Yes. Ik moet dit ook even goed overpeinzen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:47 schreef Kally het volgende:
Kut, was hier ook een film van, ja nu maar toen?
Ja, althans, als we hetzelfde denkenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:47 schreef Kally het volgende:
En een computerspel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:47 schreef Kally het volgende:
Nee schijnt toen ook een film geweest te zijn, alhans zegt wikiquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:48 schreef Paul het volgende:
Volgens mij is fokker89 in de war en is dit een serie
wikipedia zegt dat er 8 jaar terug een film van wasquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee schijnt toen ook een film geweest te zijn, alhans zegt wiki
Er was toen een reunie film, met de echte spelers.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:50 schreef Paul het volgende:
[..]
wikipedia zegt dat er 8 jaar terug een film van was
o.óquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Het klonk aan 1 kant net of er een of andere vlieg zoemde of zo o.ó
Psst, dat is ook zo, je trekt vliegen aanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Het klonk aan 1 kant net of er een of andere vlieg zoemde of zo o.ó
Lo bobquote:
True. Het is best lastig om een lijk te zijn soms.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Psst, dat is ook zo, je trekt vliegen aan
Wat denk je van die 70 maagden in mijn kelder dan, weet je wat een werkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True. Het is best lastig om een lijk te zijn soms.
Apple pie?quote:
Lastig wel inderdaad. En kun je ook zo weinig mensen voor aannemen..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat denk je van die 70 maagden in mijn kelder dan, weet je wat een werk
whehehequote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:53 schreef LompeHork het volgende:
http://imgur.com/gallery/Dj3bV
Dit is het lezen waard![]()
Don't be fooled by the pies that I got.quote:
Ja, wat moet je voor eisen stellen op hun cv alleen al?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Lastig wel inderdaad. En kun je ook zo weinig mensen voor aannemen..
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:53 schreef LompeHork het volgende:
http://imgur.com/gallery/Dj3bV
Dit is het lezen waard![]()
Duidelijk nooit van weebl and bob gehoordquote:
Minimaal HBO. Wel realistisch blijven.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, wat moet je voor eisen stellen op hun cv alleen al?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Don't be fooled by the pies that I got.
Als ik pie hoor, moet ik altijd aan de appeltaart scene denken, can't help it.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Duidelijk nooit van weebl and bob gehoord.
How you get pies?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Don't be fooled by the pies that I got.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:55 schreef LompeHork het volgende:
Dit moet bijna iets van Michael Bay zijn.
Of Enya.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:55 schreef LompeHork het volgende:
Dit moet bijna iets van Michael Bay zijn.
Echter dan dit kan niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef Paul het volgende:
Werkt Fokker89 ook bij een echt radiostation eigenlijk?
Knoop in je Zakdoek heeft volgens mij geen radiostation?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef Paul het volgende:
Turtlesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is gewoon stiekem van de volgende Transformers-film
Zij hebben een orkest.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Knoop in je Zakdoek heeft volgens mij geen radiostation?
GutterFM is nepquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef Paul het volgende:
Je bent gewoon een emoquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:57 schreef LompeHork het volgende:
Deze CD heb ik hier ook in de kast staan overigens
Ja, ik koop soundtracksfml
Pics! Snelquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:57 schreef LompeHork het volgende:
Deze CD heb ik hier ook in de kast staan overigens
Ja, ik koop soundtracksfml
Fokker89 is giel beelen.quote:
Nee, dat was ik, al lopen mensen mij wel als mindless zombies achterna, schijntquote:
joah doe wel eens wat voor 3FM als michiel zijn arm weer breekt. Maar verder niet echt eigenlijkquote:
werk je bij 3fm ja?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
joah doe wel eens wat voor 3FM als michiel zijn arm weer breekt. Maar verder niet echt eigenlijk
Ja ik ookquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:59 schreef pixelbitty het volgende:
Als het weer zo'n fucking instrumentale poep is...
Nieuwe Radler, plassen, jeweettogquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij staat hier tussen! Of één van de andere 4 laden![]()
Das juist het makkelijkstquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:59 schreef pixelbitty het volgende:
Als het weer zo'n fucking instrumentale poep is...
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]Oh dat is wat er in die kast zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij staat hier tussen! Of één van de andere 4 laden
🐙
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]Gelukkig geschoten met 450 Megapixels. Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij staat hier tussen! Of één van de andere 4 laden
Ik heb nog niks gegeven, jojoquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En dat is je excuus voor het foute antwoord?
Ieder antwoord dat niet Ferris Bueller's Day Off is, is fout.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb al na een paar seconden iets ingevoerd maar nu begin ik te twijfelen.
Wie is de mol.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:02 schreef Kally het volgende:
Wat erg dit, kom er echt niet op
En ik weet het wel
Ik ook, maar ik denk dat je het goed hebt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb al na een paar seconden iets ingevoerd maar nu begin ik te twijfelen.
John, Linda of Johnny he?quote:
twitter:paulinthedark twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 23:03:57Lekker radler 0,0 aan het drinken en de quiz van #gutterfm aan het doen op #foknl #ikpas http://t.co/fQBcPE0RFQ reageer retweet
Deze draaiden ze daar vroeger ookquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]dat is die van the rock, die heb ik vorige week gedraaid
Doe dan @GutterFM jonge, jij denken wij geen twitter hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:04 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]twitter:paulinthedark twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 23:03:57Lekker radler 0,0 aan het drinken en de quiz van #gutterfm aan het doen op #foknl #ikpas http://t.co/fQBcPE0RFQ reageer retweet
retweet hem maarquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe dan @GutterFM jonge, jij denken wij geen twitter hebben
Lekker bombastisch door je subwooferquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh ja, die hadden wel altijd epische muziek ook
Ik mis dat programma, zoals het vroeger was.quote:
Hebben wij een twitterquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe dan @GutterFM jonge, jij denken wij geen twitter hebben
Vroeger was alles beter. Toen Fylax er nog niet was.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik mis dat programma, zoals het vroeger was.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lekker bombastisch door je subwooferDe spanning!
Ik mis Telekidsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik mis dat programma, zoals het vroeger was.
quote:
twitter:paulinthedark twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 23:03:57Lekker radler 0,0 aan het drinken en de quiz van #gutterfm aan het doen op #foknl #ikpas http://t.co/fQBcPE0RFQ reageer retweet
Denk het ookquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik denk dat je het goed hebt.
Ik ken het eigenlijk alleen van vroeger. Toen ik nog tv keekquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]heerlijk, echt fantastisch vond ik dat. Ze hebben later nog wel een keer geprobeerd het terug te brengen, maar het was toch niet zoals vroeger
(wist je dat die game die ze er ooit van gemaakt hebben echt vet kut is
)
TV5 heeft heel lang wel FB oude stijl gemaakt, was ook nog zaterdagnacht èn met ondertitelingquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]heerlijk, echt fantastisch vond ik dat. Ze hebben later nog wel een keer geprobeerd het terug te brengen, maar het was toch niet zoals vroeger
(wist je dat die game die ze er ooit van gemaakt hebben echt vet kut is
)
Onder andere Clannadquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:06 schreef LompeHork het volgende:
(maar welke film/serie had nou geen Clannad?)
Wuuuut?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
TV5 heeft heel lang wel FB oude stijl gemaakt, was ook nog zaterdagnacht èn met ondertiteling
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onder andere Clannad
http://myanimelist.net/anime/2167/Clannad
TV5, die fransozen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wuuuut?wat zonde dat ze dat niet op de Publieke Omroep hebben gelaten dan!
Netjes van jequote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:09 schreef Paul het volgende:
46 mensen hebben m'n tweet gelezen over Gutter FM, gratis reclame. Maak ik gewoon
tied zat, goede antwoord al gegevenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:11 schreef ACT-F het volgende:
Ik scheer me even weg om een biertje te halen.
twitter:paulinthedark twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 23:12:16Fokker89 gaat naakt op @GutterFM ongelooflijk! #gutterfm reageer retweet
Ik zit ook heel erg blanco te zijnquote:
Ik maak altijd naakt radio.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:12 schreef Paul het volgende:
twitter:paulinthedark twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 23:12:16Fokker89 gaat naakt op @GutterFM ongelooflijk! #gutterfm reageer retweet
twitter:paulinthedark twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 23:13:14Fokker89 schijnt ook dj te zijn bij 3fm hij draait nu op @gutterfm wow! #gutterfm #foknl reageer retweet
Frustrerend is het.quote:
Ik ben boos, ik moet winnen en achterstand inhalenquote:
Whehe, ja jij hebt natuurlijk de hele vorige quiz gemist. Ik vrees dat mijn achterstand al niet meer in te halen is terwijl ik er wel steeds was.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben boos, ik moet winnen en achterstand inhalen
Ik ben slecht in teksten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben niet goed in die instrumentale dingen. Gokje gewaagd.
Lach nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whehe, ja jij hebt natuurlijk de hele vorige quiz gemist. Ik vrees dat mijn achterstand al niet meer in te halen is terwijl ik er wel steeds was.
We moeten een team vormen, zijn we een drieschap met Kallyquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben niet goed in die instrumentale dingen. Gokje gewaagd.
Ik ga toch al trouwen met Zwabquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
We moeten een team vormen, zijn we een drieschap met Kally
A180 blue edition jaquote:
Nee, mijn zoons willen dat, ik winquote:
Ik heb hem niet nodig nuquote:
Dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
Waarom kan ik dit mee neuriën maar heb ik geen idee waar het van is.
quote:
Ik ben bereid jullie beiden tot de dood te battle-en....quote:
Ja jammer voor jequote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bereid jullie beiden tot de dood te battle-en....
Zwabber hoort bij mij, we zijn zielsverwanten.
Das toevallig, ik ook!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
[..]
+ 1quote:
Kinderenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja jammer voor je
Mijn kinderen willen Zwab
Ja ik kreeg ze, en dan schijn je ze niet meer weg te kunnen doen.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ze, en dan schijn je ze niet meer weg te kunnen doen.
Rare wetgeving hier verder.
Ja, nu leef ik er maar mee. Valt vies tegen, ze hebben gewoon eigen willetjes en allesquote:
quote:
quote:
Now, our operation is small. But, there's a looooot of potential forrr aggressive expansion.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Now, our operation is small. But, there's a looooot of potential forrr aggressive expansion.
So which of you fine ladies would like to join my team. There's only one spot open right now, so we're gonna have *breekt poolkeu* tryouts...
whihihihihihihiigheheheh
Jij hebt nu een vijand van LH gemaakt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:27 schreef ACT-F het volgende:
Dit moet een fantasyfilm zijn. Als ik ergens een bloedhekel aan heb....
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:28 schreef LompeHork het volgende:
Hé dit ken ik ergens van, JEZUS WAT IS DIT OOKALWEER? Ohja, hier ben ik op getrouwd, dat was het.
Gelukkig is het fictie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij hebt nu een vijand van LH gemaakt.
Dit wil niemand wetenquote:
Dit, gewoon precies dit, moest serieus de hersens gebruikenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef Kally het volgende:
Fokkie, het was tof, lekker moeilijk soms ook
Moeilijk als je een film gewoon niet kentquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef Kally het volgende:
Fokkie, het was tof, lekker moeilijk soms ook
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef Fylax het volgende:
Dominique Weesie gaat vreemd met Kim Holland
wow
Vrouwen die shag rokenquote:
Sttquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]stiekem als je alleen in bed ligt kijk je dit gewoon op je telefoon.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Vrouwen die shag roken...
Sowieso roken...
Wat je altijd doet. Een hork zijn.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
De mooiste anekdote wat ik gehoord heb is over een vrouw die een Amerikaan een pakje shag aanbiedt om te draaien.
"Wanna shag?"
![]()
![]()
Collega van mij op een trip in de US: "Yes, the food was great, compliments to your kok!"quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
De mooiste anekdote wat ik gehoord heb is over een vrouw die een Amerikaan een pakje shag aanbiedt om te draaien.
"Wanna shag?"
![]()
![]()
Heerlijk Sausje, Fritsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Collega van mij op een trip in de US: "Yes, the food was great, compliments to your kok!"![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Collega van mij op een trip in de US: "Yes, the food was great, compliments to your kok!"![]()
Neequote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, is al wel iets van 10 jaar terug, maar zo'n opmerking blijft "plakken"
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zei het je, gewoon shag of joint draaienquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:36 schreef pixelbitty het volgende:
Dat draaien gaat hem straks niet wordenmijn laptop heeft het begeven en ik zit achter een guest-PC die geen SSD herkent
Mijn vader reed met een collega door Duitsland, hij las de kaart, mijn vader reed.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neeeeeeequote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn vader reed met een collega door Duitsland, hij las de kaart, mijn vader reed.
"Ik weet niet meer waar we zitten, al die straten hier eten Einbahnstraße!"
Nog steeds op die lan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:36 schreef pixelbitty het volgende:
Dat draaien gaat hem straks niet wordenmijn laptop heeft het begeven en ik zit achter een guest-PC die geen SSD herkent
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn vader reed met een collega door Duitsland, hij las de kaart, mijn vader reed.
"Ik weet niet meer waar we zitten, al die straten hier eten Einbahnstraße!"
hehe, iemand op een terras vraagt om lucifers. geeft ze met de woorden: ýou can keep them hoor.'quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, iemand op een terras vraagt om lucifers. geeft ze met de woorden: ýou can keep the hoor.'
niet ik he
Deal!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In een chocolade-ei die je zelf in elkaar moet knutselen
Gomiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, iemand op een terras vraagt om lucifers. geeft ze met de woorden: ýou can keep them hoor.'
niet ik he
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, iemand op een terras vraagt om lucifers. geeft ze met de woorden: ýou can keep them hoor.'
niet ik he
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:42 schreef Paul het volgende:
Ik wil graag horen
Bodylotion - Always Hardcore
En een deel 4.quote:
Dat ligt niet aan jou, ik heb gewoon geen FB meer, hij komt weer en dan ben je er weer bijquote:
Yep, altijd tochquote:
En dit was dus Patience. De oplettende luisteraar had het natuurlijk meteen door.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:42 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ga in mijn show ook een quiz doen... Raad de game het bestaat uit 229 delen.
Heb jij al punten voor ons gescoord?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whehe, ja jij hebt natuurlijk de hele vorige quiz gemist. Ik vrees dat mijn achterstand al niet meer in te halen is terwijl ik er wel steeds was.
ah in dat geval heb ik niets gezegd. zag ineens dat ik je niet meer op fb had.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou, ik heb gewoon geen FB meer, hij komt weer en dan ben je er weer bij
Ik las geile hork.quote:
Heb je mazzel, was ik ook al maanden niet geweestquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
ah in dat geval heb ik niets gezegd. zag ineens dat ik je niet meer op fb had.
moest dus maar weer terug naar fok he
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dit was dus Patience. De oplettende luisteraar had het natuurlijk meteen door.
Ik ben altijd druk, zo niet dan tochquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
helemaal lekker hier.
beetje druk gehad enzo, maar hoort er ook bij he.
Hmm, dat verandert de boel meteen van felicitatie naar bandnaamquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, dat verandert de boel meteen van felicitatie naar bandnaam
Geile Hork, en de bijna-winnaars!
Oh ik dacht al.quote:
Geen idee wat je hebt meegemaakt, ben nu bezig met een 3D printer van eigen ontwerp, en een bouwpakket van Space Battleship Yamato.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:45 schreef gomi het volgende:
[..]
Nog altijd
hoe is t met jou?
nog geweldige dingen gemaakt?
lol, maar toen zag ik je wss nog op fb. wel goed getimed dusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je mazzel, was ik ook al maanden niet geweest
Ik was het gezeur van sommige zo zat, heb heel FB eraf geknald
Waarom hij wel?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:47 schreef LompeHork het volgende:
Maarre, Zwab, volgende week zit jij hopelijk hier met een fles Whisky, hoe ga je dan meedoen aan de quiz?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:47 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, maar toen zag ik je wss nog op fb. wel goed getimed dus
op fok ben ik ook nog maar heel zelden, maar zag je net dus ff ingelogd
En jij dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:47 schreef LompeHork het volgende:
Maarre, Zwab, volgende week zit jij hopelijk hier met een fles Whisky, hoe ga je dan meedoen aan de quiz?
Tssssquote:
I LOOOOOOOOOOOOOOOK AT THE TOWEL IN THE KITCHEN AND AM SAAAAAAAAAAAAAAAAD! RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We zijn een Amazing Stroopwafels Black Metal-coverband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |