beter effe gewoon langs de Gamma ofzo....quote:Op maandag 9 maart 2015 14:46 schreef FANN het volgende:
nah... ik ga ondertussen effe googelen naar Tassenhaken, want dan kan ik die zooi ook eens
netjes bijelkaar ophangen
Mijn Japans valt tegen, misschien dat DDM iets begrijpt... Ik vermoed dat het iets met maandagmiddag te maken heeftquote:Op maandag 9 maart 2015 14:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik heb niet eens geklikthad ik effe geen zin in...
Welk topic?quote:Op maandag 9 maart 2015 14:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Koen geeft in ABO wel een juiste korte samenvatting...
jammer dat ik dat niet mag kwoten![]()
ze hebben er daar lol over wat extra lullig is voor King, dat wel, mij persoonlijk zal het me verder
aan mijn reet roesten eerlijk gezegd
Is ook geen topic van Koen, was in de SC. niks schokkends verder hoor...quote:Op maandag 9 maart 2015 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welk topic?
Ik heb ook een ABO, weet je wel, maar ik kan geen topic van ene Koen daar vinden...
DM die post of het postnummer eens, ik kan niks vinden in die SC daar...quote:Op maandag 9 maart 2015 15:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ook geen topic van Koen, was in de SC. niks schokkends verder hoor...
jeetje MM niks schokkends hoor, gewoon en korte samenvatting en dat was het,quote:Op maandag 9 maart 2015 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DM die post of het postnummer eens, ik kan niks vinden in die SC daar...
Als het niet interessant of schokkend is, waarom post je er hier dan over?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:18 schreef FANN het volgende:
[..]
jeetje MM niks schokkends hoor, gewoon en korte samenvatting en dat was het,
maar ik DM je het linkje wel als je dat wil, komt eraan....
ik zei er toch bij niks bijzondersquote:Op maandag 9 maart 2015 15:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het niet interessant of schokkend is, waarom post je er hier dan over?
Wat ik al eerder zei Fann....laat het los en ga verderquote:Op maandag 9 maart 2015 15:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zei er toch bij niks bijzonders![]()
dat ze er lol om hadden vond ik een beetje lullig voor King, maar ik kan er beter maar niks
meer over zeggen geloof ik, want vandaag valt alles bij iedereen verkeerd geloof ik...
Er is zoveel niks bijzonders, maar dat ga je hier dan toch ook niet posten?quote:
Ik ben juist benieuwd hoe er elders op gereageerd is/wordt, buiten 40+ om dus.quote:dat ze er lol om hadden vond ik een beetje lullig voor King, maar ik kan er beter maar niks
meer over zeggen geloof ik, want vandaag valt alles bij iedereen verkeerd geloof ik...
och joh, dat had ik vanmorgen al gedaanquote:Op maandag 9 maart 2015 15:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei Fann....laat het los en ga verder
oh. pfffffffffffffffff hou op joh. ik heb daar geen zin in om dagenlang dat gezeik aan te horen,quote:Op maandag 9 maart 2015 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is zoveel niks bijzonders, maar dat ga je hier dan toch ook niet posten?
[..]
Ik ben juist benieuwd hoe er elders op gereageerd is/wordt, buiten 40+ om dus.
Vandaar dat ik het vraag. Koen zegt het prima in dat topic, die heeft het wel begrepen.
Anderen niet kennelijk...
Wie is er hier nu chagrijnigquote:Op maandag 9 maart 2015 15:50 schreef FANN het volgende:
[..]
oh. pfffffffffffffffff hou op joh. ik heb daar geen zin in om dagenlang dat gezeik aan te horen,
dat uitmelken van alles word ik doodmoe van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Care /quote:Op maandag 9 maart 2015 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het komt wel door jou en Dees dat het niet gehaald is...![]()
Das gewoon meditape, zal wel overbelasting of rsi zijn (computerwerk helpt daar altijd goed bij)quote:Op maandag 9 maart 2015 15:56 schreef FANN het volgende:
Hé Chuf!
wat heb jij trouwens aan je hand? ik kwam deze foto ergens tegen...
[ afbeelding ]
Dat was mijn supersnelle posthand speciaal voor een of ander eventquote:Op maandag 9 maart 2015 15:56 schreef FANN het volgende:
Hé Chuf!
wat heb jij trouwens aan je hand? ik kwam deze foto ergens tegen...
[ afbeelding ]
Nu zelfs in de aanbieding bij de Lidl en nog meer kleurtjes..quote:
Geen paars?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu zelfs in de aanbieding bij de Lidl en nog meer kleurtjes..
http://www.lidl.nl/nl/Off(...)Detail&id=11295&ar=4
Ik heb anatomische kennisquote:Op maandag 9 maart 2015 16:09 schreef drakin het volgende:
Ook raar dat je het nu zo kunt kopen, moet toch wel wat anatomiekennis bij zijn om dit zomaar aan te leggen.
Een doe maar wat tape kan best lekker zitten, maar met kennis aangebracht helpt toch stukken beter.
Ik ook, maar niet voor dit aan te leggenquote:
Valt wel mee hoor, trouwens er zit een instructie DVD bij...quote:Op maandag 9 maart 2015 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet voor dit aan te leggen
Dat is weer handig.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, trouwens er zit een instructie DVD bij...
Geen idee, want ik heb die rollen nog niet gekocht... Nadeel is wel dat het op onbehaarde huid moet..., dan blijft het het beste zitten...quote:Op maandag 9 maart 2015 16:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is weer handig.
Ook hoe je op je rug moet tapen?
Scherenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, want ik heb die rollen nog niet gekocht... Nadeel is wel dat het op onbehaarde huid moet..., dan blijft het het beste zitten...
Daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op maandag 9 maart 2015 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, want ik heb die rollen nog niet gekocht... Nadeel is wel dat het op onbehaarde huid moet..., dan blijft het het beste zitten...
Nee niet gedaan, was ook maar tijdeijkquote:Op maandag 9 maart 2015 16:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen last van![]()
Maar je hebt je pols moeten scheren?
gewoon overbelast zeker, kwam het door de recordpoging?quote:
Nee dit was er al voor... Maar niet overbelast.... Maar ik moet wel de muis zoveel mogelijk vermijden. Dan is een touchscreen wel handigquote:Op maandag 9 maart 2015 16:20 schreef drakin het volgende:
[..]
gewoon overbelast zeker, kwam het door de recordpoging?
ben je er wel mee naar de ha geweest?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dit was er al voor... Maar niet overbelast.... Maar ik moet wel de muis zoveel mogelijk vermijden. Dan is een touchscreen wel handig
de muis vermijden is niet serieus?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, want het is niet serieus. Was gisteren voor de grap
dat wel, maar daar kan de huisarts weinig aan doen.... En de klachten zijn al veel minder dan een tijd terug...quote:Op maandag 9 maart 2015 16:30 schreef drakin het volgende:
[..]
de muis vermijden is niet serieus?
damn waterijsje op...
Dus al wel een tijd klachten maar het is niet serieus.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
dat wel, maar daar kan de huisarts weinig aan doen.... En de klachten zijn al veel minder dan een tijd terug...
Kloptquote:Op maandag 9 maart 2015 16:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus al wel een tijd klachten maar het is niet serieus.
hahaha 50 tinten grijsquote:Op maandag 9 maart 2015 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu zelfs in de aanbieding bij de Lidl en nog meer kleurtjes..
http://www.lidl.nl/nl/Off(...)Detail&id=11295&ar=4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |