quote:Op zondag 8 maart 2015 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier FANN, een ijsblokje om je weer op te vrolijken, vangen!
ik ookquote:Op zondag 8 maart 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volgende keer volg ik het wel vanaf de reservebank.
met wat popcornquote:Op zondag 8 maart 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
ik zit niet de hele dag online, ben op 2 minuten voor afgesproken tijd op kantoor gaan zittenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:51 schreef Leandra het volgende: [..] Was je niet geīnformeerd over de vervroeging?
Dat is niet nodig, je loopt ff naar de koelkast, komt terug en topic vol.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
ik heb het helemaal niet gevolgd en volgens mij was ik de enigequote:Op zondag 8 maart 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gaan we zitten met een peukje en een ijsklontje erbij.quote:
Dat je niet in de stemming bent en de 1e poging gemist had omdat het vroeger was en je het niet snapte. Vind ik sneu voor je, ook voor de andere 40+ die het gemist hebben die erbij wilde zijn.quote:
een kaasbroodje, cola en een peukkiequote:Op maandag 9 maart 2015 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaan we zitten met een peukje en een ijsklontje erbij.
ik zit niet de hele dag online, ben op 2 minuten voor afgesproken tijd op kantoor gaan zittenquote:Op zondag 8 maart 2015 23:59 schreef sacha het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 8 maart 2015 23:51 schreef Leandra het volgende: [..] Was je niet geīnformeerd over de vervroeging?
tis geen rampquote:Op maandag 9 maart 2015 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat je niet in de stemming bent en de 1e poging gemist had omdat het vroeger was en je het niet snapte. Vind ik sneu voor je, ook voor de andere 40+ die het gemist hebben die erbij wilde zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |