Herhaal dat eens?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze zijn hier ook goed in dingen herhalen.
Zo was ik vanmorgen in het ziekenhuis, en zag dat ik niet eens de jongste was, gelukkig ook niet de oudste, dat scheelt dan ook weer.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lees wel eens mee in andere SC's maar daar hebben ze het ook vaak over kwaaltjes hoor,
is niet iets specifieks van 40+ .
Zelfs jonge mensen mankeren wel eens wat al zal het bij het stijgen van de leeftijd wel toenemen
die kwaaltjes,....
mja.. daarom, lees maar eens in andere SC's het kan nog veel erger dan hierquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo was ik vanmorgen in het ziekenhuis, en zag dat ik niet eens de jongste was, gelukkig ook niet de oudste, dat scheelt dan ook weer.
Zelfde TT bedoel ik...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kaap nooit. Jij wel. Anderen ook.
ah... de lapo..quote:
oké......quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze zijn hier ook goed in dingen herhalen.
Nee, maar laat maar even zoquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ik heb niet teruggelezen, wordt dat de nieuwe regel?
hoeft er ook niet meer nagedacht te wordenquote:
Waarover dan wel ?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ja stel je voor, straks komt er een discussie![]()
oh noes, eng hoor!
Wat had uquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo was ik vanmorgen in het ziekenhuis, en zag dat ik niet eens de jongste was, gelukkig ook niet de oudste, dat scheelt dan ook weer.
de Tweede wereldoorlogquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is van voor onze tijd, op just me en golfer na dan waarschijnlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |