Ditto paar keer voor een oefening bij lokale brandweer!quote:Op donderdag 3 september 2015 17:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Oh en wat heeft dat met een aanslag als deze te maken of de vele anderen die je zonder enige vorm van kennis gelijk als "fake" bestempeld?
Dat er bij oefeningen Lotus'ers/vrijwilligers gebruikt worden is mij bekend, ben het zelf in het verleden ook wel eens geweest o.a. als hooligan (wel leuk legaal de ME uitschelden)
Dit zegt genoeg over ons beide, en zeker ook over jou, gezien jou post geschiedenis in BNW is jou gedachte over bepaalde zaken zeker wel te achterhalen.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:44 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij is dat een huil "smiley" en geenof
![]()
En wil je aub geen woorden in mijn mond leggen over nep en verheven.
Ik post gewoon een nieuwsbericht direct overgenomen van NWS zonder daar ook maar enig commentaar of een mening bij te vermelden. Dat jij daar iets achter zoekt zegt meer over jou dan mij.
Tsja, het zal wel jongen, het hele verhaal rond IS rammelt van alle kanten. En dat ik daar zo over denk maak ik geen geheim van nee. Maar om dan n.a.v. een smiley dit soort dingen te gaan roepen gaat helemaal nergens over natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg over ons beide, en zeker ook over jou, gezien jou post geschiedenis in BNW is jou gedachte over bepaalde zaken zeker wel te achterhalen.
Het is pas van de laatste periode dat jij spreekt op een andere toon.
En dat overmatig gebruik van de welbekende smiley al helemaal te simpel voor woorden.
Trek nog maar eens een drankje open Izzy, dan ben je beter te harden.
quote:Op donderdag 3 september 2015 12:26 schreef schommelstoel het volgende:
Je begint steeds ergere vormen aan te nemen, ziekelijk.
Typisch geval van iemand die zich verheven voelt omdat ze denken de werkelijke waarheid te weten.
Wat zal ik ook lachen als ik één van jou familie leden zie branden of hangen.
Het denigrerende gebruik van jou keuze voor smiley's komt overeen met wat ik zei ja.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:58 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Tsja, het zal wel jongen, het hele verhaal rond IS rammelt van alle kanten. En dat ik daar zo over denk maak ik geen geheim van nee. Maar om dan n.a.v. een smiley dit soort dingen te gaan roepen gaat helemaal nergens over natuurlijk.
[..]
Datquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het denigrerende gebruik van jou keuze voor smiley's komt overeen met wat ik zei ja.
Speel niet de schijnheilige monk hier als het puntje bij het spreekwoordelijke paaltje komt.
Ignore and reportquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:08 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Datemoticonnetje plaatste ik omdat het een triest filmpje was, sowieso is alles wat IS doet triest.
Dat jij daar iets anders achter zoekt is niet mijn probleem.
-Verder geen zin in dit off-topic op de persoon gerichte geneuzel-
Vrolijker kunnen ze het niet maken wel gezelliger als je kijkt hoeveel mensen er naartoe gaan om met IS te strijden en daarna spijt krijgen?, oh wacht.quote:
Wilde het net al toevoegen aangezien het ook op de FrontPage staat, niet dat dit nieuw is, dit document https://wikileaks.org/plusd/cables/06DAMASCUS5399_a.html gaat als sinds 2011 rond, maar het kan nooit kwaad om opnieuw onder de aandacht te brengen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:08 schreef Typisch het volgende:
A WikiLeaks document appears to show US plans to destabilize Syria back in 2006.
http://www.albawaba.com/l(...)ria-back-2006-744678
Je verwacht het niet.
De VS, golfstaten en Turkije zijn duidelijk wat mij betreft, zo werd onlangs nog een schip dat onderweg was vanuit Turkije naar Libië onderschept waarna flink wat wapens en munitie gevonden werd in de vrachtcontainers.quote:Afgelopen week kwam ik het volgende tegen, What Al-Qaeda really wants (datum 2005)
Nu heeft de Arabische lente en de oorlog in Syrië niet direct verband met 9/11 maar de vraag komt onvermijdelijk naar boven, waren de oorlogen in Afghanistan en Irak ook al lang voordat ze plaats hadden gepland?
Een geestelijke in Qatar heeft een fatwa uitgeroepen in Februari 2011 aan de soennieten om Qadhafi te doden, in Libië alsook in Syrië werden de protesten volgens de berichten met geweld beantwoord dat ontaarde in een burgeroorlog.
Maar in de golf staten werd juist hard ingegrepen, genoeg materiaal te vinden op youtube waarop te zien is hoe demonstraten simpelweg dood geschoten worden![]()
Echter, daarover horen we helemaal niets, ons wordt voor gehouden dat IS zichzelf financiert door oliehandel maar er zijn ook genoeg berichten te vinden over financiering vanuit de golfstaten.
Om weer terug on topic te komen, dat er vliegtuigen het WTC ingevlogen zijn lijkt me evident, ik twijfel er dan ook niet aan dat het gebeurd is en hoe het gebeurd is, maar zeker wel aan waarom en door wie het gedaan is.
Zo dat was weer even genoeg BNW voor vandaag
Eu=NATO en daar zit Turkije ook in.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:02 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Wilde het net al toevoegen aangezien het ook op de FrontPage staat, niet dat dit nieuw is, dit document https://wikileaks.org/plusd/cables/06DAMASCUS5399_a.html gaat als sinds 2011 rond, maar het kan nooit kwaad om opnieuw onder de aandacht te brengen.
Een crosspost uit een ander topic.
[..]
De VS, golfstaten en Turkije zijn duidelijk wat mij betreft, zo werd onlangs nog een schip dat onderweg was vanuit Turkije naar Libië onderschept waarna flink wat wapens en munitie gevonden werd in de vrachtcontainers.
Maar hoe zit het met de EU?
Wat is de link met de EU en de strijd in het Midden-Oosten?
En de MSM zegt dat de Fransen hebben 'IS' posities in Syria gebombardeerd.quote:Op zondag 27 september 2015 13:59 schreef User8472 het volgende:
Sinds een paar dagen zijn er diverse alternatieve nieuws sites die beweren dat China hun enige vliegdekschip naar Syria hebben gestuurd en nu in Tartoes zou liggen.
Van waar die ' ' jes om IS?quote:Op zondag 27 september 2015 14:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
En de MSM zegt dat de Fransen hebben 'IS' posities in Syria gebombardeerd.
Want ik weet niet dat ze (IS) bestaan.quote:
beetje appart om te doen vind je niet?quote:Op woensdag 30 september 2015 15:28 schreef SicSicSics het volgende:
Grote vriend Rusland gelooft wel ISIS in en is begonnen met bombardementen. Volgens betrouwbare bron RT zelfs meer dan dat:
https://www.rt.com/news/317041-preemptive-strike-putin-terrorism/
'Russische luchtaanvallen in Syrië'quote:Op woensdag 30 september 2015 15:28 schreef SicSicSics het volgende:
Grote vriend Rusland gelooft wel ISIS in en is begonnen met bombardementen. Volgens betrouwbare bron RT zelfs meer dan dat:
https://www.rt.com/news/317041-preemptive-strike-putin-terrorism/
Ik begrijp het wel. Rusland helpt zijn bondgenoten en heeft er zelf ook alle belang bij dat extremisme (IS bestaat ook voor een groot deel uit bewoners van Tsjetsjenië en Dagestan) de kop in word gedrukt.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:05 schreef theguyver het volgende:
beetje appart om te doen vind je niet?
Deed me beetje hier aan denken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:42 schreef ems. het volgende:
Een enkel plaatje voorzien van commentaar door een nekbaard valt weinig over te zeggen natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Geen idee. Wat jij?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:36 schreef Tingo het volgende:
Tis niet 'n video - tis gewoon commentaar over.
Anybody think this is real?
Kakkerlakken overleven veel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:49 schreef theguyver het volgende:
Goed nieuws uit de VS. De autoriteiten weten voor maar liefst 99 procent zeker dat Jihadi John is gedood.
Mohammed Emwazi, de 'vrijdagse' naam van de IS-beul, kreeg afgelopen nacht een bom op de kop. En dit heeft hij dus hoogstwaarschijnlijk niet overleefd.
Bij dezen een welgemeend RIP aan de nabestaanden dan maar...
http://www.telegraaf.nl/b(...)hn__verdampt___.html
Waarschijnlijk heeft die 'Jihadi John' nooit bestaan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Vaag verhaal over die Jihad John. Maar ja als de Amerikaanse inlichtingendiensten het beweert dan zal het wel zo zijn
Met alleen precisiebombardementen is een groep als IS niet te verslaan. Als je vanuit de lucht wil winnen, dan kan dat alleen door alles plat te gooien. "Helaas" kunnen we met onze westerse mores geen ouderwetse 'strategic bombings' meer verkopen, dus we kunnen IS niet uitschakelen zonder grondleger.quote:Op maandag 16 november 2015 20:23 schreef Izzy73 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom niemand naar Amerika wijst n.a.v. deze aanslagen. Het kalifaat bestaat uit c.a. 40.000 manschappen. De VS en bondgenoten zijn al 1,5 jaar aan het bombarderen zonder succes. Hoezo een blamage? Het lijkt er sterk op dat de VS IS niet wil uitschakelen. Of dat IS een proxy leger is van de VS om geweld in de regio te rechtvaardigen.
Je kan het vergelijken met de Vietcong (vietnam oorlog) herken ze maar tussen de gewone burger.quote:Op maandag 16 november 2015 20:23 schreef Izzy73 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom niemand naar Amerika wijst n.a.v. deze aanslagen. Het kalifaat bestaat uit c.a. 40.000 manschappen. De VS en bondgenoten zijn al 1,5 jaar aan het bombarderen zonder succes. Hoezo een blamage? Het lijkt er sterk op dat de VS IS niet wil uitschakelen. Of dat IS een proxy leger is van de VS om geweld in de regio te rechtvaardigen.
[ afbeelding ]
Lijkt me niet zo moeilijk, ze lopen allemaal rond met een vlag van IS.quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:22 schreef theguyver het volgende:
Je kan het vergelijken met de Vietcong (vietnam oorlog) herken ze maar tussen de gewone burger.
Dat doen ze dus niet. Dus tenzij jij van mening bent dat ze gewoon het hele midden-oosten moeten platgooien met Amerikaanse bommen en drones zal er een andere manier bedacht moeten worden om IS te verslaan.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo moeilijk, ze lopen allemaal rond met een vlag van IS.
Daar zijn ze al mee bezig, zo'n beetje de hele infrastructuur in Irak en Syrië wordt gebombardeerd behalve waar vlaggetjes aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat doen ze dus niet. Dus tenzij jij van mening bent dat ze gewoon het hele midden-oosten moeten platgooien met Amerikaanse bommen en drones zal er een andere manier bedacht moeten worden om IS te verslaan.
Waar zijn die meer dan 30.000 bommen dan beland? Niet op konvooien van IS, niet op trainingskampen van IS, niet op olievelden in handen van IS. Waarom geld verspillen aan +30.000 bommen als het niet werkt? Er zijn inmiddels miljoenen vluchtelingen die kennelijk wel vluchten voor het geweld. Maar 40.000 IS strijders zonder luchtafweer, tanks etc. blijven gestaag oprukken. Vindt je dat geloofwaardig? En er zijn overigens meer dan 200.000 soldaten van verschillende landen actief tegen IS. Zijn dat geen boots on the ground?quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Met alleen precisiebombardementen is een groep als IS niet te verslaan. Als je vanuit de lucht wil winnen, dan kan dat alleen door alles plat te gooien. "Helaas" kunnen we met onze westerse mores geen ouderwetse 'strategic bombings' meer verkopen, dus we kunnen IS niet uitschakelen zonder grondleger.
Iran, Hezbollah en de Koerden zijn met te weinig (of hebben te weinig belang) om het te kunnen.
Nou nee, misschien de IS aanhangers met het iq van een krop sla!quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat aantal?quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:32 schreef Izzy73 het volgende:
Waar zijn die meer dan 30.000 bommen dan beland? Niet op konvooien van IS, niet op trainingskampen van IS, niet op olievelden in handen van IS. Waarom geld verspillen aan +30.000 bommen als het niet werkt?
Waar haal je die cijfers vandaan?quote:Er zijn inmiddels miljoenen vluchtelingen die kennelijk wel vluchten voor het geweld. Maar 40.000 IS strijders zonder luchtafweer, tanks etc. blijven gestaag oprukken. Vindt je dat geloofwaardig? En er zijn overigens meer dan 200.000 soldaten van verschillende landen actief tegen IS. Zijn dat geen boots on the ground?
Van waar komt de geld voor de vlaggertjesquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
War economics:quote:Op woensdag 18 november 2015 12:14 schreef Tingo het volgende:
Van waar komt de geld voor de vlaggertjesenz?
Tis toch niet erg moeillijk om dat ergens te zien ?
Zou 't niet 'n idee om de financiering te stoppen?
Er moet wel 'n money trail ergens zijn? Als ze echt zo groot en machtig zijn als wat we zijn vertelt natuurlijk.
Misschien Saoedi Arabië? Die zijn als sinds 9/11 verdacht voor het financieren van extremistische groeperingen. Maar om de één of andere reden blijft dit land buiten schot. Ze zijn zelfs voorzitter van de raad tegen mensenrechten van de VN geworden. (of zoiets)quote:Op woensdag 18 november 2015 12:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
Van waar komt de geld voor de vlaggertjesenz?
Tis toch niet erg moeillijk om dat ergens te zien ?
Zou 't niet 'n idee om de financiering te stoppen?
Er moet wel 'n money trail ergens zijn? Als ze echt zo groot en machtig zijn als wat we zijn vertelt natuurlijk.
Waarschijnlijk - Saudi houden de moslim wereld voor de gek ook.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:44 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Misschien Saoedi Arabië? Die zijn als sinds 9/11 verdacht voor het financieren van extremistische groeperingen. Maar om de één of andere reden blijft dit land buiten schot. Ze zijn zelfs voorzitter van de raad tegen mensenrechten van de VN geworden. (of zoiets)![]()
http://www.larouchepub.com/pr/2015/151117_release_28_pages.html
Ach de MSM zegt dat ze die verkopen op de zwarte markt om geld te verdienen. Ik zou zeggen als je weet dat er olievelden in handen zijn van IS. Dan is dat een perfect doelwit voor een paar bommen. Weg olie en weg geld voor IS, maar ja dat doen ze niet. Want anders is er geen excuus meer om te verklaren hoe IS aan geld voor wapens komt.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk - Saudi houden de moslim wereld voor de gek ook.
SA niet erg populair met de meeste gewone moslim volk is, dacht ik.
Je hoor verhaaltjes van : 'Another oil field is in control of IS fighters'.
Waar kunnen ze de olie verkopen?
Hoe hebben de enorme netwerk binnen 'n aantal jaren opgebouwd?
Waar komen de wapens vandaan als ze tegen of in conflict met bijna alle grote militaire machten ter wereld zijn. Is toch belachelijk?
Allerlei doelen? Lekker vaag! Ze bombarderen omdat het helpt? Waartegen?quote:Op woensdag 18 november 2015 08:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat aantal?![]()
En ze worden op allerlei doelen gegooid, ook op doelen die jij nu noemt. Althans, voor zover ik kan zien. Maar dat is natuurlijk jouw woord tegen het mijne. Eventueel bewijs zijn altijd korrelige filmpjes van net te ver weg om te zien waar de bommen terecht komen. Bovendien is het ook lastig de authenticiteit vast te stellen, de plaats, het tijdstip, etc.
En waarom bombarderen? Omdat het enigszins helpt. Omdat je laat zien dat je wat doet. Omdat je IS niet zomaar zijn gang kunt laten gaan.
[..]
Waar haal je die cijfers vandaan?
De Koerden spreken over 70.000 IS strijders, de Russen over 200.000 en dat is exact één van de problemen. Niemand weet het precies.
Ook de boots on the ground zijn relatief. Iran loopt niet door naar Raqqa. De Koerden worden ook door Turkije gebombardeerd. Het vrije syrische leger dat tegen Assad en IS vecht wordt gebombardeerd door de russen. Het is een redelijke clusterfuck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |