Maar om nou beneden bij de voordeur te gaan zitten. Misschien komt de koningin wel langsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, voor een nachtelijke plaspauze kan het wel fijn zijn als je niet helemaal naar beneden hoeft (als je in een meerlaagshuis woont uiteraard), maar om daar te gaan zitten beren...
Gewoon minimalistisch houden. Dat zijn de bestequote:
Geen tweede wc? Moet er echt in.. voor mij alleen al is het gewoon fijn om op elke verdieping er 1 te hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:16 schreef Tally het volgende:
Wij thuis zijn helemaal niet gewend aan een tweede toilet in huis.
En omdat we het toch niet gewend waren hebben wij die in ons huis er ook uitgesloopt
In een ander huis zou ik hem er echt in laten
Maar waar dan wel? Bij de keuken, bij de woonkamer, bij je slaapkamer?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar om nou beneden bij de voordeur te gaan zitten. Misschien komt de koningin wel langs
Bij de trap?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar waar dan wel? Bij de keuken, bij de woonkamer, bij je slaapkamer?
Dixie in de achtertuin bij de AH-moestuin.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar waar dan wel? Bij de keuken, bij de woonkamer, bij je slaapkamer?
In het nieuwe huis komt het ook! Daar selecteer ik opquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen tweede wc? Moet er echt in.. voor mij alleen al is het gewoon fijn om op elke verdieping er 1 te hebben
Volgens mij is het wel standaard tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:39 schreef Tally het volgende:
[..]
In het nieuwe huis komt het ook! Daar selecteer ik op
Die is toch ook altijd wel ergens in de buurt? Meestal in de gang bij de voordeur?quote:
Bij nieuwbouw wel ja. De oudere huizen hebben dat vaak nog nietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel standaard tegenwoordig.
Compost ook meteen geregeld.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dixie in de achtertuin bij de AH-moestuin.
Je gaat het proberen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
In m'n enorm fascinerende boek hadden ze het erover dat je lijken kon composteren.
precies, dan ben je echt zelfvoorzienend bezigquote:
In grotere pottenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet m'n AH-moestuintjes volgens mij verpotten maar ik weet eigenlijk niet waarin.
Da's easyquote:
Niet in de wc-pot iigquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet m'n AH-moestuintjes volgens mij verpotten maar ik weet eigenlijk niet waarin.
Daar heb je dan bij de AH van die verpottasjes voor.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Mooi cashen voor de AH weer die paar potjes onkruid die ze gratis weggevenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar heb je dan bij de AH van die verpottasjes voor.Een knaak de 2 geloof ik.
Maar wij hebben bij de Action zo'n kastje gekocht. En hebben we ze daar in gezet.
Ik heb van de violen wel een paar binnenpotten bewaard, maar dat zijn er maar driequote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar heb je dan bij de AH van die verpottasjes voor.Een knaak de 2 geloof ik.
Maar wij hebben bij de Action zo'n kastje gekocht. En hebben we ze daar in gezet.
Ik vind het een leuk idee, die moestuintjes.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi cashen voor de AH weer die paar potjes onkruid die ze gratis weggeven.
De kinderen stonden weer bij de dranghekkenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja hoor, maar het is ook weer een geniale marketingstunt. Dt lukt ze toch elke keer weer..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk idee, die moestuintjes.
Ja idd. Een plastic bak om al die bakjes in te zetten 1,49. Een verpottasje 2,50. Handschoentjes voor kinderen (want daar zijn die moestuintjes voorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind ik vreselijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kinderen stonden weer bij de dranghekken
Hier stonden ze van het weekend ook, en ik was m'n vader tegengekomen met m'n grootouders. Vlak voor het dranghek waar die kinders stonden heb ik hun moestuintjes staan uitzoeken welke ik al wel en niet had, lekker lulligquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik vreselijk.
Ik heb ook altijd tegen de oudste geroepen dat ze een plak slaag krijg als ze ooit in dr hoofd haalt om zo te staan bedelen om die dingen
Ik vind dat echt vreselijk.
Is het ook. En een ontzettend leuke, iedereen gaat aan die moestuintjes.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja hoor, maar het is ook weer een geniale marketingstunt. Dt lukt ze toch elke keer weer..
speak for yourselfquote:
Ik had bij de Lidl al zakjes met zaadjes gekocht, zitten er vijf zaadschijven in één zakje. Ik had niet goed gelezenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Echt een hoog redenment hebben die bakjes ook niet volgens mij, voor ik genoeg peterselie en oregano heb voor een bak chimichurri zijn we 6 maanden verder.
Ik niet, ik heb 1 plant, das meer dan genoegquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het ook. En een ontzettend leuke, iedereen gaat aan die moestuintjes.
Dat zijn dan weer net 2 kruiden die ik weinig gebruikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had bij de Lidl al zakjes met zaadjes gekocht, zitten er vijf zaadschijven in één zakje. Ik had niet goed gelezenDus als het goed is verzuip ik zo in de peterselie en basilicum.
Peterselie is voor de beesten, zit veel vitamine c in. Basilicum is pour moi.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zijn dan weer net 2 kruiden die ik weinig gebruik
We hadden dubbele van ..? één of ander kruid en man had gelezen dat dat goed was voor de rozen. Die zorgde er voor dat de luizen uit de rozen zouden blijven. Dus die potjes hebben we nu heel veel want die moeten bij de rozenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Peterselie is voor de beesten, zit veel vitamine c in. Basilicum is pour moi.
O, moet je even kijken welke dat isquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:56 schreef Tally het volgende:
[..]
We hadden dubbele van ..? één of ander kruid en man had gelezen dat dat goed was voor de rozen. Die zorgde er voor dat de luizen uit de rozen zouden blijven. Dus die potjes hebben we nu heel veel want die moeten bij de rozen
Ik ga hem even appenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, moet je even kijken welke dat isMijn rozenstruikje wordt ook steeds verteerd door luizen.
Geuren van lavendel, bonenkruid, dille, salie, hysop, uien en knoflook weren bladluis. Plaats deze kruiden als plant in de tuin of strooi de kruiden tussen de planten. Een bolletje knoflook in de aarde doet ook wonderen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, moet je even kijken welke dat isMijn rozenstruikje wordt ook steeds verteerd door luizen.
Tof, dank jequote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Geuren van lavendel, bonenkruid, dille, salie, hysop, uien en knoflook weren bladluis. Plaats deze kruiden als plant in de tuin of strooi de kruiden tussen de planten. Een bolletje knoflook in de aarde doet ook wonderen.
Misschien toch niet genoegquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Lavendel geloof ik trouwens niet zo, want die heb ik er al twee jaar naast staan.
Ik kijk elk jaar of ik groene vingers heb, maar neequote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien toch niet genoeg
Ik weet het echt niet. Ik heb totaal geen groene vingers.
Mn man is lekker bezig. Hij mag. Ik vind het niet watquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk elk jaar of ik groene vingers heb, maar nee
Misschien moeten we't Klazien vragen? Uut Zalk?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Lavendel geloof ik trouwens niet zo, want die heb ik er al twee jaar naast staan.
Als die nog leefde was ze nu wel dood geweest denk ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien moeten we't Klazien vragen? Uut Zalk?
Ja zeg, kruiden geven je geen eeuwig leven!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als die nog leefde was ze nu wel dood geweest denk ik.
Nee, dat doet alleen alcoholquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg, kruiden geven je geen eeuwig leven!
Composteren!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als die nog leefde was ze nu wel dood geweest denk ik.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik vreselijk.
Ik heb ook altijd tegen de oudste geroepen dat ze een plak slaag krijg als ze ooit in dr hoofd haalt om zo te staan bedelen om die dingen
Ik vind dat echt vreselijk.
Ergste eraan vind ik dat ze ook gewoon boos worden als je niets hebt, ik hoef het niet, dus neem het ook niet aan ofzo. Die bijdehande kutkoppen die je dan krijgtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hahaha dat was hier ook altijd verboten ja!
Ik ga sowieso vaker naar de Jumbo, kom ik langs ipv omlopen.quote:
Onbeschoft tuigquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ergste eraan vind ik dat ze ook gewoon boos worden als je niets hebt, ik hoef het niet, dus neem het ook niet aan ofzo. Die bijdehande kutkoppen die je dan krijgt.
Aldi en de Jumbo hier, af en toe de Coopquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga sowieso vaker naar de Jumbo, kom ik langs ipv omlopen.
Ik 'snap' de AH ook niet volgens mij. Die volgorde en gewoon tja, het klikt gewoon niet met mijquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]![]()
Wat een vreselijke kutwinkels zijn dat zeg. Zelfs zonder die kutkoters voor de deur.
Hoeft ook niet, zolang ze maar lekker zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Komkommer, nou niet echt een hele spannende groente.
Wel lekker.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Komkommer, nou niet echt een hele spannende groente.
Nee, zo dol ben ik er ook niet op.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het niet vies hoor, maar ook niet echt iets waar ik me op kan verheugen ofzo.
Ik ook hoor, als ik er atjar van heb gemaakt ofzo.quote:
Neuh, gewoon uit de koelkast zonder schilquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook hoor, als ik er atjar van heb gemaakt ofzo.
Ja, dat dus!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg altijd veel goede reacties op mijn atjarquote:
Gewoon met schil. Onzin om dat ding te schillenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuh, gewoon uit de koelkast zonder schil
Schil vind ik niet lekker, dus geen onzin om te schillenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon met schil. Onzin om dat ding te schillen
Dank je. Ik ga het vast vergeten, maar misschien denk ik er aan als ik de volgende keer aan het maken benquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg altijd veel goede reacties op mijn atjar
Die wil ik je wel even pm'en, maar heb ik natuurlijk niet hier.. Remind me later babe!
Dat is dan wel weer lekker, of dat andere zuur met kappertjes oidquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga proberen er aan te denken en het je na het werk te sturen. Maar goed, ik ken mezelf, dus reken nergens opquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dank je. Ik ga het vast vergeten, maar misschien denk ik er aan als ik de volgende keer aan het maken ben
Ik weet wat lekker is schatquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lekker, of dat andere zuur met kappertjes oid.
No problemo. Medevergeetachtigequote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga proberen er aan te denken en het je na het werk te sturen. Maar goed, ik ken mezelf, dus reken nergens op
Zuur met kappertjes?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lekker, of dat andere zuur met kappertjes oid.
Hallo Dory.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga proberen er aan te denken en het je na het werk te sturen. Maar goed, ik ken mezelf, dus reken nergens op
Ja, geen idee hoe het heet, serveren ze hier altijd bij de surinaamse hete kip. Is zuur met rode uit, kappertjes en komkommer oid.quote:
quote:
Nee hoor, ik was niet aan het opbouwen naar wat voor lekkertje je bent.quote:
Nee neequote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was niet aan het opbouwen naar wat voor lekkertje je bent.
quote:
Doe mij maar zonder kappertjesquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus, maar dan doen ze er hier kappertjes in nog.
Daging roedjakquote:
Ik vind ze er wel lekker bij eigenlijk.quote:
Ohnommsquote:
*nomnomnom*quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind ze er wel lekker bij eigenlijk.
Donderdag is het weer zover hier trouwens, echt huisgemaakte broodjes hete kip, het hele bedrijf heeft het er al de hele week over.
Ik... wil...quote:
Ik maak ook een hoop, maar vreet het toch echt allemaal zelf opquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:53 schreef missbehavin het volgende:
Ik maak meestal een heleboel tegelijk, en geef dan her en der een potje weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik... wil...
[..]
Ik maak ook een hoop, maar vreet het toch echt allemaal zelf op
Daar kan ik niet tegenop vreten hoor, zo'n pan volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
ja, die gaan altijd goed hier. vanaf half 10 ofzo beginnen ze met maken, enorme schalen vol kip, hele pand ruik je hetquote:
Het is lang houdbaar, dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar kan ik niet tegenop vreten hoor, zo'n pan vol
Ik weet genoeg, dank jequote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die gaan altijd goed hier. vanaf half 10 ofzo beginnen ze met maken, enorme schalen vol kip, hele pand ruik je het.
Vandaag waren het wraps, niet van dezelfdequote:
Dat is waar, helemaal in een weckpot. Maar goed, ik vind het ook gewoon leuk om iets te geven wat ik zelf gemaakt heb.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is lang houdbaar, dus dat komt wel goed
Gebakken uitjesquote:
Waarom heb je je kind dan nog?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is waar, helemaal in een weckpot. Maar goed, ik vind het ook gewoon leuk om iets te geven wat ik zelf gemaakt heb.
Ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is waar, helemaal in een weckpot. Maar goed, ik vind het ook gewoon leuk om iets te geven wat ik zelf gemaakt heb.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die gaan altijd goed hier. vanaf half 10 ofzo beginnen ze met maken, enorme schalen vol kip, hele pand ruik je het.
Anders ik welquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:01 schreef MissMSX het volgende:
Mijn buikje is zo blij met ons koloniale verleden![]()
Vast wel, maar het is geen zonnig eiland he?quote:
Die staat niet zo schattig in een weckpot als mijn atjar.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom heb je je kind dan nog?.
badum-tjsss...
Zonder dat was het er ook wel geweest denk ik, of hebben we japan ook bezet ooit?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:01 schreef MissMSX het volgende:
Mijn buikje is zo blij met ons koloniale verleden![]()
Ik zie hier geen rijke, ingeburgerde Japanse eetcultuurquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonder dat was het er ook wel geweest denk ik, of hebben we japan ook bezet ooit?.
Nee ok, maar je kan wel prima japans eten hier inmiddelsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie hier geen rijke, ingeburgerde Japanse eetcultuur
Jaloers?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:09 schreef missbehavin het volgende:
collega zit nu al 2,5 uur te lullen met een verzekeringsdude, maar het gaat al 2 uur niet meer over werk, maar haar privé dingen.. Get a room
Ja, dat wel, maar je kunt hier tegenwoordig bijna alles wel eten. Maar ik vind Indisch toch net even wat anders. Is toch wel ingeburgerd op een bepaalde manierquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, maar je kan wel prima japans eten hier inmiddels.
En toch vond ik de prijs-kwaliteitverhouding van het eten in Japan zelf een stuk beterquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, maar je kan wel prima japans eten hier inmiddels.
Ja, eens hoor. Nasi en bami en sate zijn gewoon nederlandse gerechten bijna.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar je kunt hier tegenwoordig bijna alles wel eten. Maar ik vind Indisch toch net even wat anders. Is toch wel ingeburgerd op een bepaalde manier
Nou nee, heb een beetje last van ze.quote:
Ja, moet je eens naar Indonesie gaanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En toch vond ik de prijs-kwaliteitverhouding van het eten in Japan zelf een stuk beter
Zeg er dan wat vanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou nee, heb een beetje last van ze.
Ja. Nou ja, bezet is een groot woordquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonder dat was het er ook wel geweest denk ik, of hebben we japan ook bezet ooit?.
Dratquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast wel, maar het is geen zonnig eiland he?.
Al is het nu wel echt heel erg lekker in het parkquote:
Als ik dat zou doen moet ik voor de terugreis twee stoelen reserverenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, moet je eens naar Indonesie gaan.
Ja dat doe ik dan weer niet he, ik klaag er liever schijnheilig over tegen julliequote:
En roti enzo. Ook zo lekker Hollands inmiddelsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, eens hoor. Nasi en bami en sate zijn gewoon nederlandse gerechten bijna.
Dat staat nog steeds op de planning jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, moet je eens naar Indonesie gaan.
Hahaha, not even closequote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, bezet is een groot woord
Snap ik hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dan weer niet he, ik klaag er liever schijnheilig over tegen jullie![]()
Ik vind confrontatie lastig
>>> OUDquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:16 schreef HeatWave het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)ekjes-opwekken-.html
Goh, nee echt? Meen je dat nou?!
Dat wisten een aantal slowchatters op FOK! ook al jaren, "deskundigen".
Neequote:
Ik ben niet anti-koters. Ik ben anti-ouders.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee.
Anti-koters hoort gewoon hier.
Uhuh. Sowieso wel hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik hoor. Blijft lastig met collega's vaak.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben niet anti-koters. Ik ben anti-ouders.
Nuance? Ik speel toch geen lingo?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben niet anti-koters. Ik ben anti-ouders.
Nuance? Die kinderen kunnen er niks aan doen. Ouders die hun kind niet in toom houden wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nuance? Ik speel toch geen lingo?.
Jij doet het vast heel goed als ouderquote:
Dat zeg ikquote:
Jaja, dat ben ik met je eens, heb ik al honderden keren gezegd, alleen is "kinderen" gewoon de termquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nuance? Die kinderen kunnen er niks aan doen. Ouders die hun kind niet in toom houden wel.
Hm, ik ben niet overtuigdquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij doet het vast heel goed als ouder
In dat geval: De helft is de schuld van de genenquote:
Dat dat dan ook weer voor de helft jouw genen zijn laten we maar even buiten beschouwingquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In dat geval: De helft is de schuld van de genen
quote:
Ik distancieer me van die genenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In dat geval: De helft is de schuld van de genen
Hallo, je weet toch aan wie je dat vraagt?quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hallo, je weet toch aan wie je dat vraagt?.
Verwachtingsmanagement beebquote:
Het is gewoon een gevoelig puntje atm, dat is het meerquote:
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar dat heb ik vrijwel nooit met serieuze dingen hierquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is gewoon een gevoelig puntje atm, dat is het meer
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar dat heb ik vrijwel nooit met serieuze dingen hier.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:34 schreef Barbusse het volgende:
Er vliegt hier weer eens de ene na de andere AFM heli over. Vast weer een paar 100 vluchtelingen aan het verzuipen
Sja, ik ben een lul soms, ik lees hier voor mijn lol en lees nooit wat terug oidquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]Typisch weer, je bent ook een holbewoner he.
Gebeurt te vaak de laatste tijd, en met de zomer in aantocht zal het wel nog erger worden.quote:
Oh zo ver wilde ik niet gaan hoor. Maar wat jij wilt: lul!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik ben een lul soms, ik lees hier voor mijn lol en lees nooit wat terug oid. Dus dan mis je wel eens iets.
Thanksquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh zo ver wilde ik niet gaan hoor. Maar wat jij wilt: lul!
Komt er al rook vanaf ja? Arme HWquote:
From the files of, Police Squad!quote:
'Rook'...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Komt er al rook vanaf ja? Arme HW
Dan komen ze tenminste niet je land inquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:34 schreef Barbusse het volgende:
Er vliegt hier weer eens de ene na de andere AFM heli over. Vast weer een paar 100 vluchtelingen aan het verzuipen
ik kwam eigenlijk alleen even bevestigen dat ie n lul isquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:54 schreef Barbusse het volgende:
Me-Mo brengt wel even wat leven in HW's z'n l.. topic.
Waarvan aktequote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kwam eigenlijk alleen even bevestigen dat ie n lul is
Heeft een dergelijk hard (hihi) feit nog bevestiging nodig?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kwam eigenlijk alleen even bevestigen dat ie n lul is
We sturen ze wel door naar Nederland.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan komen ze tenminste niet je land in
Dat doen de grieken ook alquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We sturen ze wel door naar Nederland.
true that, true thatquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heeft een dergelijk hard (hihi) feit nog bevestiging nodig?
Valt nog mee dat hij het niet in zijn onderschrift heeft staan...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heeft een dergelijk hard (hihi) feit nog bevestiging nodig?
En de Italianen ook.quote:
"Bij Gibraltar rechtsaf tot je een bos geldbomen ziet"quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We sturen ze wel door naar Nederland.
Algemeen bekend toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Valt nog mee dat hij het niet in zijn onderschrift heeft staan...
Sommige dingen kunnen niet bekend genoeg zijn.quote:
Overigens bestaan er ook echt wel mini terror jaapjes die gewoonweg niet in toom te houden ZIJN. Kun je nog zo'n goede ouder zijn, dan is dwangverpleging of postnatale abortie de enige oplossing.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, dat ben ik met je eens, heb ik al honderden keren gezegd, alleen is "kinderen" gewoon de term.
Is dat ook middenkader?quote:
Ook weer zo natuurlijk, maar dan moet je zo'n blaag maar thuis opsluiten ofzoquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Overigens bestaan er ook echt wel mini terror jaapjes die gewoonweg niet in toom te houden ZIJN. Kun je nog zo'n goede ouder zijn, dan is dwangverpleging of postnatale abortie de enige oplossing.
Nee, want het is goed uitgevoerdquote:
Ah, LTS'er dusquote:
Ik ben vanochtend mijn rollator vergetenquote:
Bijna, maar die term bestaat niet meer sinds 1992 ofzoquote:
Dat is zo, gelukkig zijn die vrij zeldzaamquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Overigens bestaan er ook echt wel mini terror jaapjes die gewoonweg niet in toom te houden ZIJN. Kun je nog zo'n goede ouder zijn, dan is dwangverpleging of postnatale abortie de enige oplossing.
Gisteren dus.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijna, maar die term bestaat niet meer sinds 1992 ofzo.
Nee hoor, ik zeik niet.quote:
Sja, jij zegt niets tegen je collega's, wij vaak ook niet, dus moeten we het ergens kwijtquote:
Ja, want hongerquote:
Zwaar levenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:19 schreef Samzz het volgende:
Ik neem maar eens een Werther's Original. En dan maar weer kijken naar dingen die ik niet mag kopen.
Dan is het goedquote:
Bijna weekend!quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:57 schreef stbabylon het volgende:
Zooooooooooooo! Woensdag. Mooi man. Geweldig. Bijna weekend, zou Q zeggen.
Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:59 schreef CherryLips het volgende:
Bijna jarig
Maar dat gaat niet door denk ik
Jij gaat dood?quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:59 schreef CherryLips het volgende:
Bijna jarig
Dan kom ik wel langs hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Dan vreet ik de chocoladefondue wel helemaal alleen op
Hoe gaat het nu met je opa?quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:59 schreef CherryLips het volgende:
Bijna jarig
Beetje hetzelfde nog, heel suf, niet echt aanspreekbaar en ze hadden hem gisteren te veel morfine gegeven. En het is dus weer dikke stress bij m'n ouders thuis want m'n oma zit het liefst tijdens het hele bezoekuur naast hem maar dat gaat niet, want ze heeft suiker en moet op tijd eten en spuiten en iedereen moet verder werken, dus niemand kan haar eerder brengen. Dus gisteren heb ik m'n oma opgehaald en naar m'n ouders gebracht, maar die waren pas om kwart over zes thuis, en toen moest er nog gegeten worden terwijl het bezoekuur tot acht uur was. Ik was gisteren met m'n zwager naar het ziekenhuis en ook pas om half zes thuis, dus ik kon er ook niet eerder heen. En m'n oma is helemaal van de leg en ontzettend ongeduldig en m'n moeder is al tien jaar overspannen dus het gaat lekker thuis. Even kijken of ik vanavond langs kan gaan, er mogen maar 2 mensen bij hem per keer.quote:
Klinkt als gewoon weer een dag in huize (familie) CLquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde nog, heel suf, niet echt aanspreekbaar en ze hadden hem gisteren te veel morfine gegeven. En het is dus weer dikke stress bij m'n ouders thuis want m'n oma zit het liefst tijdens het hele bezoekuur naast hem maar dat gaat niet, want ze heeft suiker en moet op tijd eten en spuiten en iedereen moet verder werken, dus niemand kan haar eerder brengen. Dus gisteren heb ik m'n oma opgehaald en naar m'n ouders gebracht, maar die waren pas om kwart over zes thuis, en toen moest er nog gegeten worden terwijl het bezoekuur tot acht uur was. Ik was gisteren met m'n zwager naar het ziekenhuis en ook pas om half zes thuis, dus ik kon er ook niet eerder heen. En m'n oma is helemaal van de leg en ontzettend ongeduldig en m'n moeder is al tien jaar overspannen dus het gaat lekker thuis. Even kijken of ik vanavond langs kan gaan, er mogen maar 2 mensen bij hem per keer.
Mocht wel in de Audi van m'n zwager rijden, dat was wel apart als je mijn dopje gewend bent
Ik woon niet meer thuis en hoor alles als laatste, dus ik zie welquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt als gewoon weer een dag in huize (familie) CL
Laat je niet gek maken meid
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon niet meer thuis en hoor alles als laatste, dus ik zie wel![]()
Heb je gescheurd?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde nog, heel suf, niet echt aanspreekbaar en ze hadden hem gisteren te veel morfine gegeven. En het is dus weer dikke stress bij m'n ouders thuis want m'n oma zit het liefst tijdens het hele bezoekuur naast hem maar dat gaat niet, want ze heeft suiker en moet op tijd eten en spuiten en iedereen moet verder werken, dus niemand kan haar eerder brengen. Dus gisteren heb ik m'n oma opgehaald en naar m'n ouders gebracht, maar die waren pas om kwart over zes thuis, en toen moest er nog gegeten worden terwijl het bezoekuur tot acht uur was. Ik was gisteren met m'n zwager naar het ziekenhuis en ook pas om half zes thuis, dus ik kon er ook niet eerder heen. En m'n oma is helemaal van de leg en ontzettend ongeduldig en m'n moeder is al tien jaar overspannen dus het gaat lekker thuis. Even kijken of ik vanavond langs kan gaan, er mogen maar 2 mensen bij hem per keer.
Mocht wel in de Audi van m'n zwager rijden, dat was wel apart als je mijn dopje gewend bent
Toen ik begon (op t VWO natuurlijk) bestond de LTS nog hoor. Dat was nog geen VMBOquote:
Toen ik op school zat ook nog!quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toen ik begon (op t VWO natuurlijk) bestond de LTS nog hoor. Dat was nog geen VMBO
Ja en wij zijn heul nog geen 80! Zelfs niet samen!quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen ik op school zat ook nog!
Ik zat op LTS
Het was spitsquote:
Nee! HA! Nog niet eens 70!quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en wij zijn heul nog geen 80! Zelfs niet samen!
Het is goed uit te houden in de zon iddquote:
Flauwquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was spits![]()
Heb het wel even geprobeerd toen ik moest inhalen op de snelweg, werd meteen weer in m'n stoel gedruktMaar het was ook nog eens een automaat, dus dat was ook even wennen. Vooral die rem was gevoelig. M'n zwager had liever dat ik rustiger aan deed
Zo eens even pauzeren op het balkon. Alleen geen bier in huis.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is goed uit te houden in de zon idd.
Geestelijk wel!quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en wij zijn heul nog geen 80! Zelfs niet samen!
MIsschien rondje park zo, maar misschien ook nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo eens even pauzeren op het balkon. Alleen geen bier in huis.
Dat parkeren ook, dat ding is een stuk breder en twee keer zo lang als ik gewend ben en ik dacht dat hij de parkeersensoren standaard aan had staan. Niet dusquote:
Ik denk dat ik geestelijk jonger/puberaler ben dan de meesten hier hoorquote:
Afgaan op sensoren ipv gevoel en zichtquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat parkeren ook, dat ding is een stuk breder en twee keer zo lang als ik gewend ben en ik dacht dat hij de parkeersensoren standaard aan had staan. Niet dusIk zei nog voor de lol 'Ik ga die lantaarnpaal zo hard raken dat je er misselijk van wordt.' En toen zette hij de sensoren dus pas aan
Dacht al dat het aan mij lag, die paal kwam al zo dichtbij maar er begon niets te piepen, behalve m'n zwager dan.
Ik ging toch op gevoel af, vond het vreemd dat die sensoren niet afgingenquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Afgaan op sensoren ipv gevoel en zicht
Met de zon weg vind ik het wel fris hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:41 schreef Samzz het volgende:
Zo, wat een weertje. Straks lekker rijden.
Dit is Zeeland. De zon is hier altijd. En van kou heb ik, helemaal te paard, geen lastquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met de zon weg vind ik het wel fris hoor
Maar jij bent niet zo kouwelijk he?
Hij staat al zo laag dat ik net al geen warmte voeldequote:Op woensdag 11 maart 2015 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is Zeeland. De zon is hier altijd. En van kou heb ik, helemaal te paard, geen last.
Vind jij je paard ook belangrijker dan je vriend? Dat is wat ik hoor over paardenmeisjesquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is Zeeland. De zon is hier altijd. En van kou heb ik, helemaal te paard, geen last.
Helemaal te paard niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij staat al zo laag dat ik net al geen warmte voelde
Maar goed punt ja. Als je bezig bent merk je dat niet zo
Ik heb geen vriend, en nee, paard is niet belangrijker.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vind jij je paard ook belangrijker dan je vriend? Dat is wat ik hoor over paardenmeisjes
Iets warms tussen je benenquote:
Lekkerquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:09 schreef stbabylon het volgende:
Pompoensoep straks, voor het eerst,ben nog niet heel enthousiast.
Dat is lekker joh.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:09 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb ook nog een pompoen liggen en zoek nog een goed recept. Iemand?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:09 schreef stbabylon het volgende:
Kan erg lekker zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:09 schreef stbabylon het volgende:
Moet je wel van de bank afquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kan erg lekker zijn.
Ik heb nog een quiche in de koelkast liggen, denk dat ik die maar naar binnen schuis samen met een soepje.
Dat sowieso anders verhonger ik, kan wel iets bestellen, maar dan moet ik ook opstaan om de deur open te doenquote:
Denk niet dat je verhongert van een avond niet etenquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat sowieso anders verhonger ik, kan wel iets bestellen, maar dan moet ik ook opstaan om de deur open te doen
Onderschat mij nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk niet dat je verhongert van een avond niet eten.
Jij bent er zo eentje die na 1 dagje niet eten zichzelf begint te verteren?quote:
Zoietsquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent er zo eentje die na 1 dagje niet eten zichzelf begint te verteren?
Verhongeren niet, maar als ik 'de grote maaltijd' oversla op een dag krijg ik wel gierende trek (die dan hoogstwaarschijnlijk gestild wordt met allerlei troep ipv fatsoenlijk eten) .quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk niet dat je verhongert van een avond niet eten.
Oeh, ik heb ook nog kipkluifjes in de koelkast liggenquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verhongeren niet, maar als ik 'de grote maaltijd' oversla op een dag krijg ik wel gierende trek (die dan hoogstwaarschijnlijk gestild wordt met allerlei troep ipv fatsoenlijk eten) .
Ligt eraan of ik wat doe. Als ik aan het werk ben kan ik rustig de hele dag niet etenquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verhongeren niet, maar als ik 'de grote maaltijd' oversla op een dag krijg ik wel gierende trek (die dan hoogstwaarschijnlijk gestild wordt met allerlei troep ipv fatsoenlijk eten) .
Ik was sarcastisch, verandering is awesome!quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Nooit veranderen!
Bevalt je nieuwe job nog, Babs?
Wel eng!quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, verandering is awesome!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |