Heb ik wel eens gehad, op de Apple TV.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nu al drie keer gehad dat Netflix een aflevering terug springt. Dan denkt Netflix dat ik bij aflevering x ben gebleven, terwijl ik die al gezien heb.
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen? Ik denk aan de PS4, want eerder heb ik dat nooit gehad namelijk.

Geen idee, maar ik heb het ook wel een aantal keer op m'n 360 gehad. Na het kijken van een aflevering van wat voor serie dan ook liet ik 'em altijd expres naar de volgende aflevering gaan, maar om 1 of andere reden was zelfs dat geen garantie dat 'ie daar ook de volgende keer weer zou beginnen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nu al drie keer gehad dat Netflix een aflevering terug springt. Dan denkt Netflix dat ik bij aflevering x ben gebleven, terwijl ik die al gezien heb.
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen? Ik denk aan de PS4, want eerder heb ik dat nooit gehad namelijk.

Ik ga het vanavond kijken. Heb er wel redelijke verwachtingen van, met Tina Fey als schrijver en Krakowski die terugkomt in toch een beetje haar 30 Rock rol maakt de rest alleen maar bonusquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand dit al gezien? Vond de trailer erg matig, maar ga het toch een kans geven denk ik.

Niet al wegdrukken voor Netflix met de aankondiging van de volgende episode komt. Dan pakt hij hem wel goed op PS4 bij mij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

Ga straks beginnenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand dit al gezien? Vond de trailer erg matig, maar ga het toch een kans geven denk ik.

lijkt me een typische vrouwenserie dus daar ga ik maar niet aan beginnen. Mijn vriendin leek het wel leuk dus dat wordt ruziemaken vanavondquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]

Hij krijgt uitstekende kritiekenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]

Inmiddels 3 afleveringen gezien. Is wel leukquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]

Net klaar. Vind het vrij briljantquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]

Nu ik wat verder ben met de serie, vind ik het vooral leuk en aandoenlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb de 1e aflevering gezien. Tering, wat slecht.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]

O jezus wat kudddtttquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:34 schreef delano.888 het volgende:
Kut netflix. Ik kijk breaking bad graag met engelse ondertiteling. Bij alle andere series onthoud hij mijn voorkeur gewoon, maar bij elke breaking bad moet ik hem weer van closed captions afhalen. Heel irritant, de hele tijd muziek icoontjes enz.

Hoofdpersonage is best irritant.. En de serie is best grappigquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben benieuwd naar Kimmy Schmidt, vind 30 Rock geweldig namelijk. Reviews beloven veel goeds!

Spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?

quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
SpoilerDankzij jullie ook aan The Missing begonnen, wat een sterke (mini-)serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan me goed vinden in jou beschrijving van het slot, zo zie ik het ook.

Absoluut!quote:

quote:Op zondag 8 maart 2015 10:21 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik heb nu een paar weken een netflix account. maar ik begrijp nu meteen wat dat binge watchen inhoud gisteren 5 afleveringen van house of cards achter elkaar gekeken

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |