Ik liet die gedachte een heel klein beetje los toen ik Frank zijn verklaring hoorde van vallen tussen de top en de 1e beek.quote:
Ja, kun je je voorstellen!quote:Op maandag 9 maart 2015 23:44 schreef Lutalo het volgende:
En dan na de wetenschappelijke bevestiging van Frank vd G, je realiseren 'we hebben daar gelopen, er bijna met de neus boven op gestaan (als het tussen de Mirador en de 1e Q of 2e Q was)'.
Wat het sterke is aan de val van Frank is dat de meiden daardoor inderdaad niet op de paddocks zijn geweest, zoals Kloothommel (en 11en30 en ik eerder) stelt door de Quebrada Alejandro (de 2e dus) gestruind zijn en helemaal gedesorienteerd waren (ofwel samen, ofwel elkaar zoekend) en zo de duidelijke paddocks en huisjes gemist hebben en dachten (nogmaals: gedesorienteerd/hersenschudding/etc.) bij een (niet "de") bewoonde wereld uit te komen.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:45 schreef jackie12 het volgende:
ben ik "bang" dat als we straks de werkelijke plek weten dat we terug bij af zijn.
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:49 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Voordat de Laatste Zoektocht plaatsvond werd aangekondigd dat het watergebied centimeter voor centimeter afgezocht zou worden. Eenmaal ter plaatse bleek het te regenen, waarna werd besloten tot een verklaring van waarschijnlijkheden vol met mitsen en maren.
Heel jammer.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:49 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Voordat de Laatste Zoektocht plaatsvond werd aangekondigd dat het watergebied centimeter voor centimeter afgezocht zou worden. Eenmaal ter plaatse bleek het te regenen, waarna werd besloten tot een verklaring van waarschijnlijkheden vol met mitsen en maren.
Je kent mijn zienswijze.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:45 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik liet die gedachte een heel klein beetje los toen ik Frank zijn verklaring hoorde van vallen tussen de top en de 1e beek.
We zijn nu een week verder en hoe langer ik er over denk (zeker mede door meerdere users hier) hoe langer ik aan zijn hypothese twijfel.
Ik heb twijfels over de plek, heb groot wantrouwen in Frank zijn objectiviteit (lijkt voor mij alsof ie wilde scoren, sry dat ik t zeg) en ben ik "bang" dat als we straks de werkelijke plek weten dat we terug bij af zijn.
Dus een criminele (als je mensen gaat lopen duwen...) partij die eerst 2 meiden 50-60 meter naar beneden duwt, maar dan nepoproepen, nepfoto's gaat maken gedurende 10 dagen en dan die spullen planten? Dus eerst die rugzak met inhoud afpakken en ze dan het ravijn in duwen?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:51 schreef gynaika het volgende:
[..]
Je kent mijn zienswijze.
En als je wilt spreken in de trant van een valscenario dan kunnen ze een duwtje hebben gekregen.
“Gevonden” bezittingen en botresten aangedragen en daarbij gefingeerde vindplaatsen voor aangewezen.
Yep, die paddocks zag ik steeds niet, alleen maar links om naar het water, naar beneden, maar ik dacht daarna een hoge berg op voor bereik.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:48 schreef El_Matador het volgende:
Wat het sterke is aan de val van Frank is dat de meiden daardoor inderdaad niet op de paddocks zijn geweest, zoals Kloothommel (en 11en30 en ik eerder) stelt door de Quebrada Alejandro (de 2e dus) gestruind zijn en helemaal gedesorienteerd waren (ofwel samen, ofwel elkaar zoekend) en zo de duidelijke paddocks en huisjes gemist hebben en dachten (nogmaals: gedesorienteerd/hersenschudding/etc.) bij een (niet "de") bewoonde wereld uit te komen.
Ja toch en terug was om welke reden dan ook geen optie.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:25 schreef agter het volgende:
Zoiets zit ook in mijn hoofd.
De rivier is leidend geweest. Ze zullen wel moeten, ook voor drinkwater.
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus een criminele (als je mensen gaat lopen duwen...) partij die eerst 2 meiden 50-60 meter naar beneden duwt, maar dan nepoproepen, nepfoto's gaat maken gedurende 10 dagen en dan die spullen planten? Dus eerst die rugzak met inhoud afpakken en ze dan het ravijn in duwen?
Waarom dan al die moeite doen van oproepen en nepfoto's enzo? Dan had die ze toch kunnen duwen en nooit meer op terugkomen?
Ik blijf bij een misdrijf. Dat kan op verschillende manieren.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus een criminele (als je mensen gaat lopen duwen...) partij die eerst 2 meiden 50-60 meter naar beneden duwt, maar dan nepoproepen, nepfoto's gaat maken gedurende 10 dagen en dan die spullen planten? Dus eerst die rugzak met inhoud afpakken en ze dan het ravijn in duwen?
Waarom dan al die moeite doen van oproepen en nepfoto's enzo? Dan had die ze toch kunnen duwen en nooit meer op terugkomen?
Voor daar genoeg denk ik voor een leuk schooltje?!quote:Op maandag 9 maart 2015 23:05 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Dat geld is vorig jaar zomer al overgemaakt. Het bedrag is niet bekend gemaakt, maar het was wel minder dan $30,000
Hoe meer ik op de kaart kijk, hoe beter ik hun hypothese vind.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:45 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik liet die gedachte een heel klein beetje los toen ik Frank zijn verklaring hoorde van vallen tussen de top en de 1e beek.
We zijn nu een week verder en hoe langer ik er over denk (zeker mede door meerdere users hier) hoe langer ik aan zijn hypothese twijfel.
Geweldig!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:08 schreef jackie12 het volgende:
Lang verhaal kort te maken, ik ga mee naar Panama, want dit kan zo niet langer
MeloD wanneer is de meeting??
Maar dan was deze plek toch bekend bij iedere indiaan, gids, boer ?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:08 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Hoe meer ik op de kaart kijk, hoe beter ik hun hypothese vind.
De perfecte plek voor het val-scenario is de steep area aan de linker kant van het pad na de corridor en voor Q1. Bij Q1 ben je al weer aan de andere kant van de berg (stroomt van links naar rechts op AFK met dezelfde looprichting over het pad). Meiden zijn dan wel omgekeerd maar we zullen wsl nooit weten waarom ze de steile helling af gegaan zijn.
[ afbeelding ]
Dat is niet zeker, het is een mogelijkheid die ergens in de media is gekomen, maar de ouders hebben het nooit genoemd, meen ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:05 schreef jackie12 het volgende:
6- Vastzitten in een rivierbedding maar dan opeens op 2 april wel om 13.56 uur netwerkbereik??
Juist RapaNui heeft me/ons erop gewezen dat ze geen Panamese SIMcard hadden. Dan of roaming of helemaal geen mogelijkheid om te bellen. De telefoons alleen voor wifi gebruiken.quote:7- Nog steeds geen een keer sms/app/bellen naar mama thuis (RapaNui's terecht gequote "oerinstinct")
Kan makkelijk verloren gegaan zijn door het (verkeerd) uitlezen van de data (wel de dataopslag, niet in de telefoons kunnen).quote:8- 11 dagen in de rivierbedding-gevangenis maar geen afscheidsbericht.
Dat vind ik lief. Toch acht ik Franks expertise hoger dan de mijne. Ik zie mezelf als (hevig) geinteresseerde amateur, hij heeft toch een bepaald werkterrein waar ik te weinig van weet...quote:Dit plus mijn eigen gedachtes heb ik meer vertrouwen in welke regelmatige user dan ook zijn of haar bevindingen op locatie dan die van Frank
Ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:10 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Maar dan was deze plek toch bekend bij iedere indiaan, gids, boer ?
Ik zeg t gewoon even achter elkaar zonder goed te quoten:quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is niet zeker, het is een mogelijkheid die ergens in de media is gekomen, maar de ouders hebben het nooit genoemd, meen ik.
[..]
Juist RapaNui heeft me/ons erop gewezen dat ze geen Panamese SIMcard hadden. Dan of roaming of helemaal geen mogelijkheid om te bellen. De telefoons alleen voor wifi gebruiken.
[..]
Kan makkelijk verloren gegaan zijn door het (verkeerd) uitlezen van de data (wel de dataopslag, niet in de telefoons kunnen).
[..]
Dat vind ik lief. Toch acht ik Franks expertise hoger dan de mijne. Ik zie mezelf als (hevig) geinteresseerde amateur, hij heeft toch een bepaald werkterrein waar ik te weinig van weet...
Ik heb niks meer te vertellen. Er moet nieuwe informatie komen. Bijvoorbeeld waar die taxichauffeur in gestikt is.quote:
Wel..wordt vervolgd en sluit je aan zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:05 schreef jackie12 het volgende:
Ik heb ontzettend veel tegens bij Frank zijn verklaring:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |