SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij zit vaker op de bank dan dat hij in de basis staat. Suggereer je nou dat de teams van Nick beter renderen als hij op de bank zit?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat het niet zo'n speler is die zich ten koste van zijn medespelers op wil werken, maar een echte teamspeler is en dus rendeert in het belang van het team. Dan krijg je niet de hoge beoordelingen waar je recht op hebt, maar de échte kenners pikken je er dan wel uit.
Dat hij vaker op de bank dan in de basis staat is de schuld van Erwin van de Looi, Cavaliers, Stijn en ik vinden dat een trainer met gebreken.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij zit vaker op de bank dan dat hij in de basis staat. Suggereer je nou dat de teams van Nick beter renderen als hij op de bank zit?
Laat zich makkelijk regisseren.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie ik daar mijn grote held?
[ afbeelding ]
Hij citeert daar Leo Driessen.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
"Dromen zijn vaak bedrog" gratis levenslessen van Evert even tussendoor.
Maakt zich snel teksten ‘eigen'.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat zich makkelijk regisseren.
quote:Op zondag 8 maart 2015 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie ik daar mijn grote held?
[ afbeelding ]
twitter:AdVoiceOver twitterde op donderdag 05-03-2015 om 13:44:14Heerlijk thuis aan het inspreken, met mijn Rode Broadcast condensator microfoon, ProTools en de I-Mac. http://t.co/Nqzd8PXhbc reageer retweet
quote:Op zondag 8 maart 2015 14:07 schreef Zipportal het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:AdVoiceOver twitterde op donderdag 05-03-2015 om 13:44:14Heerlijk thuis aan het inspreken, met mijn Rode Broadcast condensator microfoon, ProTools en de I-Mac. http://t.co/Nqzd8PXhbc reageer retweet
Ook daarom Ad.
Wie is dit? Ik wil kennismaken met deze grootheid.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:07 schreef Zipportal het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:AdVoiceOver twitterde op donderdag 05-03-2015 om 13:44:14Heerlijk thuis aan het inspreken, met mijn Rode Broadcast condensator microfoon, ProTools en de I-Mac. http://t.co/Nqzd8PXhbc reageer retweet
Ook daarom Ad.
Darts commentator.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wie is dit? Ik wil kennismaken met deze grootheid.
http://www.advangameren.nl/index.php/wie-is-adquote:Op zondag 8 maart 2015 14:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wie is dit? Ik wil kennismaken met deze grootheid.
quote:Op zondag 8 maart 2015 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk en hoop dat AZ vandaag punten gaat verspelen.
Ik weet.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ heeft het jaarlijks lastig in Utrecht.
Ik heb niet zoveel zin in een proloog en het gebrabbel van Wuyts. Maar ik houd uiteraard de prestaties van Sepulveda en Dayer Quintana in de gaten.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je ook kijken naar de rit naar de zon?
Vraag het 'm.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Wat voor opdrachten zou die vent krijgen?
quote:Op zondag 8 maart 2015 14:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vraag het 'm.
TELEFOON
0644002109
info@advangameren.nl
PedoAd heeft sinds vier dagen ook een Facebook-pagina.
https://www.facebook.com/(...)Over/855020767896964
Nee, Ajax speelt leuk.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen, oh Groningen, wat spelen jullie slecht.
Zijn achternaam is tomaat.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De speler waar ik de meeste hekel aan heb scoort de 2-0
Misschien een gelijkspel als ze een slechte dag hebben.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:21 schreef Pedroso het volgende:
Volgende week de 2e zege op rij voor Groningen.
Tegen wie moeten ze?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is ook nergens voor nodig als je de beker pakt.
quote:Op zondag 8 maart 2015 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excelsior thuis.
Excelsior gaat winnen.
twitter:ronaldbrabant twitterde op zondag 08-03-2015 om 14:24:49Opblaasbananen en ook spandoek 'Niet recht lullen wat krom is' in het NAC-vak bij #feyNAC #NACpraat #ob reageer retweet
Schoenmaker blijf bij je leestquote:Op zondag 8 maart 2015 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn denkt tegenwoordig ook dat hij kan trollen.
Jordi kan beter zichzelf laten opnemen bij een inrichtingquote:Op zondag 8 maart 2015 14:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jordi vindt hem heel goed. En die vindt dat van bijna niemand. Vooral niet van Ajax talenten.
Excelsior heeft genoeg kwaliteiten om Groningen kapot te counteren.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn denkt tegenwoordig ook dat hij kan trollen.
Dat zou best in de wedstrijd nog door kunnen wisselen.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:30 schreef Sked het volgende:
Waarom staat El Ghazi niet in de spits met Schöne op de flank?
Zullen wel afwisselen binnen de wedstrijd.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:30 schreef Sked het volgende:
Waarom staat El Ghazi niet in de spits met Schöne op de flank?
Groningen heeft Vitesse ook met 4-0 kapot gespeeld en dat heeft nog meer kwaliteiten dan Excelsior.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excelsior heeft genoeg kwaliteiten om Groningen kapot te counteren.
Ik vind deze opmerking zeer flauw en provocerend.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen heeft Vitesse ook met 4-0 kapot gespeeld en dat heeft nog meer kwaliteiten dan Excelsior.
Sinkgraven doet nooit mee, die zal dus ook geen schorsing oplopenquote:Op zondag 8 maart 2015 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Ajax staan Viergever, Klaassen en Sinkgraven op scherp.
Sinkgraven doet toch nooit meequote:Op zondag 8 maart 2015 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Ajax staan Viergever, Klaassen en Sinkgraven op scherp.
Ja maar Ajacied422, je bent toch al heel lang aan het posten in dit topic? Dus dan ben je er toch sowieso al? Dus je opmerking dat je in dit topic bent vóórdat de 0-1 valt ,is dan toch een beetje te veel van het goeie? Toch?quote:
Log maar uit.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja maar Ajacied422, je bent toch al heel lang aan het posten in dit topic? Dus dan ben je er toch sowieso al? Dus je opmerking dat je in dit topic bent vóórdat de 0-1 valt ,is dan toch een beetje te veel van het goeie? Toch?
Wat heb jij gesnoven?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja maar Ajacied422, je bent toch al heel lang aan het posten in dit topic? Dus dan ben je er toch sowieso al? Dus je opmerking dat je in dit topic bent vóórdat de 0-1 valt ,is dan toch een beetje te veel van het goeie? Toch?
quote:Op zondag 8 maart 2015 14:35 schreef Stofje het volgende:
Hoerig kut Feyenoord. Scoort nu al bijna de 1-0. Hoeren.
Dat bericht heb ik ook opgevangen ja. Zou heel erg naar zijnquote:Op zondag 8 maart 2015 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hey, ik heb gezien dat Linssen geschorst is bij Heracles volgende week.
Derek Ogilvie ziet ook dingen.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hey, ik heb gezien dat Linssen geschorst is bij Heracles volgende week.
quote:Op zondag 8 maart 2015 14:35 schreef Stofje het volgende:
Hoerig kut Feyenoord. Scoort nu al bijna de 1-0. Hoeren.
Ik heb niets gesnovenquote:Op zondag 8 maart 2015 14:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij vraagt wat je gesnoven hebt, niet wat je eet. Idioot.
quote:
Dat zijn tekstenquote:Op zondag 8 maart 2015 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
''Het zijn de homo's ja ja de homo's uit Breda."
quote:Op zondag 8 maart 2015 14:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind deze opmerking zeer flauw en provocerend.
twitter:Nikinho23 twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 14:56:19Shirts FC Groningen ophalen en kijk wie ze bedrukt! Onze vriend bacuna loopt stage, thanks v/d goede hulp vriend 😂 http://t.co/1oe6APCUYf reageer retweet
Spuuglelijke vrouw heeft 'ie, overigens.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:39 schreef donroyco het volgende:
twitter:Nikinho23 twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 14:56:19Shirts FC Groningen ophalen en kijk wie ze bedrukt! Onze vriend bacuna loopt stage, thanks v/d goede hulp vriend 😂 http://t.co/1oe6APCUYf reageer retweet
quote:Op zondag 8 maart 2015 14:39 schreef donroyco het volgende:
Een paar homo's.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Homo paar.
Kut.quote:
Ja.quote:
Die heeft ze lul in zo'n opblaasbanaan gestopt en kreeg hem er niet meer uit. Zit nu op de eerste hulp.quote:
Wat voor geluk? Hij was gewoon over de lijn toch.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog altijd aan het juichen dat Feyenoord eindelijk ook eens Ajaxgeluk heeft waarschijnlijk.
Hoeveel punten zou Ajax achter staan zonder ajaxgeluk?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog altijd aan het juichen dat Feyenoord eindelijk ook eens Ajaxgeluk heeft waarschijnlijk.
Die kunnen in de Belgische competitie niet eens meekomenquote:
Hoeveel punten zou Feyenoord achter staan als ze de scheidsrechter niet mee hadden? In 5 van de 15 thuiswedstrijden kreeg de tegenstander een dubieuze rode kaart. Dat is gewoon in 1/3 van de thuisduelsquote:Op zondag 8 maart 2015 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeveel punten zou Ajax achter staan zonder ajaxgeluk?
Dan had Ajax 0 puntenquote:Op zondag 8 maart 2015 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeveel punten zou Ajax achter staan zonder ajaxgeluk?
Daarom: het zit ze een keer mee i.p.v. tegen.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat voor geluk? Hij was gewoon over de lijn toch.
Tsja en ze moesten 6 punten hebben tegen Ajaxquote:Op zondag 8 maart 2015 14:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoeveel punten zou Feyenoord achter staan als ze de scheidsrechter niet mee hadden? In 5 van de 15 thuiswedstrijden kreeg de tegenstander een dubieuze rode kaart. Dat is gewoon in 1/3 van de thuisduels
Geen idee.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die kunnen in de Belgische competitie niet eens meekomen
Hoezo zit het mee? Dit is gewoon een geldig doelpunt. Snap niet waar je het over hebt. Geluk of "meezitten" is imho wanneer een een goal onterecht wordt goedgekeurd of uit een onterechte vrije trap gescoord wordt oid.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarom: het zit ze een keer mee i.p.v. tegen.
Alleen wel jammer dat de scheids deze beslissing uit zichzelf nooit genomen zou hebben natuurlijk.
Je neemt het allemaal net iets te serieus vgmquote:Op zondag 8 maart 2015 14:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo zit het mee? Dit is gewoon een geldig doelpunt. Snap niet waar je het over hebt. Geluk of "meezitten" is imho wanneer een een goal onterecht wordt goedgekeurd of uit een onterechte vrije trap gescoord wordt oid.
Jij kan goed rekenenquote:Op zondag 8 maart 2015 14:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoeveel punten zou Feyenoord achter staan als ze de scheidsrechter niet mee hadden? In 5 van de 15 thuiswedstrijden kreeg de tegenstander een dubieuze rode kaart. Dat is gewoon in 1/3 van de thuisduels
Ga je dan weer de kokosmat van je buurman kapot maken?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word echt heel boos, maar dan ook echt boos als ajax punten laat liggen tegen excelsior. Zo boos, niet normaal!
Welke wedstrijden?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, die heeft ie naar binnen gehaaldquote:Op zondag 8 maart 2015 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je dan weer de kokosmat van je buurman kapot maken?
Kishna is nog niet helemaal rijp voor Juventus zo te zien.quote:
Daar was ik al vrij zeker van voor deze wedstrijdquote:Op zondag 8 maart 2015 14:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kishna is nog niet helemaal rijp voor Juventus zo te zien.
Het derde van Juventus misschienquote:Op zondag 8 maart 2015 14:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kishna is nog niet helemaal rijp voor Juventus zo te zien.
Die kan er toch helemaal niks vanquote:Op zondag 8 maart 2015 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Koch, geel. Geschorst voor de wedstrijd tegen GAE.
Stijn zal juichen
GAE wint toch niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Koch, geel. Geschorst voor de wedstrijd tegen GAE.
Stijn zal juichen
Volgens Insomnia horen slechte commentatoren bij slechte competitiesquote:Op zondag 8 maart 2015 14:53 schreef IMVHI het volgende:
Waarom is altijd die mongool Driesen commentator bij wedstrijden van Ajax?
Of andere mongool Reitsma.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:53 schreef IMVHI het volgende:
Waarom is altijd die mongool Driesen commentator bij wedstrijden van Ajax?
Als Higler ook maar een beetje verstand heeft fluit hij gewoon af.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan is het eerste kwartier in de tweede helft nog niet aangebroken.
Daar ligt het probleemquote:Op zondag 8 maart 2015 14:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Higler ook maar een beetje verstand heeft fluit hij gewoon af.
De Boer heeft geen oog voor echt talentquote:Op zondag 8 maart 2015 15:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kan mij niet wijsmaken dat zivko slechter is op die positie
Ik vind het ook wat vreemd al zijn zowel Kishna als El Ghazi ook niet echt sterk aan de bal momenteelquote:Op zondag 8 maart 2015 15:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kan mij niet wijsmaken dat zivko slechter is op die positie
Het is weer z,on wedstrijdquote:Op zondag 8 maart 2015 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat vreemd al zijn zowel Kishna als El Ghazi ook niet echt sterk aan de bal momenteel
Nee.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:04 schreef Cavaliers het volgende:
Heeft Ajax überhaupt wel een schot op doel gelost?
Je komt wel terug voor Zivkogod tochquote:Op zondag 8 maart 2015 15:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
De wedstrijd is zo saai dat ik even op ajaxshowtime reacties zit te lezen na GAE-PSV. Dat is pas entertainment.
En?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
De wedstrijd is zo saai dat ik even op ajaxshowtime reacties zit te lezen na GAE-PSV. Dat is pas entertainment.
Beide clubs drie punten in mindering.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:13 schreef Sked het volgende:
Deze wedstrijd verdient een oorverdovend fluitconcert
quote:Op zondag 8 maart 2015 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En?
Had iemand daar problemen voor PSV verwacht? Zelfs Dordrecht pakt daar een punt in een uitwedstrijd.
P=vquote:Op zondag 8 maart 2015 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahahahahahahaquote:Op zondag 8 maart 2015 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
aimabele niveau ja?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs FC Groningen - FC Dordrecht ontstijgt dit aimabele niveau.
Zij pakken tenminste wel de 3 punten.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Het niveau van de gemiddelde Ajax supporter is wel duidelijkquote:Op zondag 8 maart 2015 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'En de media met theo reitsma voorop is behoorlijk pro psv dit seizoen'quote:Op zondag 8 maart 2015 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor theo is iedere speler wijnaldumquote:Op zondag 8 maart 2015 15:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
'En de media met theo reitsma voorop is behoorlijk pro-psv dit seizoen'
Ja toen moest ik ook gniffelen.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
'En de media met theo reitsma voorop is behoorlijk pro psv dit seizoen'
Wat is dat voor een treurige sitequote:Op zondag 8 maart 2015 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sowieso eredivisie kijken als je het eigen club niet is vind ik moeilijk want met alle respect voor de anderen daar word ik ook niet opgewekt vanquote:Op zondag 8 maart 2015 15:18 schreef Sked het volgende:
Ik zet deze wedstrijd vannacht wel op als ik niet kan slapen
Dat komt omdat Dordrecht wel wilde voetballen Excelsisnor komt voor een puntje met 11 man rond eigen 16quote:Op zondag 8 maart 2015 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan doe ik je toch goed naquote:Op zondag 8 maart 2015 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij doet qua user alles fout wat je maar fout kan doen
Ja, we geven Excelsior de schuldquote:Op zondag 8 maart 2015 15:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dat komt omdat Dordrecht wel wilde voetballen Excelsisnor komt voor een puntje met 11 man rond eigen 16
Feyenoord was tegen Willem II nog slechterquote:Op zondag 8 maart 2015 15:22 schreef TheSolution het volgende:
Dit NAC is naast Ajax wel het slechtste team dat ik dit seizoen in de Kuip heb zien voetballen.
De tering hey, ze kunnen niet eens 3 keer een bal naar elkaar overpassen
Man man manquote:Op zondag 8 maart 2015 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.ajaxshowtime.c(...)ie-gae-psv-0-0-.html
Niet slechter dan dit NAC en Ajax hoor, dat niveau is echt extreem laagquote:Op zondag 8 maart 2015 15:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord was tegen Willem II nog slechter
ze zijn wel aan het handbal verdedigen maar daar kom je met dit tempo natuurlijk niet doorheenquote:
Er is dan ook HELEMAAL HELEMAAL HELEMAAL NIKS positiefs te melden over Ajax vandaagquote:Op zondag 8 maart 2015 15:26 schreef Vermecelli het volgende:
Mario Been zal eens positief doen over Ajax
Mario Been is een held, bijna in z'n eentje bracht hij Feyenoord ten valquote:Op zondag 8 maart 2015 15:26 schreef Vermecelli het volgende:
Mario Been zal eens positief doen over Ajax
Die liep gewoon van het veldquote:Op zondag 8 maart 2015 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)9fy5krEH726zTHx3zRUj
Pijnlijke blessure voor Chievo Verona-speler.
Feyenoordquote:Op zondag 8 maart 2015 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd welke EL wedstrijd RTL7 uitzend naast die van Ajax
*uitzendtquote:Op zondag 8 maart 2015 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja dat was wel genot, vanavond nog Atleti - Valenciaquote:Op zondag 8 maart 2015 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah genoten wel vandaag van Barca
En ze speelde op maar 80%quote:Op zondag 8 maart 2015 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV zit er toch ook nog in?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daarna valt alles tegenquote:Op zondag 8 maart 2015 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien even meepakken danquote:Op zondag 8 maart 2015 15:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja dat was wel genot, vanavond nog Atleti - Valencia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |