Dat is waar...quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:46 schreef Kingstown het volgende:
Deisyy Gefeliciteerd met je nieuwe mod-status!
nee want nu snapte ik het niet meer, maar goed, jammer danquote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
KT chickened out.... en heeft het vervroegd echt not wise
Fann die kan het wel beetje, de rest wordt al lastiger om de toetsen te vinden.quote:
Ik zie nog geen blauw?quote:
Ja, altijd waardeloos.... trage koksquote:
man Fuck it, hadden ze het maar niet zo ingewikkeld moeten makenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na vanavond ben ik die kleur ook niet waard
Als wij als 40+ het record hadden verbeterd, was dit subforum natuurlijk uitgegroeid tot het grootste en populairste subforum op Fok! en zou Karina dringend een mod nodig hebben gehad. Kon niemand nog om me heen en was ik eindelijk blauw geweest.quote:
ow... als...quote:Op zondag 8 maart 2015 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als wij als 40+ het record hadden verbeterd, was dit subforum natuurlijk uitgegroeid tot het grootste en populairste subforum op Fok! en zou Karina dringend een mod nodig hebben gehad. Kon niemand nog om me heen en was ik eindelijk blauw geweest.
Als.....
Had je dat gewild dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als wij als 40+ het record hadden verbeterd, was dit subforum natuurlijk uitgegroeid tot het grootste en populairste subforum op Fok! en zou Karina dringend een mod nodig hebben gehad. Kon niemand nog om me heen en was ik eindelijk blauw geweest.
Als.....
Hoeveel posts deed je ook alweer in hoeveel seconden?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op de verkeerde plek te F5-en![]()
Vlak vantevoren ineens van alles gaan zitten omgooien, dat kan ons autistische brein natuurlijk niet aanquote:Op zondag 8 maart 2015 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
man Fuck it, hadden ze het maar niet zo ingewikkeld moeten maken
de mijne niet in elk gevalquote:Op zondag 8 maart 2015 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vlak vantevoren ineens van alles gaan zitten omgooien, dat kan ons autistische brein natuurlijk niet aan
Niets chickened out, Ben er gewoon. Alleen mijn DM-box overstroomd.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef chufi het volgende:
KT chickened out.... en heeft het vervroegd echt not wise
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets chickened out, Ben er gewoon. Alleen mijn DM-box overstroomd.
Nu even teruglezen wie er boos zijn. Dat is ongetwijfeld vermakelijk.
Ja, net nog.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie de topics in 40+ al gecheckt?
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:03 schreef Paris_Texas het volgende:
Nou, de vervroegde echte 40+ poging was iig wel de snelste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |