Eigen DNS-proxyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef Bladblaadje het volgende:
DNS service voor Netflix USA + andere kanalen zoals BBC, Crackle etc voor ¤10,- per jaar.
Eerste week gratis op proef.
Aanvraag via PM.
Zekerquote:
Vroeger met veel plezier Sliders gekeken, dus ben benieuwd.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:50 schreef karr-1 het volgende:
De pilot van Parallels gezien. Lijkt wel erg op Sliders in mijn mening. Ik weet nog niet wat ik er van moet denken.
Broadchurch is best goed, maar ik had de Nederlandse ondertiteling nodig om de dialogen te kunnen volgen, want er wordt veel gemompeld. Ik hoop dat ze ook de Engelse ondertiteling voor Broadchurch beschikbaar kunnen maken.quote:
Mijn vriend zegt bij elke aflevering wel een keer 'wtf'.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
Unbreakable Kimmy Schmidt is echt te fout hilarischaanrader
_!
New Girl is hilarisch, en te cute. Ik hoop echt dat S4 snel op Netflix komtquote:Op zondag 8 maart 2015 17:08 schreef Lampje_ het volgende:
Gisteren vier afleveringen van New Girl gekeken. Had het niet verwacht dat New Girl leuk zou zijn! Straks weer een paar afleveringen kijken
Net aflevering 1 gekeken en idd Foutquote:Op zondag 8 maart 2015 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
Unbreakable Kimmy Schmidt is echt te fout hilarischaanrader
_!
Ja, de meer beruchte tak, zeg maarquote:
Idem!quote:Op zondag 8 maart 2015 20:15 schreef Cee het volgende:
Net de eerste aflevering van Unbreakable Kimmy Schmidt gekeken. What the fuck was dat.Zo fout, zo slecht soms. Ik kan niet wachten om de volgende te kijken.
je naam lijkt op een wat oudere user. Ryann.quote:
Grappige is de eerste Morse was uit 1987, was ik 25, de latere afleveringen ben ik nu ongeveer even oud als Morse toen, en eerlijk gezegd de serie is nog steeds heel erg goed te zien.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:30 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
je naam lijkt op een wat oudere user. Ryann.
ehm. Volgens mij ben ik in de war met deze.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Grappige is de eerste Morse was uit 1987, was ik 25, de latere afleveringen ben ik nu ongeveer even oud als Morse toen, en eerlijk gezegd de serie is nog steeds heel erg goed te zien.
Ja, ik wel, denk ik. Even zoeken.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:51 schreef reza1 het volgende:
Er is een addon voor je browser om meer content toe te voegen aan Netflix (nee, niet het land veranderen) iemand enig idee hoe die heet?
Hier nog een. Heb niks met country maar vind het echt een heerlijke serie.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:12 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb vorige week Nashville ontdekt.Nu al in seizoen 2 bij episode 6 geloof ik
Nashville lijkt mij ook echt heel erg leuk.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:36 schreef Mardy_Bum het volgende:
[..]
Hier nog een. Heb niks met country maar vind het echt een heerlijke serie.
Nee, ik bedoel content als in tv series en films maar toch bedankt.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, ik wel, denk ik. Even zoeken.
Ik heb via Chrome de extensie Netflix Enhancer geinstalleerd, daarmee kun je IMDB/RottenTomatoes cijfers zien e.d.
Je wilt meer series en film in Netflix zettenquote:Op maandag 9 maart 2015 13:47 schreef reza1 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel content als in tv series en films maar toch bedankt.
Ja, er was zo'n addon waarmee dat kon maar nu kan ik hem nergens terug vinden.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je wilt meer series en film in Netflix zetten
Hmm, volgens mij staan alle 8 seizoenen er al op?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:23 schreef Amarantha het volgende:
Yeah House op Netflix, nog niet alle seizoenen helaas. Ga het maar weer eens kijken denk ik
net even gecheckt, maar er staan er inderdaad maar 4 op.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij staan alle 8 seizoenen er al op?
Sweet Soul musicquote:Op maandag 9 maart 2015 16:05 schreef Isabeau het volgende:
Wordt Better Caul Soul nog wat? Want ik heb 2 of 3 afleveringen gezien en eigenlijk kon het me niet boeien.
Als je niet eens weet of je er 2 of 3 hebt gezien, zou ik het hierbij laten.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:05 schreef Isabeau het volgende:
Wordt Better Caul Soul nog wat? Want ik heb 2 of 3 afleveringen gezien en eigenlijk kon het me niet boeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, ik ben nu bij aflevering 11 van S3 van House of Cards en hoewel het een zeer goede serie is heb ik toch een irritatiepunt.Voor de inhoud kun je hier terecht: TV / [USA] House of Cards #3 - Waar we massaal S3 kijken (spoilers)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
Sowieso 2quote:Op maandag 9 maart 2015 16:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Als je niet eens weet of je er 2 of 3 hebt gezien, zou ik het hierbij laten.
briljante serie.quote:
Hou het bij Gtst.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:05 schreef Isabeau het volgende:
Eén jaar lid?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zag net dat de Netflix app een badge-meldng had. Een (1) bij het icon.
Nooit eerder gezien, wat zou dat kunnen zijn? Eenmaal geopend toonde de app nergens een bericht of wat dan ook.
Als er iets is wat niet geschikt is voor mij dan is het dat wel. Jouw advies volg ik ook maar nooit op.quote:
Twee is ook geweldigquote:Op maandag 9 maart 2015 21:30 schreef DonnaRush het volgende:
Broadchurch seizoen 1 uit. Heel goed. Nu wachten tot 2 erop komt, ooit
Dat e een update klaar staat misschien?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Nooit eerder gezien, wat zou dat kunnen zijn? Eenmaal geopend toonde de app nergens een bericht of wat dan ook.
Wij hebben afgelopen weekend de eerste aflevering gezien en waren ook gelijk enthousiastquote:Op maandag 9 maart 2015 10:19 schreef kawa4 het volgende:
afgelopen weekend begonnen aan the returned.
ik ben nou bij afl 4
de eerste 3 zijn meteen spannend en leuk ( alleen ze spreken frans dat is het enige min puntje).
dus tot nu toe een goede serie
misschien nieuwe afleveringen van een serie die op je lijst staat?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Neem aan dat dit een Amerikaanse remake is van de Franse serie?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:48 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Returned The – 2015 16
In deze griezelige serie keren verschillende mensen terug naar hun vroegere woonplaats terwijl ze al jaren dood zijn. Er lijkt geen enkel verband te bestaan tussen een tiener, een muzikant, de echtgenote van een oude man en een klein jongetje, zelfs niet wanneer en hoe ze gestorven zijn. Ze hebben één ding gemeen: hun terugkeer uit het hiernamaals brengt grote veranderingen teweeg in de manier waarop zij en hun dierbaren leven en dood ervaren.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neem aan dat dit een Amerikaanse remake is van de Franse serie?
quote:The Returned is based on French series, Les Revenants, which was created by Fabrice Gobert, who in turn was inspired by the 2004 feature by Robin Campillo. Anticipation for the new version will be high — the original became a hit in several overseas markets after initially airing on Canal Plus in 2012 and winning an International Emmy as top drama in 2013.
http://deadline.com/2015/(...)march-10-1201386555/
nee die moeten ze eerst nog ondertitelenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Saul staat er zeker niet gelijk om middernacht op?
Laat maar komen.quote:
Ik heb het ook. Geen idee waar het vandaan komt.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Wilde gok.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:14 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik heb het ook. Geen idee waar het vandaan komt.
Bij mij was het omdat er een nieuw seizoen van Family Guy beschikbaar was.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Die melding heb je als push notification gekregen. Die kan nog in je berichtencentrum staan. Zo niet, dan heb je er overheen gekeken toen het bericht verscheen.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Eenmaal geopend toonde de app nergens een bericht of wat dan ook.
Het gaat erom dat ze een collectie van films opbouwen. Sowieso maakt het toch niet uit of een film wat ouder is dan 3 maanden als je 'm nog niet gezien hebt? Ik dacht bv meteen 'Hey, The Eiger Sanction, die wilde ik altijd al een keertje kijken'.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:38 schreef SunChaser het volgende:
Wat n ouwe meuk elke keer die NL releases
Bedoel dat NL wel heel erg acbterloopt op Andere landenquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze een collectie van films opbouwen. Sowieso maakt het toch niet uit of een film wat ouder is dan 3 maanden als je 'm nog niet gezien hebt? Ik dacht bv meteen 'Hey, The Eiger Sanction, die wilde ik altijd al een keertje kijken'.
Sunchaser heeft wel altijd gelijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:46 schreef JohnB52 het volgende:
Niet op ingaan, Sunchaser roept dat elke keer als er nieuwe films op Netflix NL staan
quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:40 schreef Mike het volgende:
Het gaat erom dat ze een collectie van films opbouwen. Sowieso maakt het toch niet uit of een film wat ouder is dan 3 maanden als je 'm nog niet gezien hebt? Ik dacht bv meteen 'Hey, The Eiger Sanction, die wilde ik altijd al een keertje kijken'.
bij werkt het op mijn Smart TVquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://tweakers.net/geek/(...)-werkend-op-nes.html
Hoe ontzettend tof
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:47 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Bij mij was het omdat er een nieuw seizoen van Family Guy beschikbaar was.
Dat zal het geweest zijn dan. Family Guy is er een die ik veel kijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die melding heb je als push notification gekregen. Die kan nog in je berichtencentrum staan. Zo niet, dan heb je er overheen gekeken toen het bericht verscheen.
Het is doorgaans een bekendmaking; een nieuw beschikbare serie die specifiek aan jou gepromoot is. Net zoals je wel eens mailtjes van Netflix krijgt dat er een nieuwe serie of film is.
Toast housequote:
Moet je stoppen met downloaden, dan is het over drie jaar nieuwe meukquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:37 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Sunchaser heeft wel altijd gelijk
Ik heb het hele seizoen gekeken, vond het heel grappig.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:46 schreef SunChaser het volgende:
Iemand Unbreakeble Kimmie Schmidt aan t kijken? Leuk uitgangspunt wel
leuk hoor om die 1e seizoenen terug te zien. Dat waren toch wel de beste seizoenen als ik heer eerlijk ben. Alhoewel het laatste seizoen ook wel sterk wasquote:Op maandag 9 maart 2015 19:53 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
House, M.D (seizoen 4)– 2004-2007 12 – ♫ Engels – CC Nederlands
Hugh Laurie in de hoofdrol als de nukkige dr. Gregory House, een arts die minachtend met zijn patiënten omgaat maar ze wel van de meest mysterieuze ziekten geneest.
Of gewoon naar de bioscoop gaan...quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Moet je stoppen met downloaden, dan is het over drie jaar nieuwe meuk
Tweede seizoen is sterker; vind ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:30 schreef DonnaRush het volgende:
Broadchurch seizoen 1 uit. Heel goed. Nu wachten tot 2 erop komt, ooit
Ik vond het verfrissend grappigquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:46 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb gisteren de eerste 2 afleveringen gezien, ik vond het leukquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:46 schreef SunChaser het volgende:
Heb ze nu allemaal gezien, dubbel gelegen en veel WTF momenten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:05 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de eerste 2 afleveringen gezien, ik vond het leuk
Broadchurch is een topreeks, The Missing (oké, geen moord maar ontvoering) ook erg de moeite waard, allebei concentreren ze zich op wat een ramp doet voor een kleine community, genoeg donkere momenten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:57 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Kimmy een verrassend leuk tussendoortje. Maar ben na Southcliffe weer toe aan een nieuwe, donkere moordserie. Iemand een (internationale) tip?
Allebei al gezien, net als Happy Valley die ook uitstekend in dat rijtje past.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:09 schreef Arn0 het volgende:
Broadchurch is een topreeks, The Missing (oké, geen moord maar ontvoering) ook erg de moeite waard, allebei concentreren ze zich op wat een ramp doet voor een kleine community, genoeg donkere momenten.
stiekem voldoet Bosch het meeste aan je vraag, verrassing van het jaar, maar dat is Amazon
Ik was ook niet echt geïnteresseerd. Maar omdat het zo positief ontvangen wordt ga ik ook nog twee eps kijken ja.quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb me eigenlijk alleen maar zitten ergeren tijdens de pilot van Kimmy.
Maar ik geef het nog 1-2 EPs de kans binnenkort.
the Fallen heb je? Ijzersterk geacteerd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:57 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Kimmy een verrassend leuk tussendoortje. Maar ben na Southcliffe weer toe aan een nieuwe, donkere moordserie. Iemand een (internationale) tip?
The Fall ( die met Gillian Anderson) bedoel je? Heb ik al gezien. Top of the Lake is trouwens ook een aanrader. Niet voor mezelf, want ... al gezien.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
the Fallen heb je? Ijzersterk geacteerd.
Happy Valley had je ook meen ik.
Dan is er de remake van les revenants nu wekelijks. ( wat is dat toch met die amerikaanse remakes :: )
The Fear is een aanrader, weinig over op IMDB, maar in het kort; gangsterbaas wordt dementerend en verliest daardoor de grip op zijn zorgvuldig opgebouwde ( door geweld uiteraard) imperium. Brits dus goed
Al gezien ...quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:53 schreef yvonne het volgende:
Vergeet ik je de beste te tippen:
Utopia
Wat voor iets is het?quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Nightcrawler (2014) te zien via Mexico/Costa Rica/Brazilie
En het 2e seizoen van Danger 5 is te zien via USA.
Goezzoquote:
Deels gezien. Vind het toch te veel case of the week.quote:
Les revenants kijk ik nu, ook een mooie serie. Qua sfeer doet hij me een beetje denken aan The Missing.quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:57 schreef Copycat het volgende:
Dan sta je straks voor een aardige verrassingquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:55 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Les revenants kijk ik nu, ook een mooie serie. Qua sfeer doet hij me een beetje denken aan The Missing.
Top of the Lake. Mini serie van de BBC in samenwerking met 1 of andere Nieuw Zeelandse zender. Speelt zich ook af in landelijk nieuw zeeland, prachtige beelden.quote:
En Nightcrawler?quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Danger 5?
Compleet absurde humor in WO II.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Top of the Lake. Mini serie van de BBC in samenwerking met 1 of andere Nieuw Zeelandse zender. Speelt zich ook af in landelijk nieuw zeeland, prachtige beelden.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:53 schreef Copycat het volgende:
Top of the Lake is trouwens ook een aanrader. Niet voor mezelf, want ... al gezien.
Het is gewoon letterlijk 30 rock, maar dan een beejte ander uitgangspunt. Leuke daarvan is dat als je het nog een keer kijkt je vaak grappen tegenkomt die je de eerste keer gemist hebt. Erg leukquote:Op donderdag 12 maart 2015 08:43 schreef Breuls het volgende:
Heb inmiddels 4 eps van Kimmy gezien en ik vind 't top. Het vult een gat dat het verdwijnen van 30 Rock achterliet.
Ziet er intrigerend uit. Misschien maar even een filmweekje inlassen, tussen al het seriegeweld.quote:
Is in het begin zeker zo maar vanaf seizoen 4 veranderd dat een beetje en volg je een doorlopend verhaal wat blijft tot de laatste ep. Fantastische serie met een briljant einde. Ik zou het nog een kans gevenquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deels gezien. Vind het toch te veel case of the week.
Sleepy Hollow? (België)quote:
Klinkt als een leuke serie. Heb er nog niet eerder van gehoord. Is het wat?quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:14 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Rita (seizoen 2) – 2012-2013 12
Rita, een docente aan een privéschool, is onafhankelijk, openhartig en wordt aanbeden door haar leerlingen. Ze is echter niet zo populair bij volwassenen!
Welkom bij de Kimmy fanclubquote:Op donderdag 12 maart 2015 08:43 schreef Breuls het volgende:
Heb inmiddels 4 eps van Kimmy gezien en ik vind 't top. Het vult een gat dat het verdwijnen van 30 Rock achterliet.
Niet echt mee eens, er zit echt wel een groter verhaal in. Met name de laatste seizoenen. Echt een goede seriequote:Op donderdag 12 maart 2015 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deels gezien. Vind het toch te veel case of the week.
Zeer mee eens. De laatste 3 seizoenen zijn absoluut nagelbijtend spannend! Het doorlopende verhaal wordt door de seizoenen heen steeds belangrijker.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Niet echt mee eens, er zit echt wel een groter verhaal in. Met name de laatste seizoenen. Echt een goede serie
Die heb ik ook op mijn lijstje gezet!quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:14 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Rita (seizoen 2) – 2012-2013 12
Rita, een docente aan een privéschool, is onafhankelijk, openhartig en wordt aanbeden door haar leerlingen. Ze is echter niet zo populair bij volwassenen!
Beter zetten ze alle seizoenen er op!quote:Op zondag 15 maart 2015 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, Pokemon, die ga ik wel weer kijken denk ikHoop stiekem ook dat ze verder gaan met de serie. Vond die van B&W eigenlijk best wel leuk.
Vind het ook erg leuk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:44 schreef Evertjan het volgende:
Unbreakable Kimmy Schmidt is een top serie geweldige grappen en lekker over de top humor. vooral Martin Short als plastisch chirurg is een hele leuke gastrol. Die mogen ze in seizoen 2 wel vaker langs laten komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |