Nee dat stinkding waar hij nou in zit schiet lekker opquote:
Dat ligt aan de dienstregeling, niet aan het DD-ARquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat stinkding waar hij nou in zit schiet lekker op
Hij is sneller dan jij in ieder geval. En sneller dan VIRM en sneller dan koplopers.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat stinkding waar hij nou in zit schiet lekker op
Daar was wel wat groepsdruk voor nodig...:)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:03 schreef b2py het volgende:
Ik zit in een plan-V, net Albanië hier. De lichten doen het niet en er is geen airco.
Twente. Letterlijk het Oostblok van Nederland.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:03 schreef b2py het volgende:
Ik zit in een plan-V, net Albanië hier. De lichten doen het niet en er is geen airco.
nee hoor, dat is Oldambt met Scheemda, Winschoten en Nieuweschansquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:34 schreef boriq het volgende:
[..]
Twente. Letterlijk het Oostblok van Nederland.
Wat een hel dit..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:34 schreef boriq het volgende:
[..]
Twente. Letterlijk het Oostblok van Nederland.
Eigenlijk alles ten oosten van de lijn Emmen - Groningen - Delfzijlquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee hoor, dat is Oldambt met Scheemda, Winschoten en Nieuweschans
Dan heeft Prorail misschien nog wel een leuk aanbod voor jequote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:54 schreef b2py het volgende:
Ik ben trouwens ook niet zo'n goede treindienstleider is vandaag gebleken, twee treinen laten botsen tegen elkaar..
ben benieuwd.. vorige week nog een interne enquête in zitten vullen over het werken in het huidige Ic materieel en wensen/ideeën voor nieuw matquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:21 schreef b2py het volgende:
'Vier partijen in de race voor nieuwe Intercity'
Lang verhaal
"Graag een masseuse toevoegen"quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben benieuwd.. vorige week nog een interne enquête in zitten vullen over het werken in het huidige Ic materieel en wensen/ideeën voor nieuw mat
heb ik ingevuldquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:51 schreef Kansenjongere het volgende:
Misschien kan er nu ook een keer gedacht worden aan ruimte voor bagage in treinen van en naar Schiphol.
Bravo, altijd zo'n drama bij IC Vlissingen of verkapte IC Amsterdam - Bredaquote:
Is wel een goede, want de meeste treinen die Schiphol aandoen zijn nou niet bepaald geschikt voor mensen met koffers. De meeste mensen ook niet, zie het gedonder met het in/uitklappen van het hengsel bij de sleepkofferquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:51 schreef Kansenjongere het volgende:
Misschien kan er nu ook een keer gedacht worden aan ruimte voor bagage in treinen van en naar Schiphol.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:34 schreef J.B. het volgende:
Stadler heeft het voor de Russische Aeroexpress-treinen zo opgelost:
Onder:
[ afbeelding ]
Boven:
[ afbeelding ]
Qua bagageruimte is het nog altijd niet enorm en er zullen een paar zitplaatsen voor opgeofferd moeten worden, maar het is een stuk beter dan niks (en VIRM). Russische treinen zijn wel een stuk groter, dus of er plaats voor is is een tweede.
In de Benelux waren er vroeger ook gewoon bagagerekken, en in de Thalys en ICE bestaat dat nog steeds.quote:
is er toch ook nog maar eentje?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:11 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je zal het vast al weten maar het was een overwegstoring tussen delft en rijswijk. Ik zat helaas in de trein er net voor.
In Rusland hebben ze er dan ook de ruimte voorquote:
Had de NS niet een of andere luchtpijp van het dak naar de vloer verplaatst om een extra zitplaats te kunnen creëren? Ik herinner me vaag dat dat problemen opleverde met sneeuw. Als ze al zo'n toeren uithalen voor een extra zitplaats heb ik er een hard hoofd in dat ze bereid zijn plaats te gaan maken voor bagagerekkenquote:
Nee, sneeuwproblemen komen via de onderkant..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:53 schreef J.B. het volgende:
[..]
Had de NS niet een of andere luchtpijp van het dak naar de vloer verplaatst om een extra zitplaats te kunnen creëren? Ik herinner me vaag dat dat problemen opleverde met sneeuw. Als ze al zo'n toeren uithalen voor een extra zitplaats heb ik er een hard hoofd in dat ze bereid zijn plaats te gaan maken voor bagagerekken
Ja, de sneeuw werd de elektronica in gezogen via die naar de onderkant verplaatste pijp.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Nee, sneeuwproblemen komen via de onderkant..
PKP EIC heeft ook van die rekken in elke wagon.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:50 schreef James1988 het volgende:
[..]
In de Benelux waren er vroeger ook gewoon bagagerekken, en in de Thalys en ICE bestaat dat nog steeds.
PKPquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
PKP EIC heeft ook van die rekken in elke wagon.
quote:
Berlin - Poznan met de Berlin - Warszawa express!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb met de Wawel van Breslau naar Hamburg Harburg. Best fijne verbinding eigenlijk, jammer dat ie niet meer bestaat
Ach goede slalomtest in de sprinter altijd.quote:
We hebben beeld :quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:57 schreef boriq het volgende:
[..]
Dan heeft Prorail misschien nog wel een leuk aanbod voor je
Boem is ho, ook bij Vosquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef b2py het volgende:
[..]
We hebben beeld :
Volledig relais interlocking gestuurd vanaf een computer met treindienstleiderachtige omgeving.
great. En ondertussen rijden er al 100 jaar ketelwagens rond die blijkbaar bij een tikje met lage snelheid al lek kunnen raken. En sterker nog, we hebben een ongeval nodig om daar meer over te leren. Zo zo.quote:De Onderzoeksraad voor Veiligheid
begint een onderzoek naar het lek dat
ontstond in een goederenwagon na een
botsing op het spoor in Tilburg.
Afgelopen vrijdag kwam er een giftig
gas vrij nadat een passagierstrein op
een goederentrein was gebotst.
De botsing veroorzaakte een lekkage in
een ketelwagen die gevuld was met het
ontvlambare gas butadieen.Een aantal
mensen raakte lichtgewond doordat ze
het reukloze gas hadden ingeademd.
De Onderzoeksraad wil achterhalen hoe
de ketelwagen lek kon raken.Dat moet
resulteren in aanbevelingen over het
veiliger maken van het goederenvervoer.
Vond het en prima verbinding eigenlijk Wel leuk stukje van ergens in polen tot Cottbus met een dieselloc ervoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Berlin - Poznan met de Berlin - Warszawa express!
En die Wawel, beetje kansloze trein met maar vijf rijtuigen op Cottbus - Hamburg en drie op Wroclaw - Cottbus
Een varken heeft toch een roze neus?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:57 schreef James1988 het volgende:
De Belgen zijn begonnen met testritten met een AM75 "Varkensneus" New Look:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk lelijk, als je het mij vraagt
Zichtbaarheidquote:
Ja, dat zijn dezequote:Op woensdag 11 maart 2015 00:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een varken heeft toch een roze neus?
Zijn dit trouwens die stellen die ze gingen renoveren en wat zo enorm lang ging duren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |