Dagje kerkhof ?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:01 schreef Badr_Harry het volgende:
Geert gaat op bezoek bij hettys haar ouders
;!;!;!quote:
ditquote:Op zondag 8 maart 2015 21:01 schreef Paxcon het volgende:
Hetty is volgens mij bang dat ze direct dat bed zou worden opgeduwd
Het is ook spannend als iemand je huis komt 'keuren'. Ze laat gewoon alles zien. En wederom de gezellige camera's die je dan al een tijd niet gezien hebt.quote:
lolquote:
Hetty is ook behoorlijk 'hip'. De hut van Rianne was veel oubolliger.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, dat vind ik dan wel lief, dat Geert zo enthousiast is
Daarom moest de cameraman als eerste naar binnen. Zodat Geert niet de kans zou krijgen om de deur achter zich dicht te trekken.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:01 schreef Paxcon het volgende:
Hetty is volgens mij bang dat ze direct dat bed zou worden opgeduwd
Een blauwe.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:03 schreef DrMarten het volgende:
Welke hoodie zou Bertie vandaag aan hebben?
ik heb ook roosivicee.. wat is er mis mee stomme kut?quote:
Een blauwequote:Op zondag 8 maart 2015 21:03 schreef DrMarten het volgende:
Welke hoodie zou Bertie vandaag aan hebben?
nou nou wat onaardig.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:03 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik heb ook roosivicee.. wat is er mis mee stomme kut?
patat?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Benieuwd wat ze gaan eten met Bertie.
Ik vind het gewoon grappig hoe ze het zeiquote:Op zondag 8 maart 2015 21:03 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik heb ook roosivicee.. wat is er mis mee stomme kut?
2quote:
Wat?quote:
quote:
quote:
Bewust gedaan, om ze uit de media te houden gok ik zoquote:Op zondag 8 maart 2015 21:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
die kinderen heb ik de hele tijd niet gezien... ook niets dat de aanwezigheid enigszins verried.
Ze sliepen in de bedden van de kinderen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
die kinderen heb ik de hele tijd niet gezien... ook niets dat de aanwezigheid enigszins verried.
de gesprekken en de slaapkamers niet?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
Pa had gehoopt op een lekker wijf.quote:
Euhm, de dames logeerden overduidelijk in kinderkamers.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
Nu is het wel DE vriendinquote:Op zondag 8 maart 2015 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Zal voor de ouders ook wel apart zijn, een vriendin aan tafel.
ja idd en dan gelijk camera op je neusquote:Op zondag 8 maart 2015 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Werd ook gewoon gezegd tegen ze toen ze de eerste dag kwamen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, de dames logeerden overduidelijk in kinderkamers.
Lijkt me minder erg dan je zoon die homo isquote:Op zondag 8 maart 2015 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |