SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
dat had heel wat gescheeld ja al was je dan waarschijnlijk nog geen kampioen geworden gezien de punten van PSV al hadden zij dan misschien wel faalangst gehadquote:Op zondag 8 maart 2015 17:18 schreef Vermecelli het volgende:
We hadden dit seizoen gewoon Blind nog moeten hebben, maarja van Gaal naait ons![]()
Je weet niet hoe het dan was gelopen in de wedstrijden tegen AZ en Vitesse die we nu verloren omdat we zo'n jong en onervaren middenveld hadden.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat had heel wat gescheeld ja al was je dan waarschijnlijk nog geen kampioen geworden gezien de punten van PSV al hadden zij dan misschien wel faalangst gehad![]()
we zullen het ook nooit weten, maar dat ze hem lieten gaan zonder behoorlijke back up vond ik wel verwijtbaar want het zat er wel aan te komen natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:30 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het dan was gelopen in de wedstrijden tegen AZ en Vitesse die we nu verloren omdat we zo'n jong en onervaren middenveld hadden.![]()
Heel jammer, nu staat Feyenoord weer derdequote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Feyenoord mag best Europa in volgend jaar.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heel jammer, nu staat Feyenoord weer derdeOh.![]()
Nee, kutclub, moet opgeheven wordenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord mag best Europa in volgend jaar.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
x2quote:Op zondag 8 maart 2015 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord mag best Europa in volgend jaar.
Vraag me alleen wel af welke andere clubs het beste zouden zijn. Ik dacht eerst Twente maar het is maar de vraag of die hun licentie nog hebben deze zomer.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
AZ doet het meestal goed in Europaquote:Op zondag 8 maart 2015 17:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
x2
Vraag me alleen wel af welke andere clubs het beste zouden zijn. Ik dacht eerst Twente maar het is maar de vraag of die hun licentie nog hebben deze zomer.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV, Ajax, Feyenoord, AZ en de andere club komt uit de beker dan.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
x2
Vraag me alleen wel af welke andere clubs het beste zouden zijn. Ik dacht eerst Twente maar het is maar de vraag of die hun licentie nog hebben deze zomer.
Doe dan maar Twente
Oh.![]()
En hopelijk krijgt NL nog vele rode kaarten zodat excelsior die fair play ticket niet krijgtquote:Op zondag 8 maart 2015 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV, Ajax, Feyenoord, AZ en de andere club komt uit de beker dan.
Doe dan maar Twente
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dat zullen we toch niet krijgen joh.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En hopelijk krijgt NL nog vele rode kaarten zodat excelsior die fair play ticket niet krijgt
Anders zou het wel weer sad zijn.
Maar met PSV de CL in, Ajax hopelijk ook en dan Feyenoord, AZ en Twente de EL in kan je best wat punten sprokkelenOh.![]()
Twente?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zullen we toch niet krijgen joh.
Anders zou het wel weer sad zijn.
Maar met PSV de CL in, Ajax hopelijk ook en dan Feyenoord, AZ en Twente de EL in kan je best wat punten sprokkelen![]()
![]()
Wat een heerlijke pass van sinkgod.
Wat een heerlijke assist van zivkogod.
Wat een heerlijke kopbal van el ghazi.
man man man
zowwww
graag op anoniem![]()
Het is alleen jammer dat ze zoiets maar één keer in de 83 minuten kunnen klaarspelenquote:Op zondag 8 maart 2015 18:08 schreef KingRoland het volgende:
Wat een heerlijke pass van sinkgod.
Wat een heerlijke assist van zivkogod.
Wat een heerlijke kopbal van el ghazi.
man man man
zowwwwOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente kan geen punten sprokkelen. Kansloze club zonder ziel, hebben ze wel bewezen in de el.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van de kandidaten die nu nog in de beker zitten![]()
Wat kan die man weinig en wat is hij druk met z'n haarquote:Op zondag 8 maart 2015 19:02 schreef Kopsterk het volgende:
Ik had het idee dat Boilesen met opzet vrij gelaten werd. Slimme tactiek wel.![]()
Ik ben tijdens de wedstrijd letterlijk 2x in slaap gevallen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Serero en Boilesen hoeven nooit meer op het veld te staan.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:19 schreef Morendo het volgende:
Die pass van Sinkgraven geeft Serero in geen 100 jaar.![]()
Boil is niet alleen onze enige linksback, hij is ook nog eens onze aanvoerder en inspirator. Hij hoort altijd te spelen.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Serero en Boilesen hoeven nooit meer op het veld te staan.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Bij FC Bal op het Dak ja. Niet bij Ajax. Gewoon gratis laten vertrekken of zijn contract omzetten naar een amateur contractje, die jongen kan er namelijk he-le-maal niks van.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Boil is niet alleen onze enige linksback, hij is ook nog eens onze aanvoerder en inspirator. Hij hoort altijd te spelen.![]()
Twente?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
x2
Vraag me alleen wel af welke andere clubs het beste zouden zijn. Ik dacht eerst Twente maar het is maar de vraag of die hun licentie nog hebben deze zomer.
Ben jij niet goed bij je snikkel?![]()
Boilesen is gewoon een hele matige voetballer maar 4 jaar lang gaf iedereen zijn hamstrings de schuld. Niveautje NAC die gozer![]()
Tis Twente of Zwolle.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Twente?
Ben jij niet goed bij je snikkel?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
11 punten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: