Dit wil niemand wetenquote:
Dit, gewoon precies dit, moest serieus de hersens gebruikenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef Kally het volgende:
Fokkie, het was tof, lekker moeilijk soms ook
Moeilijk als je een film gewoon niet kentquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef Kally het volgende:
Fokkie, het was tof, lekker moeilijk soms ook
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef Fylax het volgende:
Dominique Weesie gaat vreemd met Kim Holland
wow
Vrouwen die shag rokenquote:
Sttquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]stiekem als je alleen in bed ligt kijk je dit gewoon op je telefoon.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Vrouwen die shag roken...
Sowieso roken...
Wat je altijd doet. Een hork zijn.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
De mooiste anekdote wat ik gehoord heb is over een vrouw die een Amerikaan een pakje shag aanbiedt om te draaien.
"Wanna shag?"
![]()
![]()
Collega van mij op een trip in de US: "Yes, the food was great, compliments to your kok!"quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
De mooiste anekdote wat ik gehoord heb is over een vrouw die een Amerikaan een pakje shag aanbiedt om te draaien.
"Wanna shag?"
![]()
![]()
Heerlijk Sausje, Fritsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Collega van mij op een trip in de US: "Yes, the food was great, compliments to your kok!"![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Collega van mij op een trip in de US: "Yes, the food was great, compliments to your kok!"![]()
Neequote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, is al wel iets van 10 jaar terug, maar zo'n opmerking blijft "plakken"
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zei het je, gewoon shag of joint draaienquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:36 schreef pixelbitty het volgende:
Dat draaien gaat hem straks niet wordenmijn laptop heeft het begeven en ik zit achter een guest-PC die geen SSD herkent
Mijn vader reed met een collega door Duitsland, hij las de kaart, mijn vader reed.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neeeeeeequote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn vader reed met een collega door Duitsland, hij las de kaart, mijn vader reed.
"Ik weet niet meer waar we zitten, al die straten hier eten Einbahnstraße!"
Nog steeds op die lan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:36 schreef pixelbitty het volgende:
Dat draaien gaat hem straks niet wordenmijn laptop heeft het begeven en ik zit achter een guest-PC die geen SSD herkent
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn vader reed met een collega door Duitsland, hij las de kaart, mijn vader reed.
"Ik weet niet meer waar we zitten, al die straten hier eten Einbahnstraße!"
hehe, iemand op een terras vraagt om lucifers. geeft ze met de woorden: ýou can keep them hoor.'quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, iemand op een terras vraagt om lucifers. geeft ze met de woorden: ýou can keep the hoor.'
niet ik he
Deal!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In een chocolade-ei die je zelf in elkaar moet knutselen
Gomiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, iemand op een terras vraagt om lucifers. geeft ze met de woorden: ýou can keep them hoor.'
niet ik he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |