abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150555259
Morguh :Z
  donderdag 12 maart 2015 @ 07:37:06 #153
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150555568
Goedemorgen!

quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:06 schreef Puala het volgende:
Ik ben meestal rond iets voor half 8 in Almere en kom vanaf Houten :P
Kunnen wij eens zwaaien :W zo rond 6:50 tot 7:00 passeer ik Houten onderweg naar Zeist.
Overigens is dat deel van de A27 's ochtends niet zozeer het probleem. Ik sta 's ochtends eigenlijk alleen tussen Meerkerk en Lexmond in de file.

's Avonds is het dramatischer. Niet zelden is het voor mij beter om vanaf Everdingen om te rijden via de A2 naar Deil om thuis te komen. De file tussen Everdingen en Lexmond/Noordeloos is :N

quote:
6s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Een dagje later dan gepland. Maar hierbij *O*
^O^ ^O^
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_150555621
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 07:37 schreef Worteltjestaart het volgende:
Goedemorgen!

[..]

Kunnen wij eens zwaaien :W zo rond 6:50 tot 7:00 passeer ik Houten onderweg naar Zeist.
Overigens is dat deel van de A27 's ochtends niet zozeer het probleem. Ik sta 's ochtends eigenlijk alleen tussen Meerkerk en Lexmond in de file.

's Avonds is het dramatischer. Niet zelden is het voor mij beter om vanaf Everdingen om te rijden via de A2 naar Deil om thuis te komen. De file tussen Everdingen en Lexmond/Noordeloos is :N

[..]

^O^ ^O^
En die A2 rijd tussen Everdingen en Deil ook niet lekker. Kan je niet binnendoor via Leerdam enzo? Dat rijd prima :Y
  donderdag 12 maart 2015 @ 07:48:02 #155
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150555647
Klopt, de A2 is niet echt fijn daar.
Maar binnendoor door Leerdam is ook niet leuk. Bij Schoonrewoerd rijdt het wel prima, maar je moet dóór Leerdam heen. En dat is in de spits niet zo'n topplan...

Vroeger ging ik er wel es bij Vianen af en reed dan binnendoor langs het Merwedekanaal naar Meerkerk, en verder binnendoor langs Arkel.
Maar tegenwoordig is die route verboden tussen 16 en 19 uur vanwege sluipverkeer. Niet dat het gehandhaafd wordt, maar het voelt niet goed elke keer een verbod te negeren...

Het wordt gewoon hoog tijd dat de A27 breder wordt. Met geluk beginnen ze er eens aan in 2021.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_150555719
Oh ik rij dat ook, maar ik vind het prima rijden. Soms vanwege de treinen wat vervelend, maar het rijd wel in elk geval. En dan ben ik al bijna thuis dus dan vind ik het ook al snel goed O-)
  donderdag 12 maart 2015 @ 08:31:04 #157
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150556004
Haaai :)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150556573
quote:
6s.gif Op woensdag 11 maart 2015 23:42 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Nee, ik vertellen over wat ik doe, hoe ik het doe, met wie ik het doe en dat je met een beetje ondernemen een heel eind kan komen dus.

[..]

Kom ook *O*

[..]

Dat dacht ik, rap gegaan B-)
Ah jammer, op een zaterdag.. anders was ik er vanaf mn werk wel even langs gelopen :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_150556659
Misschien dat ik de 21e ook nog wel even naar het Leidseplein kom, even naar Dark_Applelus kijken B-)
pi_150556706
Had me leuk geleken, maar om ff vanuit de achterhoek die kant op te crossen gaat hem niet worden.
Om 17:00 komen er ook vrienden over de vloer om een hapje te eten :)
Zouden we sowieso in tijdnood komen :P
  donderdag 12 maart 2015 @ 09:21:25 #162
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150556837
Het is in het apple hoofdkwartier toch? Geen live feed?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_150556867
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:13 schreef DonJames het volgende:
Dark_Applelus
_O_
pi_150558745
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:13 schreef DonJames het volgende:
Misschien dat ik de 21e ook nog wel even naar het Leidseplein kom, even naar Dark_Applelus kijken B-)
Ik moet vanuit het verre Limburg komen, dus voor mij ook een "misschien". Lijkt me wel erg tof :Y).
  donderdag 12 maart 2015 @ 10:56:35 #165
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150558897
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2015 10:50 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik moet vanuit het verre Limburg komen, dus voor mij ook een "misschien". Lijkt me wel erg tof :Y).
*O*
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150559167
Ik heb die dag een FOK!meet ergens anders -O-
  donderdag 12 maart 2015 @ 11:30:05 #168
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150559676
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:08 schreef Puala het volgende:
Ik heb die dag een FOK!meet ergens anders -O-
Onacceptabel :{w
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  donderdag 12 maart 2015 @ 11:41:07 #169
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150559946
Als er zoveel mensen komen, dan zie ik het zomaar gebeuren dat ik er ook wel even ben.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 12 maart 2015 @ 12:10:44 #171
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150560692
Lijkt me tof als jullie er ook zijn, doen we daarna een drankje *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150561770
Opzich lijkt het mij wel interessant, maar denk niet dat ik er zal zijn..
pi_150561810
oei, 3 verschillende "blauwen" posten na elkaar, snel deze MOD spam maar doorbreken ;)

Ah Geo4kant was me voor :P

Had me ook interessant geleken, maar helaas zal ik er niet bij zijn.
Al denk ik dat er genoeg mensen op af komen :Y
  donderdag 12 maart 2015 @ 12:54:46 #174
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150561976
Uncle durft me toch niet aan te spreken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 12 maart 2015 @ 12:55:44 #175
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150562000
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 12:49 schreef Flipmoehoe het volgende:
oei, 3 verschillende "blauwen" posten na elkaar, snel deze MOD spam maar doorbreken ;)

Ah Geo4kant was me voor :P

Had me ook interessant geleken, maar helaas zal ik er niet bij zijn.
Al denk ik dat er genoeg mensen op af komen :Y
Volgens mij is er ruimte voor ongeveer 250 mensen. Ik verwacht niet dat het vol zal zijn maar ben meer benieuwd wie er allemaal op af gaan komen. Kan heel divers worden :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150562007
quote:
6s.gif Op donderdag 12 maart 2015 12:54 schreef kanovinnie het volgende:
Uncle durft me toch niet aan te spreken.
Sowieso, vreemde zijn eng
pi_150562020
quote:
6s.gif Op donderdag 12 maart 2015 12:55 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Volgens mij is er ruimte voor ongeveer 250 mensen. Ik verwacht niet dat het vol zal zijn maar ben meer benieuwd wie er allemaal op af gaan komen. Kan heel divers worden :Y
Maar is het ook een soort seminar waar je op settings ingaat, waar je op moet letten bij concertfotografie etc? :o
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 12 maart 2015 @ 12:57:19 #178
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150562055
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 12:56 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Maar is het ook een soort seminar waar je op settings ingaat, waar je op moet letten bij concertfotografie etc? :o
Ja, een combinatie van meerdere factoren. Inprincipe gaat het over hoe ik van niets dit heb kunnen creëren dus een stukje ondernemen. Daarna wat bewerken en fotograferen van muziekfotografie. En uiteraard een berg vragen van de mensen die er zijn.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150562129
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2015 12:57 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ja, een combinatie van meerdere factoren. Inprincipe gaat het over hoe ik van niets dit heb kunnen creëren dus een stukje ondernemen. Daarna wat bewerken en fotograferen van muziekfotografie. En uiteraard een berg vragen van de mensen die er zijn.
Tof
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 12 maart 2015 @ 13:00:51 #180
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150562172
quote:
11s.gif Op donderdag 12 maart 2015 12:59 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Tof
Denk vooral het ondernemen deel wat mensen interessant kunnen vinden aangezien daar maar weinig over gesproken wordt bij o.a. opleidingen maar ook iets waar je zelf echt mee om moet kunnen gaan.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150562221
quote:
8s.gif Op donderdag 12 maart 2015 12:55 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Sowieso, vreemde zijn eng
Genoeg vreemde snuiters hier iig
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150562228
Tof DA succes ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150562251
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:00 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Denk vooral het ondernemen deel wat mensen interessant kunnen vinden aangezien daar maar weinig over gesproken wordt bij o.a. opleidingen maar ook iets waar je zelf echt mee om moet kunnen gaan.
Goede :Y
Bij mij is het echt totaal nog niet van toepassing maar merk wel dat ik het lastig vind hoe ik met foto's om moet gaan, geef ze nu (bij toernooien) op 800x600 zonder watermerk gratis weg voor spelers (prive), maar als iemand dan vraag om ze in een klein boekje te doen.. tja vraagj e dan geld, ja/nee, hoeveel.. lastig allemaal :P
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Genoeg vreemde snuiters hier iig
Moet ik mij aangesproken voelen? :@
pi_150562276
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:03 schreef Geo4kant het volgende:

Moet ik mij aangesproken voelen? :@
Uiteraard ;)
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 12 maart 2015 @ 13:05:21 #185
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150562317
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tof DA succes ^O^
Thanks! Vind het ook zelf wel spannend natuurlijk B-)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:03 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Goede :Y
Bij mij is het echt totaal nog niet van toepassing maar merk wel dat ik het lastig vind hoe ik met foto's om moet gaan, geef ze nu (bij toernooien) op 800x600 zonder watermerk gratis weg voor spelers (prive), maar als iemand dan vraag om ze in een klein boekje te doen.. tja vraagj e dan geld, ja/nee, hoeveel.. lastig allemaal :P

Die balans vinden is vrij essentieel, zeker in iets breekbaars als muziek fotografie, voor jou zo weer een ander natuurlijk. Dus afwegingen van iets voor minder doen maar binnenkomen, een band wel / niet wat geven en zo groeien etc. Allemaal afwegingen voor toekomst perspectief.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150562326
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Uiteraard ;)
:D
pi_150562380
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:05 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Thanks! Vind het ook zelf wel spannend natuurlijk B-)

[..]

Die balans vinden is vrij essentieel, zeker in iets breekbaars als muziek fotografie, voor jou zo weer een ander natuurlijk. Dus afwegingen van iets voor minder doen maar binnenkomen, een band wel / niet wat geven en zo groeien etc. Allemaal afwegingen voor toekomst perspectief.
Ja precies, ik heb het nu over biljart fotografie, ik doe het nu vooral ook om wat exposure te krijgen, hobby en wellicht inderdaad ergens binnen te komen, dus veelal gratis. Wie weet word je ooit ingehuurd :)

En als iemand een canvas wil laten drukken, dan moeten ze wel betalen voor de high res foto.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2015 13:08:15 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 12 maart 2015 @ 13:08:13 #188
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150562407
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:07 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ja precies, ik heb het nu over biljart fotografie, ik doe het nu vooral ook om wat exposure te krijgen, hobby en wellicht inderdaad ergens binnen te komen, dus veelal gratis. Wie weet word je ooit ingehuurd :)
Precies, maar ook vanuit een visie werken oid. Helpt ook wel, gebruik bijvoorbeeld nergens logo's etc. Kan voor veel mensen een belemmering zijn maar ik vind het storend op m'n beeld. Uiteindelijk komt het toch wel weer terug bij mij.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150562451
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:08 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Precies, maar ook vanuit een visie werken oid. Helpt ook wel, gebruik bijvoorbeeld nergens logo's etc. Kan voor veel mensen een belemmering zijn maar ik vind het storend op m'n beeld. Uiteindelijk komt het toch wel weer terug bij mij.
Ja, ze doen het bijna allemaal in die wereld. Mijn broer vond ook dat ik het moest doen, ik vind het verschrikkelijk.. leid erg af. En wat ik dan ook krom vond, op mijn persoonlijke Flickr zou ik dan mijn beste foto's posten zonder watermerk, maar op de flickr voor die toernooien met.. dat is ook stom. Dus dan zonder :)
pi_150562571
Ben er vandoor :W
  donderdag 12 maart 2015 @ 13:59:19 #191
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150563885
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ben er vandoor :W
Ben net thuis! :s)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150563917
Alleen op kantoor hier. Saai.
pi_150564116
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:08 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Precies, maar ook vanuit een visie werken oid. Helpt ook wel, gebruik bijvoorbeeld nergens logo's etc. Kan voor veel mensen een belemmering zijn maar ik vind het storend op m'n beeld. Uiteindelijk komt het toch wel weer terug bij mij.
Enig idee hoe lang het gaat duren?
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 12 maart 2015 @ 14:10:25 #194
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150564176
quote:
5s.gif Op donderdag 12 maart 2015 14:08 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Enig idee hoe lang het gaat duren?
Totdat ik niets nuttigs meer te melden heb, ik zal een leidraad maken maar wil ook veel laten afhangen van vragen onderweg aangezien het voornamelijk een aanvulling moet zijn voor iedereen die de moeite neemt om daar te komen. Dus alles tussen een half uur en twee uur ofzo :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150564312
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2015 14:10 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Totdat ik niets nuttigs meer te melden heb, ik zal een leidraad maken maar wil ook veel laten afhangen van vragen onderweg aangezien het voornamelijk een aanvulling moet zijn voor iedereen die de moeite neemt om daar te komen. Dus alles tussen een half uur en twee uur ofzo :+
Helder :Y
  FOK!Fotograaf donderdag 12 maart 2015 @ 16:12:31 #196
372645 spreading
pi_150568118
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:08 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Precies, maar ook vanuit een visie werken oid. Helpt ook wel, gebruik bijvoorbeeld nergens logo's etc. Kan voor veel mensen een belemmering zijn maar ik vind het storend op m'n beeld. Uiteindelijk komt het toch wel weer terug bij mij.
Dat is inderdaad en interessante. Ik plaats nooit ergens een logo oid in. Maar ik merk dat ik met party en voetbal fotografie toch moeilijk is om exposeer te krijgen. Het stukje ondernemen is voor mij ook een drempel. Ik blijf het lastig vinden om mijzelf te verkopen en ik heb stiekem een hekel aan mensen die heel hun leven op social media gooien. Maar als ik dan zie hoe jij dat doet kan ik dat wel weer waarderen. Maar jij maakt ook iets mooiere foto's dan ik meestal maak ;)
pi_150568223
Hebben meer mensen er last van dat flickr de helft van de foto's niet goed upload?
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf donderdag 12 maart 2015 @ 16:23:06 #198
372645 spreading
pi_150568391
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Genoeg vreemde snuiters hier iig
Alleen maar stereotype FOKkers hier
pi_150568529
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hebben meer mensen er last van dat flickr de helft van de foto's niet goed upload?
Het lijkt erop dat ze er nogal mee aan het rommelen zijn. Kwestie van om de paar uur even proberen, Flickr herstelt dingen heel snel, maar als de boel flink verkrukt is duurt het even voor ze het weer op orde hebben. Ik verstookte gisteravond nog vier pogingen op één foto dus al het nu in de helft van de gevallen mis gaat hebben we iets van verbetering als je het maar wilt zien
pi_150568667
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:28 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat ze er nogal mee aan het rommelen zijn. Kwestie van om de paar uur even proberen, Flickr herstelt dingen heel snel, maar als de boel flink verkrukt is duurt het even voor ze het weer op orde hebben. Ik verstookte gisteravond nog vier pogingen op één foto dus al het nu in de helft van de gevallen mis gaat hebben we iets van verbetering als je het maar wilt zien
Ja ben ook al een half uur bezig. Steeds twee dezelfde foto's die niet willen. de rest gaat zonder problemen.

We wachten even af.
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')