Jaaa Risu klinkt veelbelovend!

Zet em op
daui

maar nachtelijke honger klinkt mij niet onbekend in de oren

Cho, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Mijn schoonmoeder vierde lang geleden haar verjaardag een dag voor haar echte verjaardag, ze had een prachtige dag en een huis vol visite. De dag erna werd mijn schoonzusje geboren

Shop, het lijkt mij nu al echt heerlijk tuinweer!
GBS inderdaad Laura, maar ik wist niet dat dat geld bij gebroken vliezen. Aan de andere kant, je vliezen kunnen altijd breken voor je ks.
Ik twijfel of ik mn zoontje moet vertellen wat de baby wordt, hij heeft het steeds over het andere geslacht en wil niet dat hij gedesillusioneerd is als de baby er is...
En ik heb net wat baby was gevouwen

nog meer babywas in de machine gedaan en straks kijken hoe ik de kasten in wil pakken. Dan kan ik ook zien of ik de lades nog met mandjes wil onderverdelen. Voelt goed om hier nu mee bezig te zijn. De komende 2 weekenden gaat namelijk niet lukken. eind maart was ik de bekleding van de maxi cosi wel en regel ik klossen ed. Maar het voelt fijn om nu alvast een deel te hebben gewassen en opgevouwen in de juiste kast te hebben.
En manlief vond het de vorige keer erg handig dat ik overal briefjes op had geplakt met "maat 50", "maat 56", "eerste pakje" en dergelijke. Hij wil graag dat ik dat weer doe