Ik zou niet weten waarom eigenlijk. Als je dat perspectief als een doodlopende weg ziet reageer je er niet op. Zonder reactie doet de post verder niets.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel vervelend is dat. Op die manier is de discussie meteen in de kiem gesmoord.
Dat klopt. Ik zal niet meer reageren.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom eigenlijk. Als je dat perspectief als een doodlopende weg ziet reageer je er niet op. Zonder reactie doet de post verder niets.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom eigenlijk. Als je dat perspectief als een doodlopende weg ziet reageer je er niet op. Zonder reactie doet de post verder niets.
quote:
quote:
Ik vind het zo jammer dat dit tegenwoordig zo makkelijk te faken is dat we er nooit achter komen of het wel of niet echt is.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Of dat de IS hun eigen productie station heeft
[ afbeelding ]
foto uit 2014
Exact, zoals je kan zien is deze foto al veel ouder ik vond deze al bijna een jaar geleden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat dit tegenwoordig zo makkelijk te faken is dat we er nooit achter komen of het wel of niet echt is.
Kak, je hebt gelijk. Deze moeten dezelfde voorstellen maar met volledig verschillende settings. Dus of beide zijn nep of één van de twee is inderdaad nep. Beide kunnen niet echt zijn in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Exact, zoals je kan zien is deze foto al veel ouder ik vond deze al bijna een jaar geleden.
Is deze gewoon door iemand gemaakt?
Is het stukje film uit een holywood film?
Waar is deze gemaakt, vragen waar niemand een duidelijk antwoord op kan geven.
had je nu gezien waar het verschil in het gifje in zat?
Ik zeg niet dat het bij elkaar hoort ik zeg ook alleen dat er verschil in zit!
Het zou maar zo kunnen zijn dat het in scene gezet is hoor..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die onthoofding van Foley oogde zo vreemd en klinisch, dat het zomaar fake zou kunnen zijn. Dubieus verhaal, maar wil niet zeggen dat het ook per definitie fake was.
Ze zijn wel esthetisch correct opgezet ja maar dat vind ik geen reden om het 'out of hand' als nep te zien. Aan de andere kant is IS dan wel heel strikt opgezet omdat er geen enkele korrelige executie is vrijgegeven volgens mij. Enkel en alleen HD filmpjes die door Spielberg zelf gemaakt lijken te zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:43 schreef Izzy73 het volgende:
Als je alle filmpjes van IS hebt gezien dan weet je dat de ze in scene zijn gezet. Ze zijn gemaakt om het publiek te shockeren. En het zijn 100% geen live beelden van gruweldaden.
Dan vermoed ik dat jij ze niet hebt gezien, ik wel. En als je ze bekijkt en bij bepaalde scenes pauze/play gebruikt zie je vanzelf dingen die niet kloppen zoals poppen, geen bloed, vreemde bewegingen en verschillende onmogelijkheden etc. Het is niet alleen de Spielberg style, ze zijn gewoon niet echt. En aangezien de MSM telkens zegt dat ze wel echt zijn en dat ook nadrukkelijk erbij zegt telkens geeft aan dat de media maar wat roept om de publieke opinie te sturen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze zijn wel esthetisch correct opgezet ja maar dat vind ik geen reden om het 'out of hand' als nep te zien. Aan de andere kant is IS dan wel heel strikt opgezet omdat er geen enkele korrelige executie is vrijgegeven volgens mij. Enkel en alleen HD filmpjes die door Spielberg zelf gemaakt lijken te zijn.
Ik heb een legendarisch slecht oog voor detail maar zal ze een keer terugkijken en er op letten iig. Maar er zijn extreem weinig slordige filmpjes te zien toch, of niet?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:52 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dan vermoed ik dat jij ze niet hebt gezien, ik wel. En als je ze bekijkt en bij bepaalde scenes pauze/play gebruikt zie je vanzelf dingen die niet kloppen zoals poppen, geen bloed, vreemde bewegingen en verschillende onmogelijkheden etc. Het is niet alleen de Spielberg style, ze zijn gewoon niet echt. En aangezien de MSM telkens zegt dat ze wel echt zijn en dat ook nadrukkelijk erbij zegt telkens geeft aan dat de media maar wat roept om de publieke opinie te sturen.
De filmpjes die in het nieuws besproken worden zijn allemaal slick ja, compleet met geluidseffecten, slowmotion, verschillende camerastandpunten e.d. De echte filmpjes die er te vinden zijn van de gruwelijkheden in het Midden-Oosten zijn vaak wel met 1 camera vanuit 1 standpunt gefilmd en van veel mindere kwaliteit. Het hele MSM verhaal over IS is nog ongeloofwaardiger dan het verhaal van Sint en Piet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb een legendarisch slecht oog voor detail maar zal ze een keer terugkijken en er op letten iig. Maar er zijn extreem weinig slordige filmpjes te zien toch, of niet?
Ah yes maar misschien is die ene filmpje fake en al de anderen filmpjes echt hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:43 schreef Izzy73 het volgende:
Als je alle filmpjes van IS hebt gezien dan weet je dat de ze in scene zijn gezet. Ze zijn gemaakt om het publiek te shockeren. En het zijn 100% geen live beelden van gruweldaden.
Ik denk dat de meeste berichten een afleiding zijn om ons bezig te houden, wat dat betreft kan ik me prima vinden in de gedachtegang van synthercell. Ik word ook zo moe van het NOS journaal. Ik kijk het bijna elke dag maar trek het af en toe gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ah yes maar misschien is die ene filmpje fake en al de anderen filmpjes echt hoor.
Of misschien is de McCains tape verhaaltje 'n stomme afwijking om mensen bezig te houden.
Er is echt niks 'horrific' in de vids te zien.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb een legendarisch slecht oog voor detail maar zal ze een keer terugkijken en er op letten iig. Maar er zijn extreem weinig slordige filmpjes te zien toch, of niet?
Tja er zijn er wel zat hoor als het je daarom te doen is!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er is echt niks 'horrific' in de vids te zien.
Als 't echte beelden waren dan kan je 't gewoon op 'n mobieltje voor 'shock value' opnemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat andere groeperingen dat er na uitbuiten door juist die executies bredenr in beeld te zetten.Er staat nog een vraag voor u open!!
Nuh. Dan kan je hoogstens vermoeden dat ze in scene zijn gezet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:43 schreef Izzy73 het volgende:
Als je alle filmpjes van IS hebt gezien dan weet je dat de ze in scene zijn gezet.
Wat, executies en onthoofdingen zijn er om mensen te shockeren? Stop de persen!quote:Ze zijn gemaakt om het publiek te shockeren.
Ah, nu je het zo brengt ben ik overtuigd.quote:En het zijn 100% geen live beelden van gruweldaden.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Nuh. Dan kan je hoogstens vermoeden dat ze in scene zijn gezet.
[..]
Wat, executies en onthoofdingen zijn er om mensen te shockeren? Stop de persen!
[..]
Ah, nu je het zo brengt ben ik overtuigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |