Wilde het juist gewoon kort houden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:36 schreef Pap89 het volgende:
@burgerbloggebeuren
"Veel woorden" weinig inhoud.
Komt over alsof je van school minimaal een x-aantal woorden moest hebben voor een voldoende
Niet echt geluktquote:
Is de burger opgesloten geweest en toen vrijgelaten?quote:Het is een vrije forse burger met eigenlijke alle facetten die een burger in de basis zou moeten hebben.
Ehm nee maar waar haal je dat uit dan?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:10 schreef CrashO het volgende:
[..]
Niet echt gelukt
Waarom gebruik je trouwens ook zoveel "dure" woorden? Want grammaticaal is het meeste om te janken. Dan kun je beter de zinnen wat simpeler houden dan zoveel mogelijk hippe woorden in je zinnen proppen compleet met de grammatica van een asielzoeker
Random voorbeeldje uit het eerste artikel waar ik op klikte (De Big Tasty).
[..]
Is de burger opgesloten geweest en toen vrijgelaten?![]()
Is de bedoeling maar moest 'm ergens snel mee vullenquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:18 schreef Gremen het volgende:
Leuk hoor blog over burgers!![]()
Nu nog eens fatsoenlijke (fastfood) burgers gaan eten van de Burger me, Tasty burger, Burgermeester enz en daarna ook nog burgers uit echte restaurants gaan reviewen
Het idee is heel erg leuk, Nils!quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:26 schreef nils7 het volgende:
Hi there,![]()
Ik kom al een tijdje op Fok maar ben op dit subforum eigenlijk nog nooit geweest.![]()
Ik ben als hamburger fan een Burger Blogje begonnen (eergisteren pas dus het is nog pril) en ben op zoek naar de beste hamburgers van Nederland.
Aangezien ik de fastfood burgers zeker niet oversla en m'n eerste blogs over burgers van de McDonald's gaan wil ik hier even ongegeneerd spammen![]()
Link naar de blog: Geburgerd.nl
Ben benieuwd wat jullie er van vinden, of ik een beetje goed zit en of jullie mij tips kunnen geven.
Hieronder een voorbeeld recensie van de Big Mac:
[..]
Moet even kijken wat ie op mobiel doet bij een grotere foto.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:18 schreef Amarantha het volgende:
Grotere foto's (zonder eerst te moeten klikken) is ook wel prettig
Lastig te zeggen, het leken me wel stukjes filet, het is niet zo geperst als een kipnugget. Maar het 'omhulsel' was maar halfgevuld. Vond het maar vage dingen met kartonsmaakquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:05 schreef Erasmo het volgende:
Zijn het wel hele stukjes file of is het maalsel?
Heb ze ook maar geprobeerd. Nope, dit gaat hem niet weer wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:00 schreef Trusten het volgende:
Net de McKibbeling op, het leek me al niet geweldig maar het was nog slechter dan verwacht. Slap en smaakloos....
McDeutschland!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:31 schreef Curiosity het volgende:
Vanmiddag een McRib gegeten en vriend een McRosti .
"ach, we hebben zoveel bespaard op kleding.. laten we onszelf even verwennenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:42 schreef Zelfscanner het volgende:
McDonalds kent het woordje 'outlet' niet.
In Roermond alles duurder, en voeren daar ook geen euroknallers. (Is dat niet gewoon verplicht vanuit HK?)
1,75 voor een hamburger![]()
Het moet hier juist goedkoper zijn lijkt mij.
ik vind vrijdag burgerdag beterquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:26 schreef nils7 het volgende:
Hi there,![]()
Ik kom al een tijdje op Fok maar ben op dit subforum eigenlijk nog nooit geweest.![]()
Ik ben als hamburger fan een Burger Blogje begonnen (eergisteren pas dus het is nog pril) en ben op zoek naar de beste hamburgers van Nederland.
Aangezien ik de fastfood burgers zeker niet oversla en m'n eerste blogs over burgers van de McDonald's gaan wil ik hier even ongegeneerd spammen![]()
Link naar de blog: Geburgerd.nl
Ben benieuwd wat jullie er van vinden, of ik een beetje goed zit en of jullie mij tips kunnen geven.
Hieronder een voorbeeld recensie van de Big Mac:
[..]
Dit kan toch niet waar zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:49 schreef Mylene het volgende:
LIF / McDonald's komt met Big Mac kleding en accessoires
Tis wel een mooi gebouw gewordenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:15 schreef Iwanius het volgende:
Vanavond o.a. naar de opening geweest van de nieuwe Mc Donalds aan de Coolsingel. De Mc Applestore noem ik hem een beetje gezien de overeenkomst met de Applestore in NYC. Leuke opening,protesten waar de media over sprak waren te verwaarlozen gezien het 'gejuich'wat ze constant produceerden en de dance muziek na de opening was heel leuk. Klap op de vuurpijl: Iedereen mocht gratis daarna bestellen wat hij wilde van het huis. Ja gratis burgers,shakes en alles wat er verder op het welbekende Mc menu stond. Je begrijpt dat laat de gemiddelde Hollander zich geen 2x zeggen want ik zag mensen met hele dienbladen rondlopen gevuld met stapels eten. Zelf bescheiden gehouden met een milkshake.
Waarom wist ik dit nietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:15 schreef Iwanius het volgende:
Vanavond o.a. naar de opening geweest van de nieuwe Mc Donalds aan de Coolsingel. De Mc Applestore noem ik hem een beetje gezien de overeenkomst met de Applestore in NYC. Leuke opening,protesten waar de media over sprak waren te verwaarlozen gezien het 'gejuich'wat ze constant produceerden en de dance muziek na de opening was heel leuk. Klap op de vuurpijl: Iedereen mocht gratis daarna bestellen wat hij wilde van het huis. Ja gratis burgers,shakes en alles wat er verder op het welbekende Mc menu stond. Je begrijpt dat laat de gemiddelde Hollander zich geen 2x zeggen want ik zag mensen met hele dienbladen rondlopen gevuld met stapels eten. Zelf bescheiden gehouden met een milkshake.
Je moet ook niet zonder aug bestellen.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:46 schreef Iwanius het volgende:
En dat heet de 'nieuwe aardbeien shake'![]()
(vanmiddag na de lunch even gehaald)
Die komt niet meer bij de mcd hier in NLquote:Op zondag 5 april 2015 04:04 schreef Zelfscanner het volgende:
Zullen we eerst maar eens bij de mcRib beginnen?
Lang genoeg zeurenquote:Op zondag 5 april 2015 10:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die komt niet meer bij de mcd hier in NL
Still, never gonna happen. Meeste McDonalds vestigingen hebben niet genoeg grills om dat op te bakken (varkensvlees, moet apart).quote:
Hoe doen ze dat dan met de bacon?quote:Op zondag 5 april 2015 13:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Still, never gonna happen. Meeste McDonalds vestigingen hebben niet genoeg grills om dat op te bakken (varkensvlees, moet apart).
Ah!quote:Op zondag 5 april 2015 13:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die is voorgebakken, komt in zakken aan. Die komen niet warm op je burger
Blijft mij dan toch nog steeds vreemd dat elke mac in DE het wel kan. En ja, daar zitten exemplaren tussen die nog kleiner dan je eigen huiskamer zijn. Of zit het daar niet op een aparte grill?quote:Op zondag 5 april 2015 13:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Still, never gonna happen. Meeste McDonalds vestigingen hebben niet genoeg grills om dat op te bakken (varkensvlees, moet apart).
Duitsland doet meer een dikke middelvinger naar de niet varkensvlees etende mensen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:40 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Blijft mij dan toch nog steeds vreemd dat elke mac in DE het wel kan. En ja, daar zitten exemplaren tussen die nog kleiner dan je eigen huiskamer zijn. Of zit het daar niet op een aparte grill?
Zoals het ook moet kunnen, Deutschland, jawohl!quote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Duitsland doet meer een dikke middelvinger naar de niet varkensvlees etende mensen.
Ja, en terecht. Geen varkensvlees willen eten: prima. Maar niet de boel verpesten voor mensen die het wel willen etenquote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Duitsland doet meer een dikke middelvinger naar de niet varkensvlees etende mensen.
Kan, maar in de grote steden zijn mensen die moeite hebben met varkens, wel een groot deel van het clientèle.quote:Op zondag 5 april 2015 21:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, en terecht. Geen varkensvlees willen eten: prima. Maar niet de boel verpesten voor mensen die het wel willen eten
Tuurlijkquote:Op zondag 5 april 2015 21:36 schreef Fer het volgende:
[..]
Kan, maar in de grote steden zijn mensen die moeite hebben met varkens, wel een groot deel van het clientèle.
En als het daar beter loopt dan het in Nederland deed dan is het ook rendabeler.quote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bij Enschede Schuttersveld verkopen ze tijdelijk de BigTasty Kip weer. Voorraad kip moet nog weg denk ik.quote:Op zondag 5 april 2015 21:49 schreef Zelfscanner het volgende:
Warme chocomel weg
Patato wedges weg
McRib weg
BigTasty Kip weg.![]()
![]()
Vooral die laatste. Wat is het probleem om die te laten staan? De kip is er toch al. Net als de 3 dubbel cheeseburger. De spullen zijn er al dus hou het erin.
Meer keuze = meer klanten.
Een soort subway idee. Nieuwe komen maar de oude blijven bestaan.
Meer keuze = minder standaard = lagere efficiencyquote:Op zondag 5 april 2015 21:49 schreef Zelfscanner het volgende:
Warme chocomel weg
Patato wedges weg
McRib weg
BigTasty Kip weg.![]()
![]()
Vooral die laatste. Wat is het probleem om die te laten staan? De kip is er toch al. Net als de 3 dubbel cheeseburger. De spullen zijn er al dus hou het erin.
Meer keuze = meer klanten.
Een soort subway idee. Nieuwe komen maar de oude blijven bestaan.
chicken mythicquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:29 schreef Pap89 het volgende:
Had je ook de Chicken Mythic, met pittige rode saus en een wit sausje.
ik ga met je meedoenquote:
pagina 1 staan ze gewoonquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:33 schreef ErkendFokker het volgende:
Heeft iemand de codes al opgeschreven voor Easy Order?
Hij was inderdaad erg matigquote:Op woensdag 15 april 2015 11:47 schreef wc-bril het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo bijzonder.
Als ze nou echt niks beters kunnen verzinnen...
Ik Wil hem ook proeven maar lees net dat hij matig isquote:
Big Mac saus is het volgens mij.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer!
Is de saus te omschrijven? En hoe duur is het?
Dat Dus.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:44 schreef ChilllayD het volgende:
Leuk nu steeds die nieuwe korting in de app maar ik heb er geen hol aan als ik alleen ben
Dat had ik ook alquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:44 schreef ChilllayD het volgende:
Leuk nu steeds die nieuwe korting in de app maar ik heb er geen hol aan als ik alleen ben
bijna 3 euro? Hier kost 't 3,70!quote:Op donderdag 16 april 2015 09:26 schreef Myrr het volgende:
Fish-O filet![]()
Skeer ding. Gvd een half plakje kaas krijg je er op en daar betaal je dan bijna drie euro voor. Helden.
Lolwat. Daar krijg je hier bijna een Quarter Pounder voor en ik woon in het centrum van Utrecht. Woon je op Schiphol ofzo?!quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:58 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
bijna 3 euro? Hier kost 't 3,70!
Tja kostprijs voor de Mac frisdrank stelt zo weinig voor dat ze het heel graag hebben dat je het juist bestel of betaalt dmv een menu prijs.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:58 schreef ChilllayD het volgende:
Ik zie mezelf echt niet naar de Mac gaan om 2x dezelfde burger te vreten en that's it....
Ik wil een menu (liefst zonder drinken)
Terechte klacht en is ook nog eens amper vis te noemen. Bahquote:Op donderdag 16 april 2015 09:26 schreef Myrr het volgende:
Fish-O filet![]()
Skeer ding. Gvd een half plakje kaas krijg je er op en daar betaal je dan bijna drie euro voor. Helden.
Lol Schiphol. Nee, Almere centrumquote:Op zaterdag 18 april 2015 19:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lolwat. Daar krijg je hier bijna een Quarter Pounder voor en ik woon in het centrum van Utrecht. Woon je op Schiphol ofzo?!
Die macquote:Op maandag 20 april 2015 16:21 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Lol Schiphol. Nee, Almere centrum
je weet zelf nie eens wat je besteld?quote:Op maandag 20 april 2015 23:20 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik eet altijd 5 of 6 van die een euro chicken salsa dingen![]()
Menus bij MacDie oploscola
Die frieten
Vaak zit in zo een menu ook drinken. Bedoel je betaalt toch,waarom dan het drinken niet nemen? Ben je een dief van je eigen wallet.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:58 schreef ChilllayD het volgende:
Ik zie mezelf echt niet naar de Mac gaan om 2x dezelfde burger te vreten en that's it....
Ik wil een menu (liefst zonder drinken)
Vaak? Altijd.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vaak zit in zo een menu ook drinken. Bedoel je betaalt toch,waarom dan het drinken niet nemen? Ben je een dief van je eigen wallet.
Zijn andere zaken wel 24/7 open?quote:Op donderdag 23 april 2015 10:21 schreef Zelfscanner het volgende:
Blijf het vreemd vinden. Rotterdam en een paar drives zijn 24/7 open. Alleen niet in hartje Amsterdam.
Hij ziet er superskeer uit, en je betaalt er veel te veel voor.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:26 schreef Myrr het volgende:
Fish-O filet![]()
Wordt gewoon niet veel verkocht volgens mij. Dus waarom zouden ze een voorraad maken? Wees dan blij dat je even moet wachten en gewoon een verse krijgtquote:Op zondag 3 mei 2015 21:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hij ziet er superskeer uit, en je betaald er veel te veel voor.
Maar toch vind ik hem erg lekker
Wel jammer dat je altijd zo lang moet wachten als je zo'n kreng betaald.
De nieuwe code van een huidige kortingsbon.quote:310010 - 2x BM/QP (4,80)
310507 - 1x McFlurry (1,50)
310018 - 2x Cheeseburger (2,50)
310008 - 2x McKroket (3,00)
310013 - 2x medium voordeelmenu (7,90)
310011 - 1x warme drank (1,00)
310017 - 2x Chicken Sensation menu (8,50)
310003 - 2x Happy Meal (6,00)
310024 - 2x Medium milkshake (4,00)
Zeiken over oploscola, maar wel kippen'vlees' van de Mac eten.quote:Op maandag 20 april 2015 23:20 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik eet altijd 5 of 6 van die een euro chicken salsa dingen![]()
Menus bij MacDie oploscola
Die frieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |