Maar om nou beneden bij de voordeur te gaan zitten. Misschien komt de koningin wel langsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, voor een nachtelijke plaspauze kan het wel fijn zijn als je niet helemaal naar beneden hoeft (als je in een meerlaagshuis woont uiteraard), maar om daar te gaan zitten beren...
Gewoon minimalistisch houden. Dat zijn de bestequote:
Geen tweede wc? Moet er echt in.. voor mij alleen al is het gewoon fijn om op elke verdieping er 1 te hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:16 schreef Tally het volgende:
Wij thuis zijn helemaal niet gewend aan een tweede toilet in huis.
En omdat we het toch niet gewend waren hebben wij die in ons huis er ook uitgesloopt
In een ander huis zou ik hem er echt in laten
Maar waar dan wel? Bij de keuken, bij de woonkamer, bij je slaapkamer?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar om nou beneden bij de voordeur te gaan zitten. Misschien komt de koningin wel langs
Bij de trap?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar waar dan wel? Bij de keuken, bij de woonkamer, bij je slaapkamer?
Dixie in de achtertuin bij de AH-moestuin.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar waar dan wel? Bij de keuken, bij de woonkamer, bij je slaapkamer?
In het nieuwe huis komt het ook! Daar selecteer ik opquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen tweede wc? Moet er echt in.. voor mij alleen al is het gewoon fijn om op elke verdieping er 1 te hebben
Volgens mij is het wel standaard tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:39 schreef Tally het volgende:
[..]
In het nieuwe huis komt het ook! Daar selecteer ik op
Die is toch ook altijd wel ergens in de buurt? Meestal in de gang bij de voordeur?quote:
Bij nieuwbouw wel ja. De oudere huizen hebben dat vaak nog nietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel standaard tegenwoordig.
Compost ook meteen geregeld.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dixie in de achtertuin bij de AH-moestuin.
Je gaat het proberen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
In m'n enorm fascinerende boek hadden ze het erover dat je lijken kon composteren.
precies, dan ben je echt zelfvoorzienend bezigquote:
In grotere pottenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet m'n AH-moestuintjes volgens mij verpotten maar ik weet eigenlijk niet waarin.
Da's easyquote:
Niet in de wc-pot iigquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet m'n AH-moestuintjes volgens mij verpotten maar ik weet eigenlijk niet waarin.
Daar heb je dan bij de AH van die verpottasjes voor.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |