Dit wil niemand wetenquote:
Dit, gewoon precies dit, moest serieus de hersens gebruikenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef Kally het volgende:
Fokkie, het was tof, lekker moeilijk soms ook
Moeilijk als je een film gewoon niet kentquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef Kally het volgende:
Fokkie, het was tof, lekker moeilijk soms ook
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef Fylax het volgende:
Dominique Weesie gaat vreemd met Kim Holland
wow
Vrouwen die shag rokenquote:
Sttquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]stiekem als je alleen in bed ligt kijk je dit gewoon op je telefoon.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Vrouwen die shag roken...
Sowieso roken...
Wat je altijd doet. Een hork zijn.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
De mooiste anekdote wat ik gehoord heb is over een vrouw die een Amerikaan een pakje shag aanbiedt om te draaien.
"Wanna shag?"
![]()
![]()
Collega van mij op een trip in de US: "Yes, the food was great, compliments to your kok!"quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
De mooiste anekdote wat ik gehoord heb is over een vrouw die een Amerikaan een pakje shag aanbiedt om te draaien.
"Wanna shag?"
![]()
![]()
Heerlijk Sausje, Fritsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Collega van mij op een trip in de US: "Yes, the food was great, compliments to your kok!"![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Collega van mij op een trip in de US: "Yes, the food was great, compliments to your kok!"![]()
Neequote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, is al wel iets van 10 jaar terug, maar zo'n opmerking blijft "plakken"
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zei het je, gewoon shag of joint draaienquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:36 schreef pixelbitty het volgende:
Dat draaien gaat hem straks niet wordenmijn laptop heeft het begeven en ik zit achter een guest-PC die geen SSD herkent
Mijn vader reed met een collega door Duitsland, hij las de kaart, mijn vader reed.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neeeeeeequote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn vader reed met een collega door Duitsland, hij las de kaart, mijn vader reed.
"Ik weet niet meer waar we zitten, al die straten hier eten Einbahnstraße!"
Nog steeds op die lan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:36 schreef pixelbitty het volgende:
Dat draaien gaat hem straks niet wordenmijn laptop heeft het begeven en ik zit achter een guest-PC die geen SSD herkent
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn vader reed met een collega door Duitsland, hij las de kaart, mijn vader reed.
"Ik weet niet meer waar we zitten, al die straten hier eten Einbahnstraße!"
hehe, iemand op een terras vraagt om lucifers. geeft ze met de woorden: ýou can keep them hoor.'quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, iemand op een terras vraagt om lucifers. geeft ze met de woorden: ýou can keep the hoor.'
niet ik he
Deal!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In een chocolade-ei die je zelf in elkaar moet knutselen
Gomiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, iemand op een terras vraagt om lucifers. geeft ze met de woorden: ýou can keep them hoor.'
niet ik he
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, iemand op een terras vraagt om lucifers. geeft ze met de woorden: ýou can keep them hoor.'
niet ik he
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:42 schreef Paul het volgende:
Ik wil graag horen
Bodylotion - Always Hardcore
En een deel 4.quote:
Dat ligt niet aan jou, ik heb gewoon geen FB meer, hij komt weer en dan ben je er weer bijquote:
Yep, altijd tochquote:
En dit was dus Patience. De oplettende luisteraar had het natuurlijk meteen door.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:42 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ga in mijn show ook een quiz doen... Raad de game het bestaat uit 229 delen.
Heb jij al punten voor ons gescoord?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whehe, ja jij hebt natuurlijk de hele vorige quiz gemist. Ik vrees dat mijn achterstand al niet meer in te halen is terwijl ik er wel steeds was.
ah in dat geval heb ik niets gezegd. zag ineens dat ik je niet meer op fb had.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou, ik heb gewoon geen FB meer, hij komt weer en dan ben je er weer bij
Ik las geile hork.quote:
Heb je mazzel, was ik ook al maanden niet geweestquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
ah in dat geval heb ik niets gezegd. zag ineens dat ik je niet meer op fb had.
moest dus maar weer terug naar fok he
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dit was dus Patience. De oplettende luisteraar had het natuurlijk meteen door.
Ik ben altijd druk, zo niet dan tochquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
helemaal lekker hier.
beetje druk gehad enzo, maar hoort er ook bij he.
Hmm, dat verandert de boel meteen van felicitatie naar bandnaamquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, dat verandert de boel meteen van felicitatie naar bandnaam
Geile Hork, en de bijna-winnaars!
Oh ik dacht al.quote:
Geen idee wat je hebt meegemaakt, ben nu bezig met een 3D printer van eigen ontwerp, en een bouwpakket van Space Battleship Yamato.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:45 schreef gomi het volgende:
[..]
Nog altijd
hoe is t met jou?
nog geweldige dingen gemaakt?
lol, maar toen zag ik je wss nog op fb. wel goed getimed dusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je mazzel, was ik ook al maanden niet geweest
Ik was het gezeur van sommige zo zat, heb heel FB eraf geknald
Waarom hij wel?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:47 schreef LompeHork het volgende:
Maarre, Zwab, volgende week zit jij hopelijk hier met een fles Whisky, hoe ga je dan meedoen aan de quiz?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:47 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, maar toen zag ik je wss nog op fb. wel goed getimed dus
op fok ben ik ook nog maar heel zelden, maar zag je net dus ff ingelogd
En jij dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:47 schreef LompeHork het volgende:
Maarre, Zwab, volgende week zit jij hopelijk hier met een fles Whisky, hoe ga je dan meedoen aan de quiz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |