SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
dat had heel wat gescheeld ja al was je dan waarschijnlijk nog geen kampioen geworden gezien de punten van PSV al hadden zij dan misschien wel faalangst gehadquote:Op zondag 8 maart 2015 17:18 schreef Vermecelli het volgende:
We hadden dit seizoen gewoon Blind nog moeten hebben, maarja van Gaal naait ons![]()
Je weet niet hoe het dan was gelopen in de wedstrijden tegen AZ en Vitesse die we nu verloren omdat we zo'n jong en onervaren middenveld hadden.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat had heel wat gescheeld ja al was je dan waarschijnlijk nog geen kampioen geworden gezien de punten van PSV al hadden zij dan misschien wel faalangst gehad![]()
we zullen het ook nooit weten, maar dat ze hem lieten gaan zonder behoorlijke back up vond ik wel verwijtbaar want het zat er wel aan te komen natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:30 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het dan was gelopen in de wedstrijden tegen AZ en Vitesse die we nu verloren omdat we zo'n jong en onervaren middenveld hadden.![]()
Heel jammer, nu staat Feyenoord weer derdequote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Feyenoord mag best Europa in volgend jaar.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heel jammer, nu staat Feyenoord weer derdeOh.![]()
Nee, kutclub, moet opgeheven wordenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord mag best Europa in volgend jaar.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
x2quote:Op zondag 8 maart 2015 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord mag best Europa in volgend jaar.
Vraag me alleen wel af welke andere clubs het beste zouden zijn. Ik dacht eerst Twente maar het is maar de vraag of die hun licentie nog hebben deze zomer.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
AZ doet het meestal goed in Europaquote:Op zondag 8 maart 2015 17:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
x2
Vraag me alleen wel af welke andere clubs het beste zouden zijn. Ik dacht eerst Twente maar het is maar de vraag of die hun licentie nog hebben deze zomer.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV, Ajax, Feyenoord, AZ en de andere club komt uit de beker dan.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
x2
Vraag me alleen wel af welke andere clubs het beste zouden zijn. Ik dacht eerst Twente maar het is maar de vraag of die hun licentie nog hebben deze zomer.
Doe dan maar Twente
Oh.![]()
En hopelijk krijgt NL nog vele rode kaarten zodat excelsior die fair play ticket niet krijgtquote:Op zondag 8 maart 2015 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV, Ajax, Feyenoord, AZ en de andere club komt uit de beker dan.
Doe dan maar Twente
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dat zullen we toch niet krijgen joh.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En hopelijk krijgt NL nog vele rode kaarten zodat excelsior die fair play ticket niet krijgt
Anders zou het wel weer sad zijn.
Maar met PSV de CL in, Ajax hopelijk ook en dan Feyenoord, AZ en Twente de EL in kan je best wat punten sprokkelenOh.![]()
Twente?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zullen we toch niet krijgen joh.
Anders zou het wel weer sad zijn.
Maar met PSV de CL in, Ajax hopelijk ook en dan Feyenoord, AZ en Twente de EL in kan je best wat punten sprokkelen![]()
![]()
Wat een heerlijke pass van sinkgod.
Wat een heerlijke assist van zivkogod.
Wat een heerlijke kopbal van el ghazi.
man man man
zowwww
graag op anoniem![]()
Het is alleen jammer dat ze zoiets maar één keer in de 83 minuten kunnen klaarspelenquote:Op zondag 8 maart 2015 18:08 schreef KingRoland het volgende:
Wat een heerlijke pass van sinkgod.
Wat een heerlijke assist van zivkogod.
Wat een heerlijke kopbal van el ghazi.
man man man
zowwwwOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente kan geen punten sprokkelen. Kansloze club zonder ziel, hebben ze wel bewezen in de el.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van de kandidaten die nu nog in de beker zitten![]()
Wat kan die man weinig en wat is hij druk met z'n haarquote:Op zondag 8 maart 2015 19:02 schreef Kopsterk het volgende:
Ik had het idee dat Boilesen met opzet vrij gelaten werd. Slimme tactiek wel.![]()
Ik ben tijdens de wedstrijd letterlijk 2x in slaap gevallen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Serero en Boilesen hoeven nooit meer op het veld te staan.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:19 schreef Morendo het volgende:
Die pass van Sinkgraven geeft Serero in geen 100 jaar.![]()
Boil is niet alleen onze enige linksback, hij is ook nog eens onze aanvoerder en inspirator. Hij hoort altijd te spelen.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Serero en Boilesen hoeven nooit meer op het veld te staan.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Bij FC Bal op het Dak ja. Niet bij Ajax. Gewoon gratis laten vertrekken of zijn contract omzetten naar een amateur contractje, die jongen kan er namelijk he-le-maal niks van.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Boil is niet alleen onze enige linksback, hij is ook nog eens onze aanvoerder en inspirator. Hij hoort altijd te spelen.![]()
Twente?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
x2
Vraag me alleen wel af welke andere clubs het beste zouden zijn. Ik dacht eerst Twente maar het is maar de vraag of die hun licentie nog hebben deze zomer.
Ben jij niet goed bij je snikkel?![]()
Boilesen is gewoon een hele matige voetballer maar 4 jaar lang gaf iedereen zijn hamstrings de schuld. Niveautje NAC die gozer![]()
Tis Twente of Zwolle.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Twente?
Ben jij niet goed bij je snikkel?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
11 punten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Zou toch wat wezen.quote:
Overigens technisch gezien niet de slechte opzet.
Als land wil je eigenlijk de wat mindere teams direct geplaatst hebben zodat de betere teams zich door de voorronde moeten knokken(en dus meer kans hebben zich ook te plaatsen)
Alleen Excelsior gaat wel heel ver.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Excelsior behaalden dit seizoen 4 punten tegen Fc Twente, zou beter zijn als Fc Twente de tegenstander wordt van Excelsior dan.quote:![]()
Of FC Groningen weer Europa inquote:Op zondag 8 maart 2015 20:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Excelsior behaalden dit seizoen 4 punten tegen Fc Twente, zou beter zijn als Fc Twente de tegenstander wordt van Excelsior dan.
Oh.![]()
Ja precies. Maar als ze toch de poule meteen ingaan zijn een paar puntjes sprokkelen al genoeg.quote:
De andere ploegen moeten dan maar overwinteren gewoon.Oh.![]()
Een AZ of Vitesse zou met de teams die ze hebben echt wel door de voorrondes moeten kunnen komen.quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Tja, liever de #3 direct groepsfase en bekerwinnaar een ticket.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja precies. Maar als ze toch de poule meteen ingaan zijn een paar puntjes sprokkelen al genoeg.
De andere ploegen moeten dan maar overwinteren gewoon.![]()
Az wel, maar Vitesse is zo wisselvallig als wat.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een AZ of Vitesse zou met de teams die ze hebben echt wel door de voorrondes moeten kunnen komen.
Want als Vitesse de Europa League gaat spelen dan zijn ze al gauw de petrolul!
Ha!![]()
Maar het gaat nu om de teams die nog in de beker zitten.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een AZ of Vitesse zou met de teams die ze hebben echt wel door de voorrondes moeten kunnen komen.Oh.![]()
Opzich niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tja, liever de #3 direct groepsfase en bekerwinnaar een ticket.
De nummer 3 kan zich dan gewoon via de play-offs plaatsen en de bekerwinnaar die dan minder is toch in de groepsfase waar ze misschien nog wat kunnen sprokkelen.Oh.![]()
Vitesse begint altijd met een uitgeklede selectie aan het seizoen omdat ze alle huurspelers van Chelski nog niet binnen hebbenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Az wel, maar Vitesse is zo wisselvallig als wat.
Want als Vitesse de Europa League gaat spelen dan zijn ze al gauw de petrolul!
Ha!Oh.![]()
Dit.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich niet.
De nummer 3 kan zich dan gewoon via de play-offs plaatsen en de bekerwinnaar die dan minder is toch in de groepsfase waar ze misschien nog wat kunnen sprokkelen.
En ik heb het een beetje bekeken en voor het UEFA coefficient draait het er (gezien het verleden) eigenlijk gewoon om dat je meer teams in de poule fase krijgt. Zodra ze daar in zitten pakt ieder team wel punten. Dat is veel belangrijker dan 1-2 teams die verder komen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Precies, omdat het hele toernooi lang alles word gedeeld door het origineel aantal ploegen dat meedeed.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit.
En ik heb het een beetje bekeken en voor het UEFA coefficient draait het eigenlijk gewoon om dat je meer teams in de poule fase krijgt. Zodra ze daar in zitten pakt ieder team wel punten.Oh.![]()
Maar als Ajax gewoon de CL weet te halen via de voorrondes krijgen we weer wat bonuspunten volgens mij
Oh.![]()
Hm, ik dacht minder deelname juist beter was ipv teams die dan falen in Europa.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich niet.
De nummer 3 kan zich dan gewoon via de play-offs plaatsen en de bekerwinnaar die dan minder is toch in de groepsfase waar ze misschien nog wat kunnen sprokkelen.![]()
Denk niet dat we die voorrondes gaan overlevenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar als Ajax gewoon de CL weet te halen via de voorrondes krijgen we weer wat bonuspunten volgens mij![]()
Naja ik bedoelde het meer van:quote:Op zondag 8 maart 2015 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Precies, omdat het hele toernooi lang alles word gedeeld door het origineel aantal ploegen dat meedeed.
Je kan beter 4 teams in de poulefase hebben dan 3 teams waarvan 2 teams wat verder doorkomen.
Poulefase is 6 wedstrijden tegen "zwakkere" tegenstanders, waar teams ook eerder een gelijkspel wel goed vinden.Ieder team dat je uitvaardigd telt mee, dus ook een FC groningen die in de 2de voorronde al sneuvelt.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hm, ik dacht minder deelname juist beter was ipv teams die dan falen in Europa.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Zal lastig worden, maar als er iemand in Nederland kans heeft om het via de voorrondes te halen is het Ajax wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:11 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Denk niet dat we die voorrondes gaan overlevenOh.![]()
Klopt.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Naja ik bedoelde het meer van:
Je kan beter 4 teams in de poulefase hebben dan 3 teams waarvan 2 teams wat verder doorkomen.
Poulefase is 6 wedstrijden tegen "zwakkere" tegenstanders, waar teams ook eerder een gelijkspel wel goed vinden.Oh.![]()
Enig voordeel is wel dat Ajax deze zomer niet enorm veel meer zal verzwakken.(maarja komt ook voornamelijk omdat er nauwelijks spelers het kopen waard zijn)quote:Op zondag 8 maart 2015 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal lastig worden, maar als er iemand in Nederland kans heeft om het via de voorrondes te halen is het Ajax wel.
Aan de andere kant, als Ajax weer dagen/weken achter elkaar gaat trainen zoals in de winter dan hoef je niet eens op te dagen tegen een Arsenal oid.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Hopelijk hebben ze daarvan geleerd.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Enig voordeel is wel dat Ajax deze zomer niet enorm veel meer zal verzwakken.(maarja komt ook voornamelijk omdat er nauwelijks spelers het kopen waard zijn)
Aan de andere kant, als Ajax weer dagen/weken achter elkaar gaat trainen zoals in de winter dan hoef je niet eens op te dagen tegen een Arsenal oid.
En hopelijk komen er wat goede aankopen bij dan. (hopen hopen hopen)Oh.![]()
En daar ben je blij om?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Enig voordeel is wel dat Ajax deze zomer niet enorm veel meer zal verzwakken.(maarja komt ook voornamelijk omdat er nauwelijks spelers het kopen waard zijn)
Wauw..![]()
Wel interessant dat vooral de verdediging het moet ontgelden de laatste tijd, terwijl die het mijns inziens een stuk beter doet dan de aanval (inclusief aanvallend ingestelde middenvelders).![]()
Blij nee, maar het is wel deels een voordeel: je team blijft bij elkaar.quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Sinds Veltman terug is gaat het een stukje beter ja.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel interessant dat vooral de verdediging het moet ontgelden de laatste tijd, terwijl die het mijns inziens een stuk beter doet dan de aanval (inclusief aanvallend ingestelde middenvelders).When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja, met spelers waarvoor je naar het stadion komt.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Blij nee, maar het is wel deels een voordeel: je team blijft bij elkaar.![]()
![]()
Die zijn er wel bij Ajax hoor met El Ghazi, Kishna, Klaassen, Sinkgraven, Bazoer, Milik etc.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, met spelers waarvoor je naar het stadion komt.
Maar die laten het alleen te weinig zien.Oh.![]()
Mwah mwah, allemaal niet zo denderend. Tenminste voor een club met zo'n volle portemonnee mag je wel beter verwachten.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn er wel bij Ajax hoor met El Ghazi, Kishna, Klaassen, Sinkgraven, Bazoer, Milik etc.
Maar die laten het alleen te weinig zien.![]()
Veel beter krijg je niet in deze competitie hoorquote:Op zondag 8 maart 2015 20:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Mwah mwah, allemaal niet zo denderend. Tenminste voor een club met zo'n volle portemonnee mag je wel beter verwachten.
Oh.![]()
Nee? Dus maw ajax heeft het sterkste elftal van Nederland?quote:[imaag]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 8 maart 2015 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel beter krijg je niet in deze competitie hoor![]()
Neuh, maar qua potentie zit het wel goed op bepaalde plekken. Alleen achterin valt het wel mee qua potentie en het is gewoon te wisselvallig allemaal. Maar dan toch nog dik 2e. Primaquote:Op zondag 8 maart 2015 20:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee? Dus maw ajax heeft het sterkste elftal van Nederland?Oh.![]()
Potentie van Ajaxquote:Op zondag 8 maart 2015 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neuh, maar qua potentie zit het wel goed op bepaalde plekken. Alleen achterin valt het wel mee qua potentie en het is gewoon te wisselvallig allemaal. Maar dan toch nog dik 2e. Prima![]()
Bergkamp - Rijkaard - Laudrup
Ronaldo - Milik - RonaldoNoodles![]()
Precies, ik kijk ook al best wel uit naar het nieuwe seizoen. Hopelijk zit er een speler tussen die dat jaar de boel definitief op sleeptouw neemt, bijvoorbeeld een Klaassen zie ik nog wel eens een absoluut topseizoen draaien. En natuurlijk hopen dat bij een aantal jongens bijv Milik, El Ghazi, Kishna en Fischer het kwartje gaat vallen en ze ook doorgroeien.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn er wel bij Ajax hoor met El Ghazi, Kishna, Klaassen, Sinkgraven, Bazoer, Milik etc.
Maar die laten het alleen te weinig zien.![]()
Wanneer zullen spelers als Nouri en Donny van de Beek instromen?
Als die er volgend jaar al bij zijn heb je toch weer een lading talent als versterking.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Nog wel wat aankopen met meer ervaring erbij, die constanter gaan presteren dan. Met een Fischer die terugkomt dan en El Ghazi en Kishna in hun tweede volledige seizoen ben ik benieuwd.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:23 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Precies, ik kijk ook al best wel uit naar het nieuwe seizoen. Hopelijk zit er een speler tussen die dat jaar de boel definitief op sleeptouw neemt, bijvoorbeeld een Klaassen zie ik nog wel eens een absoluut topseizoen draaien. En natuurlijk hopen dat bij een aantal jongens bijv Milik, El Ghazi, Kishna en Fischer het kwartje gaat vallen en ze ook doorgroeien.Oh.![]()
Van de Beek zal volgend seizoen wel al debuteren gok ik. Nouri zal wel wat langer nodig hebben.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:41 schreef MouzurX het volgende:
Wanneer zullen spelers als Nouri en Donny van de Beek instromen?
Als die er volgend jaar al bij zijn heb je toch weer een lading talent als versterking.Oh.![]()
Hebben we het dan over voor de winterstop of zelfs daarna pas? (voor van de beek)quote:Op zondag 8 maart 2015 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van de Beek zal volgend seizoen wel al debuteren gok ik. Nouri zal wel wat langer nodig hebben.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Geen idee, ligt ook een beetje aan wat voor blessures en schorsingen er zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hebben we het dan over voor de winterstop of zelfs daarna pas? (voor van de beek)Oh.![]()
Viergever geschorst volgende wedstrijd toch?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Zimling zullen ze wel laten gaan, ik hoop dat Poulsen nog te strikken valt voor een seizoentje maar ik betwijfel het.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog wel wat aankopen met meer ervaring erbij, die constanter gaan presteren dan. Met een Fischer die terugkomt dan en El Ghazi en Kishna in hun tweede volledige seizoen ben ik benieuwd.![]()
Ja.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:49 schreef Catch22- het volgende:
Viergever geschorst volgende wedstrijd toch?Oh.![]()
Poulsen heeft een jaar niet meer gespeeld, ik weet niet of je daar nog aan moet beginnen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:51 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Zimling zullen ze wel laten gaan, ik hoop dat Poulsen nog te strikken valt voor een seizoentje maar ik betwijfel het.
Er zal ergens anders toch ook nog wel een goede VM rondlopen.Oh.![]()
Wat hebben jullie toch met Poulsen? Die kerel speelde over het algemeen echt matig hoor. Kan t spel niet verdelen, niet versnellen, is lomp...Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dit.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Catch22- het volgende:
Wat hebben jullie toch met Poulsen? Die kerel speelde over het algemeen echt matig hoor. Kan t spel niet verdelen, niet versnellen, is lomp...
Speelde echt maar een paar keer goed hoor, en dan alleen in de rol van "schopper" die de tegenstander fysiek ontregelde.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
ja maar hij had een goede wedstrijd tegen psv !!!!!!!!quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Catch22- het volgende:
Wat hebben jullie toch met Poulsen? Die kerel speelde over het algemeen echt matig hoor. Kan t spel niet verdelen, niet versnellen, is lomp...![]()
Maar mits Ajax 2de blijft dan zijn de wedstrijden dus rond 30 juli - 6 augustus.
Zou Ajax dan al de nodige spelers binnen hebben?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Viel inderdaad wel mee.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Catch22- het volgende:
Wat hebben jullie toch met Poulsen? Die kerel speelde over het algemeen echt matig hoor. Kan t spel niet verdelen, niet versnellen, is lomp...
Al was zijn ervaring wel goed natuurlijk.Oh.![]()
Hij heeft ervaring in veel competities, kan op een belangrijke positie in het Ajax systeem spelen (wel behoudend, maar ook een zekerheid) en schikt in zijn rol als 'mentor'. Toen Blind vorig seizoen zijn plek innam hebben we hem volgens mij nooit horen klagen en als het moest stond ie er wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Catch22- het volgende:
En idd die beuk aan Toivonen tegen PSV![]()
![]()
`quote:Op zondag 8 maart 2015 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viel inderdaad wel mee.
Al was zijn ervaring wel goed natuurlijk.
Ervaring in het worden uitgelachen bij topclubs?RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat heeft nu geen zin meer, ze hadden hem niet moeten laten gaan maar terug halen is weer een ander verhaal.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:51 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Zimling zullen ze wel laten gaan, ik hoop dat Poulsen nog te strikken valt voor een seizoentje maar ik betwijfel het.
Uiteindelijk heb je best wel veel mogelijkheden op het middenveld volgend seizoen, het is alleen afwachten wat de ondergrens bij wat spelers wordt maar als ik kijk naar Klaassen, die haalt minimaal een 6 en ook Bazoer is (verrassend) vrij constant, dan kan je met die 3e middenvelder wel wat gokken op Andersen. Sinkgraven en Serero![]()
Poulsen wou toch gewoon zelf niet meer?quote:Op maandag 9 maart 2015 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft nu geen zin meer, ze hadden hem niet moeten laten gaan maar terug halen is weer een ander verhaal.
Uiteindelijk heb je best wel veel mogelijkheden op het middenveld volgend seizoen, het is alleen afwachten wat de ondergrens bij wat spelers wordt maar als ik kijk naar Klaassen, die haalt minimaal een 6 en ook Bazoer is (verrassend) vrij constant, dan kan je met die 3e middenvelder wel wat gokken op Andersen. Sinkgraven en Serero
Wat heb ik me weer geergerd aan Ajax gisteren zeg, zo lamlendig, zo slordig, zo krachteloos. Bijna weer een hele pot niet op doel geschoten, dat is toch Ajax-onwaardig?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Op het laatst wilde hij toch blijven maar toen hadden ze net Zimling vastgelegd, ik had dat miljoen? risico er wel bij genomen, De Boer wilde dat ook begreep ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Poulsen wou toch gewoon zelf niet meer?
Wat heb ik me weer geergerd aan Ajax gisteren zeg, zo lamlendig, zo slordig, zo krachteloos. Bijna weer een hele pot niet op doel geschoten, dat is toch Ajax-onwaardig?![]()
Ja, maar snap dan ook weer iets beter dan ze het niet hebben gedaanquote:Op maandag 9 maart 2015 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op het laatst wilde hij toch blijven maar toen hadden ze net Zimling vastgelegd, ik had dat miljoen? risico er wel bij genomen, De Boer wilde dat ook begreep ik..
Dat Ziemling zo weinig toe zou voegen had ik ook niet verwacht.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nee? Debiel bij NEC verdorie, en wissel bij herta.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar snap dan ook weer iets beter dan ze het niet hebben gedaan.
Dat Ziemling zo weinig toe zou voegen had ik ook niet verwacht.![]()
Sterker nog, geen enkele keer bij de selectie van Hertha gezetenquote:Op maandag 9 maart 2015 09:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee? Debiel bij NEC verdorie, en wissel bij herta.![]()
![]()
PiSVeequote:Op maandag 9 maart 2015 09:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waarom verliest PiSVee nou niet even.![]()
Toen ik acht was vond ik dit al niet grappig.![]()
Tja, that`s youquote:Op maandag 9 maart 2015 10:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
PiSVee![]()
Toen ik acht was vond ik dit al niet grappig.![]()
Whateverwhatever is dan ook een jongen met beperkt niveau, algemeen bekendquote:Op maandag 9 maart 2015 10:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
PiSVee![]()
Toen ik acht was vond ik dit al niet grappig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mexicanobakker daarentegenquote:Op maandag 9 maart 2015 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whateverwhatever is dan ook een jongen met beperkt niveau, algemeen bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Huidig (ex)-Ajax elftal:
Suarez - Ibrahimovic
Eriksen
Blind -----------Sneijder
De Jong
Maxwell Vertonghen Alderweireld Wiel
Cillessen![]()
![]()
Haha, leucken grap mang!quote:Op maandag 9 maart 2015 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whateverwhatever is dan ook een jongen met beperkt niveau, algemeen bekend
Ga jij maar lekker Mexicano`s bakken met je universiteit niveau..![]()
wauw, wat een snappy come back manquote:Op maandag 9 maart 2015 10:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, leucken grap mang!
Ga jij maar lekker Mexicano`s bakken met je universiteit niveau..
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op maandag 9 maart 2015 10:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Mexicanobakker daarentegenMijn niveau op FOK! is ook niet altijd hoog nee. Er is echter een verschil tussen niet altijd hoog en altijd laag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maduro voor blind. Gr gr smoofie.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Huidig (ex)-Ajax elftal:
Suarez - Ibrahimovic
Eriksen
Blind -----------Sneijder
De Jong
Maxwell Vertonghen Alderweireld Wiel
Cillessen![]()
Dat zou impliceren dat je ouder bent? Dat is hopelijk voor jou (gezien je gedrag) niet het geval. Anders moet je je eens naar je leeftijd gaan gedragen.quote:
Ik gok maximaal 14 jaar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En wat dan nog, ik gedraag mij zoals ik dat wil en daarvoor heb ik echt geen advies van FOK!kertjes voor nodig hoor.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat zou impliceren dat je ouder bent? Dat is hopelijk voor jou (gezien je gedrag) niet het geval. Anders moet je je eens naar je leeftijd gaan gedragen.
Ik gok maximaal 14 jaar.![]()
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En wat dan nog, ik gedraag mij zoals ik dat wil en daarvoor heb ik echt geen advies van FOK!kertjes voor nodig hoor.
Lolquote:
Mbt die ex spelers, hoe werkt dat nou eigenlijk in contracten met doorverkopen? Een opleidingsvergoeding krijg je altijd( mits je de speler x jaar hebt gehad etc) maar een doorverkoop clausule moet je als club zelf afdwingen?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Schaam je kapot.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En wat dan nog, ik gedraag mij zoals ik dat wil en daarvoor heb ik echt geen advies van FOK!kertjes voor nodig hoor.
En voor de record, als je mijn advies krijgt, doe er wat mee.![]()
Yes.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lol
Mbt die ex spelers, hoe werkt dat nou eigenlijk in contracten met doorverkopen? Een opleidingsvergoeding krijg je altijd( mits je de speler x jaar hebt gehad etc) maar een doorverkoop clausule moet je als club zelf afdwingen?![]()
Nee hoor, en maak je vooral niet druk om mij, dank u!quote:Op maandag 9 maart 2015 12:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Schaam je kapot.
En voor de record, als je mijn advies krijgt, doe er wat mee.
Graag ontopic weer, het gaat om voetbal hier en niet om het klagen over een user.
[ Bericht 4% gewijzigd door WhateverWhatever op 09-03-2015 12:50:31 ]![]()
Hou jij je er dan ook een beetje aanquote:Op maandag 9 maart 2015 12:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee hoor, en maak je vooral niet druk om mij, dank u!
Graag ontopic weer, het gaat om voetbal hier en niet om het klagen over een user.![]()
Het gaat over Ajax, dat is meer dan voetbalquote:Op maandag 9 maart 2015 12:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Graag ontopic weer, het gaat om voetbal hier en niet om het klagen over een user.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Graag ontopic weer, het gaat om voetbal hier en niet om het klagen over een user.Goed bezig mannen.quote:
BFF met GGMM![]()
Doe ik, maar de concurrenten een beetje fucken zal ik blijven doen en moet ook gewoon kunnen, dat hoort ook bij voetbal.quote:![]()
![]()
even ontopic blijven svpquote:Op maandag 9 maart 2015 13:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Doe ik, maar de concurrenten een beetje fucken zal ik blijven doen en moet ook gewoon kunnen, dat hoort ook bij voetbal.
OT: nog nieuws over Milik?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
even ontopic blijven svp
OT: nog nieuws over Milik?![]()
![]()
11 puntenquote:Op maandag 9 maart 2015 13:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Doe ik, maar de concurrenten een beetje fucken zal ik blijven doen en moet ook gewoon kunnen, dat hoort ook bij voetbal.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gelukkig geen 5, dat record staan wij in Eindhoven niet graag volledig af.quote:
Tis al erg zat dat we het moeten delenWaren we eens ERGENS de beste in
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
3 sterrenquote:
Thug lifequote:Op maandag 9 maart 2015 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig geen 5, dat record staan wij in Eindhoven niet graag volledig af.
Tis al erg zat dat we het moeten delenWaren we eens ERGENS de beste in
![]()
![]()
Tsja, jullie zijn ons overal een stapje voor. En internationaal doen die bijna vergeten jongens in Rotterdam het nog altijd beter dan wij (en dat zal ook wel zo blijvenquote:)
Dan moet je wat hebben om van te genieten. Daarom dat PSV'ers ook altijd met van die gekunstelde statistiekjes komen waarin ze beter zijn dan Ajax omdat het toevallig goed uitpakt voor PSV.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
xaviFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kwiedetti en Kuyt, en dan een seizoen lang op de tribune zetten
En als ze dan klagen in Rotterdam zeggen we:
MAAR WE HEBBEN ZE TOCH GEKOCHT???!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ik zou wel even een fapje doen jaquote:Op maandag 9 maart 2015 16:23 schreef Loveless85 het volgende:
Is dit een verwijzing naar iets? Ik snap hem niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:23 schreef Loveless85 het volgende:
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik snap 'm eigenlijk zelf al niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is dit een verwijzing naar iets? Ik snap hem niet.![]()
Yo,lui. Zeg Seedorf op de tribunes bij Ajax vs Excelsior naast vd Sar.(dacht ik te zien)
Was dat een voorbode op een eventuele hoofdtrainersschap bij Ajax als Frank de Boer na een jaar of wat opstapt?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2015 16:39:53 ]![]()
toch knap dat ze v/d Sar uit beeld hielden dan en als trainer lijkt hij me niet geschikt, misschien bij een topploeg maar niet met veel jeugd etc.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:38 schreef Iwanius het volgende:
Yo,lui. Zeg Seedorf op de tribunes bij Ajax vs Excelsior naast vd Sar.
Was dat een voorbode op een eventuele hoofdtrainersschap bij Ajax als Frank de Boer later opstapt?![]()
Is niet zo´n gekke gedachte. Ik denk niet dat hij iemand is die als assistent komt.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:38 schreef Iwanius het volgende:
Yo,lui. Zeg Seedorf op de tribunes bij Ajax vs Excelsior naast vd Sar.(dacht ik te zien)
Was dat een voorbode op een eventuele hoofdtrainersschap bij Ajax als Frank de Boer na een jaar of wat opstapt?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik hoop niet dat ie alleen voor een potje voetbal kwam, want dan was het wel de laatste keer geweest denk ik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Juist wel, toen hij nog speler was in Brazilië gaf hij juist al trainingen aan de jeugd en zo. Ik denk dat hij de eerste kandidaat is mocht Frank ooit weggaan.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch knap dat ze v/d Sar uit beeld hielden dan en als trainer lijkt hij me niet geschikt, misschien bij een topploeg maar niet met veel jeugd etc.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
hij is altijd een moeilijk te coachen speler geweest dus ik betwijfel of hij het wel over kan brengenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Juist wel, toen hij nog speler was in Brazilië gaf hij juist al trainingen aan de jeugd en zo. Ik denk dat hij de eerste kandidaat is mocht Frank ooit weggaan.![]()
Dat zijn juist de beste coaches: Van Gaal bijv.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is altijd een moeilijk te coachen speler geweest dus ik betwijfel of hij het wel over kan brengen
Iemand zonder mening (Kuyt, Immers) zie ik juist geen coach worden.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik begrijp jouw conclusie niet zo, Van Gaal ging in discussie met de trainer, Cruijff bepaalde in het veld gewoon wat er gebeurde wie er ook coach was maar Seedorf was altijd met zijn wedstrijdje bezig, dat is toch een groot verschil.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zijn juist de beste coaches: Van Gaal bijv.
Iemand zonder mening (Kuyt, Immers) zie ik juist geen coach worden.
Top gozer wel verder en een goed uithangbord maar dan zie ik hem eerder als commerciële man wanneer v/d Sar algemeen directeur wordt.![]()
Hij is wel een leuk uithangbord, maar ik zie hem nog niet de jaarrekening opstellen of over transfers onderhandelen.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw conclusie niet zo, Van Gaal ging in discussie met de trainer, Cruijff bepaalde in het veld gewoon wat er gebeurde wie er ook coach was maar Seedorf was altijd met zijn wedstrijdje bezig, dat is toch een groot verschil.
Top gozer wel verder en een goed uithangbord maar dan zie ik hem eerder als commerciële man wanneer v/d Sar algemeen directeur wordt.
Seedorf is mondig, heeft visie maar is ook moeilijk coachbaar voor andere leden van het TH. Misschien HtC ernaast zetten?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Daarom het werk wat v/d Sar nu doet, niet voetbaltechnisch dus maar commercieel, ik denk eerlijk gezegd dat hij dat beter kan dan v/d Sarquote:Op maandag 9 maart 2015 17:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is wel een leuk uithangbord, maar ik zie hem nog niet de jaarrekening opstellen of over transfers onderhandelen.
Seedorf is mondig, heeft visie maar is ook moeilijk coachbaar voor andere leden van het TH. Misschien HtC ernaast zetten?![]()
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 09-03-2015 om 18:00:15Vanavond zou @KSigthorsson evt. zijn rentree maken bij #JongAjax, maar hij is toch nog niet wedstrijdfit. #ajaalm http://t.co/Sd9fgDeL2v reageer retweet
![]()
![]()
Als hij volgend jaar nóg bij ons rondloopt dan word ik gek.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:01 schreef Brammess het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 09-03-2015 om 18:00:15Vanavond zou @KSigthorsson evt. zijn rentree maken bij #JongAjax, maar hij is toch nog niet wedstrijdfit. #ajaalm http://t.co/Sd9fgDeL2v reageer retweet
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Godzijdank dan zal hij donderdag hopelijk ook niet spelenquote:Op maandag 9 maart 2015 18:01 schreef Brammess het volgende:
![]()
Onana;
Owusu, Tete, Van Bruggen, Lartey Sanniez;
Bakker, Riedewald, Warmerdam;
Muric, Hendriks, Menig![]()
Niet best.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Onana;
Die achterhoedequote:Op maandag 9 maart 2015 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Onana;
![]()
![]()
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan breng ik hem persoonlijk naar een nieuwe club, VIP-behandeling. Zolang hij maar oprotquote:Op maandag 9 maart 2015 18:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als hij volgend jaar nóg bij ons rondloopt dan word ik gek.![]()
Ik weet dat ik de beste ben, maar bedankt dat je dat nog even wilde uitlichtenquote:Op maandag 9 maart 2015 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou nou nou Vasion dit is zelfs voor jouw doen heel triestquote:Op maandag 9 maart 2015 21:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waarom meteen over z'n moeder beginnen?![]()
Die moet je rustig brengen. Beetje trainen, terugvalletje, weer trainen. Verloren seizoen voor die jongen, zonde want hij kon zeker in z'n eerste seizoen aardig voetballenquote:![]()
oké bedankt.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:45 schreef badschaap het volgende:
Echt handig dat als je net tickets wilt bestellen, de webshop eruit ligt![]()
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:45 schreef badschaap het volgende:
Echt handig dat als je net tickets wilt bestellen, de webshop eruit ligt![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was gister toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
jawel, de ticketshop lag er even uit.![]()
![]()
Geen nieuws dusquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
jawel, de ticketshop lag er even uit.![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gedeelte van de selectie was op bezoek bij Blind
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Gelukkig zorgt van rhijn voor wat kleur op de fotoquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gedeelte van de selectie was op bezoek bij Blind
[ afbeelding ]
lolhhhhh![]()
De polderjongensquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:31 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Gelukkig zorgt van rhijn voor wat kleur op de foto
lolRED ONS HENNIEGOD![]()
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)uture-Cup-2015-1.htm
Future Cup 2015 is aangekondigd.
Gastheer, titelverdediger en drievoudig winnaar Ajax B1 is uiteraard van de partij. Verder doen Schalke ’04, FC Porto, Galatasaray, Liverpool, Juventus, Celtic en tweevoudig winnaar RSC Anderlecht mee.![]()
gaf een assist tegen juvequote:Op maandag 9 maart 2015 16:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe doet die furby het eigenlijk bij atalanta ?![]()
Dat ben ik ookquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij is wel een paar klasse beter dan die BoilessenRED ONS HENNIEGOD![]()
Op het laatste moment toch nog met een groepje volgende week donderdag naar Ajax, enige kaarten waren nog de beperkt zicht kaarten, we zitten op vak 426 (achter elkaar). Hoge rijen en stoel 1+2+3+4, weet iemand hoe dat zicht is? Zijn dit de stoelen tegen het uitvak aan?Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
quote:
Beperkt zicht is prima te doen en dit is niet het uitvak, je zit naast vak 410 als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:26 schreef PeeJie_ het volgende:
Op het laatste moment toch nog met een groepje volgende week donderdag naar Ajax, enige kaarten waren nog de beperkt zicht kaarten, we zitten op vak 426 (achter elkaar). Hoge rijen en stoel 1+2+3+4, weet iemand hoe dat zicht is? Zijn dit de stoelen tegen het uitvak aan?![]()
Beperkt zicht op 426? Dat is nieuw voor mequote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:26 schreef PeeJie_ het volgende:
Op het laatste moment toch nog met een groepje volgende week donderdag naar Ajax, enige kaarten waren nog de beperkt zicht kaarten, we zitten op vak 426 (achter elkaar). Hoge rijen en stoel 1+2+3+4, weet iemand hoe dat zicht is? Zijn dit de stoelen tegen het uitvak aan?![]()
![]()
70.000 plekken, ze verwachten geloof ik niet meer dan 5.000 man.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is dat stadion daar een beetje uitverkocht trouwens of spelen we weer in een graftombe?
200 meereizende supporters, ik vlieg morgenochtend.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Pff weer zo'n vreselijke wedstrijd zonder sfeerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
70.000 plekken, ze verwachten geloof ik niet meer dan 5.000 man.
200 meereizende supporters, ik vlieg morgenochtend.Oh.![]()
Heksenketels stil krijgen is toch het leukste dat er is?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:53 schreef Gruisman het volgende:
Nja liever zo een dood stadion dan een heksenketel
BFF met GGMM![]()
Sommige meisjes in ons elftal trekken dat nietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heksenketels stil krijgen is toch het leukste dat er is?RED ONS HENNIEGOD![]()
Sommige meisjes van ons kunnen nergens goed voetballenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sommige meisjes in ons elftal trekken dat niet
Kuch Nico kuchOh.![]()
De slechtste aanvoerder ooitquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige meisjes van ons kunnen nergens goed voetballen
Kuch Nico kuchRED ONS HENNIEGOD![]()
Typfoutquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:42 schreef S15 het volgende:
[..]
Beperkt zicht op 426? Dat is nieuw voor me, moet 416 zijn. Dus bij deze, iemand bekend met deze plaatsen (stoel nr 1/2/3/4) ?
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Geloof bij uitvak? Mogelijk kans dat je stukje scherm ziet, maar goed...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:15 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Typfout, moet 416 zijn. Dus bij deze, iemand bekend met deze plaatsen (stoel nr 1/2/3/4) ?
![]()
Denk dat je dan tegen een hek aan zit ofzo? Zal je wel niks van merkenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:15 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Typfout, moet 416 zijn. Dus bij deze, iemand bekend met deze plaatsen (stoel nr 1/2/3/4) ?
![]()
Dat kloptquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heksenketels stil krijgen is toch het leukste dat er is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom is de tt op naar heerenveen als jullie eerst naar kiev gaan?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Net als psv hechten we geen belang aan Europa Leaguequote:Op woensdag 11 maart 2015 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is de tt op naar heerenveen als jullie eerst naar kiev gaan?![]()
Is al gewonnen johquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is de tt op naar heerenveen als jullie eerst naar kiev gaan?![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Djeprotostokienovs is maar een matige ploeg; 0-2 morgen![]()
![]()
Had een paar kaarten op 425 open staan verdomme, werden net voor me weggepakt
Zit toch 426, kon die 425 kaarten wel met zware winst doorverkopen denk ik.![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:09 schreef Brammess het volgende:
Zit toch 426, kon die 425 kaarten wel met zware winst doorverkopen denk ik..
Er is trouwens ook een zitgedeelte in 425, redelijk verwarrend.![]()
Had je moeten doenquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:09 schreef Brammess het volgende:
Zit toch 426, kon die 425 kaarten wel met zware winst doorverkopen denk ik.![]()
![]()
Het is niet allemaal fantastisch wat ze doen maar ik moet er niet aan denken hoe het zou zijn in het stadion zonder hun. Mag je best wat waardering voor hebben vind ikquote:![]()
![]()
Als je hoog zit, is dat geen probleem.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:15 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
![]()
Ze verneuken ook een hele hoop dat wordt alleen veel te makkelijk vergeten. Rellen in het buitenland, bekerfinale en ga zo maar door.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is niet allemaal fantastisch wat ze doen maar ik moet er niet aan denken hoe het zou zijn in het stadion zonder hun. Mag je best wat waardering voor hebben vind ik![]()
Dat bedoelde ik ook te zeggenquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze verneuken ook een hele hoop dat wordt alleen veel te makkelijk vergeten. Rellen in het buitenland, bekerfinale en ga zo maar door.![]()
![]()
Dat vind ik dat jij het nog heel netjes uitdrukt. Zijn gewoon een groot stel mongolen bij elkaar.quote:![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat vind ik dat jij het nog heel netjes uitdrukt. Zijn gewoon een groot stel mongolen bij elkaar.![]()
Maar nou weet ik dat jij niet (vaak?) naar het stadion gaat. Als je dat vaker doet begin je ze wel wat te waarderen. Er zitten een paar ongelooflijke debielen tussen die de naam van andere supporters/voetbal in het algemeen verpesten, dat is zeker zo. Maar wat ze doen aan 'sfeer' in het stadion heb ik wel respect voor![]()
Ik blijf het een raar fenomeen vinden dat totaal met jezelf bezig zijn tijdens een wedstrijd maar als ze het leuk vinden, prima. Dat rellen is weer een mindere kant.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
Maar nou weet ik dat jij niet (vaak?) naar het stadion gaat. Als je dat vaker doet begin je ze wel wat te waarderen. Er zitten een paar ongelooflijke debielen tussen die de naam van andere supporters/voetbal in het algemeen verpesten, dat is zeker zo. Maar wat ze doen aan 'sfeer' in het stadion heb ik wel respect voor![]()
Nee man, gewoon vanaf hier roepen dat we allemaal mongolen zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
![]()
Tja zulke groepen of het nou 410 is, fanatieke supporters of supporters in het algemeen worden nou eenmaal snel over één kam geschoren, niks aan te doen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:09 schreef S15 het volgende:
[..]
Nee man, gewoon vanaf hier roepen dat we allemaal mongolen zijn.![]()
Maakt mij ook niet zoveel uit hoor. Ieder heeft recht op zijn/haar mening. Maar lachwekkend is het wel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja zulke groepen of het nou 410 is, fanatieke supporters of supporters in het algemeen worden nou eenmaal snel over één kam geschoren, niks aan te doen.![]()
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 11-03-2015 om 14:09:16Ajax' thuisduel in de @EuropaLeague is uitverkocht! De Ajacieden worden 19/3 gesteund door een volle @AmsterdamArenA. http://t.co/Q0alPENFUG reageer retweet
![]()
![]()
Goede zaak, heksenketel en op naar de volgende rondequote:Op woensdag 11 maart 2015 14:23 schreef Heeinz het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 11-03-2015 om 14:09:16Ajax' thuisduel in de @EuropaLeague is uitverkocht! De Ajacieden worden 19/3 gesteund door een volle @AmsterdamArenA. http://t.co/Q0alPENFUG reageer retweet
![]()
![]()
Waarom moet het dan zo vaak fout gaan? Het is altijd maar wachten waneer het weer fout gaat in vooral Europa.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:18 schreef S15 het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet zoveel uit hoor. Ieder heeft recht op zijn/haar mening. Maar lachwekkend is het wel.![]()
Ten eerste is daar niet heel VAK410 voor verantwoordelijk en ten tweede bij akkefietjes buiten het stadion is echt niet alleen VAK410 betrokken. Absoluut niet zelfsquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moet het dan zo vaak fout gaan? Het is altijd maar wachten waneer het weer fout gaat in vooral Europa.![]()
![]()
Het gebrek aan sociale controle bij supporters (niet alleen bij Ajax) is vrij deprimerend naar mijn mening. Daarom ben ik eigenlijk ook wel een voorstander van zware straffen die ook 'onschuldige' supporters treffen, hoe lullig dat ook kan zijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:39 schreef S15 het volgende:
[..]
Ten eerste is daar niet heel VAK410 voor verantwoordelijk en ten tweede bij akkefietjes buiten het stadion is echt niet alleen VAK410 betrokken. Absoluut niet zelfs![]()
Ze creeren nep sfeer. Ze mogen ook eens gewoon ophouden met trommelen en gewoon af en toe wat zingen. Zoals in Engeland. Vind dat spaanse met een trommel en megafoon echtquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is niet allemaal fantastisch wat ze doen maar ik moet er niet aan denken hoe het zou zijn in het stadion zonder hun. Mag je best wat waardering voor hebben vind ik
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Het verbaast me wel dat overheden nog steeds niet weten hiermee te gaan, er is eigenlijk niets veranderd op dit gebied sinds de jaren 70, je wordt nog steeds als vee behandeld maar je moet je als een heer gedragen.![]()
Dat Spaanse?quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze creeren nep sfeer. Ze mogen ook eens gewoon ophouden met trommelen en gewoon af en toe wat zingen. Zoals in Engeland. Vind dat spaanse met een trommel en megafoon echt
Wat heb jij er trouwens voor last van?![]()
Vind het fake als ze maar door blijven gaan op elk moment. Komt over als zingen alleen voor het zingen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:43 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat Spaanse?
Wat heb jij er trouwens voor last van?AFCA
Vind ik ook wel maar goed als ze er lol in hebben moeten ze dat zelf weten, daar heeft tenminste niemand last vanquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vind het fake als ze maar door blijven gaan op elk moment. Komt over als zingen alleen voor het zingen.![]()
En omdat wij zingen (ik zie het meer als Ajax steunen) zijn wij eeuwige triestelingen (wat een woord trouwensquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vind het fake als ze maar door blijven gaan op elk moment. Komt over als zingen alleen voor het zingen.)? Ok, ieder zijn mening natuurlijk
![]()
![]()
Het is wel een beetje doorgeslagen in de zin dat het niets meer met de wedstrijd te maken heeft, die emotie mis ik wel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:47 schreef S15 het volgende:
[..]
En omdat wij zingen (ik zie het meer als Ajax steunen) zijn wij eeuwige triestelingen (wat een woord trouwens)? Ok, ieder zijn mening natuurlijk
![]()
Ben ik wel met je eens hoor. Maar ik zie toch liever onze support 90 minuten lang dan die dooie zooi die het eerst was.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel een beetje doorgeslagen in de zin dat het niets meer met de wedstrijd te maken heeft, die emotie mis ik wel.![]()
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:50 schreef S15 het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens hoor. Maar ik zie toch liever onze support 90 minuten lang dan die dooie zooi die het eerst was.![]()
![]()
Zit niets meer echt iets spontaan bij, en daarbij komt dat ze zichzelf wel heel belangrijk vinden. Zeg niet dat ze moeten oprotten maar ik hoef er niets mee te maken hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:47 schreef S15 het volgende:
[..]
En omdat wij zingen (ik zie het meer als Ajax steunen) zijn wij eeuwige triestelingen (wat een woord trouwens)? Ok, ieder zijn mening natuurlijk
AFCA
Dat heb je toch ook niet van achter je tv / laptop?quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zit niets meer echt iets spontaan bij, en daarbij komt dat ze zichzelf wel heel belangrijk vinden. Zeg niet dat ze moeten oprotten maar ik hoef er niets mee te maken hebben.![]()
Cillessen, van Rhijn en Veltman voorselectie Oranje
El Ghazi, Kishna, Sinkgraven, Menig en Tete (+ van der Hart & Kuipers) voorselectie Jong Oranje.
Zivkovic en Bazoer zeer waarschijnlijk bij de onder 19 voor de elite-ronde(EK kwalificatie). Riedewald, van Bruggen, Mirani, Owusu, Nouri en van de Beek vast ook.![]()
Ben vaak genoeg in de Arena geweest als je dat wilt zeggen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:52 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat heb je toch ook niet van achter je tv / laptop?AFCA
Wel mee eens, al is doodse stilte ook echt vreselijk hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vind het fake als ze maar door blijven gaan op elk moment. Komt over als zingen alleen voor het zingen.
Ik heb liever dat de supporters door de spelers worden vermaakt, daardoor in betere stemming komen en gaan zingen en weet ik veel wat, en dat daardoor de spelers weer wat meer gemotiveerd raken.![]()
Oh absoluut maar met bepaalde doekjes etc zorg je er wel voor dat er altijd een spotlicht op je staat. Verder moet iedereen daar lekker blijven zingen en doen wat ze willen maar jullie beschadigen de club ook zeer regelmatig en als dat zo door gaat moet er maar eens hard gestraft worden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:39 schreef S15 het volgende:
[..]
Ten eerste is daar niet heel VAK410 voor verantwoordelijk en ten tweede bij akkefietjes buiten het stadion is echt niet alleen VAK410 betrokken. Absoluut niet zelfs![]()
Er wordt al keihard gestraft man. Als voetbalsupporter ben je vogelvrij in Nederland. Een Pool die drie mensen dood rijdt krijgt 120 uur taakstraf en een voetbalsupporter die een rookbommetje op het veld gooit krijgt 150 uur taakstraf. Dat staat in geen enkele verhoudingquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh absoluut maar met bepaalde doekjes etc zorg je er wel voor dat er altijd een spotlicht op je staat. Verder moet iedereen daar lekker blijven zingen en doen wat ze willen maar jullie beschadigen de club ook zeer regelmatig en als dat zo door gaat moet er maar eens hard gestraft worden.
En bijvoorbeeld dat doekje van Rooie Marck, dat zijn gewoon eenmansacties.
Maar je kunt mij niet wijsmaken dat je onderstaande spandoek te ver vindt gaan?![]()
![]()
Als je er wederom een boete door krijgt dan vind ik dat te ver gaan ja. Zegt genoeg over de sociale controle tussen dat volk als een eenmansactie er doorheen komt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef S15 het volgende:
[..]
Er wordt al keihard gestraft man. Als voetbalsupporter ben je vogelvrij in Nederland. Een Pool die drie mensen dood rijdt krijgt 120 uur taakstraf en een voetbalsupporter die een rookbommetje op het veld gooit krijgt 150 uur taakstraf. Dat staat in geen enkele verhouding
Maar je kunt mij niet wijsmaken dat je onderstaande spandoek te ver vindt gaan?
[ afbeelding ]![]()
Het veld morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fischer - El Ghazi - Kishna?quote:Anwar El Ghazi brak bij Ajax door als rechtsbuiten, maar blijkt nog meer in zijn mars te hebben. De dribbelaar speelde in de laatste twee wedstrijden (tegen PSV en Excelsior) als spits en maakte in die duels veel indruk op Pierre van Hooijdonk, die El Ghazi graag in de punt van de aanval ziet blijven spelen. Volgens Van Hooijdonk gaat de Ajacied op die positie een mooie toekomst tegemoet.
Van Hooijdonk schrijft in zijn column in Voetbal International dat hij in de negentienjarige El Ghazi 'de moderne spits van de toekomst' ziet. "Fysiek is hij helemaal in orde, hij heeft de gave om altijd voor de goal te komen en is een echte killer", somt Van Hooijdonk op. Volgens de voormalig topspits heeft Ajax dan ook 'goud in handen'.
"Als buitenspeler is hij nú al een vermogen waard, maar ik durf te stellen dat, wanneer hij zich ontwikkelt als puntspeler, Ajax straks nog een veelvoud aan hem gaat verdienen", stelt Van Hooijdonk. "En daarbij heeft hij in Frank de Boer natuurlijk de ultieme leermeester. Als El Ghazi blessurevrij blijft en alles in de bovenkamer op een rijtje houdt, zien we hem over een paar jaar als vaste spits van een internationale topclub. Honderd procent."![]()
Laat maar zitten, je hebt echt geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je er wederom een boete door krijgt dan vind ik dat te ver gaan ja. Zegt genoeg over de sociale controle tussen dat volk als een eenmansactie er doorheen komt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat diezelfde Pierre die Kazim bij onze collega's aanbeval?
Ik moet ook zeggen dat ik niet héél erg onder de indruk ben van El Ghazi in de spits. Verdienstelijk ingevuld dat zeker en misschien dat hij zich daar nog verder kan ontwikkelen, maar heb nog altijd liever Milik![]()
Captain Fantastictwitter:AFCAjax twitterde op woensdag 11-03-2015 om 15:55:15Naast Frank de Boer schuift ook @NicoBoilesen vanavond aan tijdens de persconferentie in Kiev. #UEL #dniaja reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Het veld morgenDat is voor hun net zo een groot nadeel als voor onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zij spelen vaak de lange bal en wij alles over de grond (proberen)quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is voor hun net zo een groot nadeel als voor onsRED ONS HENNIEGOD![]()
Bedankt Hansquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is voor hun net zo een groot nadeel als voor ons![]()
Jij zit gewoon te ver met je hoofd in de reet van die shirtloze ventjes.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:01 schreef S15 het volgende:
[..]
Laat maar zitten, je hebt echt geen idee waar je het over hebt![]()
LitmanenAFCA kraamt doorgaans de grootst mogelijke onzin uit.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:01 schreef S15 het volgende:
[..]
Laat maar zitten, je hebt echt geen idee waar je het over hebt![]()
Niet per se.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is voor hun net zo een groot nadeel als voor ons![]()
Niet geheel waar. Ik heb altijd gezegd dat jij een mongool bent en dat klopt toch alleraardigstquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
LitmanenAFCA kraamt doorgaans de grootst mogelijke onzin uit.![]()
En gelijk weer schelden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Ik heb altijd gezegd dat jij een mongool bent en dat klopt toch alleraardigst
Jammer.![]()
10/10 spandoekquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef S15 het volgende:
[..]
Er wordt al keihard gestraft man. Als voetbalsupporter ben je vogelvrij in Nederland. Een Pool die drie mensen dood rijdt krijgt 120 uur taakstraf en een voetbalsupporter die een rookbommetje op het veld gooit krijgt 150 uur taakstraf. Dat staat in geen enkele verhouding
Maar je kunt mij niet wijsmaken dat je onderstaande spandoek te ver vindt gaan?
[ afbeelding ]graag op anoniem![]()
Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Het komt niet echt volwassen over.quote:
Snap ook niet waarom je deze vraag aan mij stelt; je zou hem eens aan jezelf moeten stellen...![]()
Ik zal je eens een vraag stellenquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Het komt niet echt volwassen over.
Snap ook niet waarom je deze vraag aan mij stelt; je zou hem eens aan jezelf moeten stellen...![]()
Wat vind jij van Sinkgrave?quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hé LitmanenAFCA, dat had dit topic echt even nodig![]()
quote:Voorlopige selectie Onder 19
KNVB-coach Aron Winter heeft de voorlopige selectie van Onder 19 bekend gemaakt voor het EK-kwalificatietoernooi dat van donderdag 26 tot dinsdag 31 maart in Assen en Harkema gespeeld wordt. Het elftal van KNVB-coach Winter neemt het op tegen Servië, Noorwegen en Zwitserland. De groepswinnaar kwalificeert zich voor EK onder 19, dat van 6 juli tot 19 juli in Griekenland plaatsvindt.
De voorlopige selectie bestaat uit de volgende spelers:
Suently Alberto (PSV), Rewan Amin (sc Heerenveen), Hidde ter Avest (FC Twente), Riechedly Bazoer (Ajax), Donny van de Beek (Ajax), Stan van Bladeren (Ajax), Damian van Bruggen (Ajax), Kevin Diks (Vitesse), Joël Drommel (FC Twente), Indy Groothuizen (Ajax), Terry Lartey Sanniez (Ajax), Damon Mirani (Ajax), Bart Nieuwkoop (Feyenoord), Abdelhak Nouri (Ajax), Yanick van Osch (PSV), Thomas Ouwejan (AZ), Leeroy Owusu (Ajax), Kenneth Paal (PSV), Bart Ramselaar (FC Utrecht), Jairo Riedewald (Ajax), Dabney dos Santos (AZ), Jari Schuurman (Feyenoord) Stijn Spierings (AZ), Jerry St. Juste (sc Heerenveen), Calvin Verdonk (Feyenoord), Pelle van Amersfoort (sc Heerenveen), Steven Bergwijn (PSV), Tarik Kada (sc Heerenveen), Issa Kallon (FC Utrecht), Justin Mathieu (FC Oss), Bilal Ould-Chikh (FC Twente),Segun Owobowale (ADO Den Haag) en Richairo Zivkovic (Ajax).
Vrijdag 20 maart maakt Aron Winter de definitieve samenstelling van de spelersgroep bekend.
Het toernooischema ziet er als volgt uit:
Donderdag 26 maart
16.00 uur Zwitserland - Noorwegen (Achilles 1894)
19.00 uur Nederland - Servië (Harkemase Boys)
Zaterdag 28 maart
14.00 uur Servië – Zwitserland (Harkemase Boys)
17.00 uur Nederland - Noorwegen (Achilles 1894)
Dinsdag 31 maart
19.00 uur Noorwegen - Servië (Achilles 1894)
19.00 uur Zwitserland - Nederland (Harkemase Boys)![]()
Raar dat Klaassen niet bij Oranje zit trouwens.
Omdat lieveling Afellay moet spelen van opa Guus
Oh.![]()
Of er wordt rekening gehouden met zijn fysieke gesteldheid. Prima voor Ajax.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Omdat lieveling Afellay moet spelen van opa Guus![]()
Een moer geven om het Nederlandse elftalquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Omdat lieveling Afellay moet spelen van opa Guus
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik kijk er toch weer naar en dan zie ik liever Klaassenquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een moer geven om het Nederlandse elftalOh.![]()
Net zoals Sjef hierboven ook aangeeft : het is beter voor Ajax dat die er niet bij is omdat ie al de hele tijd loopt te kwakkelenquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk er toch weer naar en dan zie ik liever KlaassenRED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: