abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 september 2015 @ 20:23:43 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155794994
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:07 schreef Chewie het volgende:

[..]

Oh en wat heeft dat met een aanslag als deze te maken of de vele anderen die je zonder enige vorm van kennis gelijk als "fake" bestempeld?

Dat er bij oefeningen Lotus'ers/vrijwilligers gebruikt worden is mij bekend, ben het zelf in het verleden ook wel eens geweest o.a. als hooligan (wel leuk legaal de ME uitschelden)
Ditto paar keer voor een oefening bij lokale brandweer!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155812089
quote:
13s.gif Op donderdag 3 september 2015 18:44 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar volgens mij is dat een huil "smiley" en geen :D of :)
En wil je aub geen woorden in mijn mond leggen over nep en verheven.
Ik post gewoon een nieuwsbericht direct overgenomen van NWS zonder daar ook maar enig commentaar of een mening bij te vermelden. Dat jij daar iets achter zoekt zegt meer over jou dan mij. :')
Dit zegt genoeg over ons beide, en zeker ook over jou, gezien jou post geschiedenis in BNW is jou gedachte over bepaalde zaken zeker wel te achterhalen.
Het is pas van de laatste periode dat jij spreekt op een andere toon.

En dat overmatig gebruik van de welbekende smiley al helemaal te simpel voor woorden.
Trek nog maar eens een drankje open Izzy, dan ben je beter te harden.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 4 september 2015 @ 11:58:48 #203
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155812416
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:46 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dit zegt genoeg over ons beide, en zeker ook over jou, gezien jou post geschiedenis in BNW is jou gedachte over bepaalde zaken zeker wel te achterhalen.
Het is pas van de laatste periode dat jij spreekt op een andere toon.

En dat overmatig gebruik van de welbekende smiley al helemaal te simpel voor woorden.
Trek nog maar eens een drankje open Izzy, dan ben je beter te harden.
Tsja, het zal wel jongen, het hele verhaal rond IS rammelt van alle kanten. En dat ik daar zo over denk maak ik geen geheim van nee. Maar om dan n.a.v. een smiley dit soort dingen te gaan roepen gaat helemaal nergens over natuurlijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 12:26 schreef schommelstoel het volgende:
Je begint steeds ergere vormen aan te nemen, ziekelijk.
Typisch geval van iemand die zich verheven voelt omdat ze denken de werkelijke waarheid te weten.

Wat zal ik ook lachen als ik één van jou familie leden zie branden of hangen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_155812448
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:58 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Tsja, het zal wel jongen, het hele verhaal rond IS rammelt van alle kanten. En dat ik daar zo over denk maak ik geen geheim van nee. Maar om dan n.a.v. een smiley dit soort dingen te gaan roepen gaat helemaal nergens over natuurlijk.

[..]

Het denigrerende gebruik van jou keuze voor smiley's komt overeen met wat ik zei ja.
Speel niet de schijnheilige monk hier als het puntje bij het spreekwoordelijke paaltje komt.
  vrijdag 4 september 2015 @ 12:08:18 #205
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155812621
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:00 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Het denigrerende gebruik van jou keuze voor smiley's komt overeen met wat ik zei ja.
Speel niet de schijnheilige monk hier als het puntje bij het spreekwoordelijke paaltje komt.
Dat :') emoticonnetje plaatste ik omdat het een triest filmpje was, sowieso is alles wat IS doet triest.
Dat jij daar iets anders achter zoekt is niet mijn probleem.
-Verder geen zin in dit off-topic op de persoon gerichte geneuzel :W -
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_155813910
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:08 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dat :') emoticonnetje plaatste ik omdat het een triest filmpje was, sowieso is alles wat IS doet triest.
Dat jij daar iets anders achter zoekt is niet mijn probleem.
-Verder geen zin in dit off-topic op de persoon gerichte geneuzel :W -
Ignore and report :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155904463
Gezellig topic hiero :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_155905101
quote:
7s.gif Op maandag 7 september 2015 20:13 schreef Geralt het volgende:
Gezellig topic hiero :D
Net zo gezellig als bij de IS :{
pi_155910659
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Net zo gezellig als bij de IS :{
Vrolijker kunnen ze het niet maken wel gezelliger als je kijkt hoeveel mensen er naartoe gaan om met IS te strijden en daarna spijt krijgen?, oh wacht.
pi_155910672
knip
pi_156220797
A WikiLeaks document appears to show US plans to destabilize Syria back in 2006.
http://www.albawaba.com/l(...)ria-back-2006-744678

Je verwacht het niet. :o
pi_156224198
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 september 2015 15:08 schreef Typisch het volgende:
A WikiLeaks document appears to show US plans to destabilize Syria back in 2006.
http://www.albawaba.com/l(...)ria-back-2006-744678

Je verwacht het niet. :o
Wilde het net al toevoegen aangezien het ook op de FrontPage staat, niet dat dit nieuw is, dit document https://wikileaks.org/plusd/cables/06DAMASCUS5399_a.html gaat als sinds 2011 rond, maar het kan nooit kwaad om opnieuw onder de aandacht te brengen.

Een crosspost uit een ander topic.
quote:
Afgelopen week kwam ik het volgende tegen, What Al-Qaeda really wants (datum 2005)
Nu heeft de Arabische lente en de oorlog in Syrië niet direct verband met 9/11 maar de vraag komt onvermijdelijk naar boven, waren de oorlogen in Afghanistan en Irak ook al lang voordat ze plaats hadden gepland?
Een geestelijke in Qatar heeft een fatwa uitgeroepen in Februari 2011 aan de soennieten om Qadhafi te doden, in Libië alsook in Syrië werden de protesten volgens de berichten met geweld beantwoord dat ontaarde in een burgeroorlog.
Maar in de golf staten werd juist hard ingegrepen, genoeg materiaal te vinden op youtube waarop te zien is hoe demonstraten simpelweg dood geschoten worden :{
Echter, daarover horen we helemaal niets, ons wordt voor gehouden dat IS zichzelf financiert door oliehandel maar er zijn ook genoeg berichten te vinden over financiering vanuit de golfstaten.
Om weer terug on topic te komen, dat er vliegtuigen het WTC ingevlogen zijn lijkt me evident, ik twijfel er dan ook niet aan dat het gebeurd is en hoe het gebeurd is, maar zeker wel aan waarom en door wie het gedaan is.

Zo dat was weer even genoeg BNW voor vandaag :)
De VS, golfstaten en Turkije zijn duidelijk wat mij betreft, zo werd onlangs nog een schip dat onderweg was vanuit Turkije naar Libië onderschept waarna flink wat wapens en munitie gevonden werd in de vrachtcontainers.
Maar hoe zit het met de EU?
Wat is de link met de EU en de strijd in het Midden-Oosten?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_156225254
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 18:02 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Wilde het net al toevoegen aangezien het ook op de FrontPage staat, niet dat dit nieuw is, dit document https://wikileaks.org/plusd/cables/06DAMASCUS5399_a.html gaat als sinds 2011 rond, maar het kan nooit kwaad om opnieuw onder de aandacht te brengen.

Een crosspost uit een ander topic.

[..]

De VS, golfstaten en Turkije zijn duidelijk wat mij betreft, zo werd onlangs nog een schip dat onderweg was vanuit Turkije naar Libië onderschept waarna flink wat wapens en munitie gevonden werd in de vrachtcontainers.
Maar hoe zit het met de EU?
Wat is de link met de EU en de strijd in het Midden-Oosten?
Eu=NATO en daar zit Turkije ook in.
http://www.infowars.com/h(...)arming-funding-isis/
http://m.journal-neo.org/(...)from-nato-territory/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_156288880
nws heeft inmiddels de beste papieren voor t topic. Dit is een vod.
pi_156420395
Sinds een paar dagen zijn er diverse alternatieve nieuws sites die beweren dat China hun enige vliegdekschip naar Syria hebben gestuurd en nu in Tartoes zou liggen.
pi_156420723
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 13:59 schreef User8472 het volgende:
Sinds een paar dagen zijn er diverse alternatieve nieuws sites die beweren dat China hun enige vliegdekschip naar Syria hebben gestuurd en nu in Tartoes zou liggen.
En de MSM zegt dat de Fransen hebben 'IS' posities in Syria gebombardeerd.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156420890
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

En de MSM zegt dat de Fransen hebben 'IS' posities in Syria gebombardeerd.
Van waar die ' ' jes om IS?
pi_156420974
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Van waar die ' ' jes om IS?
Want ik weet niet dat ze (IS) bestaan.
pi_156421447
Nog makkelijker te kijken of ze bestaan dan het ISS.
Conscience do cost.
  woensdag 30 september 2015 @ 15:28:47 #220
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156498777
Grote vriend Rusland gelooft wel ISIS in en is begonnen met bombardementen. Volgens betrouwbare bron RT zelfs meer dan dat:
https://www.rt.com/news/317041-preemptive-strike-putin-terrorism/
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 30 september 2015 @ 16:05:02 #221
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156499502
quote:
6s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:28 schreef SicSicSics het volgende:
Grote vriend Rusland gelooft wel ISIS in en is begonnen met bombardementen. Volgens betrouwbare bron RT zelfs meer dan dat:
beetje appart om te doen vind je niet?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156499504
quote:
6s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:28 schreef SicSicSics het volgende:
'Russische luchtaanvallen in Syrië'

WASHINGTON -
Volgens de VS is Rusland woensdag begonnen met luchtaanvallen in Syrië. Volgens een Amerikaanse functionaris zijn luchtaanvallen uitgevoerd in de buurt van de stad Homs. Rusland zou de VS van tevoren hebben laten weten dat het de aanvallen wilde uitvoeren.

Woensdag kreeg de Russische president Vladimir Poetin toestemming van de Russische Federatieraad voor luchtaanvallen in Syrië, op verzoek van Damascus. De Syrische regering bevestigde later dat zij hierom had gevraagd. De luchtaanvallen zouden gericht zijn tegen de Syrische oppositie in het algemeen, niet specifiek Islamitische Staat.

Toestemming
De aanvallen begonnen nadat het Russische parlement in Moskou daar woensdag toestemming voor had gegeven. Het Russische ingrijpen is op verzoek van de Syrische president Bashar al-Assad. Assad en zijn voorganger en vader Hafez al-Assad (1930-2000) zijn altijd trouwe bondgenoten van het Kremlin geweest. De door Washington geleide coalitie tegen IS opereert niet op verzoek van Assad.

De Russische president Vladimir Poetin beklemtoonde woensdag dat Rusland tijdelijk de regering van Assad militair bijstaat en dat enkel vanuit de lucht doet. Poetin zei dat Rusland in Syrië terrorisme bestrijdt en bereid is dat ook in een coalitie met anderen te doen.

Spanning
De Russische luchtaanvallen zorgen voor spanning tussen Moskou en Washington. Volgens FOX News zou een Russische generaal de Amerikanen hebben opgedragen per direct uit het Syrische luchtruim weg te blijven. Een anonieme bron binnen het Pentagon laat aan FOX weten dat het Russische verzoek genegeerd zal worden.
Bron
  woensdag 30 september 2015 @ 16:13:28 #223
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156499693
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:05 schreef theguyver het volgende:
beetje appart om te doen vind je niet?
Ik begrijp het wel. Rusland helpt zijn bondgenoten en heeft er zelf ook alle belang bij dat extremisme (IS bestaat ook voor een groot deel uit bewoners van Tsjetsjenië en Dagestan) de kop in word gedrukt.

Als onderdelen van IS zich verspreiden naar Rusland, wat 100 x makkelijker is dan naar Europa, heeft Putin natuurlijk een enorm probleem.

Tevens moet het Kremlin natuurlijk spierballen laten blijven zien.

Wat ik mooier vind is dat ze, tot op zekere hoogte, samenwerking zoeken.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_156499872
'Helft Syriërs crimineel'
Spreekt deze vrouw niet heel erg vanuit haar onderbuik gevoel?
Zonder het hard te kunnen maken, doet ze wel grove beweringen.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 18:41:04 #225
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156553447
SOROS NGO IN SYRIA CAUGHT FAKING VICTIM IMAGES TO BLAME RUSSIA
False claim immediately exposed: Twitter users discovered photo was actually taken on September 25, 2015, five days ago

http://www.infowars.com/s(...)ges-to-blame-russia/
There is only one religion
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')