dan koopt ze er vast wel eentje voor je en komt die even brengen. Of doe zoals mijn zusje: die regelt gewoon dat mijn vader in haar huis op een monteur of bezorging gaat zitten wachten.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt over 2 weken 83 jr. die leest geen Libelle meer.
Het moet, van de woningbouw, het is een huurflat, dus onderhoud.quote:
je bent echt helemaal van slag he?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:14 schreef FANN het volgende:
Krijg de schijt, ik wilde nog iets bestellen was gratis verzenden tot zondag, maar tis al te laat
Wat niet zien? Je hebt het toch over de recordpogingen?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ik het niet zie en dat is niet eerlijk...
Dan kennen ze mooi wachten totdat het mij uitkomt.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het moet, van de woningbouw, het is een huurflat, dus onderhoud.
jaquote:Op maandag 9 maart 2015 00:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je bent echt helemaal van slag he?
Ze heeft nu dagen nodig om weer zichzelf te worden, en ik had nog zo gezegd denk zen!!quote:Op maandag 9 maart 2015 00:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je bent echt helemaal van slag he?
als ik cola drink is er sowieso iets misquote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze heeft nu dagen nodig om weer zichzelf te worden, en ik had nog zo gezegd denk zen!!
Dat er 1 sneller is in de statsquote:Op maandag 9 maart 2015 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat niet zien? Je hebt het toch over de recordpogingen?
quote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben trouwens wel in de stemming... Om te gaan slapen dan
Trusten iedereen
Slaap lekker.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten iedereen
vanavond in je eigen bedje?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten iedereen
Droom lekker MMDquote:Op maandag 9 maart 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten iedereen
nee, nog geen puf gehad om mijn bed op te maken, doe ik dinsdag wel, morgen drukke dag met 2 afspraken en daarna late dienstquote:
Ik las het eerder al van je, en ook al herkenbaar.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik droom de laatste tijd helemaal niet lekker trouwens![]()
rare verwarrende dromen en niet leuk
ah... oké, anyways .......... sweet dreams dan maar........quote:Op maandag 9 maart 2015 00:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, nog geen puf gehad om mijn bed op te maken, doe ik dinsdag wel, morgen drukke dag met 2 afspraken en daarna late dienst
ik droom vaak naar, maar afgelopen nacht niet. Raar wel, maar niet naarquote:Op maandag 9 maart 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet te veel aan mij denken Fannquote:Op maandag 9 maart 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ik voel mij belazerdquote:Op maandag 9 maart 2015 00:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, sacha is heel blij, dat zie je zo
ik baalde ook hoor Sasquote:Op maandag 9 maart 2015 00:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, ik voel mij belazerd![]()
ook al is het kennelijk om in je vuistje te lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |