Mobiel modden is nauwelijks te doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat vind je er kut aan?
Ik vind het wel ok eigenlijk, zit meer mobiel dan op de pc.
Dat moet je ook niet willen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mobiel modden is nauwelijks te doen.
Lekker pittig weer, ben je naar de kapper geweest?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet willen.
Modden, bedoel ik
Helemaal kortgewiekt, van boven, zul je binnenkort wel zien.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker pittig weer, ben je naar de kapper geweest?
DPS werkt ook gewoon kut op mobielquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat vind je er kut aan?
Ik vind het wel ok eigenlijk, zit meer mobiel dan op de pc.
Spannend, doe je je strakke broek aan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Helemaal kortgewiekt, van boven, zul je binnenkort wel zien.
Nou die gaat vast de boel ff op stelten zettenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb gehoord dat ze Henktown hebben benaderd om Opstelten te vervangen. Wegens zijn obsessieve speurwerk op het forum, denken ze die vaardigheden op justitie maximaal te kunnen ontplooien. Hem zal het niet overkomen dat hij een bonnetje niet kan vinden.
Het enige wat mij lukt is een topic sluiten en dat duurt dan nog 10 minuten of zoquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En noten en dingen verwijderen enzo is al helemaal lastig.
Leren leggings.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Spannend, doe je je strakke broek aan?
Tegen die tijd zijn de meeste topics in VBL al lang vol. Behalve die van Tong.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Het enige wat mij lukt is een topic sluiten en dat duurt dan nog 10 minuten of zoDe rest lukt me niet. Ik ben echt een kluns wat dat betreft.
Laten we Kingstown ook uitnodigen, die kan wel een verzetje gebruiken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:49 schreef Specularium het volgende:
Zullen we kijken of dit topic in recordtijd vol kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |