Kan je dat aanwijzen op de rugzak van K&L? Ik zie het namelijk niet en vind de rugzak van je link er qua vorm echt niet op lijken.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:40 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik een Nike logo vanuit de binnenkant gezien.
http://store.nike.com/us/(...)199482/pgid-10071112
De rugzak van L. Niet van K.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:42 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Kan je dat aanwijzen op de rugzak van K&L? Ik zie het namelijk niet en vind de rugzak van je link er qua vorm echt niet op lijken.
Die bedoel ik. De tas staat open dus je kijkt tegen de binnenkant. (bovenkant met rits)quote:Op maandag 9 maart 2015 14:42 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Bedoel je het streepje rechts? (naast het geruite iets)
http://static0.ad.nl/stat(...)edia_xll_2320345.jpg
Zou heel goed kunnen dat het een nike streepje is.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:49 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Die bedoel ik. De tas staat open dus je kijkt tegen de binnenkant. (bovenkant met rits)
En we weten ook dat ze rode zakjes hadden. Ook die zijn te gebruiken als ballon in de rugzak.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zat er niet een leeg waterflesje in die tas?
Je zou het inderdaad moeten uit testen met de zelfde inhoud!![]()
Niet alleen de tas zelf, inhoud kan ook het verschil maken!
kloptquote:Op maandag 9 maart 2015 14:04 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Nee! zij zei dat ie zonk als een baksteen
Als je een voorwerp meetrekt achter een speedboot dan verplaatst dat voorwerp zich TEGEN DE STROOM IN in tegenstelling tot het meegevoerd worden door de stroom.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:59 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
klopt
en ..... aan een rugzak zitten draag riemen en die blijven overal achter hangen/haken
als er een tak of rotspunt uitsteekt dan gaat de rugzak echt niet verder
bij sterke stroming drijft een rugzak wel een tijdje maar zakt dan toch naar beneden
ik denk dat een rugzak in een woeste rivier ook aan takken en achter rotspunten blijft hangen en dan
kapot klettert en ik denk dat dan de telefoons + flesje totaal verpulverd hadden moeten zijn
De stroomsnelheid van een woeste kolkende beek is ongeveer 60 km per uur ,nou hang maar een rugzak achter een speedboot en ga er maar 60 km per uur mee varen
Blijft niets van over
Dus er klopt iets niet![]()
JMO
huh ?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:02 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Kijk uit Stacey, straks zegt Lavenderr ook tegen jou dat die smiley misplaatst is.
neequote:Op maandag 9 maart 2015 15:02 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als je een voorwerp meetrekt achter een speedboot dan verplaatst dat voorwerp zich TEGEN DE STROOM IN in tegenstelling tot het meegevoerd worden door de stroom.
Vergelijking gaat dus volledig mank.
Heb je een stukje terug gelezen?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nee
in zo'n rivier liggen ook rotsblokken & met 60 km per uur
slaat zo'n tas helemaal aan gruzelementen ( de inhoud ook )
Foto is op z'n kopquote:Op maandag 9 maart 2015 14:57 schreef 11en30 het volgende:
Er klopt iets niet aan die foto.
Het lijkt mij logisch als de losse spullen op een horizontaal vlak uitgestald zijn.
De tas hangt dan aan een muurtje. Maar dat flesje dan?
[ afbeelding ]
En steekt er nog een spriet vegetatie uit?
6:22 Naam, telefoonnummer en finca-nr staan op het bord.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:05 schreef jackie12 het volgende:
Kan iemand vertellen waar dit hutje staat?
Na 6.21 min achter die tak.
http://www.telemetro.com/(...)35.html#.VP2I0vmG9h9
mn ogen zijn echt heel slecht.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:27 schreef 11en30 het volgende:
[..]
6:22 Naam, telefoonnummer en finca-nr staan op het bord.
Zoeken levert mogelijke betrokkenheid op bij de indigenas en boeren in hun strijd tegen de hydroelectrische projecten/stuwdammen? Teribe 1 en 2 in La Amistad.
Die video is een beetje typisch opgenomen, sommige stukken vh traject komen 2 keer voor, zodat je je kunt vergissen waar wat is.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef jackie12 het volgende:
[..]
mn ogen zijn echt heel slecht.
No Entre
Ik denk dat er staat:quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef jackie12 het volgende:
[..]
mn ogen zijn echt heel slecht.
No Entre
Geen idee, het hogere plan daarachter ontgaat me dan even.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:21 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Over de foto van het rode haar is door alle betrokkenen gezwegen, hoewel het een heel opmerkelijke foto is. Er hangt kennelijk een soort taboe rond die foto. Het is vreemd dat hij wel even getoond werd in een Nederlands tv-programma, zodat wij het bestaan ervan kennen.
Waarom is die foto, in tegenstelling tot de 'zwarte' en 'vreemde' foto's, nooit door betrokkenen genoemd? Werd hij buiten de publiciteit gehouden in verband met mogelijke 'daderkennis'? Is het mogelijk dat dit de 'gewiste' foto is, en dat alle gegevens over deze foto bekend zijn bij justitie en de forensische instituten, maar uit de EXIF-lijst zijn verwijderd alvorens deze door te spelen aan een Panamese journalist?
Schiet maar lek.
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:04 schreef ootjekatootje het volgende:
ik heb de tas gevonden
Ik vind de naam alleen zo verrot...
https://www.revert95.nl/burton/day-hiker-20l_18
netnummers in P.:quote:
Kosten ¤ 64,75quote:Op maandag 9 maart 2015 16:14 schreef 11en30 het volgende:
En superlicht. Gewoon een hele goede degelijke tas.
Demo:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je aan het woord 'alleen'? Volgens mij was de rugzak in de video die ik postte een doodnormale hoor.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:18 schreef StaceySinger het volgende:
alleen Dry Tube Tassen drijven
Mocht de tas in het water vallen dan zal deze netjes drijven op het water.
http://www.overboardindes(...)-tube-60-liter-zwart
Ik heb er wel een bewijs voor gevonden, in de metadata.quote:Op maandag 9 maart 2015 08:29 schreef RapaNui het volgende:
Ik kan geen reden bedenken waarom de meiden foto's die ze wel zouden hebben gemaakt, zouden hebben GEWIST.
(Tenzij iemand anders ze heeft gewist......)
Heb je bewijs dat K&L die gewist hebben? Of heb je bewijs dat iemand anders ze gewist hebben? Of heb je bewijs dat ze gewoon gewist zijn?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:32 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik heb er wel een bewijs voor gevonden, in de metadata.
[ afbeelding ]
Foto 508 is de enige foto die notaties kent in SubSecTimeOriginal en SubsecTimeDigitized.
Te weten, twee maal een nul. Dit moet je vertalen als, dat het de eerste was in een foto burst reeks, waarbij honderdsten van secondes genoteerd werden.
Het maakt dan niet uit of de eerste foto om 13:54:50.99 is genomen, de eerste uit de reeks krijgt 00 achter zijn naam.
Lisanne heeft dan de knop te lang ingehouden en plots werden er een boel foto's achter elkaar genomen. Dat was vreemd en dus hebben ze wellicht de moeite genomen om foto 509 en volgende te verwijderen.
Dit is een mogelijke logische verklaring. Wat niet wegneemt dat er wel honderd foto's gewist kunnen zijn tot aan 8 april.
Omschrijvingquote:Op maandag 9 maart 2015 16:04 schreef ootjekatootje het volgende:
ik heb de tas gevonden
Ik vind de naam alleen zo verrot...
https://www.revert95.nl/burton/day-hiker-20l_18
@Perico; 509 was gewist NADAT de ons bekende nachtfoto's al gemaakt waren, toch?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:35 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Heb je bewijs dat K&L die gewist hebben? Of heb je bewijs dat iemand anders ze gewist hebben? Of heb je bewijs dat ze gewoon gewist zijn?
goed lezen oudertquote:Op maandag 9 maart 2015 16:38 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Omschrijving
De Burton Day Hiker Transplant Plaid rugzak is de meest verkochte snowboardrugzak van Burton, en dat is natuurlijk niet zomaar. Al sinds de beginjaren van Burton is deze tas de onbetwiste nummer één snowboardrugzak. Hij is superlicht en heeft een simpel maar veelzijdig ontwerp, dat zowel van pas komt in de backcountry als in het drukke stadse leven. Voor als je de bergen ingaat heeft deze rugzak een handig draagsysteem voor je board, een vakje voor je schep, een met fleece gevoerd vakje voor je zonnebril of goggle en ruimte voor je Camelbak waterzak. Op gewone school en studiedagen komt vooral het verstevigde laptopvak (12”) goed van pas. Er kan ruim 20 liter aan inhoud in de tas, genoeg ruimte dus om alles wat je verder maar mee wilt nemen te vervoeren. De Day Hiker Transplant Plaid is uitgevoerd in een stijlvol patroon in zwart, grijs en blauw.
http://www.boardgearstars(...)laid-usa-canada.html
"600d polyester with two-sided mega pu coating [family tree colorway] fabrication: 420d nylon heat emboss [schwag positive camo colorway] fabrication: 420d high-density nylon / 600d polyester [all other colorways]"
Dit en dat het een snowboard tas is, doet mij veronderstellen dat hij op zijn minst waterafstotend maar ws qua stof waterdicht is.
Conclusie:
- Lichtgewicht
- verstevigd voor een laptop
- beschermend vakje voor zonnebrillen
- ws waterafstotend/waterdicht (two-sided mega pu coating)
Mysterie opgelost.
Dank je Rapa Nui.quote:
Ja en hoever die rugtas komt in hoeveel tijd daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:04 schreef Marrije het volgende:
quote:
Op maandag 9 maart 2015 13:40 schreef doorgaan het volgende:
Een proef met een rugzak met inhoud zou veel opheldering kunnen geven.
stacey singer heeft eens zoiets gedaan, t bleef in elk geval drijven
tja hoe betrouwbaar is die metadata eigenlijk ?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:32 schreef Perico het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto 508 is de enige foto die notaties kent in SubSecTimeOriginal en SubsecTimeDigitized.
Te weten, twee maal een nul. Dit moet je vertalen als, dat het de eerste was in een foto burst reeks, waarbij honderdsten van secondes genoteerd werden.
Het maakt dan niet uit of de eerste foto om 13:54:50.99 is genomen, de eerste uit de reeks krijgt 00 achter zijn naam.
Lisanne heeft dan de knop te lang ingehouden en plots werden er een boel foto's achter elkaar genomen. Dat was vreemd en dus hebben ze wellicht de moeite genomen om foto 509 en volgende te verwijderen.
Dit is een mogelijke logische verklaring. Wat niet wegneemt dat er wel honderd foto's gewist kunnen zijn tot aan 8 april.
Link Staceyt?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:42 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
goed lezen oudert
waterdicht bedoelen ze mee spatwater dicht
alleen Dry Tube Tassen zijn 100% waterdicht en die drijven ook
Doen! + leeg flesje erin, 2 bh's, 2 zonnebrillen en 2 telefoons niet te vergeten.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:57 schreef jackie12 het volgende:
Als dit de rugzak unaniem is en iemand kan mij vertellen waar ik die in Groningen kan kopen dan haal ik m op.
Ga ik met camera in de hand dat ding filmen en testen hier vlakbij in de Drentsche Aa.
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:32 schreef Perico het volgende:
Jammer dat we niet weten op welke dag 509 is gewist en evt. volgende foto's.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:32 schreef Perico het volgende:
'509 (verwijderd) volgt direct na 508?' door juantarctica
Ik denk ergens anders. Sws als het om een nummer in de hoofdstad gaat. Bijvoorbeeld iemand id hoofdstad die een fincaatje heeft in de rimboe.quote:
Zonde van je geld. Zo'n beekje is misschien op veel plekken zo ondiep dat zinken sowieso al haast onmogelijk is. De tas wordt dan meer vooruit geduwd dan dat hij als een bootje op het water drijft.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:57 schreef jackie12 het volgende:
Als dit de rugzak unaniem is en iemand kan mij vertellen waar ik die in Groningen kan kopen dan haal ik m op.
Ga ik met camera in de hand dat ding filmen en testen hier vlakbij in de Drentsche Aa.
Staceyt:quote:Op maandag 9 maart 2015 16:42 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
goed lezen oudert
waterdicht bedoelen ze mee spatwater dicht
alleen Dry Tube Tassen zijn 100% waterdicht en die drijven ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |