Kijk dat is pas interessant Etsuquote:Op zondag 8 maart 2015 22:24 schreef Etsu het volgende:
Hoeveel posts zou 40+ erbij hebben gekregen vandaag?
We moeten hard oefenen om onszelf te verbeteren.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:25 schreef Karina het volgende:
En een beetje flauw wel doe het dan als je zo nodig wil over een paar maanden of zo. Niet meteen.
Lieve Karina. Kijk eens naar de tijd van die 'poging'quote:Op zondag 8 maart 2015 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je het maar niet weer hier doet gekEn een beetje flauw wel doe het dan als je zo nodig wil over een paar maanden of zo. Niet meteen.
40+'er he.. die zien dat niet zo snel meerquote:Op zondag 8 maart 2015 22:25 schreef AF_ het volgende:
[..]
Lieve Karina. Kijk eens naar de tijd van die 'poging'
Het is een grap op fylax
Oh sorryquote:Op zondag 8 maart 2015 22:25 schreef AF_ het volgende:
[..]
Lieve Karina. Kijk eens naar de tijd van die 'poging'
Het is een grap op fylax
Piet Piraat 's nachts is anders ook een aardige opwarmer...quote:
hier wel ja, maar op straat ho maarquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
40+'er he.. die zien dat niet zo snel meer
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben hier om Karina te assisteren
Ik vraag me af waarom in hemelsnaam nou in 40+ Ik denk dat Karina hier achter zit.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh sorryMan ik was net thuis en kreeg toen al deze shit op mijn kop
's Nachts slaap ik hoor. Oud en zo hequote:Op zondag 8 maart 2015 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Piet Piraat 's nachts is anders ook een aardige opwarmer...
Even gefixt naar waarheidquote:Op zondag 8 maart 2015 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben hier om Karina te versieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:27 schreef Moira. het volgende:
Laptop flipte dus nu issie schijfcontrole aan het doen
Willen.we.dat.dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
hier wel ja, maar op straat ho maar
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Over twee weken dendert KLB/ONZ hier overheen.
Wat zeggen we dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]Mooi en dan is het andere topic nummer 3. Dus twee topics in 40+ in de lijst, topshow.
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:28 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
"He, he, wat gebeurt er hier"
Dat je moet opflikkerenquote:
Zolang we maar geen natte kat ervan krijgen vind ik het goed.quote:
3 toch?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]Mooi en dan is het andere topic nummer 3. Dus twee topics in 40+ in de lijst, topshow.
VBL hooligangs lopen altijd weg.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alleen in de middag heel actief of tijdens de echte wedstrijden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |