorgaan in de Champions League, dan moet de ploeg winnen of een doelpuntrijk gelijkspel uit het vuur slepen.
Link met Nederland
Beide ploegen in deze achtste finale van de UEFA Champions League hebben overigens een link met Nederland. Basel-verdediger Philipp Degen heeft namelijk een Nederlandse moeder. Bij tegenstander FC Porto staat Bruno Martins Indi onder contract. De Nederlandse international is de afgelopen weken zijn basisplaats in het team van de Portugezen echter kwijtgeraakt.
voor wie gaan we juichen? FC BAYERN speelt morgen pasquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dinsdag 10 maart opent FC Porto de deuren van het Estádio do Dragäo voor FC Basel én voor de NOS. De Portugezen zijn thuis licht in het voordeel, te meer daar het eerste duel in Zwitserland eindigde in 1-1. Presentator Jack van Gelder en commentator Jeroen Grueter zijn ter plaatse voor hun bijdragen aan de rechtstreekse uitzending op NPO 3. In Hilversum wordt de wedstrijd geanalyseerd door Co Adriaanse en Youri Mulder. De tweede wedstrijd van deze avond gaat tussen Real Madrid en Schalke 04 en is - met commentaar van Jan Roelfs - in samenvatting te zien.
Voor wie gaan we juichen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Porto - Fabiano; Danilo, Maicon, Marcano, Alex Sandro; Evandro, Casemiro, Herrera; Tello, Aboubakar, Brahimi.
Die Brahimi heb ik nog naar Cambuur gehaald in FM13quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Porto - Fabiano; Danilo, Maicon, Marcano, Alex Sandro; Evandro, Casemiro, Herrera; Tello, Aboubakar, Brahimi.
Het zit die arme man ook niet meetwitter:jackvangelder twitterde op maandag 09-03-2015 om 14:09:40Gezellig. Een keer vliegen met Ryanair. Scherm toont "vertraagd". Niemand van Ryan Air te bekennen. Kortom hoe veel later gaan wij weg ? reageer retweet
Weinig, Madjer speelt allesquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
Speelt Benny McCarthy nog bij porto?
Maicon moet er eigenlijk in zijn eentje staanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:30 schreef Grifte het volgende:
Geen BMI![]()
Gelukkig wel Hererra, schitterende voetballer is dat, mooie rotkop ook.
BROEKIE UUTquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:26 schreef KingRoland het volgende:
Persoon van de dag die het startsein geeft wanneer de broekjes naar beneden moeten is...
hafcfan
Dan kijk je toch lekker nietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:46 schreef tralalala het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te kijken.
Zet het lekker op de achtergrond aan, beetje darten erbij.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:46 schreef tralalala het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te kijken.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:49 schreef KingRoland het volgende:
ALS JE NIET WIL KIJKEN DAN KIJK JE TOCH GEWOON NIET
Ivo kan jou niet meer horen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:49 schreef KingRoland het volgende:
ALS JE NIET WIL KIJKEN DAN KIJK JE TOCH GEWOON NIET
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wisten jullie trouwens dat...
zondag 22 maart:
Feyenoord-PSV
Liverpool-Manchester United
Barcelona-Real MadridIn dit lijstje zie ik maar 1 topwedstrijd en dat is el classicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wisten jullie trouwens dat...
zondag 22 maart:
Feyenoord-PSV
Liverpool-Manchester United
Barcelona-Real MadridDit noemen wij een Super Duper Sunday SDSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
In dit lijstje zie ik maar 1 topwedstrijd en dat is el classico
Sinds wanneer ben jij zo'n Herrera fan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hector heeft zijn shine voor jouw inschakelen bewaard.
Ik weet dat jij enorm fan van Hector bent.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n Herrera fan?
Uiteraard, pracht van een speler. Mijn lievelings Mexicaan na Guardado, Diego Reyes en Marco Fabian.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet dat jij enorm fan van Hector bent.
gelukquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Algerijntjes
Hadden Duitsland aardig in de tang.
onzin duitsland is gewoon kutlandquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geluk
je speelt 100 wedstrijden en 1 daarvan kan je verliezen
Het was dat Neuer een wereldwedstrijd keepte met zijn sweepergekeepquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Algerijntjes
Hadden Duitsland aardig in de tang.
oei, ik zoek dekking.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
onzin duitsland is gewoon kutland
duitsland is idd een kutlandquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
onzin duitsland is gewoon kutland
daar heb je me tukquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
duitsland is idd een kutland
Duitsland daarentegen![]()
![]()
Mertesacker dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:01 schreef Kopsterk het volgende:
Walter Samuel heeft maar 38 pace in FIFA 15.
#teringleukefeitjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
RED ONS HENNIEGOD
ftfyquote:
Gras is groenquote:
Vrij overbodig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:08 schreef Badr_Harry het volgende:
Heeft BMI al een niggakapper gevonden in Porto?
Hij doet het er om.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Grueter spreekt Aboubakar steeds uit als Aboe Bakker.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Had liever die partij gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom is deze wedstrijd niet op NOS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Inderdaad.quote:
Ik zit alleen in dat topicquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Waarom is deze wedstrijd niet op NOS?
Ik ga zo gewoon weer naar het gestuntel van Rutte kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:14 schreef hafcfan het volgende:
Dit is niks aan. Nog geen kans gezien op die vrije trap na.
Ik schakel ook wel weer in als ik een 1-1 zie verschijnen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga zo gewoon weer naar het gestuntel van Rutte kijken
Dan zal er wel zo een doelpunt vallen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:14 schreef hafcfan het volgende:
Dit is niks aan. Nog geen kans gezien op die vrije trap na.
Nee, die overwinteren nooit xDquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal de grap alvast maken: ''De wedstrijd wordt toch niet in de ArenA gespeeld?'' xD
DEZE DOET PIJNquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij waren jou anders niet vergeten.
ik ook. Morgen weer echt voetbal.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga zo gewoon weer naar het gestuntel van Rutte kijken
Bedankt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij waren jou anders niet vergeten.
Tenzij Schalke opeens met 0-3 wint, dan heb je wel een pot gemist.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, ik heb liever dat ze wedstrijden als Porto v Basel uitzenden in de return dan een wedstrijd van Real Madrid die in de heenwedstrijd allang beslist is.
Dat gaat een beetje moeilijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tenzij Schalke opeens met 0-3 wint, dan heb je wel een pot gemist.
NEE GENADEquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je er behoefte aan dat ik een linkje naar een zingende Jack post?
Dat kan je nooit weten. Stel dat ze Real Madrid hadden uitgezonden en Portoe v Basel 4-4 eindigt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tenzij Schalke opeens met 0-3 wint, dan heb je wel een pot gemist.
Ja, maar stel dat Robben die kans in de finale wel had benut. Dan waren we misschien wereldkampioen geweest.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan je nooit weten. Stel dat ze Real Madrid hadden uitgezonden en Portoe v Basel 4-4 eindigt.
stel stel stelquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, maar stel dat Robben die kans in de finale wel had benut. Dan waren we misschien wereldkampioen geweest.
Welke finalequote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, maar stel dat Robben die kans in de finale wel had benut. Dan waren we misschien wereldkampioen geweest.
Stel dat het bonnetje nooit boven water kwam, dan zaten Ivo en Fred er nu nog.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Stel dat Jasper Cillessen wel penalty's kon keren.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij bent letterlijk de enige persoon die dat als een echte kans zietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel dat Jasper Cillessen wel penalty's kon keren.
Stel dat Arjen Robben die kans in de verlenging tegen Argentinië verzilverde
STEL DAT..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ik heb het nog eens terug gekeken en ik constateer dat Robben de bal een iets te harde tik geeft waardoor hij de controle verliest en Mascherano alsnog in kan grijpen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij bent letterlijk de enige persoon die dat als een echte kans ziet
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:24 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Waarom doe jij dat niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan iemand even haags_kwartiertje gedag zeggen?
Dit is gęnantquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moet dat?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ja in 1 minuutquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:25 schreef Coco98 het volgende:
Dus eerst bijna KJH, daarna lat, daarna goal?
Je groet niet meer wat is dezequote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:25 schreef Nober het volgende:
Basel gaat dit niet meer winnen, net als Schalke.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:27 schreef Brammess het volgende:
Hoe is dat een spoiler, ik weet zelf toch al dat ik dat niet hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:30 schreef KingRoland het volgende:
sowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gras in Santiago Bernabeu is groen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
klopt maar Robben is baas boven baas
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:42 schreef Zorro het volgende:
NOS zendt Porto - Basel uit, dus Real - Schalke wordt waarschijnlijk het spektakel van de avond.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:30 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
niet meer er gelden voorwaardenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik voorspelde een 3-0 zege voor Schalke he, die staat ook nog!
Spannend!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik voorspelde een 3-0 zege voor Schalke he, die staat ook nog!
Dat doe je maar in een ander topicquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wie kijkt er trouwens Real Schalke hier
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:26 schreef RubenSosa het volgende:
Sport1
The BBC lijkt wel omroep max![]()
Sierd![]()
Waarom praten jullie elkaar na?quote:
Bayern is pas morgenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:35 schreef Brammess het volgende:
Waarom is er geen topic voor DE wedstrijd van vanavond?
http://vocaroo.com/i/s0mYO61B4WRQquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op zijn vraag, idioot
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0mYO61B4WRQ
Wat is dit voor een laffe imitatie?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0mYO61B4WRQ
Matige versie inderdaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is dit voor een laffe imitatie?
Ik weet niet wie dat heeft gedaan maar wat een baas. Hij staat momenteel nummer 1 en was ook trending topic.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, die user klonk echt tof.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matige versie inderdaad.
De originele blijft het best.
Crewbash.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
hallooowwwwwquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matige versie inderdaad.
De originele blijft het best.
Stylo en ik vermoeden dat die persoon uit 't Gooi komt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was echt een bekakte gozer.
Was dat niet die imitatie van mijquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was echt een bekakte gozer.
Ga je zo kotsen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb zojuist een 7 gangen diner op, een bak friet met 6 blikjes bier.
Wat was ookalweer het verhaal daarachter? Omdat ie nr 9 niet mocht hebben deed ie het maar zo?quote:
Als Stylo dat zegt zal er wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Stylo en ik vermoeden dat die persoon uit 't Gooi komt.
Rm schalleke was normaal gesproken niet spannendquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef Anonymousz het volgende:
Nos zendt porto - basel uit maar niet rm - schaleke oke -_-
Hij had nummer 9, en toen Ronaldo kwam verloor hij het.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat was ookalweer het verhaal daarachter? Omdat ie nr 9 niet mocht hebben deed ie het maar zo?
Heb jij ooit 'landgenoten' gezegd in vocaroo?quote:
Persoonlijk vond ik mijn ''uh,oke'' wel geslaagd.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Stylo dat zegt zal er wel een kern van waarheid in zitten.
Wat is dit nu weer voor rare vraag. Ik vraag toch ook niet of jij zo dood gaat?quote:
ohquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rm schalleke was normaal gesproken niet spannend
albaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij ooit 'landgenoten' gezegd in vocaroo?
Iemand heeft ook een keer de leden van de staten generaal toegesproken geloof ik.
karina is helemaal dronken nu niet verder vertellenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef Anonymousz het volgende:
Nos zendt porto - basel uit maar niet rm - schaleke oke -_-
Mocht dat wel volgens de regelsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij had nummer 9, en toen Ronaldo kwam verloor hij het.
Dat is idd totaal vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor rare vraag. Ik vraag toch ook niet of jij zo dood gaat?
In zowel Italië, UEFA als FIFA kan dat.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mocht dat wel volgens de regels
Het is wel een leuke oplossing
Ik vond mijn Ambrosius imitatie wel geslaagd. Sprekend.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik mijn ''uh,oke'' wel geslaagd.
Alles gaat goed met Alba, ze is nu aan het uitrusten van een avond hard werken.quote:
Dat klopt, wijn uit pak was in de aanbieding.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
karina is helemaal dronken nu niet verder vertellen
Ik ben geen alcoholist hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:48 schreef Baconbus het volgende:
Wat is dit nu weer voor rare vraag. Ik vraag toch ook niet of jij zo dood gaat?
Dat is idd totaal vergelijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |