Yes. Ik moet dit ook even goed overpeinzen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:47 schreef Kally het volgende:
Kut, was hier ook een film van, ja nu maar toen?
Ja, althans, als we hetzelfde denkenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:47 schreef Kally het volgende:
En een computerspel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:47 schreef Kally het volgende:
Nee schijnt toen ook een film geweest te zijn, alhans zegt wikiquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:48 schreef Paul het volgende:
Volgens mij is fokker89 in de war en is dit een serie
wikipedia zegt dat er 8 jaar terug een film van wasquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee schijnt toen ook een film geweest te zijn, alhans zegt wiki
Er was toen een reunie film, met de echte spelers.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:50 schreef Paul het volgende:
[..]
wikipedia zegt dat er 8 jaar terug een film van was
o.óquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Het klonk aan 1 kant net of er een of andere vlieg zoemde of zo o.ó
Psst, dat is ook zo, je trekt vliegen aanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Het klonk aan 1 kant net of er een of andere vlieg zoemde of zo o.ó
Lo bobquote:
True. Het is best lastig om een lijk te zijn soms.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Psst, dat is ook zo, je trekt vliegen aan
Wat denk je van die 70 maagden in mijn kelder dan, weet je wat een werkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True. Het is best lastig om een lijk te zijn soms.
Apple pie?quote:
Lastig wel inderdaad. En kun je ook zo weinig mensen voor aannemen..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat denk je van die 70 maagden in mijn kelder dan, weet je wat een werk
whehehequote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:53 schreef LompeHork het volgende:
http://imgur.com/gallery/Dj3bV
Dit is het lezen waard![]()
Don't be fooled by the pies that I got.quote:
Ja, wat moet je voor eisen stellen op hun cv alleen al?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Lastig wel inderdaad. En kun je ook zo weinig mensen voor aannemen..
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:53 schreef LompeHork het volgende:
http://imgur.com/gallery/Dj3bV
Dit is het lezen waard![]()
Duidelijk nooit van weebl and bob gehoordquote:
Minimaal HBO. Wel realistisch blijven.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, wat moet je voor eisen stellen op hun cv alleen al?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Don't be fooled by the pies that I got.
Als ik pie hoor, moet ik altijd aan de appeltaart scene denken, can't help it.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Duidelijk nooit van weebl and bob gehoord.
How you get pies?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Don't be fooled by the pies that I got.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:55 schreef LompeHork het volgende:
Dit moet bijna iets van Michael Bay zijn.
Of Enya.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:55 schreef LompeHork het volgende:
Dit moet bijna iets van Michael Bay zijn.
Echter dan dit kan niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef Paul het volgende:
Werkt Fokker89 ook bij een echt radiostation eigenlijk?
Knoop in je Zakdoek heeft volgens mij geen radiostation?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef Paul het volgende:
Turtlesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is gewoon stiekem van de volgende Transformers-film
Zij hebben een orkest.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Knoop in je Zakdoek heeft volgens mij geen radiostation?
GutterFM is nepquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef Paul het volgende:
Je bent gewoon een emoquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:57 schreef LompeHork het volgende:
Deze CD heb ik hier ook in de kast staan overigens
Ja, ik koop soundtracksfml
Pics! Snelquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:57 schreef LompeHork het volgende:
Deze CD heb ik hier ook in de kast staan overigens
Ja, ik koop soundtracksfml
Fokker89 is giel beelen.quote:
Nee, dat was ik, al lopen mensen mij wel als mindless zombies achterna, schijntquote:
joah doe wel eens wat voor 3FM als michiel zijn arm weer breekt. Maar verder niet echt eigenlijkquote:
werk je bij 3fm ja?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
joah doe wel eens wat voor 3FM als michiel zijn arm weer breekt. Maar verder niet echt eigenlijk
Ja ik ookquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:59 schreef pixelbitty het volgende:
Als het weer zo'n fucking instrumentale poep is...
Nieuwe Radler, plassen, jeweettogquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij staat hier tussen! Of één van de andere 4 laden![]()
Das juist het makkelijkstquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:59 schreef pixelbitty het volgende:
Als het weer zo'n fucking instrumentale poep is...
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]Oh dat is wat er in die kast zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij staat hier tussen! Of één van de andere 4 laden
🐙
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]Gelukkig geschoten met 450 Megapixels. Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij staat hier tussen! Of één van de andere 4 laden
Ik heb nog niks gegeven, jojoquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En dat is je excuus voor het foute antwoord?
Ieder antwoord dat niet Ferris Bueller's Day Off is, is fout.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb al na een paar seconden iets ingevoerd maar nu begin ik te twijfelen.
Wie is de mol.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:02 schreef Kally het volgende:
Wat erg dit, kom er echt niet op
En ik weet het wel
Ik ook, maar ik denk dat je het goed hebt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb al na een paar seconden iets ingevoerd maar nu begin ik te twijfelen.
John, Linda of Johnny he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |