O jezus wat kudddtttquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:34 schreef delano.888 het volgende:
Kut netflix. Ik kijk breaking bad graag met engelse ondertiteling. Bij alle andere series onthoud hij mijn voorkeur gewoon, maar bij elke breaking bad moet ik hem weer van closed captions afhalen. Heel irritant, de hele tijd muziek icoontjes enz.
Hoofdpersonage is best irritant.. En de serie is best grappigquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben benieuwd naar Kimmy Schmidt, vind 30 Rock geweldig namelijk. Reviews beloven veel goeds!
Spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
SpoilerDankzij jullie ook aan The Missing begonnen, wat een sterke (mini-)serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan me goed vinden in jou beschrijving van het slot, zo zie ik het ook.
Absoluut!quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 10:21 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik heb nu een paar weken een netflix account. maar ik begrijp nu meteen wat dat binge watchen inhoud gisteren 5 afleveringen van house of cards achter elkaar gekeken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |