Maar om nou beneden bij de voordeur te gaan zitten. Misschien komt de koningin wel langsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, voor een nachtelijke plaspauze kan het wel fijn zijn als je niet helemaal naar beneden hoeft (als je in een meerlaagshuis woont uiteraard), maar om daar te gaan zitten beren...
Gewoon minimalistisch houden. Dat zijn de bestequote:
Geen tweede wc? Moet er echt in.. voor mij alleen al is het gewoon fijn om op elke verdieping er 1 te hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:16 schreef Tally het volgende:
Wij thuis zijn helemaal niet gewend aan een tweede toilet in huis.
En omdat we het toch niet gewend waren hebben wij die in ons huis er ook uitgesloopt
In een ander huis zou ik hem er echt in laten
Maar waar dan wel? Bij de keuken, bij de woonkamer, bij je slaapkamer?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar om nou beneden bij de voordeur te gaan zitten. Misschien komt de koningin wel langs
Bij de trap?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar waar dan wel? Bij de keuken, bij de woonkamer, bij je slaapkamer?
Dixie in de achtertuin bij de AH-moestuin.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar waar dan wel? Bij de keuken, bij de woonkamer, bij je slaapkamer?
In het nieuwe huis komt het ook! Daar selecteer ik opquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen tweede wc? Moet er echt in.. voor mij alleen al is het gewoon fijn om op elke verdieping er 1 te hebben
Volgens mij is het wel standaard tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:39 schreef Tally het volgende:
[..]
In het nieuwe huis komt het ook! Daar selecteer ik op
Die is toch ook altijd wel ergens in de buurt? Meestal in de gang bij de voordeur?quote:
Bij nieuwbouw wel ja. De oudere huizen hebben dat vaak nog nietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel standaard tegenwoordig.
Compost ook meteen geregeld.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dixie in de achtertuin bij de AH-moestuin.
Je gaat het proberen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
In m'n enorm fascinerende boek hadden ze het erover dat je lijken kon composteren.
precies, dan ben je echt zelfvoorzienend bezigquote:
In grotere pottenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet m'n AH-moestuintjes volgens mij verpotten maar ik weet eigenlijk niet waarin.
Da's easyquote:
Niet in de wc-pot iigquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet m'n AH-moestuintjes volgens mij verpotten maar ik weet eigenlijk niet waarin.
Daar heb je dan bij de AH van die verpottasjes voor.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Mooi cashen voor de AH weer die paar potjes onkruid die ze gratis weggevenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar heb je dan bij de AH van die verpottasjes voor.Een knaak de 2 geloof ik.
Maar wij hebben bij de Action zo'n kastje gekocht. En hebben we ze daar in gezet.
Ik heb van de violen wel een paar binnenpotten bewaard, maar dat zijn er maar driequote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar heb je dan bij de AH van die verpottasjes voor.Een knaak de 2 geloof ik.
Maar wij hebben bij de Action zo'n kastje gekocht. En hebben we ze daar in gezet.
Ik vind het een leuk idee, die moestuintjes.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi cashen voor de AH weer die paar potjes onkruid die ze gratis weggeven.
De kinderen stonden weer bij de dranghekkenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja hoor, maar het is ook weer een geniale marketingstunt. Dt lukt ze toch elke keer weer..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk idee, die moestuintjes.
Ja idd. Een plastic bak om al die bakjes in te zetten 1,49. Een verpottasje 2,50. Handschoentjes voor kinderen (want daar zijn die moestuintjes voorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind ik vreselijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kinderen stonden weer bij de dranghekken
Hier stonden ze van het weekend ook, en ik was m'n vader tegengekomen met m'n grootouders. Vlak voor het dranghek waar die kinders stonden heb ik hun moestuintjes staan uitzoeken welke ik al wel en niet had, lekker lulligquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik vreselijk.
Ik heb ook altijd tegen de oudste geroepen dat ze een plak slaag krijg als ze ooit in dr hoofd haalt om zo te staan bedelen om die dingen
Ik vind dat echt vreselijk.
Is het ook. En een ontzettend leuke, iedereen gaat aan die moestuintjes.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja hoor, maar het is ook weer een geniale marketingstunt. Dt lukt ze toch elke keer weer..
speak for yourselfquote:
Ik had bij de Lidl al zakjes met zaadjes gekocht, zitten er vijf zaadschijven in één zakje. Ik had niet goed gelezenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Echt een hoog redenment hebben die bakjes ook niet volgens mij, voor ik genoeg peterselie en oregano heb voor een bak chimichurri zijn we 6 maanden verder.
Ik niet, ik heb 1 plant, das meer dan genoegquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het ook. En een ontzettend leuke, iedereen gaat aan die moestuintjes.
Dat zijn dan weer net 2 kruiden die ik weinig gebruikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had bij de Lidl al zakjes met zaadjes gekocht, zitten er vijf zaadschijven in één zakje. Ik had niet goed gelezenDus als het goed is verzuip ik zo in de peterselie en basilicum.
Peterselie is voor de beesten, zit veel vitamine c in. Basilicum is pour moi.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zijn dan weer net 2 kruiden die ik weinig gebruik
We hadden dubbele van ..? één of ander kruid en man had gelezen dat dat goed was voor de rozen. Die zorgde er voor dat de luizen uit de rozen zouden blijven. Dus die potjes hebben we nu heel veel want die moeten bij de rozenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Peterselie is voor de beesten, zit veel vitamine c in. Basilicum is pour moi.
O, moet je even kijken welke dat isquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:56 schreef Tally het volgende:
[..]
We hadden dubbele van ..? één of ander kruid en man had gelezen dat dat goed was voor de rozen. Die zorgde er voor dat de luizen uit de rozen zouden blijven. Dus die potjes hebben we nu heel veel want die moeten bij de rozen
Ik ga hem even appenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, moet je even kijken welke dat isMijn rozenstruikje wordt ook steeds verteerd door luizen.
Geuren van lavendel, bonenkruid, dille, salie, hysop, uien en knoflook weren bladluis. Plaats deze kruiden als plant in de tuin of strooi de kruiden tussen de planten. Een bolletje knoflook in de aarde doet ook wonderen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, moet je even kijken welke dat isMijn rozenstruikje wordt ook steeds verteerd door luizen.
Tof, dank jequote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Geuren van lavendel, bonenkruid, dille, salie, hysop, uien en knoflook weren bladluis. Plaats deze kruiden als plant in de tuin of strooi de kruiden tussen de planten. Een bolletje knoflook in de aarde doet ook wonderen.
Misschien toch niet genoegquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Lavendel geloof ik trouwens niet zo, want die heb ik er al twee jaar naast staan.
Ik kijk elk jaar of ik groene vingers heb, maar neequote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien toch niet genoeg
Ik weet het echt niet. Ik heb totaal geen groene vingers.
Mn man is lekker bezig. Hij mag. Ik vind het niet watquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk elk jaar of ik groene vingers heb, maar nee
Misschien moeten we't Klazien vragen? Uut Zalk?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Lavendel geloof ik trouwens niet zo, want die heb ik er al twee jaar naast staan.
Als die nog leefde was ze nu wel dood geweest denk ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien moeten we't Klazien vragen? Uut Zalk?
Ja zeg, kruiden geven je geen eeuwig leven!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als die nog leefde was ze nu wel dood geweest denk ik.
Nee, dat doet alleen alcoholquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg, kruiden geven je geen eeuwig leven!
Composteren!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als die nog leefde was ze nu wel dood geweest denk ik.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik vreselijk.
Ik heb ook altijd tegen de oudste geroepen dat ze een plak slaag krijg als ze ooit in dr hoofd haalt om zo te staan bedelen om die dingen
Ik vind dat echt vreselijk.
Ergste eraan vind ik dat ze ook gewoon boos worden als je niets hebt, ik hoef het niet, dus neem het ook niet aan ofzo. Die bijdehande kutkoppen die je dan krijgtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hahaha dat was hier ook altijd verboten ja!
Ik ga sowieso vaker naar de Jumbo, kom ik langs ipv omlopen.quote:
Onbeschoft tuigquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ergste eraan vind ik dat ze ook gewoon boos worden als je niets hebt, ik hoef het niet, dus neem het ook niet aan ofzo. Die bijdehande kutkoppen die je dan krijgt.
Aldi en de Jumbo hier, af en toe de Coopquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga sowieso vaker naar de Jumbo, kom ik langs ipv omlopen.
Ik 'snap' de AH ook niet volgens mij. Die volgorde en gewoon tja, het klikt gewoon niet met mijquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]![]()
Wat een vreselijke kutwinkels zijn dat zeg. Zelfs zonder die kutkoters voor de deur.
Hoeft ook niet, zolang ze maar lekker zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Komkommer, nou niet echt een hele spannende groente.
Wel lekker.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Komkommer, nou niet echt een hele spannende groente.
Nee, zo dol ben ik er ook niet op.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het niet vies hoor, maar ook niet echt iets waar ik me op kan verheugen ofzo.
Ik ook hoor, als ik er atjar van heb gemaakt ofzo.quote:
Neuh, gewoon uit de koelkast zonder schilquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook hoor, als ik er atjar van heb gemaakt ofzo.
Ja, dat dus!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg altijd veel goede reacties op mijn atjarquote:
Gewoon met schil. Onzin om dat ding te schillenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuh, gewoon uit de koelkast zonder schil
Schil vind ik niet lekker, dus geen onzin om te schillenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon met schil. Onzin om dat ding te schillen
Dank je. Ik ga het vast vergeten, maar misschien denk ik er aan als ik de volgende keer aan het maken benquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg altijd veel goede reacties op mijn atjar
Die wil ik je wel even pm'en, maar heb ik natuurlijk niet hier.. Remind me later babe!
Dat is dan wel weer lekker, of dat andere zuur met kappertjes oidquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga proberen er aan te denken en het je na het werk te sturen. Maar goed, ik ken mezelf, dus reken nergens opquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dank je. Ik ga het vast vergeten, maar misschien denk ik er aan als ik de volgende keer aan het maken ben
Ik weet wat lekker is schatquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lekker, of dat andere zuur met kappertjes oid.
No problemo. Medevergeetachtigequote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga proberen er aan te denken en het je na het werk te sturen. Maar goed, ik ken mezelf, dus reken nergens op
Zuur met kappertjes?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lekker, of dat andere zuur met kappertjes oid.
Hallo Dory.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga proberen er aan te denken en het je na het werk te sturen. Maar goed, ik ken mezelf, dus reken nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |