quote:Op maandag 9 maart 2015 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo grappig zijn die dingen vaak niet eens man, alleen maar omdat het tegen hoink is quote je het.
Ik quote jou ook alleen maar omdat je voor Deadprez bent die vrienden is met Guus wie op zijn beurt weer tegen Vogeltjesdans is en hij weer in dezelfde provincie als Spongeboss woont die weer yoga doet bij een leraar aan wie ik een schijthekel heb.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo grappig zijn die dingen vaak niet eens man, alleen maar omdat het tegen hoink is quote je het.
Begint weer wat.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bedankt voor de aanname. Begint weer terug te worden chroestjov.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van een 4/10 naar een 10/10, net voldoende dus
Ik ben niet voor dp hij deed kwaad dit weekend toen ik zijn naam noemde in een post samen met het woordje 'out' hij wil af van zijn drugsimago maar ja je bent wat je eet zeggen ze altijd. En snuift. En rookt.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik quote jou ook alleen maar omdat je voor Deadprez bent die vrienden is met Guus wie op zijn beurt weer tegen Vogeltjesdans is en hij weer in dezelfde provincie als Spongeboss woont die weer yoga doet bij een leraar aan wie ik een schijthekel heb.
Zo grappig zijn die dingen vaak niet eens man, alleen maar omdat het tegen chroestjov is quote je het.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo grappig zijn die dingen vaak niet eens man, alleen maar omdat het tegen chroestjov is quote je het.
dan ben ik een malse steak in al die 3 categorieënquote:Op maandag 9 maart 2015 21:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben niet voor dp hij deed kwaad dit weekend toen ik zijn naam noemde in een post samen met het woordje 'out' hij wil af van zijn drugsimago maar ja je bent wat je eet zeggen ze altijd. En snuift. En rookt.
Bestaan die eigenlijk, zwarte papegaaien?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo grappig zijn die dingen vaak niet eens man, alleen maar omdat het tegen chroestjov is quote je het.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:18 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind jullie allemaal sukkels, stakkers en mongooltjes.
Jij ziet er in die OP van die Fernandes SC wel uit als een flikker die zichzelf in parfum onderdompelt inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind het wel grappig, daar ik het vorige week ook had over lichaamsgeuren van andere personen.
zijn we alle 3 tegelijk of heb je ieder van ons gecategoriseerd?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:18 schreef Chloroform het volgende:
Ik waardeer je mening en ik neem het mee naar achter.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:18 schreef Chloroform het volgende:
heh?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij ziet er in die OP van die Fernandes SC wel uit als een flikker die zichzelf in parfum onderdompelt inderdaad.
thx bebquote:Op maandag 9 maart 2015 21:18 schreef Chloroform het volgende:
de intellectuele relpuber heeft zich aan de strijd toegevoegdquote:Op maandag 9 maart 2015 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij ziet er in die OP van die Fernandes SC wel uit als een flikker die zichzelf in parfum onderdompelt inderdaad.
Jij ziet eruit alsof je ruikt naar hotdogvocht.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Veel van jullie zijn wel alledrie tegelijk ja, sommigen niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn we alle 3 tegelijk of heb je ieder van ons gecategoriseerd?
Heeyquote:Op maandag 9 maart 2015 21:18 schreef Chloroform het volgende:
Zal jou eens van achterquote:Op maandag 9 maart 2015 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik waardeer je mening en ik neem het mee naar achter.
hahahaquote:Op maandag 9 maart 2015 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij ziet eruit alsof je ruikt naar hotdogvocht.
xoxo kus op je boosquote:
het enige wat jij mee naar achter neemt is eten als niemand kijkt.quote:
Oh dat mag wel hoor en ben hier zeer gefascineerd door geraakt sinds dat topic hier in KLB over mannen die niks in hun kont willen ontvangen. xDquote:
Waarom typ je dat dan niet, zat je snor soms in de weg.quote:
http://www.haxball.com/?r(...)87b8de855f0d39c0ee48quote:Op maandag 9 maart 2015 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dat mag wel hoor en ben hier zeer gefascineerd door geraakt sinds dat topic hier in KLB over mannen die niks in hun kont willen ontvangen. xD
HAX!quote:Op maandag 9 maart 2015 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iemand langs achter nemenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
het enige wat jij mee naar achter neemt is eten als niemand kijkt.
Ook als ze wel kijken hoor, doe daar niet moeilijk over.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
het enige wat jij mee naar achter neemt is eten als niemand kijkt.
Spongeboss?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dat mag wel hoor en ben hier zeer gefascineerd door geraakt sinds dat topic hier in KLB over mannen die niks in hun kont willen ontvangen. xD
BT had hier geen moeite mee. Je moet hem maar eens DM'en.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Homofoob!quote:
haarquote:Op maandag 9 maart 2015 21:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
BT had hier geen moeite mee. Je moet hem maar eens DM'en.
Mensen met een kut karakter deel ik het bed niet mee.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
BT had hier geen moeite mee. Je moet hem maar eens DM'en.
Vast wel ergens.quote:
Ik wil niets over die man horen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wil praten over Opa.Bakkebaard.
Iel.quote:
Ik heb nog nooit een pic gepost, maar bedankt voor je hilarische en uiterst gevatte comeback. Hier mag Chroestjov toch wel jaloers op zijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij ziet eruit alsof je ruikt naar hotdogvocht.
ik wil jouquote:Op maandag 9 maart 2015 21:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Interesseert me niet wat jij wil.