twitter:HammersteinO twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:00:5616 maart 1994 liet #Teeven mij oppakken- hier heb ik 21 jaar op gewacht #Pauw reageer retweet
Dat wil je wel.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:02 schreef Cavaliers het volgende:
Ik moet verplicht kijken overigens, ik was hier liever niet.
quote:
Gister was een topavond, vanavond kan ook zo mooi wordenquote:
Sta je voor andere ernstige kwesties ook zo op de barricade? Ik wil best je postgeschiedenis even doorzoeken om te zien wat je zoal hebt geschreven over de verschillende conflictgebieden op deze planeet.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:00 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Oh nee? Dus 5 miljoen euro is belangrijker dan Palestijnse kinderen? Nederland slacht indirect Palestijnse kinderen af en jij doet alsof 't er niks me ete maken heeft.
Voor Opstelten, die ook gewoon op z'n 65e had kunnen stoppen met werken, vind ik deze afloop van zijn loopbaan inderdaad wel jammer.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer? Tsja tis wat je jammer vindt
WIe weet, niks mis met homos, voor echte fokkers zou het sowieso niet zo moeilijk zijn om mijn identiteit te achterhalen.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien ben je wel gewoon van die kant, kan toch?
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Broeders van de TVSC, wij heten U welkom
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Broeders van de TVSC, wij heten U welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |