Het is toch een beetje alsof de maandelijkse bingo-avond niet doorgaat.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:29 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind het ook een beetje lullig voor Henktown.
Waarom ben jij eigenlijk niet naar de FP meet gekomen?quote:
Ik ben niet van de FP.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk niet naar de FP meet gekomen?
Nou enquote:
HeatWave ook niet maar die was er ook gewoon.quote:
Duurt lang.quote:
Je suis Uccie.quote:
Ik ga mijn best doen, maar een topic redden die door fylax is geopend zal niet makkelijk worden.quote:
Gewoon 2 posts van Antoine quoten en dan zeggen dat wij dit niet moeten willen met zijn allen.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:57 schreef Inolvidable het volgende:
Hoe kan ik nou in 700 woorden een betoog schrijven over de grenzen van vrijheid van meningsuiting?
Ik weet niet wie Antoine is maar ik zal het onthouden. Dankjewel Specie.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon 2 posts van Antoine quoten en dan zeggen dat wij dit niet moeten willen met zijn allen.
Webschip.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Antoine is maar ik zal het onthouden. Dankjewel Specie.
Gewoon even 'bek dicht Antoine' en 'bzv, leuk' zeggen, dan komt ie vanzelf.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Antoine is maar ik zal het onthouden. Dankjewel Specie.
Oke.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even 'bek dicht Antoine' en 'bzv, leuk' zeggen, dan komt ie vanzelf.
Ghehequote:Op maandag 9 maart 2015 16:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon 2 posts van Antoine quoten en dan zeggen dat wij dit niet moeten willen met zijn allen.
Als je te lang op een zadel zit is je poes ook dood.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:27 schreef Specularium het volgende:
Er is geen poes dood in het doodtopic.
Ik durf ook niet op een paard.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Als je te lang op een zadel zit is je poes ook dood.
700 woorden maar?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:57 schreef Inolvidable het volgende:
Hoe kan ik nou in 700 woorden een betoog schrijven over de grenzen van vrijheid van meningsuiting?
Ja, dat kan toch niet.quote:
ChristenUnie-kamerlid Gert-Jan Segers en advocaat Gerard Spon over de carrière van Opstelten nu het bonnetje in de Teeven-deal boven water is.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:35 schreef YokiKater het volgende:
Vanavond is er weer Pauw, ik ben benieuwd wie er allemaal te gast zullen zijn.
Dit is echt iets voor Marianne.quote:Schrijvers Ronald Giphart en Bart Chabot gaan weer de theaters in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |