SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Dat is pas daarna, dom varken.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga jij daar lekker naar kijken, zap ik naar 401 voor Atleti-Valencia.
BOEHOE.quote:
Ik heb nooit een mening met inhoud.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is net al gezegd. Waarom praat jij iedereen na? Heb je geen eigen mening en/of inbreng?
Feyenoord staat niet achter. Dus hij iig niet naar de supermarkt.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:27 schreef KingRoland het volgende:
Waar is Kapiteintje? tijdje niet gezien
Met satésaus?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb bami gegeten. Het was gruwelijk lekker.
Haten op nasi en bamiquote:Op zondag 8 maart 2015 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja
Anders is het niet weg te krijgen. Zelfde met nasi.
Nee hoor.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haten op nasi en bamiEcht niet normaal
heb je nooit goeie gehadquote:Op zondag 8 maart 2015 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja
Anders is het niet weg te krijgen. Zelfde met nasi.
Als je perse een aparte saus nodig hebt om iets weg te krijgen betekent het dat je het gewoon vies vindt...quote:Op zondag 8 maart 2015 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Want met satésaus erbij is het prima eten.
Nee dat betekend dat ik het anders te droog vind en het met satésaus nog lekkerder isquote:Op zondag 8 maart 2015 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je perse een aparte saus nodig hebt om iets weg te krijgen betekent het dat je het gewoon vies vindt...
Vies.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat er zo uitzien.
dus nooit goeie gehadquote:Op zondag 8 maart 2015 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon saus bij nodig anders is het allemaal veel te droog
Graag pics van jouw ravioli, geen willekeurige ravioli die je op het internet hebt gevonden.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat er zo uitzien.
Oh.quote:
Meh. Is gewoon geen boeiend eten.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ravioli is te lekker man
En gemakkelijk te maken
Mijn mobiel ligt boven, te lui om heen en weer te lopenquote:Op zondag 8 maart 2015 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag pics van jouw ravioli, geen willekeurige ravioli die je op het internet hebt gevonden.
het is pindasaus.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Want met satésaus erbij is het prima eten.
Voor een zondagavond prima voedsel.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh.
Fax dan eens wat van jouw nasi.
[..]
Meh. Is gewoon geen boeiend eten.
Uh nee.quote:
Dan eet ik liever een entrecote met patat.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor een zondagavond prima voedsel.
Met bearnaisesaus.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh nee.
Het is satésaus.
[..]
Dan eet ik liever een entrecote met patat.
Graag pics van jouw wasmachine.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag pics van jouw ravioli, geen willekeurige ravioli die je op het internet hebt gevonden.
Hopelijk wel, anders ben ik woedend.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is volgens mij nu daadwerkelijk een foto aan het maken van zijn wasmachine
80. ARGSEPULVEDA Eduardo 191 BRETAGNE - SECHE ENVIRONNEMENT 08' 13'' + 00' 33''quote:Op zondag 8 maart 2015 18:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een mexicano, een broodje frikandel (of is het nou frikadel?) en pindasaus.
Eet smakelijkquote:Op zondag 8 maart 2015 18:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een mexicano, een broodje frikandel (of is het nou frikadel?) en pindasaus.
Ik heb het gezien ja, maar het zijn twee klimmers, geen tijdrijders.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
80. ARGSEPULVEDA Eduardo 191 BRETAGNE - SECHE ENVIRONNEMENT 08' 13'' + 00' 33''
148. COLQUINTANA ROJAS Dayer Uberney 37 MOVISTAR TEAM 08' 35'' + 00' 55''
Nou nee.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is volgens mij nu daadwerkelijk een foto aan het maken van zijn wasmachine
Toen was jij nog niet geboren.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie dat GGMM zich in september 2002 registreerde op dit forum?
Gaan ze later deze koers wel vlammen?quote:Op zondag 8 maart 2015 18:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ja, maar het zijn twee klimmers, geen tijdrijders.
Als de dag van gisteren.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Toen was GGMM nog een brugklasser zeker?quote:Op zondag 8 maart 2015 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet niet wie de kopman is bij Movistar, of hoe het überhaupt zit met de vorm van Dayer. Van Sepulveda verwacht ik wel het een en ander, die is echt goed in vorm.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaan ze later deze koers wel vlammen?
Doorgestuurd naar Politie Hollands Midden.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even Project X Leiden evenement aanmaken op Facebook
Die hebben ook wel zin in een feestje.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doorgestuurd naar Politie Holland Midden.
Ik ben trots op je.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:10 schreef GGMM het volgende:
Ik ben verheugd te kunnen melden dat ik mijn zigzagscore heb verbeterd.
Mijn FC Groningen posts zijn zeer oprecht, ik heb vandaag genoten van de FCquote:Op zondag 8 maart 2015 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval is dit meer oprecht dan jouw FC Groningen-posts.
Ze waren niet slechter dan Ajax, moet ik toegeven.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn FC Groningen posts zijn zeer oprecht, ik heb vandaag genoten van de FC
Jezus man, dat is 13 jaar geleden.... 13! GGMM in zijn jongere jarenquote:Op zondag 8 maart 2015 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaan ze later deze koers wel vlammen?
[..]
Als de dag van gisteren.
Dat ging over Avril Lavigne, hij vond haar erg lekkerrr...
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:10 schreef GGMM het volgende:
Ik ben verheugd te kunnen melden dat ik mijn zigzagscore heb verbeterd.
Ik vraag me af of GGMM als kind ook al trolldequote:Op zondag 8 maart 2015 18:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jezus man, dat is 13 jaar geleden.... 13! GGMM in zijn jongere jaren
Dat Sierd je.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze waren niet slechter dan Ajax, moet ik toegeven.
Ik denk dat GGMM zijn hele klas controleerde op spelfouten.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of GGMM als kind ook al trollde
quote:
twitter:Cocuiseengod twitterde op zondag 08-03-2015 om 18:13:21@hendrikshelene Waar slaat deze tweet op? reageer retweet
Vooral zijn docenten denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk dat GGMM zijn hele klas controleerde op spelfouten.
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:Cocuiseengod twitterde op zondag 08-03-2015 om 18:13:21@hendrikshelene Waar slaat deze tweet op? reageer retweet
Je laat je weer eens van je zure kant zien Stijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:Cocuiseengod twitterde op zondag 08-03-2015 om 18:13:21@hendrikshelene Waar slaat deze tweet op? reageer retweet
En als ze hun feitenkennis niet op orde hadden schreeuwde hij keihard "DOM VARKEN" door de klas.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als zijn docenten het dan goed deden beloonde hij ze met een sticker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als zijn docenten het dan goed deden beloonde hij ze met een sticker.
Wanneer zou GGMM "Uh, oké" zeggen?quote:Op zondag 8 maart 2015 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als ze hun feitenkennis niet op orde hadden schreeuwde hij keihard "DOM VARKEN" door de klas.
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
kwartfinales DFB Pokal:Gladbach-BayernSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wolfsburg-Dortmund
Bayern-Dortmund
Dortmund
Oh.
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
kwartfinales DFB Pokal:KNOTSGEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
graag op anoniem
Als hij er uit werd gestuurd.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Wanneer zou GGMM "Uh, oké" zeggen?
In de peuterklas schijnen ze een keer naar de kinderboerderij te zijn geweest, de jeugdige GGMM heeft daar misschien wel een jeugdtrauma opgelopen.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als ze hun feitenkennis niet op orde hadden schreeuwde hij keihard "DOM VARKEN" door de klas.
Ga je maar even melden bij de directeur.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij er uit werd gestuurd.
En dat gebeurde vaak bij hem.
Ik denk dat die uitspraak eerder door zijn moeder komt.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de peuterklas schijnen ze een keer naar de kinderboerderij te zijn geweest, de jeugdige GGMM heeft daar misschien wel een jeugdtrauma opgelopen.
Noem je de moeder van GGMM een varken?quote:Op zondag 8 maart 2015 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat die uitspraak eerder door zijn moeder komt.
Ik zou niet durven.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem je de moeder van GGMM een varken?
Maar Drogba speelt bij Chelsea?quote:Op zondag 8 maart 2015 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Een banaantje voor Drogba bij Fenerbahce - Gala.
Wij zijn voor Porto.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
NOS zendt komende week Porto v Basel/Chelsea v PSG uit.
Terecht wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen Bayernquote:Op zondag 8 maart 2015 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Doet me denken aan de bond tegen het vloeken bij VI Oranje.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil je niet spotten met de Heer graag.
Dank.
Wat zeg jij als je je hoofd stoot.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet me denken aan de bond tegen het vloeken bij VI Oranje.
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet me denken aan de bond tegen het vloeken bij VI Oranje.
Dinsdag 10 maart opent FC Porto de deuren van het Estádio do Dragäo voor FC Basel én voor de NOS. De Portugezen zijn thuis licht in het voordeel, te meer daar het eerste duel in Zwitserland eindigde in 1-1. Presentator Jack van Gelder en commentator Jeroen Grueter zijn ter plaatse voor hun bijdragen aan de rechtstreekse uitzending op NPO 3. In Hilversum wordt de wedstrijd geanalyseerd door Co Adriaanse en Youri Mulder. De tweede wedstrijd van deze avond gaat tussen Real Madrid en Schalke 04 en is - met commentaar van Jan Roelfs - in samenvatting te zien.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, dat. Wat een baasquote:Op zondag 8 maart 2015 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zeg jij als je je hoofd stoot.
Auw.
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
RTL zendt naast Ajax ook Napoli-Dinamo uit.
Jij en ik gaan genieten van Jackson en Hector Herrera.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack van Gelder gaat Martins Indi interviewen hoe het is om op de bank te zitten.
En misschien gaat hij het tegen Zlatan weer hebben over Eedjeksquote:Op zondag 8 maart 2015 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack van Gelder gaat Martins Indi interviewen hoe het is om op de bank te zitten.
quote:
quote:
Foon had er geen zin in, dus webcampic:quote:
Heb je wel mijn recept gevolgd?quote:Op zondag 8 maart 2015 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Foon had er geen zin in, dus webcampic:
[ afbeelding ]
Ik snap de toevoeging van een eitje erbij nooit zo.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Lekker manquote:Op zondag 8 maart 2015 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Jackson Martinez was toch geblesseerd geraakt?quote:Op zondag 8 maart 2015 18:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij en ik gaan genieten van Jackson en Hector Herrera.
Jij hebt liever SATÉsaus.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap de toevoeging van een eitje erbij nooit zo.
Dit is een Drizztvariantquote:Op zondag 8 maart 2015 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je wel mijn recept gevolgd?
Hoort erbij manquote:Op zondag 8 maart 2015 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap de toevoeging van een eitje erbij nooit zo.
Is dat zo?quote:Op zondag 8 maart 2015 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jackson Martinez was toch geblesseerd geraakt?
Dat je dat niet wist zegquote:Op zondag 8 maart 2015 18:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik heb teveel gemist in Parijs.
Utrecht - AZ is ook de wedstrijd met het vroegste doelpunt.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:31 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Blij dat ik dit als doelpuntrijkste wedstrijd heb neergezet in de Eredivisie TOTO
quote:
Wat ben ik toch een kenner.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bonusvragen
--------------------------------------------------------------------------
De wedstrijd met de meeste doelpunten (2p)
• Utrecht - AZ (zeer aanvallend voetbal dankzij Co Adriaanse)
Ja, dan kan je wat.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Voorspelkoning, die Johannes
Ik ken iemand die voorspelde twee weken op rij de juiste Gillette speler v/d week.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als Real Madrid eenmaal aan de deur klopt voor zo'n speler kan je dat ook niet tegenhouden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Van der Velden vertrekt bij FC Groningen
hahaha wat een leuke postquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Real Madrid eenmaal aan de deur klopt voor zo'n speler kan je dat ook niet tegenhouden.
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jezusquote:Op zondag 8 maart 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je eens naar Arrested Development kijken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen dank. Het is echt even geleden dat ik voor het laatst zo ontzettend heb gelachen.
Zelfde humor idd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je eens naar Arrested Development kijken.
Daar is een man die zich blauw verft.
Die kunnen er heel weinig van.quote:
Ooh dat kan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen er heel weinig van.
Nee, die wedstrijd is zondag.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen PSV-Groningen, zeg het maar jongens.
Overmorgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen PSV-Groningen, zeg het maar jongens.
Nee, Mühren scoort lekker veel...quote:
Volgens Arno de sterkhouder in de defensie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeffrey Gouweleeuw.
Ik kan die vent niet serieus nemen.
Mijn favoriete moment is wel zijn debuut bij AZ. Schreeuwen dat hij zo graag naar een betere club wil en verlost wil worden van de tirannie van MVB.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens Arno de sterkhouder in de defensie.
Die post ervoor al anti-jinx dus heft elkaar op.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die post ervoor al anti-jinx dus heft elkaar op.
Dat kwam niet door mij, komt door dat baggerelftalquote:
Wat doet ie nou?quote:
Hij schrikt van Esteban ofzo, hij weet dat die het niet zo heeft op Wesleys.quote:
lolquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hij schrikt van Esteban ofzo, hij weet dat die het niet zo heeft op Wesleys.
Scherp.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
De bal is er niet ingegaan sinds de 1-1
Bijna net zo vermakelijk als onze weddenschap.quote:
Nee joh, we willen dat Ajax 2e wordt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:14 schreef FL_Freak het volgende:
`leuk. Gelieve een gelijkspel of winst AZ
Haters gaan haten.quote:
ajax zal dan wel goed moeten investeren als ze het ook goed willen gaan doen in de CL dan komend seizoen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen die een beetje helder kan nadenken.
En PSV ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ajax zal dan wel goed moeten investeren als ze het ook goed willen gaan doen in de CL dan komend seizoen.
Niet alleen ajax hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ajax zal dan wel goed moeten investeren als ze het ook goed willen gaan doen in de CL dan komend seizoen.
Net als elke Nederlandse club, inclusief PSV dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die panden ernaast hebben het ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee.
Als je de mooie boulevard van Curaçao zo gaat verminken, ben je een kutbedrijf.
[ afbeelding ]
Ik zeg 'ook'.quote:
jaquote:
boem ingetrapt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als elke Nederlandse club, inclusief PSV dus.
Schop even een open deur in.
Een van de betere scheidsrechters dit seizoen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:25 schreef donroyco het volgende:
Was Wiedemeijer maar profvoetballer gebleven...
Geweldig.quote:
Ik vrees van niet. Aan de livescore te zien was het begin knotsgek?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je het begin ook mee kunnen pikken?
Het begin was met name zeer aantrekkelijk. Nu is het weer in de saaiheid vervallen, een paar minuutjes.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Aan de livescore te zien was het begin knotsgek?
Ik heb een paar weken geleden gezegd dat AZ altijd wint in Arnhem, dat wil ik dus wel graag kunnen backen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het begin was met name zeer aantrekkelijk. Nu is het weer in de saaiheid vervallen, een paar minuutjes.
AZ had recht op een penalty en er was nog wel een scrimmage die tot de 1-2 kon leiden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden gezegd dat AZ altijd wint in Arnhem, dat wil ik dus wel graag kunnen backen.
Waarom zit hij bij die club?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Gertjan Verbeek kan met een goed gevoel weer analyseren morgen/zondag.
Oude club wel, 166 jaarquote:
geschorstquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:38 schreef Cavaliers het volgende:
Valt me nu pas op dat Gudelj niet meedoet.
Blijkbaar niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |