abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150531982
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:26 schreef Puala het volgende:

[..]

Want jij vond het zulke pareltjes die ik maakte? :P
Jij wil straks toch ook mooie plaatjes van je kleine neefje schieten *)?
pi_150532071
quote:
5s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:39 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Jij wil straks toch ook mooie plaatjes van je kleine neefje schieten *)?
Of van de kat *) Tips vragen aan Scott Kelby ^O^

"Mr. Kelby, I have a question. How can I make cute photo's of my cat so I can post them on Facebook?"
pi_150532081
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Moet dat dan? Als jij er lol in hebt.. en zonder veel oefening ga je niet beter worden om juist die pareltjes te maken :o

Ik ben ook geen pro _O- maar vind het gewoon leuk.
Oh daar heb je gelijk in hoor. Maar ik ben gewoon nu nog heel blij als ik een keer niets hoef. De bedoeling is wel om van de zomer de omgeving te gaan verkennen en wat fietstochten te maken of wandelingen. En dan kan ie mee :Y

Belangrijkste toch ;)
pi_150532099
quote:
5s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:39 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Jij wil straks toch ook mooie plaatjes van je kleine neefje schieten *)?
Haha, dat komt wel goed hoor :D
pi_150532131
quote:
10s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:42 schreef DonJames het volgende:

[..]

Of van de kat *) Tips vragen aan Scott Kelby ^O^

"Mr. Kelby, I have a question. How can I make cute photo's of my cat so I can post them on Facebook?"
Is iemand die bekend is door zijn kattenfotografie :D die heeft volgens mij een tuin met 12 katten ofso :D ligt ie de hele dag in het gras die beesten te bekijken.
pi_150532157
quote:
10s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:42 schreef DonJames het volgende:

[..]

Of van de kat *) Tips vragen aan Scott Kelby ^O^

"Mr. Kelby, I have a question. How can I make cute photo's of my cat so I can post them on Facebook?"
Die vraag gaat kattenliefhebber Stefan stellen :D!
pi_150532178
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:43 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Is iemand die bekend is door zijn kattenfotografie :D die heeft volgens mij een tuin met 12 katten ofso :D ligt ie de hele dag in het gras die beesten te bekijken.
De hele dag poesjes kijken :9
pi_150532239
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:45 schreef Puala het volgende:

[..]

De hele dag poesjes kijken :9
_O-
pi_150532500
  FOK!Fotograaf woensdag 11 maart 2015 @ 16:00:51 #111
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_150532769
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 14:49 schreef Puala het volgende:

[..]

Kan ik een keer naar je zwaaien vanaf de A27 of rij jij ook richting het noorden? :P
Als ik naar huis rijd wel ja :P

Rijd meestal traject Almere - Utrecht en dan smiddags weer terug. Maar mag soms ook de rest van de A27 of andere wegen volgen naar klanten :D
  FOK!Fotograaf woensdag 11 maart 2015 @ 16:02:39 #112
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_150532826
quote:
Leuk programma zaterdag. Dan ben ik er in ieder geval :)
pi_150532967
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:00 schreef Ronhui het volgende:

[..]

Als ik naar huis rijd wel ja :P

Rijd meestal traject Almere - Utrecht en dan smiddags weer terug. Maar mag soms ook de rest van de A27 of andere wegen volgen naar klanten :D
Grote kans dat wij elkaar dan passeren ergens. Ik ben meestal rond iets voor half 8 in Almere en kom vanaf Houten :P
  FOK!Fotograaf woensdag 11 maart 2015 @ 16:55:25 #114
372645 spreading
pi_150534826
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:02 schreef Ronhui het volgende:

[..]

Leuk programma zaterdag. Dan ben ik er in ieder geval :)
Goed programma, ik baal alleen dat het en ver weg is voor mij en ik dat weekend al helemaal vol zit..
pi_150535157
quote:
17s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:53 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
O+
  FOK!Fotograaf woensdag 11 maart 2015 @ 17:06:23 #116
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_150535185
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:06 schreef Puala het volgende:

[..]

Grote kans dat wij elkaar dan passeren ergens. Ik ben meestal rond iets voor half 8 in Almere en kom vanaf Houten :P
Lol, heb het jaren precies andersom gegaan. Zat in Houten op de Kromme Schaft. Nu naar Papendorp verhuisd :) Zal morgen zwaaien bij Hilversum ongeveer :P
pi_150535927
Wil foto's gaan maken, batterij leeg :(
pi_150536053
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
Wil foto's gaan maken, batterij leeg :(
Daarom altijd volle extra accu!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150536073
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 17:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Daarom altijd volle extra accu!
Van het weekend veel geschoten, vergeten op te laden. Wil ook nog eens een extra halen.
pi_150537209
quote:
17s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:53 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
O+
  FOK!Fotograaf woensdag 11 maart 2015 @ 18:44:32 #122
372645 spreading
pi_150537830
Ik denk dat da zijn verrassing iets met Apple en Amsterdam te maken heeft gezien zijn bericht op Facebook.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 11 maart 2015 @ 18:55:35 #123
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150538188
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:44 schreef spreading het volgende:
Ik denk dat da zijn verrassing iets met Apple en Amsterdam te maken heeft gezien zijn bericht op Facebook.
*O*

Zit op mobile maar inderdaad!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150538264
Apple gaat Kensington albums pushen naar iPhone's zonder toestemming net als ze met U2 deden?
  FOK!Fotograaf woensdag 11 maart 2015 @ 19:00:19 #125
372645 spreading
pi_150538313
quote:
6s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:55 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

*O*

Zit op mobile maar inderdaad!
Ziet er goed uit. Alleen jammer dat het Amsterdam is en al vrij snel. Als je het twee weken later doet kan ik er bij zijn ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 11 maart 2015 @ 19:23:07 #126
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150539065


Een dagje later dan gepland. Maar hierbij *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150539173
quote:
6s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]

Een dagje later dan gepland. Maar hierbij *O*
Tentoonstelling van jouw werk? :o
pi_150539492
Ik wilde.een e reader kopen. Die dingen zijn toch duurder dan gepland...
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf woensdag 11 maart 2015 @ 19:36:00 #129
372645 spreading
pi_150539502
quote:
6s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]

Een dagje later dan gepland. Maar hierbij *O*
heerlijk hipster ook die kleuren
  FOK!Fotograaf woensdag 11 maart 2015 @ 19:36:28 #130
372645 spreading
pi_150539524
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wilde.een e reader kopen. Die dingen zijn toch duurder dan gepland...
rond de 100 euro toch? Maar daarna wel goedkopere boeken
pi_150539644
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:36 schreef spreading het volgende:

[..]

rond de 100 euro toch? Maar daarna wel goedkopere boeken
Ik koop ze toch wel dubbel vrees ik. En degene die ik uit zoek zitten meer richting de 150 euro.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150539713
Tablet + illegaal downloaden ?
  FOK!Fotograaf woensdag 11 maart 2015 @ 19:45:51 #133
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_150539855
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik koop ze toch wel dubbel vrees ik. En degene die ik uit zoek zitten meer richting de 150 euro.
Die van Sony is heel prettig, volgens mij onder de 100 euri tegenwoordig
pi_150539949
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
Tablet + illegaal downloaden ?
De iPad is te zwaar voor mijn rsi. Valt best tegen het aantal boeken wat te downloaden is
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150539971
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:45 schreef Ronhui het volgende:

[..]

Die van Sony is heel prettig, volgens mij onder de 100 euri tegenwoordig
Zal zo eens kijken. Heeft die licht?
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf woensdag 11 maart 2015 @ 19:49:20 #136
372645 spreading
pi_150539980
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik koop ze toch wel dubbel vrees ik. En degene die ik uit zoek zitten meer richting de 150 euro.
Sony is idd goed! En je hebt ook nieuwsgroepen enzo he.
Wij doen thuis samen met 1 e-book omdat ik meer van echte boeken hou. Maar soms, is die toch echt handig.
  FOK!Fotograaf woensdag 11 maart 2015 @ 19:49:56 #137
372645 spreading
pi_150540002
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zal zo eens kijken. Heeft die licht?
niet standaard. Maar voor een paar euro kan je bij de action of iets zo'n lampje kopen
  FOK!Fotograaf woensdag 11 maart 2015 @ 19:50:49 #138
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_150540036
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zal zo eens kijken. Heeft die licht?
Nee, heb er een hoesje bij genomen met ledlampje. Kan je zelf stellen en je wilt hem toch beetje netjes opbergen :)
pi_150540070
quote:
6s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]

Een dagje later dan gepland. Maar hierbij *O*
Toffe shizzle *O* !
pi_150540072
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:49 schreef spreading het volgende:

[..]

niet standaard. Maar voor een paar euro kan je bij de action of iets zo'n lampje kopen
Hm dan kom ik toch bij de duurdere uit vrees is. Wil juist van dat gedoe met een lampje af :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150540102
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:49 schreef spreading het volgende:

[..]

Sony is idd goed! En je hebt ook nieuwsgroepen enzo he.
Wij doen thuis samen met 1 e-book omdat ik meer van echte boeken hou. Maar soms, is die toch echt handig.
Ja wil.hem vooral voor op vakantie enzo en scouting kampen. Dat gesleep met die boeken is ook niks.
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 11 maart 2015 @ 20:14:14 #142
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_150540894
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:45 schreef Ronhui het volgende:

[..]

Die van Sony is heel prettig, volgens mij onder de 100 euri tegenwoordig
Sony is juist niet meer fijn omdat ze de productie stop gezet hebben
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_150541077
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hm dan kom ik toch bij de duurdere uit vrees is. Wil juist van dat gedoe met een lampje af :D
Kijk eens naar de Amazon Kindle. Niet al te duur. Erg prettig in gebruik. En met Calibre kun je er alles opzetten wat je wil :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_150541191
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Kijk eens naar de Amazon Kindle. Niet al te duur. Erg prettig in gebruik. En met Calibre kun je er alles opzetten wat je wil :)
Kindle kunnen alleen boeken aangeschaft via amazon op toch?
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf woensdag 11 maart 2015 @ 20:24:07 #145
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_150541245
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:14 schreef Ynske het volgende:

[..]

Sony is juist niet meer fijn omdat ze de productie stop gezet hebben
Ohw, dat verklaart ook waarom ik ze niet meer bij Bol kon vinden :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 11 maart 2015 @ 20:33:06 #146
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_150541566
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kindle kunnen alleen boeken aangeschaft via amazon op toch?
nee hoor, in calibri kun je bestanden omzetten en ze gewoon gebruiken.

hier een icarus liggen, en thuis nog een wat oudere andere. weet t model niet meer.
ik wil iig geen touchscreen meer, daarom dat de icarus veel fijner is.
let ook op dat je de knoppen om te bladeren ook uit ligstand goed kunt bedienen. dat vind ik echt een voordeel, de icarus kun je aan de rechterkant of linkerkant bedienen.

lampje vind ik echt niet nodig om die ingebouwd te hebben, heb er een van de action liggen, maar in de praktijk gebruik ik gewoon de normale lamp.
k ken mensen met een ingebouwd licht, en daar gaat de accu veel minder lang mee.
je kunt ook kijken naar een hoesje met daar een lampje in

lees voor de lol ook eens de ervaringen in het ereadertopic in TTK
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_150541875
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:33 schreef Ynske het volgende:

[..]

nee hoor, in calibri kun je bestanden omzetten en ze gewoon gebruiken.

hier een icarus liggen, en thuis nog een wat oudere andere. weet t model niet meer.
ik wil iig geen touchscreen meer, daarom dat de icarus veel fijner is.
let ook op dat je de knoppen om te bladeren ook uit ligstand goed kunt bedienen. dat vind ik echt een voordeel, de icarus kun je aan de rechterkant of linkerkant bedienen.

lampje vind ik echt niet nodig om die ingebouwd te hebben, heb er een van de action liggen, maar in de praktijk gebruik ik gewoon de normale lamp.
k ken mensen met een ingebouwd licht, en daar gaat de accu veel minder lang mee.
je kunt ook kijken naar een hoesje met daar een lampje in

lees voor de lol ook eens de ervaringen in het ereadertopic in TTK
Zal het eens bekijken ook dat topic wist niet dat die er was. Maar ik wil juist weer wel een lampje en touchscreen :D zoveel mensen zoveel wensen O+
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf woensdag 11 maart 2015 @ 22:21:30 #148
18921 freud
Who's John Galt?
pi_150547267
quote:
6s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]

Een dagje later dan gepland. Maar hierbij *O*
Nice dude!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 11 maart 2015 @ 23:42:29 #149
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150552115
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:26 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Tentoonstelling van jouw werk? :o
Nee, ik vertellen over wat ik doe, hoe ik het doe, met wie ik het doe en dat je met een beetje ondernemen een heel eind kan komen dus.

quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:51 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Toffe shizzle *O* !
Kom ook *O*

quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 22:21 schreef freud het volgende:

[..]

Nice dude!
Dat dacht ik, rap gegaan B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150552551
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kindle kunnen alleen boeken aangeschaft via amazon op toch?
Nee hoor :D Dawrom Calibre gebruiken. Werkt als een trein :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')