Herhaal dat eens?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze zijn hier ook goed in dingen herhalen.
Zo was ik vanmorgen in het ziekenhuis, en zag dat ik niet eens de jongste was, gelukkig ook niet de oudste, dat scheelt dan ook weer.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lees wel eens mee in andere SC's maar daar hebben ze het ook vaak over kwaaltjes hoor,
is niet iets specifieks van 40+ .
Zelfs jonge mensen mankeren wel eens wat al zal het bij het stijgen van de leeftijd wel toenemen
die kwaaltjes,....
mja.. daarom, lees maar eens in andere SC's het kan nog veel erger dan hierquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo was ik vanmorgen in het ziekenhuis, en zag dat ik niet eens de jongste was, gelukkig ook niet de oudste, dat scheelt dan ook weer.
Zelfde TT bedoel ik...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kaap nooit. Jij wel. Anderen ook.
ah... de lapo..quote:
oké......quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze zijn hier ook goed in dingen herhalen.
Nee, maar laat maar even zoquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ik heb niet teruggelezen, wordt dat de nieuwe regel?
hoeft er ook niet meer nagedacht te wordenquote:
Waarover dan wel ?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ja stel je voor, straks komt er een discussie![]()
oh noes, eng hoor!
Wat had uquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo was ik vanmorgen in het ziekenhuis, en zag dat ik niet eens de jongste was, gelukkig ook niet de oudste, dat scheelt dan ook weer.
de Tweede wereldoorlogquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is van voor onze tijd, op just me en golfer na dan waarschijnlijk..
Op zijn duim geslagen.quote:
Doe dan voorzichtig!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:46 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Daarstraks wel met de kaasschaaf uitgeschoten in mijn duim
en toen moest je naar het ziekenhuis en kwam je Mo tegen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:46 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Hier zijn ziekenhuizen in de buurt, ik hoef niet helemaal naar Limbabwe toequote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:52 schreef sacha het volgende:
[..]
en toen moest je naar het ziekenhuis en kwam je Mo tegen?
jammerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:53 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Hier zijn ziekenhuizen in de buurt, ik hoef niet helemaal naar Limbabwe toe
Ik heb er nog wel 1 voor je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1 voor je.
Kut OP, ik sta er niet eens bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daarom heb ik geen kaasschaaf meer, veel te gevaarlijk voor mijquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:46 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
[..]
Toen was ik nog geen 40...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slimquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daarom heb ik geen kaasschaaf meer, veel te gevaarlijk voor mij
Welke?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:04 schreef sacha het volgende:
gaan jullie nog even stemmen in het poll topic ja?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:19 schreef sacha het volgende:
[..]
nee hoor, chocola is vies, goor en vet
awwww, zielugquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik zal ook even wat leed posten:
Meneer Cooper heeft zojuist z'n poot verstuikt, hinkt door het huis en is nu dus zielig...
over 3 weken mag ik datquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog een Chocolate Fudge B&Js over
Ik moest even een echo laten maken. En d.m.v. teruglezen was die info ook te vinden geweest.quote:
Mij kan ie niet tegenkomen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:52 schreef sacha het volgende:
[..]
en toen moest je naar het ziekenhuis en kwam je Mo tegen?
En? Is het een jonge of een meisje?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moest even een echo laten maken. En d.m.v. teruglezen was die info ook te vinden geweest.
Ik heb het niet eens zien gebeuren, maar hij hinkepinkte ineens door de kamer.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:25 schreef sacha het volgende:
[..]
awwww, zielug![]()
sprong ie naar je whiskey kast en gaf je hem een klap?
okéquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
omdat ik vind dat ik best een paar weken zonder chocola zou moeten kunnen
och armequote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens zien gebeuren, maar hij hinkepinkte ineens door de kamer.
Dierenarts bezocht en de diagnose is dus een verstuikte poot.
Hij wil nog wel eens vanaf bovenaan de trap naar beneden springen en ik denk dat het daar mis is gegaan.
Vier dagen voorgeschreven rust nu voor 'm, pijnstillers en ontstekingremmers.
Normaal houdt 'ie nog geen 4 minuten rust vol...
Morgen met meneer Tutu naar dezelfde dierenarts voor een al geplande check up.
Die is nog steeds niet de oude en 'eet' alleen nog maar de jus van z'n eten...
De halve dierenkliniek is inmiddels van ons, we komen er zo langzamerhand op huurkoop basis...
Voor kinderen gebruikt men traphekjes, misschien bestaan die ook wel voor katten, hoewel die beesten toch altijd wel een weg vinden.quote:
alcohol geen probleem, snoep ook, nicotine vind ik smerigquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:35 schreef sacha het volgende:
[..]
oké![]()
ik heb mijzelf wijsgemaakt dat chocolade, snoep & koek vies is![]()
nicotine en alcohol vind ik moeilijker
de treurnisquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En deze versie wordt niet eens 18, eeuwig thuiswonend...
Ben me vrij zeker, want ik ga zijn kant niet op en hij niet de mijne.quote:
Soms kom ik wel eens in het verre zuiden hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben me vrij zeker, want ik ga zijn kant niet op en hij niet de mijne.
Meneer Cooper is Evil Knevil himself.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor kinderen gebruikt men traphekjes, misschien bestaan die ook wel voor katten, hoewel die beesten toch altijd wel een weg vinden.
En dan ga je voor je lol even langs het ziekenhuisquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:44 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Soms kom ik wel eens in het verre zuiden hoor
ha!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:44 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Soms kom ik wel eens in het verre zuiden hoor
Want hij wil gewoon op het eiland blijven toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:49 schreef sacha het volgende:
sodeju, volgens mij gaat mijn Aap nooit uit huis
Daar is hij nu nog een beetje te jong voor lijkt mij.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:49 schreef sacha het volgende:
Heb je niet nog een paar hortensia's uit te graven?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:49 schreef sacha het volgende:
Cooper ziet er hier niet uit als een kneus, wat een hompiequote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
De kneus van de week...
Z'n linker voorpoot, voor de kijkers rechts, ligt er wat vreemd bij.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cooper ziet er hier niet uit als een kneus, wat een hompie
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
De kneus van de week...
Die hoofdmassages ken ik, sinds Tom nog maar enig poes is komt hij 's nachts op mijn kussen en gaat daar een beetje liggen knorren en op mijn hoofd zitten tappen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Z'n linker voorpoot, voor de kijkers rechts, ligt er wat vreemd bij.
Verder ben ik het met je eens, hoewel ik z'n nachtelijke hoofdmassage niet altijd kan waarderen.
Zal de komende nacht(en) wel minder zijn...
Ik wou dat ik er meer had gemaakt dan dat ik heb gedaanquote:Op maandag 9 maart 2015 23:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb niet eens een foto van mijn auto, van geen enkele voorganger ook
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hoofdmassages ken ik, sinds Tom nog maar enig poes is komt hij 's nachts op mijn kussen en gaat daar een beetje liggen knorren en op mijn hoofd zitten tappen.
Verbazingwekkend hoe die kat is veranderd in de twee weken tijd dat Fox weg is.
Voor de goede orde, ik draag 's nachts geen (night)cap en die nageltjes zijn wel klein maar vooral vlijmscherp.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hoofdmassages ken ik, sinds Tom nog maar enig poes is komt hij 's nachts op mijn kussen en gaat daar een beetje liggen knorren en op mijn hoofd zitten tappen.
Verbazingwekkend hoe die kat is veranderd in de twee weken tijd dat Fox weg is.
oh ja!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je niet nog een paar hortensia's uit te graven?
Noemden ze mijn naam?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
om middernacht kwam het hele Thrilleralbum voorbij, speciaal voor jou deden ze dat
Dat is wel heel sneu voor Tutu, maar hij is toch ook niet meer zo jong, misschien was het voor hem daarom ook wel moeilijker om ineens alleen te zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de goede orde, ik draag 's nachts geen (night)cap en die nageltjes zijn wel klein maar vooral vlijmscherp.![]()
Tutu is sinds het overlijden van Swiebertje begin december ook veranderd. Eerst heel sociaal, maar door alle ellende daarna nu een wat zielig geval, hoewel 'ie op zijn manier toch z'n best doet. Lastig...
oh oh! ik hartje kneusjesquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
De kneus van de week...
Daarom dus de vrij snelle komst van Cooper.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel heel sneu voor Tutu, maar hij is toch ook niet meer zo jong, misschien was het voor hem daarom ook wel moeilijker om ineens alleen te zijn.
Fox is gelukkig niet overleden, maar verhuisd naar mijn dochter. Tot nu toe lijkt het alsof het beiden katten heel veel goed heeft gedaan.
En terechtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom dus de vrij snelle komst van Cooper.
Tutu gedoogd 'm, vrienden zijn ze niet, hoewel Cooper dat wel wil.
Ik hou er over op, anders gaat Leandra me zo doorverwijzen naar F&F...
Als je het bonnetje maar bewaard, dan komt alles goed...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga maar tijdje onderduiken, komt wel erg dichtbij nu al die deals.
Ivo rekende al in Euro's.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het bonnetje maar bewaard, dan komt alles goed...
Neem er nog een goudvis bij als afleiding.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Tutu is sinds het overlijden van Swiebertje begin december ook veranderd. Eerst heel sociaal, maar door alle ellende daarna nu een wat zielig geval, hoewel 'ie op zijn manier toch z'n best doet. Lastig...
Ik dacht zelf aan wandelende takken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neem er nog een goudvis bij als afleiding.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan wandelende takken.
Als die hun poot verstuiken, is het pas echt rustig...
[..]
Dit was de eerst OP, toen zijn er nog een paar andere geweest omdat de eerste omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de één of andere reden niet goed wasdus eigenlijk is het nooit goedquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:48 schreef Karina het volgende:
Klessebes hier over het veertigplus zijn, klaag over je werk, over het eten dat is verbrand, of jubel over je nieuwe liefde.
Pronk met je nieuwe bikeof je nieuwe jurkje
of laat ons leuke muziek uit je jeugd horen.
En ook niet veertigplussers zijn welkom natuurlijk![]()
Ik ga even eten maken en daarna een beetje gamenEn misschien straks nog even een leuk plaatje voor de OP zoeken.
![]()
Een vaste TT lijkt me wel wat trouwens, gewoon deel 1, 2, 3 enz..
zijn we van dat gezeik ook weer af![]()
er is geen gezeikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit was de eerst OP, toen zijn er nog een paar andere geweest omdat de eerste om
de één of andere reden niet goed was
[..]
dus eigenlijk is het nooit goed![]()
Een vaste TT lijkt me wel wat trouwens, gewoon deel 1, 2, 3 enz..
zijn we van dat gezeik ook weer af
Jij ging het DDM vragenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:17 schreef sacha het volgende:
[..]
nou, vertel maar dan, omdat je zo aandringt
backfire, D.!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:17 schreef sacha het volgende:
[..]
nou, vertel maar dan, omdat je zo aandringt
welk bonnetje? sorry ik heb niet alles teruggelezenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb nachtmerries nu, bonnetje kwijt.
Fred en Ivo-bonnetjesquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
welk bonnetje? sorry ik heb niet alles teruggelezen
Vraag het dan ook niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
welk bonnetje? sorry ik heb niet alles teruggelezen
Wat moet er op staan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb nachtmerries nu, bonnetje kwijt.
Dat ga ik niet uitleggen, geheimhouding en zo alhoewel er al het nodige op straat ligt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ow......... geen idee wat dat is........
Nee volgens mij niet ...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij familie van Fred én Ivo...
Ben het bedrag vergeten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat moet er op staan?
Ik regel wel wat...
Heb het er dan niet over sukkelquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat ga ik niet uitleggen, geheimhouding en zo alhoewel er al het nodige op straat ligt.
Misschien heb ik dezelfde medicijnen als Pietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar ook dat ben je vergeten...
Piet moet leren dingen te vergeten, jij moet juist leren dingen te onthouden...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien heb ik dezelfde medicijnen als Piet
Bij Piet komt dat vanzelfquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piet moet leren dingen te vergeten, jij moet juist leren dingen te onthouden...
ah... hebben we het over die Fred!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zal het even kort samenvatten.
Fred maakt deal nog net voor de invoering van de Euro en haalt er nog 7,5 ton uit.
Bedrag wordt overgeboekt in Euro's dat Cees H volgens rechter moest terugkrijgen.
Ivo maakt dan wat rekenfouten.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Aruba, hij was al aan de telefoon vandaag.
hoezo dat?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb het vage vermoeden dat ie binnenkort gaat verhuizen.
De kaaiman eilanden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.. waar kan je dan het beste heen verhuizen tegenwoordig?
Piet heeft nog wel een kamertje vrij...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.. waar kan je dan het beste heen verhuizen tegenwoordig?
In de stal zeker?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piet heeft nog wel een kamertje vrij...
Je mag wel keer langskomen in Reichshof, het is wat behelpen daar nog maar een bed is er wel hoor.quote:
nah... ik zit hier goedquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar dan ook.
Niet inschrijven in Nederland en Piet regelt wel een hap wortelen voor je...
Had je anders verwacht?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Conclusie, de 2e kamer weet er geen reet van hoe het in de praktijk gaat.
Ze leven daar met de waan van de dag, hebben geen idee wat er in het land gebeurd.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd verbaast me dat niets.
Klopt maar wat is het alternatief?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze leven daar met de waan van de dag, hebben geen idee wat er in het land gebeurd.
En als het wel gebeurd, ontkennen ze het...
Geen alternatief, gegraaid wordt er op alle niveau's.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Klopt maar wat is het alternatief?
Zelf denk ik terug naar de kleinschaligheid maar ook in gemeentes is het corrupt zootje.
Dat begint al met pennen en papier meenemen op het werk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen alternatief, gegraaid wordt er op alle niveau's.
Laat die mensen lekker ontsporen zo lang ze er niemand mee hinderen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat landje bijvoorbeeld waar je het over had is eigenlijk verzamelplaats van mensen die ontspoord zijn.
Uiteindelijk wordt dat ook de kop ingedrukt omdat het niet in het plaatje past.
Ik wil juist van al die pennen die ik via mijn werk krijg af.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat begint al met pennen en papier meenemen op het werk.
Een beetje hooligan blijf je toch stiekem.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat die mensen lekker ontsporen zo lang ze er niemand mee hinderen.
Dit vond ik vandaag stiekem dan toch ook wel weer leuk, vooral,de video:
http://www.at5.nl/artikel(...)litie-met-verfbommen
Degene die daarvoor verantwoordelijk was is gisteren opgestapt, dus wellicht wordt het nog wat met ons landjequote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar wat ik niet begrijp, overal in de wereld wordt op steeds meer plekken cannabis legaal en gereguleerd.
In dit land gaat de klok terug?
Dat zal nooit verdwijnen, denk ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje hooligan blijf je toch stiekem.
Goed voor toekomstige deals door justitie...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar wat ik niet begrijp, overal in de wereld wordt op steeds meer plekken cannabis legaal en gereguleerd.
In dit land gaat de klok terug?
Daar ligt nog wel wat in de kast.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed voor toekomstige deals door justitie...
Wanneer komt Rutte nou eindelijk eens uit de kastquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar ligt nog wel wat in de kast.
Dat wil zijn moeder niet hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wanneer komt Rutte nou eindelijk eens uit de kast![]()
quote:Dat hij zowel Opstelten als Teeven grote dank zegt voor alles wat ze in de afgelopen jaren hebben gedaan. Het kabinet verliest hiermee twee > gedreven vakmensen <."
Rutte heeft ook gelogen, dus mag ook wel opstappenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Minister President Mark Rutte heeft naar aanleiding van het aftreden een korte verklaring gegeven:
[..]
Neem je dat watje nog serieus?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Minister President Mark Rutte heeft naar aanleiding van het aftreden een korte verklaring gegeven:
[..]
Nog serieus? Dat heb ik nog nooit gedaan. Enige dat ik van hem weet is dat hij dom kan lachen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neem je dat watje nog serieus?
Ik ga RR kijken, hou die hond vast.
En jij zit doodgemoedereerd CLS te kijken?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:37 schreef chufi het volgende:
Ik zat rustig CLS te kijken..... Ondertussen overleeft Mata een 6.6 aardbeving in Colombia, een half uur geleden ...
Hoe weet je dat hij het overleefd heeft?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:37 schreef chufi het volgende:
Ik zat rustig CLS te kijken..... Ondertussen overleeft Mata een 6.6 aardbeving in Colombia, een half uur geleden ...
Omdat ie dat meldt op Fok... Hij stond onder de douchequote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij het overleefd heeft?
Onder de douche te Fok!ken?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ie dat meldt op Fok... Hij stond onder de douche
Die kolkende afvoerputjes zijn levensgevaarlijk...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ie dat meldt op Fok... Hij stond onder de douche
CLS was spannend Schalke verslaat Real in eigen huis met 4-3, 2 x Huntelaarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij zit doodgemoedereerd CLS te kijken?
Doe wat aan die aardbeving...!
Jammer dat hij niet in bad zat, had hij zijn vuile was erbij kunnen gooienquote:
12 op de schaal van Richterquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet in bad zat, had hij zijn vuile was erbij kunnen gooien
Dat weet ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je een tsunami in je bad en kan je achter je kleding aan rennen...
Jij zou toch je bad eruit laten slopen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:48 schreef chufi het volgende:
Je bad op tijd loskoppelen en je kunt bathsurfen
fohn erbij en het spektakel is compleetquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:48 schreef chufi het volgende:
Je bad op tijd loskoppelen en je kunt bathsurfen
Ik wacht nog even, kost wel geld weet je ....quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij zou toch je bad eruit laten slopen?
Heb je dat al gedaan?
Nee, dat weet ik niet, geen idee wat dat kostquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht nog even, kost wel geld weet je ....
ik ben daar motorisch niet handig genoeg voor. Ik lees meestal een boek in bad en soms krijgt een boek wel eens per ongeluk zwemlesquote:
boekenplankje makenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben daar motorisch niet handig genoeg voor. Ik lees meestal een boek in bad en soms krijgt een boek wel eens per ongeluk zwemles
Als ik een uur in bad lig dan lees ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
als jij een uur niet fokt doe je niks?
áls ik een bad zou hebben zou ik wel een TVtje erboven willen hebben hangen eigenlijk, datquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik een uur in bad lig dan lees ik
Soms een tijdschrift, soms ook internet
Mijn wasmachine lekt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kolkende afvoerputjes zijn levensgevaarlijk...
Oja, ik heb ook weleens 'tv' gekekenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
áls ik een bad zou hebben zou ik wel een TVtje erboven willen hebben hangen eigenlijk, dat
lijkt me wel relaxed... of muziek in elk geval...
ik zit deze te luisteren... van de muziekkettingquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal ik wat leuke nummertjes posten?
Watjequote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zet soms de iPad wel net buiten de badkamer op een traptrede om muziek te luisteren, in de badkamer durf ik niet
Bij Travassi moet ik altijd terugdenken aan een Surinaamse bruiloft van een collega daarquote:
Met lage instap loopt het bad leeg.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:01 schreef chufi het volgende:
Ik heb een bad, maar gebruik hem alleen maar om te douchen... Dus eigenlijk wil ik alleen een douche ipv bad, met lage instap... Maar kost iets vanaf 4K of zo
Passen we erin?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb jullie meegenomen naar mijn bedje
Deze was ook tof.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij Travassi moet ik altijd terugdenken aan een Surinaamse bruiloft van een collega daar
waren ze live, zelden zo'n lol gehad![]()
![]()
![]()
Ze bestaan wel hoor, maar ik wil alleen een grote douchecelquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met lage instap loopt het bad leeg.
Dat is een luxe... en grootquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze bestaan wel hoor, maar ik wil alleen een grote douchecel
![]()
Tof, dat komt goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet ik nietals het zo uitkomt een keer denk ik
en doe je dat weleens?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik prijs me heel gelukkig met een apart bad en een vrij ruime badkamer, ik kan er zelfs een klein dansje doen
Je wordt gewoon ouder Opaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik daar meer met gaan doen, maar ja, je wordt wat luier in de loop der jaren.
Had ik voorheen ook, apart douche.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik prijs me heel gelukkig met een apart bad en een vrij ruime badkamer, ik kan er zelfs een klein dansje doen
vast welquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat rentenieren heeft zo zijn nadelen.
Ik zou wel een grotere douchecabine willen hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Zéker als je alleen 's nachts wakker bentquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je mist toch een beetje het contact met de dagelijkse wereld.
he nee, gewoon zo'n groot kleed voor de wastafelquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zo'n rubberding voor in bad bedoeld...
Ik zou er geen dansje op wagen in elk gevalquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Precies
En die worden nog nat ook, dus no go
die glijden ook weg als je gaat swingenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
he nee, gewoon zo'n groot kleed voor de wastafel
Overdag doe ik andere dingen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Zéker als je alleen 's nachts wakker bent
Dacht ik ook alquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
he nee, gewoon zo'n groot kleed voor de wastafel
ik heb in principe een open douche, maar douchegordijnen opgehangen, geen zin in elke keer een drijfnatte badkamer. Bij mijn ouders zat ooit een vervelende douchecabine, ik stootte steeds mijn ellebogen als ik mijn haar wastequote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou wel een grotere douchecabine willen hebben
Of zoeentje met sproeiers rondom
Ooit een keertje 1 gekocht, maar na 1 keer er gelijk weer uitgetiefd... Was alleen maar gevaarlijkerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou er geen dansje op wagen in elk geval
De mijne ligt muuvast met een super antislip onderkantquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
die glijden ook weg als je gaat swingen
ik heb in de hele badkamer een anti-slipvloer en de badmat heeft ook een speciale onderzijde, die gaat nergens heen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ik had er ook eentje, was ook van korte duurquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ooit een keertje 1 gekocht, maar na 1 keer er gelijk weer uitgetiefd... Was alleen maar gevaarlijker
jeetje sachaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:18 schreef sacha het volgende:
ow, m'n schoonzus is zojuist overleden![]()
[/partypooper]
Oké dan is het goedquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb in de hele badkamer een anti-slipvloer en de badmat heeft ook een speciale onderzijde, die gaat nergens heen.
Hier iemand die op een badmat probeert te blijven staanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Gecondoleerd Sasquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:18 schreef sacha het volgende:
[/partypooper]
Was er een diepe band?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:18 schreef sacha het volgende:
[/partypooper]
jeetje ....quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:18 schreef sacha het volgende:
[/partypooper]
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:18 schreef sacha het volgende:
[/partypooper]
als je er ooit eentje met sproeiers rondom hebt, dan kom ik langsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou wel een grotere douchecabine willen hebben
Of zoeentje met sproeiers rondom
Als het zover is laat ik het je wetenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als je er ooit eentje met sproeiers rondom hebt, dan kom ik langs
Nou nee, was gewoon een vraag die in me opkwamquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wil je ook gelijk de details horen?
ik snap er niets van, morgen eerst naar m'n moedahquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja en dat natuurlijk...
Maar wat is er gebeurd Sas?
Sterkte in elk gevalquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ik snap er niets van, morgen eerst naar m'n moedah![]()
dan door naar mijn broertje
Zo ineens is wel heftig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ik snap er niets van, morgen eerst naar m'n moedah![]()
dan door naar mijn broertje
ik sluit me er bij aanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Sterkte in elk geval![]()
meer weet ik dan op het moment ook niet te zeggen, vreselijk
Al een stuk beter & gecondoleerd met je schoonzus.quote:
Laters Sas, en Sterkte!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:30 schreef sacha het volgende:
moest dit even kwijt![]()
zo verdrietig voor mijn broertje![]()
laters!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |