Yes. Ik moet dit ook even goed overpeinzen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:47 schreef Kally het volgende:
Kut, was hier ook een film van, ja nu maar toen?
Ja, althans, als we hetzelfde denkenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:47 schreef Kally het volgende:
En een computerspel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:47 schreef Kally het volgende:
Nee schijnt toen ook een film geweest te zijn, alhans zegt wikiquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:48 schreef Paul het volgende:
Volgens mij is fokker89 in de war en is dit een serie
wikipedia zegt dat er 8 jaar terug een film van wasquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee schijnt toen ook een film geweest te zijn, alhans zegt wiki
Er was toen een reunie film, met de echte spelers.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:50 schreef Paul het volgende:
[..]
wikipedia zegt dat er 8 jaar terug een film van was
o.óquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Het klonk aan 1 kant net of er een of andere vlieg zoemde of zo o.ó
Psst, dat is ook zo, je trekt vliegen aanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Het klonk aan 1 kant net of er een of andere vlieg zoemde of zo o.ó
Lo bobquote:
True. Het is best lastig om een lijk te zijn soms.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Psst, dat is ook zo, je trekt vliegen aan
Wat denk je van die 70 maagden in mijn kelder dan, weet je wat een werkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True. Het is best lastig om een lijk te zijn soms.
Apple pie?quote:
Lastig wel inderdaad. En kun je ook zo weinig mensen voor aannemen..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat denk je van die 70 maagden in mijn kelder dan, weet je wat een werk
whehehequote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:53 schreef LompeHork het volgende:
http://imgur.com/gallery/Dj3bV
Dit is het lezen waard![]()
Don't be fooled by the pies that I got.quote:
Ja, wat moet je voor eisen stellen op hun cv alleen al?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Lastig wel inderdaad. En kun je ook zo weinig mensen voor aannemen..
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:53 schreef LompeHork het volgende:
http://imgur.com/gallery/Dj3bV
Dit is het lezen waard![]()
Duidelijk nooit van weebl and bob gehoordquote:
Minimaal HBO. Wel realistisch blijven.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, wat moet je voor eisen stellen op hun cv alleen al?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Don't be fooled by the pies that I got.
Als ik pie hoor, moet ik altijd aan de appeltaart scene denken, can't help it.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Duidelijk nooit van weebl and bob gehoord.
How you get pies?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Don't be fooled by the pies that I got.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |