Is wel leuk voor de underdog supporter zoals ik.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:15 schreef Wicky15 het volgende:
Zul je zien dat Liverpool dit gaat verliezen. Zou niet eens zo gek zijn met die drie kneuzen achterin
Zou jammer zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:15 schreef Wicky15 het volgende:
Zul je zien dat Liverpool dit gaat verliezen. Zou niet eens zo gek zijn met die drie kneuzen achterin
Zeker. Ben zelf ook altijd voor de underdog. Maar als Liverpool 'fan' hoop ik toch dat ze winnenquote:Op zondag 8 maart 2015 18:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is wel leuk voor de underdog supporter zoals ik.
Eens.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:20 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zeker. Ben zelf ook altijd voor de underdog. Maar als Liverpool 'fan' hoop ik toch dat ze winnen
Ja inderdaad. Laten we het hopenquote:Op zondag 8 maart 2015 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou jammer zijn.
Als er eens een kans is om de FA Cup te winnen is het wel dit jaar.
Wanneer moet die 3e divisie stunt ploeg weer? Wat een helden zijn datquote:Op zondag 8 maart 2015 18:20 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zeker. Ben zelf ook altijd voor de underdog. Maar als Liverpool 'fan' hoop ik toch dat ze winnen
Bradford speelde gister gelijk tegen Readingquote:Op zondag 8 maart 2015 18:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wanneer moet die 3e divisie stunt ploeg weer? Wat een helden zijn dat
Return tegen Reading is 16 maart. Hadden gisteren 0-0 gespeeldquote:Op zondag 8 maart 2015 18:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wanneer moet die 3e divisie stunt ploeg weer? Wat een helden zijn dat
Helemaal gemistquote:Op zondag 8 maart 2015 18:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Return tegen Reading is 16 maart. Hadden gisteren 0-0 gespeeld
Ik hoop dat Arsenal in goede doen is, ik gun Van Gaal die prijs nietquote:Op maandag 9 maart 2015 12:24 schreef Downwards het volgende:
En dan vanavond Man. United - Arsenal, is toch heerlijk man op een maandag.
Of dan vanavond winnen en de halve finale verliezen van Aston Villa.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoop dat Arsenal in goede doen is, ik gun Van Gaal die prijs niet
Ik ben alleen zo bang dat de winnaar van vanavond die cup gewoon gaat pakkenquote:Op maandag 9 maart 2015 12:29 schreef Downwards het volgende:
[..]
Of dan vanavond winnen en de halve finale verliezen van Aston Villa.
Zou kunnen, ook eerst maar eens de loting vanavond afwachten.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben alleen zo bang dat de winnaar van vanavond die cup gewoon gaat pakken
Dat zou zo mooi zijnquote:Op maandag 9 maart 2015 12:29 schreef Downwards het volgende:
[..]
Of dan vanavond winnen en de halve finale verliezen van Aston Villa.
En uiteraard voor abonnees van FOXSPORTS 2 (international) met Nl commentaar.quote:
Helaas zou Arsenal veel vaker kunnen winnen dan dat ze daadwerkelijk doen. Zeker in de belangrijke wedstrijden zakt het als een kaartenhuis in elkaar, maar we zullen zien.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:09 schreef eNGine10 het volgende:
Las vandaag ergens dat Arsenal van de laatste 10 wedstrijden op Old Trafford er 9 verloren heeft dus dat geeft niet heel veel hoop. Toch zou Arsenal dit wel moeten kunnen winnen.
Waarom Giroud eruit? Scoort veel laatste tijd, afgezien van tegen Monaco.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:22 schreef Morendo het volgende:
Ik zou in ieder geval eens beginnen zonder Giroud en vol op de counter gaan spelen. Man Utd kan daar denk ik moeilijk mee omgaan.
Zeker waar, maar af en toe verassen ze ook wel. Maar inderdaad, de meeste verliezen zequote:Op maandag 9 maart 2015 17:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Helaas zou Arsenal veel vaker kunnen winnen dan dat ze daadwerkelijk doen. Zeker in de belangrijke wedstrijden zakt het als een kaartenhuis in elkaar, maar we zullen zien.
Omdat hij een zwakke en statische spits blijft. Ik denk dat Smalling meer moeite heeft met een bewegende spits.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:24 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Waarom Giroud eruit? Scoort veel laatste tijd, afgezien van tegen Monaco.
Kan best dat Wenger begint met Welbeck in de spits. Ik ben in ieder geval benieuwd naar de wedstrijd. Zal wel een mooi potje worden.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Omdat hij een zwakke en statische spits blijft. Ik denk dat Smalling meer moeite heeft met een bewegende spits.
Ik dacht dat jij Man. United het liefst zover mogelijk ziet wegzakken.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:57 schreef Sked het volgende:
Ik hoop dat Welbeck er drie maakt en Blind geblesseerd raakt
Maar ik heb een hekel aan Blind.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:58 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Man. United het liefst zover mogelijk ziet wegzakken.
Omdat hij voetballend zo vreselijk is. Hij geeft inderdaad wel eens goede ballen, maar ik word er zo doodziek van dat 99 van de 100 ballen die hij geeft niet of nauwelijks vooruit gaanquote:
Ooh ik dacht dat je een hekel had aan de persoon Daley Blind.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat hij voetballend zo vreselijk is. Hij geeft inderdaad wel eens goede ballen, maar ik word er zo doodziek van dat 99 van de 100 ballen die hij geeft niet of nauwelijks vooruit gaan
Ik ken Blind totaal niet en ik zie hem ook te weinig voor de camera om daarover te kunnen oordelen.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat je een hekel had aan de persoon Daley Blind.
Voor de rest speelt Blind wel genoeg vooruit wanneer ik hem zag spelenquote:Op maandag 9 maart 2015 20:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ken Blind totaal niet en ik zie hem ook te weinig voor de camera om daarover te kunnen oordelen.
Goede voorwaartse passes moedig ik alleen maar aanquote:Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef Downwards het volgende:
Goede voorwaartse pass van Blind he over 30 meter?
Duitse Krakauer Curryworst. Thüringse mag ook.quote:
Inderdaad! Een beetje voetballer schiet vanuit die positie, ook met zijn chocoladebeen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:02 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Liet hij daar in ieder geval niet zien
Oh man, currywurst halen in Berlijn bij een 'bude' vlakbij een gaar U-bahn station, ultiem genot. Döner kebab in die Turkse wijken is ook echt 100x beter dan hier.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Duitse Krakauer Curryworst. Thüringse mag ook.
Dat wel, al moet je in Berlijn wel echt goed zoeken voor een döner kebab.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:02 schreef Grifte het volgende:
Döner kebab in die Turkse wijken is ook echt 100x beter dan hier.
Als in verkeerde benaming door mij gebruikt, of kon jij het nergens vinden? In Kreuzberg zat om de vijf meter zo'n zaakje, terwijl ook in Zehlendorf bij kennissen genoeg te vinden was.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:04 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat wel, al moet je in Berlijn wel echt goed zoeken voor een döner kebab.
Zal het meenemen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Santi Cazorla is echt een topspeler, dat zeg ik al jaren.
Dertien in een dozijn spelerquote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Santi Cazorla is echt een topspeler, dat zeg ik al jaren.
Meer dat je er in delen van Berlijn echt mee wordt doodgegooid. Wat ook niet zo gek is in een stad met 300.000 Turken.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als in verkeerde benaming door mij gebruikt, of kon jij het nergens vinden? In Kreuzberg zat om de vijf meter zo'n zaakje, terwijl ook in Zehlendorf bij kennissen genoeg te vinden was.
Hij heeft meer aan een presentje tijdens de wedstrijdquote:Op maandag 9 maart 2015 21:10 schreef Joezi het volgende:
[..]Na de wedstrijd krijgt ie een presentje van de scheids hoorde ik
Ook weer eentje uit de mouw van Southampton, bizar wat die gasten gebracht hebben de afgelopen jaren.quote:
Als die alles bij elkaar hadden kunnen houdenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook weer eentje uit de mouw van Southampton, bizar wat die gasten gebracht hebben de afgelopen jaren.
Over 200 miljoen euroquote:Op maandag 9 maart 2015 21:16 schreef Mykonos het volgende:
Zit geen enkele lijn in dat spel van United, zo opportunistisch. Wanneer gaat Van Gaal die jongens aan het voetballen krijgen?
Bale voor een bedrag verkocht en toen konden ze kiezen voor een keeper er bij of een deel van de transferrechten, kozen voor de eerste.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die alles bij elkaar hadden kunnen houden
Dat is Louis' Golden Pickquote:Op maandag 9 maart 2015 21:17 schreef Sked het volgende:
United heeft de scheids dit seizoen vaker mee dan Real Madrid en Barcelona samen
Dat dwing je als zeer charismatische coach nou eenmaal af.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:17 schreef Sked het volgende:
United heeft de scheids dit seizoen vaker mee dan Real Madrid en Barcelona samen
Deze man snapt het.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:18 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat dwing je als zeer charismatische coach nou eenmaal af.
Het schijnt dat hij in de luwte van de catacomben wel eens z'n broek durft te laten zakken ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Die gebruikt hij om de arbitrage om te kopen?
Dan komt zijn totale mens principe beter tot zijn recht.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij in de luwte van de catacomben wel eens z'n broek durft te laten zakken ja.
Bale kon ook een keer weg voor 2 miljoen bij Tottenham in het begin volgens mij.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bale voor een bedrag verkocht en toen konden ze kiezen voor een keeper er bij of een deel van de transferrechten, kozen voor de eerste.
Was sprake van dat Birmingham hem zou kopen voor 3 miljoen pond.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bale kon ook een keer weg voor 2 miljoen bij Tottenham in het begin volgens mij.
Voetballerij kan raar gaan
Bale is een overhypte kutspeler. Heb je niks aan in Fifa 15.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bale kon ook een keer weg voor 2 miljoen bij Tottenham in het begin volgens mij.
Voetballerij kan raar gaan
Jij zou scout moeten worden.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bale is een overhypte kutspeler. Heb je niks aan in Fifa 15.
Onbegrijpelijk dat Real daar niet naar gekeken heeft, hadden ze dat wel gedaan dan waren ze nu ruim koploper geweest.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie hadden ze dan beter kunnen kopen volgens FIFA15?quote:Op maandag 9 maart 2015 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tot je hem als wing-back opstelt!quote:Op maandag 9 maart 2015 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zullen wel snel wat anders bedenken.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind die replays in de FA Cup eigenlijk totaal bezopen
Ik ook.. denk alleen dat de penningmeesters van al die cluppies er niet van af willen..alleen commercieel gezien is het leuk, maar in een land waar al zoveel wedstrijden worden gespeeld is het totaal bezopenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind die replays in de FA Cup eigenlijk totaal bezopen
Hazardquote:Op maandag 9 maart 2015 21:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Wie hadden ze dan beter kunnen kopen volgens FIFA15?
Die was nog duurder geweest.quote:
Die Fellaini bij United, dat kan toch nietquote:Op maandag 9 maart 2015 21:57 schreef Pleun2011 het volgende:
200 miljoen uitgeven en dan zo'n elftal hebben.. kan me niet heugen dat ik een leuke wedstrijd van United heb gezien
Die gozer is niet goed bij zijn eikel.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Fellaini bij United, dat kan toch niet
Faillaniquote:Op maandag 9 maart 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Fellaini bij United, dat kan toch niet
je hebt al de helftquote:Op maandag 9 maart 2015 22:07 schreef Smoofie het volgende:
Als je Ajax 200 miljoen geeft staat er wel wat beters denk ik
Misschien moet hij dal wel gewoon poepen.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Arsenal staat op 2-1 en nog steeds kijkt Wenger of tie moet poepen
Kan kloppen:quote:Op maandag 9 maart 2015 22:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Arsenal staat op 2-1 en nog steeds kijkt Wenger of tie moet poepen
Kuyt scenario?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:08 schreef Wicky15 het volgende:
Sowieso Valencia. Begonnen als rechtsbuiten en eindigen als rechtsback. Hoe kan dat
Dirkie Kuyt.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:08 schreef Wicky15 het volgende:
Sowieso Valencia. Begonnen als rechtsbuiten en eindigen als rechtsback. Hoe kan dat
Hij kijkt bijna altijd zo dus er is iets met zijn darmenstelsel vrees ikquote:Op maandag 9 maart 2015 22:08 schreef Downwards het volgende:
[..]
Misschien moet hij dal wel gewoon poepen.
Kan er inderdaad niet veel van.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Rojo is ook een enorm matige speler
Rojo en Blind zijn 2 spelers die zijn gekocht als WK-hype..quote:Op maandag 9 maart 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Rojo is ook een enorm matige speler
En dan was die Rojo op het WK nog niet eens zo boeiend.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Rojo en Blind zijn 2 spelers die zijn gekocht als WK-hype..
Als arsenal niet zoveel blessures had/heeft waren ze gewoon kampioenskanidaar hoor.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:21 schreef Vermecelli het volgende:
Armoedig zooitje dat United zeg. Als je zelfs niet kan winnen van Arsenal is het wel heel droevig allemaal
Wat een onzin.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:21 schreef Vermecelli het volgende:
Armoedig zooitje dat United zeg. Als je zelfs niet kan winnen van Arsenal is het wel heel droevig allemaal
behalve de standaard kontkruipers van Louisquote:Op maandag 9 maart 2015 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En we zwaaien met zijn allen naar Louis
Louis is normaal wel een goede coach, maar levert bij United echt een wanprestatie.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
behalve de standaard kontkruipers van Louis
Net als bij Barca in zijn 2de periodequote:Op maandag 9 maart 2015 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Louis is normaal wel een goede coach, maar levert bij United echt een wanprestatie.
Bayern 2e seizoen was ook niks.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als bij Barca in zijn 2de periode
Eerste half jaar ook niet eigenlijk . Laatste seizoen Ajax was ook om te lachenquote:
Die dient vanavond nog zijn ontslag in als hij dit leest.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach ik zou liever zien dat Lowie het goed doet.. is toch beter voor de naam van de Nederlandse coaches.. Maar een trainer die al een jaar lang zijn ploeg zo droevig slecht laat voetballen kan niet meer op mijn steun rekenen. Denk dat Lowie dat verschrikkelijk vindt..maar het is niet anders.
Eerste seizoen had hij aan Robben te danken dat hij nog kampioen werd en de CL finale haalde.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerste half jaar ook niet eigenlijk . Laatste seizoen Ajax was ook om te lachen
AZ was vooral countervoetbal en die El Hamdaoui die het voor hem dedenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste seizoen had hij aan Robben te danken dat hij nog kampioen werd en de CL finale haalde.
Bij AZ wel knap gedaan door kampioen te worden, al ging het een seizoen daarvoor ook helemaal mis daar.
Was wel vooral degelijk ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
AZ was vooral countervoetbal en die El Hamdaoui die het voor hem deden
Dat wel , met Scheringa,s geld...quote:Op maandag 9 maart 2015 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel vooral degelijk ja.
Maar niettemin knap om met AZ kampioen te worden.
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
AZ was vooral countervoetbal en die El Hamdaoui die het voor hem deden
Dan nog hadden Ajax en PSV meer mogelijkheden normaal gesproken.quote:
Mwa bij AZ kon je toen ook veel geld verdienen . Konden zelfs een idioot hoog bedrag uitgeven voor die Alves van Hveenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan nog hadden Ajax en PSV meer mogelijkheden normaal gesproken.
Maar die maakte er dat jaar een potje van.
Tuurlijk had hij ook goede spelers. Maar was ook gewoon knap.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa bij AZ kon je toen ook veel geld verdienen . Konden zelfs een idioot hoog bedrag uitgeven voor die Alves van Hveen
Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa bij AZ kon je toen ook veel geld verdienen . Konden zelfs een idioot hoog bedrag uitgeven voor die Alves van Hveen
ik ookquote:Op maandag 9 maart 2015 22:37 schreef GGMM het volgende:
Als Manchester nog scoort nemen Sked en ik 2 dagen een Louis-UI.
Ik doe mee.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:37 schreef GGMM het volgende:
Ajax was slecht , PSV was niks , Feyenoord was helemaal diep weggezakt .quote:Op maandag 9 maart 2015 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk had hij ook goede spelers. Maar was ook gewoon knap.
Manchester City zal vandaag niet scoren denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:37 schreef GGMM het volgende:
Sked, davy, KingRoland en ik vinden dit niet grappig.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Manchester City zal vandaag niet scoren denk ik.
Hij heeft bij AZ de hele DSB bank leeggetrokken voor AZ, er zijn nog duizenden mensen met financiële problemen dankzij dat kampioenschap.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan nog hadden Ajax en PSV meer mogelijkheden normaal gesproken.
Maar die maakte er dat jaar een potje van.
Dan nog haalde hij een prima puntenaantal.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax was slecht , PSV was niks , Feyenoord was helemaal diep weggezakt .
Alleen Twente deed nog aardig mee
Dat Sked, davy en KingRoland het niet grappig vinden is tot daar aan toe, maar van jou had ik toch wel verwacht dat je het grappig zou vindenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sked, davy, KingRoland en ik vinden dit niet grappig.
Met keizer Co, toen speelde AZ veel leuker voetbal dan onder Louis.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan nog haalde hij een prima puntenaantal.
Twee jaar daarvoor ook op een haar na kampioen.
Ook GGMM heeft het verstand wel eens op de goede plekquote:Op maandag 9 maart 2015 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Sked, davy en KingRoland het niet grappig vinden is tot daar aan toe, maar van jou had ik toch wel verwacht dat je het grappig zou vinden
Kampioen worden met countervoetbal tegen De Graafschap en met 1-0 winnen . tjaquote:Op maandag 9 maart 2015 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan nog haalde hij een prima puntenaantal.
Twee jaar daarvoor ook op een haar na kampioen.
Was ook knap ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met keizer Co, toen speelde AZ veel leuker voetbal dan onder Louis.
de 1-3 had wel mogen vallen..
Toen verloren ze ook nog in de blessuretijd van de extra tijd als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was ook knap ja.
Halve finale UEFA Cup
Ja was echt zuur. De allerlaatste corner tegen Sporting CPquote:Op maandag 9 maart 2015 22:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen verloren ze ook nog in de blessuretijd van de extra tijd als ik het me goed herinner.
Goeie genade, dat was met die dekselse Evert ten Napel.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen verloren ze ook nog in de blessuretijd van de extra tijd als ik het me goed herinner.
Rascommentatorje die man.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goeie genade, dat was met die dekselse Evert ten Napel.
Eyong Tarkang Enoh zet een tackle inquote:Op maandag 9 maart 2015 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gaf bij die wedstrijd zijn visitekaartje af.
waaaaaauuuuuww jonge jonge jonge op de paalquote:Op maandag 9 maart 2015 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zat toen met natte haartjes voor de buis kan ik jullie verzekeren.
Kon je pa zijn speeksel niet binnenhouden?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
`quote:Op maandag 9 maart 2015 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Liverpool vind ik ook geen leuke ploeg om naar te kijken.. ik ben voor Aston Villa nu. Ook geen leuke ploeg maar wel een cluppie dat ik een prijsje gunquote:
Door zulke virtuoze uitspraken herken je de echte expert.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
waaaaaauuuuuww jonge jonge jonge op de paal
timmertje timmertje timmertje
Mijn haat tegen Portugezen is die dag een stuk dieper geworden dan die al was.. onvoorstelbaar hoe vaak dat kutvolk Nederlandse ploegen heeft dwars gezeten..quote:Op maandag 9 maart 2015 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
`
Was erger dan PSV een dag eerder
Nederlandse ploegen zijn gewoon een beetje naïefquote:Op maandag 9 maart 2015 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mijn haat tegen Portugezen is die dag een stuk dieper geworden dan die al was.. onvoorstelbaar hoe vaak dat kutvolk Nederlandse ploegen heeft dwars gezeten..
Watquote:Op maandag 9 maart 2015 22:57 schreef McGrath het volgende:
De goedkoopste kaartjes voor de fa cup finale ¤682 per stuk
edit: via een andere site dan de FA, daar kom ik nu niet op.
Dat zijn de oplichters. Uiteindelijk zal het via andere kanalen wel weer neerkomen op 50-100 pond.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:59 schreef McGrath het volgende:
Ik zie nu ¤580 op een andere, dit zijn de goedkoopste
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:02 schreef McGrath het volgende:
Het valt bij de FA nog mee: 115 pond. Valt gelukkig mee. ik schrok nogal
http://www.dailymail.co.u(...)aching-125-each.htmlquote:FA Cup final tickets are set to rise by £10 over the next 18 months after the Football Association ended its four-year price freeze.
This May supporters will pay either £50, £70, £90 or £120 for a ticket to the final - a £5 increase on last year's prices.
For the 2016 final tickets will be cost even more, with prices set at £50, £75, £95 or £125.
Ik ben er inderdaad niet bij met mijn hoofdquote:Op maandag 9 maart 2015 23:03 schreef Downwards het volgende:
[..]
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)aching-125-each.html
Wie zou van Gaal moeten opvolgen dan? Ik denk dat als je van Gaal komend seizoen gerichte aankopen laat doen en weer een serie spelers laat vertrekken hij veel meer kan kneden. Nu had hij door het WK weinig invloed op de aankopen en hebben ze in mijn ogen teveel paniek aankopen gedaan (Di Maria, Falcao, etc)quote:Op maandag 9 maart 2015 23:21 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Van Gaal heeft naar mijn gevoel het allang niet meer in de hand daar bij Manchester United.(beetje situatie bij FC Bayern in het tweede seizoen) De spelers zijn volgens mij op hem uitgekeken en houden zich alleen maar stil uit 'angst'.
Als hij geen 4de plaats haalt denk ik dat Woodward en de Amerikaanse eigenaren Van Gaal ontslaan,gewoon omdat zij ook zien dat voor iemand van zijn reputatie en verleden er te weinig vooruitgang is. Normaliter was zijn team allang aan het voetballen geslagen in deze tijd.
Kijk maar naar FC Bayern zo rond december/januari. Elftal speelde vlekkeloos. Nu zijn we in maart en nog speelt Manchester United alsof ze nog nooit samen hebben gespeeld.
Van Gaal en gerichte aankopenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:25 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Wie zou van Gaal moeten opvolgen dan? Ik denk dat als je van Gaal komend seizoen gerichte aankopen laat doen en weer een serie spelers laat vertrekken hij veel meer kan kneden. Nu had hij door het WK weinig invloed op de aankopen en hebben ze in mijn ogen teveel paniek aankopen gedaan (Di Maria, Falcao, etc)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |