Serieus Mirel, af en toe post je hilarische dingen maar af en toe snap ik ook echt helemaal niks van jouw humor. Dit plaatje???quote:
Tis geen humorplaatje, gewoon uitleg.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:53 schreef banapples het volgende:
[..]
Serieus Mirel, af en toe post je hilarische dingen maar af en toe snap ik ook echt helemaal niks van jouw humor. Dit plaatje???
Filmposters. Het staat zelfs aangegeven.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat is de achtergrond van het eerste plaatje?
Hihaho.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Filmposters. Het staat zelfs aangegeven.
leef je onder een steen ofzo! http://www.psmag.com/natu(...)-the-internets-gloryquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat is de achtergrond van het eerste plaatje?
Volgens mij zijn er weinig die dat verhaal kennen. Ik ook niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:53 schreef Mirel het volgende:
[..]
leef je onder een steen ofzo! http://www.psmag.com/natu(...)-the-internets-glory
Groot internet nieuws, was zelfs op NOS site.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:10 schreef banapples het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er weinig die dat verhaal kennen. Ik ook niet in ieder geval.
Klaarblijkelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:53 schreef Mirel het volgende:
[..]
leef je onder een steen ofzo! http://www.psmag.com/natu(...)-the-internets-glory
En met die meid dan? Snap er geen klote vanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:53 schreef Mirel het volgende:
[..]
Past helemaal bij de titel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:28 schreef OuwePers het volgende:
[..]
lol, goed om t origineel te zien, sadistisch kind
OT:
[ afbeelding ]
hi-la-rischquote:
quote:
Nou ehhhh.......nee!!quote:
quote:
Eigenlijk de authentieke en spirituele vader van vines.quote:
quote:When a girl gets a vibrator, it's seen as a bit of naughty fun. But when a guy orders a 240 Volt FuckMaster Pro 5000 blowup latex doll with 6 speed pulsating pussy, elasticized anus with non-drip semen collection tray, together with optional built in realistic orgasmic scream surround sound system, he's called a pervert!
Herkenbaarquote:Op zondag 15 maart 2015 21:56 schreef 1299 het volgende:
100 posts per pagina en mijn cpu zakt door zijn hoeven door al die gare gifjesNa een minuut ofzo is hij klaar en reageert hij weer vlot.
die katten die in de zon willen liggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
Ik denk het ja. Al werden ze in Australie anders genoemd?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef DeTolk het volgende:
Kijk, dat zijn nou LEUKE selfies.
Wombatje toch?
WTFquote:Op maandag 16 maart 2015 22:16 schreef DeHovenier het volgende:
Lekker met de hele familie de geboorte van een nieuw familielid meemaken
[ afbeelding ]
Volgens mij is die baby inmiddels zelf vader.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:16 schreef DeHovenier het volgende:
Lekker met de hele familie de geboorte van een nieuw familielid meemaken
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 maart 2015 15:43 schreef DeHovenier het volgende:
Australiërs maken selfies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer:Wat een machtige selfies man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
nee, het is een quokkaquote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef DeTolk het volgende:
Kijk, dat zijn nou LEUKE selfies.
Wombatje toch?
Is dat plaatje zo oud dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Volgens mij is die baby inmiddels zelf vader.
Geinig hequote:
Oh hee da's mijn klasgenootquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |