Hahahah, ik vind het allemaal prima!quote:Op maandag 9 maart 2015 20:25 schreef Perico het volgende:
[..]
Nee, het is een beter plan om Jackie 320 kilometer met de rugzak naar hier te laten komen en hem dan te water te laten.
Dat is geen straf.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:25 schreef El_Matador het volgende:
Enige punt is dat we dan wel 2 maanden in Boquete moeten blijven (de tijdsduur tussen 11 april en 11 juni)...
Ik ben allereerst ook benieuwd of de tas blijft drijven of niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind dat we morgen even moeten kijken hoe we aan zo'n tas komen en hoe deze het beste getest kan worden. Ook marktplaats staat geen tas en zelf bij grote buitenlandse websites is dit model uitverkocht. Ik vrees dat we dus genoegen moeten nemen met hetzelfde model van 2014 en de fabricant kunnen bellen om te vragen wat de verschillen zijn met het model van 2013.
Je hebt een wildwaterbaan in Zoetermeer alleen net als bij een pretpark zullen ze daar niet toestaan dat je er spullen ingooitquote:Op maandag 9 maart 2015 20:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er zijn pretparken die wildwaterbanen hebben, daar is met wat hulp van opvissen/wegen/teruggooien een parcours van 15 km af te leggen met te analyseren resultaten
yepquote:Op maandag 9 maart 2015 20:36 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik ben allereerst ook benieuwd of de tas blijft drijven of niet.
Zinkt de tas dan hebben oa Stacey en Matador gelijk en hoef je het eigenlijk niet eens meer te testen in een soort gelijke rivier.
Klopt toch wat ik zeg?
Nee, jackie. Ik zeg ook NIET hetzelfde als Stacey. Ik denk ook niet dat die tas zinkt (zinken is het probleem niet, dat heb ik in een uitgebreide post uitgelegd).quote:Op maandag 9 maart 2015 20:36 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik ben allereerst ook benieuwd of de tas blijft drijven of niet.
Zinkt de tas dan hebben oa Stacey en Matador gelijk en hoef je het eigenlijk niet eens meer te testen in een soort gelijke rivier.
Klopt toch wat ik zeg?
Regenseizoen, tropisch. De regens concentreren zich met name tussen april en december. Heb eergisteren mijn Rough Guide van Centraal Amerika erbij gepakt, staat ook een stukje over Boquete in.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Tropisch nevelwoud
Hoogte: 2500-4000 m
Gemiddelde temperatuur: 0-15 °C
Gemiddelde neerslag: 1500-3000 mm
bron: wiki
Maar hoeveel is dat voor ons gebied en wat is gemiddeld?
Ik vergelijk zo'n quebrada meer met een wildwaterbaan dan met een zeilplas. Zolang hij maar over de waterbaan blijft gaan zal hij de test doorstaan. In een meer zinkt hij als een baksteen. Dus nee ik denk niet dat de voorgestelde testen erg zinvol zijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je hebt een wildwaterbaan in Zoetermeer alleen net als bij een pretpark zullen ze daar niet toestaan dat je er spullen ingooit
Jouw kaart is erg mooi en duidelijk, dus zou die gewoon naast die van mij in de OP zetten.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:54 schreef 11en30 het volgende:
@El_Matador Laat even weten of je de steep-area val-area op jouw kaart erbij tekent of dat ik een aparte kaart voor de OP moet maken.
Beter om helemaal geen interpretaties in de OP te hebben!quote:Op maandag 9 maart 2015 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw kaart is erg mooi en duidelijk, dus zou die gewoon naast die van mij in de OP zetten.
Ik gebruik mijn kaart als basis voor daar en die zal dan ook geupdate worden met de echte routes (die witte stippellijn is een vermoeden, geen vast pad ofzo).
Beter om 2 interpretaties naast elkaar te hebben en dan kan je ook jouw kaart helemaal naar eigen smaak inrichten. Zie ook de eerdere kaarten van Geruisloos, matteo, Perico en miura.
Goeie!quote:Op maandag 9 maart 2015 20:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Op maandag 9 maart 2015 20:16 schreef Perico het volgende:
[..]
Op zich zou de Geul in Zuid-Limburg nog niet zo'n slechte keuze zijn. Het is de snelst stromende rivier in Nederland, met een hoogteverschil van 250 meter.
Met de nodige bochten, rotsen en stroomversnellingen, niet te diep. Lijkt best wel op zo'n quebrada. Ook is het stroomgebied van 40 km. best compact.
Topic 181 posting #7 :quote:Op maandag 9 maart 2015 20:25 schreef 11en30 het volgende:
Als je het niet op jouw kaart erbij wilt zetten dan maak ik zelf een kaart die dan in de OP gezet moet worden. Zeg het maar.
Juist, ik bracht hier al de “steep area” in verband met de valpartij.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:17 schreef gynaika het volgende:
Zou voor die “roetsjbaan” het “derde pad op de Mirador”, steep area, in aanmerking kunnen komen?
Waarom schiet je nou weer zo in aanvalsmodus?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:02 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Beter om helemaal geen interpretaties in de OP te hebben!
Eruit dus met dat ding. Of je maakt er echt een gezamenlijk project van ipv alleen net te doen alsof dat zo is wanneer dat jou uitkomt.
Punt blijft dat je in ieder geval aan de Caribische kant van de CD moet zijn. Dat zijn topografische feiten, kunnen we niks aan veranderen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:04 schreef gynaika het volgende:
[..]
Topic 181 posting #7 :
[..]
Juist, ik bracht hier al de “steep area” in verband met de valpartij.
Die “steep area” werd in de AFK-video door F weggewuifd maar ik denk er het mijne van.
Steeparea staat ook op exp.lijstje meende ik gisteren of eergisteren van Mata te hebben begrepen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:04 schreef gynaika het volgende:
Juist, ik bracht hier al de “steep area” in verband met de valpartij.
Die “steep area” werd in de AFK-video door F weggewuifd maar ik denk er het mijne van.
Ik zet graag dingen op scherp, dat zou je ondertussen moeten weten.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom schiet je nou weer zo in aanvalsmodus?
Als dat is toegezegd door de ouders aan de betreffende gemeenschap denk ik zeker dat ze woord houden.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:38 schreef StaceySinger het volgende:
En komt dat scholencomplex er nog in de rimboe van Boquete ?
Zeker! Daarom, die dingen kunnen hier gewoon besproken worden. Het gaat om de vragen die ook de niet-Panamagangers hebben. De onduidelijkheden oplossen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Steeparea staat ook op exp.lijstje meende ik gisteren of eergisteren van Mata te hebben begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |