Neequote:Op zondag 8 maart 2015 11:12 schreef Adnap het volgende:
Zou Risu mijn buurvrouw zijn zonder dat we het weten van elkaar ? Daar liep namelijk net de verloskundige naar binnenStond toevallig ramen te lappen en toen zag ik haar, ooit ook mijn verloskundige
Injectie bij GBS?quote:Op zondag 8 maart 2015 11:03 schreef klumsy het volgende:
Ik was vannacht ook vaker wakker dan ik gehoopt had, Lola was weer heel intens aan het dromen incl. Paniek... Maar goed, lekker vakantie dus niks moet verder
Risu spannend!!!![]()
Vandaag 31 wekenen een voor alle wisseldagen vandaag
DIe injectie mbt GBS krijg je ook bij een ks, heb ik bij Lola ook gehad en de arts heeft al aangegeven dat ik die deze keer weer krijg
Las ook nog iets over de Joolz met het boodschappenmandje, maar wat al gezegd is, je kan er een netje bij kopen ( wij kregen die, daar zat de voetenzak in ) die je aan de stang kunt hangen. Ik heb eigenlijk nooit de ruimte gemist, maar doe dan ook geen grote weekboodschappen met de wagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schaal 1: oh hey, ik voel iets, Zullen dit weeën zijn?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:23 schreef Stippelrientje het volgende:
Risu gaat de weeën op de schaal van Risu indelen
Uhhhh....?quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:00 schreef pessie het volgende:
Stippel veel plezier! Is het gelukt met de hapjes?
Jagar, sommigen houden ervan om op tijd te beginnen, en anderen wachten daar wat mee. Volgens mij had ik mijn man bij mijn eerste pas met 34 weken de babykamer geverfd en behangen![]()
Wel al vrij vlot een keer een rompertje gekocht, gewoon voor het idee.
Joyce wat leuk zeg!!!
Nou Risu, nog even gezellig maken vanavond? Schijnt ook te kunnen helpen
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:32 schreef Skittles het volgende:
[..]
Schaal 1: oh hey, ik voel iets, Zullen dit weeën zijn?
Schaal 2: Ja dit zijn duidelijk weeën. Even timen of ze regelmatig komen.
Schaal 3: Poeh dit voelt echt niet prettig, maar gelukkig zit er tijd tussen om ze op te vangen
Schaal 4: verdomme dit doet zeer!
Schaal 5: en nu word de tijd ook al korter tussen de weeën. Auw auw auuuuw
Schaal 6: oh God ik hou dit niet meer. Waarom wilde ik kinderen? WAAROM?
Schaal 7: IK GA DOOD IK GA DOOD IK GA DOOD![]()
Maar dan als eindhalte: oohh mijn babyHallo mijn mooiste, knapste, liefste! Welkom op deze wereld, welkom in ons leven
![]()
Pijn? Welke pijn?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:49 schreef Gevalletje het volgende:
Nog even klagen na gisteravond.. Hmm beetje lang, spoiler!Aaaaah wat een rotbeest! Hier alleen een kat die per ongeluk onze tuin inspringt en wordt belaagd door drie katten mwahahahah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig niet op je vluchttas!quote:Op zondag 8 maart 2015 17:18 schreef Krisvc het volgende:
Ik ben echt te hormonaal vandaag.
Was heel vroeg bij de Ikea om een vloer te halen terwijl man aan het uitslapen was van zijn nachtdienst. Daarna zouden we de vloer gaan leggen. Maar man heeft maar een uurtje kunnen slapen en wil de vloer liever uitgerust en goed leggen. Rationeel ben ik het daar helemaal mee eens. Emotioneel niet. Sindsdien kan ik alleen maar huilen. Ook van vermoeidheid. Dus ik dacht, even een tukkie doen. Maar ook dat lukt niet. Dus nu moet ik daar weer om huilen.
Ken je dat, dat als je jezelf eens objectief bekijkt dat je eigenlijk heel hard om jezelf moet lachen? Dat zou ik doen als ik niet zo hard moest huilen.![]()
Zwangerschapsdementiequote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:35 schreef pessie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
Dat vind ik toch een gekke opmerking. Ik geloof niet dat je een man moet opvoeden over hoe het zal zijn als de baby er is. Ik vind dit wat kleinerend, alsof je een volwassen iemand kan opvoeden..quote:Op zondag 8 maart 2015 18:03 schreef DJMO het volgende:
Faptist: Wat pessie zegt: ik zou nu voor je zelf gaan opkomen, Anders heb je straks inderdaad een draak van een vent die verwacht dat jij alles doet voor de baby, en zelf feest blijft vieren alsof er niets veranderd is. been there done that ..
+1. Ik denk dat (blijven) praten het belangrijkst is. Niet opvoeden, maar wel aangeven waar knelpunten zitten en samen kijken wat je daar aan kan doen.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat vind ik toch een gekke opmerking. Ik geloof niet dat je een man moet opvoeden over hoe het zal zijn als de baby er is. Ik vind dit wat kleinerend, alsof je een volwassen iemand kan opvoeden..
/mytwocents..
Natuurlijk wel vervelend dat jou dat overkomen is, dat jouw partner er destijds anders in stond dan dat jij gewild had. Ik kan me alleen niet voorstellen dat als dat iemands instelling is, dat hij zich anders gaat gedragen als je hem probeert op te voeden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |