Wilde uitspraak als je nog naar De Kuip moet gaan.
Je hoeft uit maar 2 punten te pakken als je thuis alles wint
Gewoon in Enschede of Den Haag winnen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik was verbaasd, in al die jaren nooit ergens bier gehad. Jij?
Nope. Ideaal Maar het is ook wel van het idiote hier in NL dat je geen bier mag hebben in een uitvak. Supportersgroepen die zich stelselmatig misdragen, kan ik me voorstellen. Bij risicowedstrijden kan ik me het ook nog voorstellen. Maar bij dit soort potjes waar nooit iets aan de hand is, waarom niet. Nederland is echt een bekrompen kutland wat dat betreft. Alleen al vanwege het bier mag Eagles er wat mij betreft in blijven. Die Bavaria zooi bij ons in de bussen .!!!!! Echt, ik drink nog liever zeik.
Ik was verbaasd, in al die jaren nooit ergens bier gehad. Jij?
Ajax uit kreeg ik ook bier hoor was alleen niet in het uitvak omdat broertjelief mascotte was bij Hutchinson werd 0-0 met het bijten van Bakkal door Suárez en de rooie kaart vanwege Ibi's duik #neverforget
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zeker geen betrouwbare bron, maar goed, het zal me niks verbazen. Louis is ook wel gecharmeerd van Memmi heb ik het idee, dus kansen genoeg zal ie krijgen. Even die prijs nog wat opvoeren + wat doorverkooprechten enzulks en het is mooi geweest.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op maandag 9 maart 2015 17:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende: Zeker geen betrouwbare bron, maar goed, het zal me niks verbazen. Louis is ook wel gecharmeerd van Memmi heb ik het idee, dus kansen genoeg zal ie krijgen. Even die prijs nog wat opvoeren + wat doorverkooprechten enzulks en het is mooi geweest.
EINDHOVEN - PSV kan voldoen aan het eisenpakket van Andrés Guardado.
De club en de Mexicaan voerden de afgelopen weken verkennende gesprekken over een langer verblijf in Eindhoven. Daaruit is duidelijk geworden dat PSV er met hem wel uitkomt. Technisch manager Marcel Brands laat weten geen struikelblok te zien voor wat betreft de individuele wensen van Guardado. Wel meldt Brands dat 'het totaalplaatje' uiteindelijk leidend is bij het eventueel aantrekken van de 28-jarige Mexicaan.
PSV moet nog overeenstemming bereiken met Valencia en is niet bereid om een forse transfersom te betalen. Dat heeft alles te maken met de mogelijke restwaarde van Guardado, die aan het einde van een 3- of 4-jarig contract waarschijnlijk nihil is. Naar verwachting moet Guardado minstens enkele miljoenen kosten. Momenteel heeft PSV hem gehuurd van Valencia, tot het einde van het seizoen. Zijn contract loopt in Spanje in het midden van 2016 af.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Brands is vlot bezig. De transfer van Depay zal ook wel vlot na het seizoen rondkomen vermoed ik.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Op maandag 9 maart 2015 22:44 schreef HL_Dog43 het volgende: Ik heb zo eens gekeken naar dat Jong PSV he, ik ben eruit. Noor moet de nieuwe topper worden in de wintermaanden.
Op maandag 9 maart 2015 22:44 schreef HL_Dog43 het volgende: Ik heb zo eens gekeken naar dat Jong PSV he, ik ben eruit. Noor moet de nieuwe topper worden in de wintermaanden.
Die gaat deze zomer voor een miljoen of 25 naar Real Madrid.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Zeker en vast. Als je kijkt wat ze toen voor Royston Drenthe hebben neergelegd. Goede linksbacks zijn schaars, en deze heeft ook nog veel aanvallend rendement.
Potentie om beste linksback ter wereld te worden.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Zeker en vast. Als je kijkt wat ze toen voor Royston Drenthe hebben neergelegd. Goede linksbacks zijn schaars, en deze heeft ook nog veel aanvallend rendement.
Dat gaat me wat ver, maar hij is inderdaad wel nog [/thijs] jong [thijs]
Dan moet er verdedigend nog wel héél erg veel bij.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Dan moet er verdedigend nog wel héél erg veel bij.
Jij bent soms echt te zuur maar dit is extreem waar
Op dinsdag 10 maart 2015 00:14 schreef HL_Dog43 het volgende: Das deju de laatste keer dat ik een lame ass joke maak over achternamen van spelers. Word hier te serieus genomen.
Geen tijd voor grapjes eerst kampioen worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2015 19:29:07 ]
Hij zal toch wel een keer volwassen worden, in dat opzicht is hij sowieso wel verbeterd, maar als back wordt hij verdedigend zelden op de proef gesteld in NL, ze lopen liever achter hem aan lijkt het.
Op woensdag 11 maart 2015 12:17 schreef Geo4kant het volgende: Sow, Bjorn is oud geworden.. dat zijn geen kraaienpoten meer maar pterodactylpoten
It's the beard!
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Hij zal toch wel een keer volwassen worden, in dat opzicht is hij sowieso wel verbeterd, maar als back wordt hij verdedigend zelden op de proef gesteld in NL, ze lopen liever achter hem aan lijkt het.
Aanvallen is de beste verdediging, zei een wijs man ooit
Deze jongen wordt in verband gebracht met PSV. Iemand die de Australische competitie volgt.
Alex is wel een mooie naam.
Jammer dat er nog wat achter komt.
Mooi excuus om m'n Australische mattie weer eens lastig te vallen. Zal het eens vragen
Die gozert is 17 trouwens.. Gekkigheid
Schijnt trouwens dat PSV (gelukkig) ook die Australische keeper van Brugge wel ziet zitten
Is dat die Matt Ryan oid? Heb ik op de Asia cup 2 keer in het stadion aan het werk gezien, heeft een beetje wannabe Neuer trekjes qua positie op het veld. Verder speelde die wel aardig volgens mij.
Volg zelf geen Australische competitie hier, heb wel wat beters te doen Kan dus weinig zeggen over die LB helaas!
Is dat die Matt Ryan oid? Heb ik op de Asia cup 2 keer in het stadion aan het werk gezien, heeft een beetje wannabe Neuer trekjes qua positie op het veld. Verder speelde die wel aardig volgens mij.
Volg zelf geen Australische competitie hier, heb wel wat beters te doen Kan dus weinig zeggen over die LB helaas!
Ja, die ja. Heb 'm zelf nauwelijks gezien, maar hoor en lees er al tijden goede verhalen over dus ik geloof 't wel.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op vrijdag 13 maart 2015 13:18 schreef tja77 het volgende: Na dit weekend 14 punten voor? Ajax mag naar Heerenveen, na een Europese uitwedstrijd waarin ze niet wisten te imponeren. PSV thuis tegen Groningen.
Moeten we zelf wel winnen. De vorige drie duels met Groningen (2x uit, 1x thuis) werden niet gewonnen. Overigens denk ik dat Heerenveen niet verder komt dan een gelijkspel.
Moeten we zelf wel winnen. De vorige drie duels met Groningen (2x uit, 1x thuis) werden niet gewonnen. Overigens denk ik dat Heerenveen niet verder komt dan een gelijkspel.
Groningen in eigen huis mag geen probleem zijn. Verder is Heerenveen best sterk in thuiswedstrijden en is Ajax, zoals het hele seizoen eigenlijk, niet in beste doen. Ik denk dat het gat dan ook weer groter zal gaan worden.
Groningen in eigen huis mag geen probleem zijn. Verder is Heerenveen best sterk in thuiswedstrijden en is Ajax, zoals het hele seizoen eigenlijk, niet in beste doen. Ik denk dat het gat dan ook weer groter zal gaan worden.
Op vrijdag 13 maart 2015 13:18 schreef tja77 het volgende: Na dit weekend 14 punten voor? Ajax mag naar Heerenveen, na een Europese uitwedstrijd waarin ze niet wisten te imponeren. PSV thuis tegen Groningen.
Ajax imponeert al weken niet en harkt wel steeds de punten binnen
[..] Groningen in eigen huis mag geen probleem zijn. Verder is Heerenveen best sterk in thuiswedstrijden en is Ajax, zoals het hele seizoen eigenlijk, niet in beste doen. Ik denk dat het gat dan ook weer groter zal gaan worden.
De realiteit is dat PSV gewoon met veel tegenstanders ook thuis 'problemen' heeft. De meeste van die wedstrijden zijn dit seizoen gewonnen maar voordat het seizoen voorbij schat ik nog zeker een keer of 3 puntverlies in. Morgen zou zomaar één van die 3 keer kunnen zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Op zaterdag 14 maart 2015 03:11 schreef GotenSSJ het volgende: De tering man, zoals die gasten eruit zien zou ik geen 5 seconden buiten durven te lopen
De realiteit is dat PSV gewoon met veel tegenstanders ook thuis 'problemen' heeft. De meeste van die wedstrijden zijn dit seizoen gewonnen maar voordat het seizoen voorbij schat ik nog zeker een keer of 3 puntverlies in. Morgen zou zomaar één van die 3 keer kunnen zijn.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Welnee joh. Groningen is toch niet echt een tegenstander waar je wakker van hoeft te liggen. Zeker niet in eigen huis. Dat er nog puntenverlies geleden gaat worden ben ik ook wel van overtuigd ja, maar dat gaat denk ik morgen niet gebeuren.
Jonge jonge zeg, die Brenet dat kan toch niet man. Dan De Jong met de slechste aanloop sinds Essien in 2004 voor een penalty. Ongelofelijk, knal die bal in een hoek man, wannabe Balotelli aanloop.
Welnee joh. Groningen is toch niet echt een tegenstander waar je wakker van hoeft te liggen. Zeker niet in eigen huis. Dat er nog puntenverlies geleden gaat worden ben ik ook wel van overtuigd ja, maar dat gaat denk ik morgen niet gebeuren.
Snel vergeten deze. Waar uit bij Grunn je een van je beste potten speelt en twee punten verliest, kun je hier stellen dat je er twee gewonnen hebt. Een van de slechtste potten van dit seizoen.
Op zondag 15 maart 2015 16:25 schreef Lange_Lans het volgende: Maar wat kan ik me ergeren op Mario Been zeg. Wat een kaasschaafmongool zeg. Man man man wat een triest figuur.
Is alleen maar leuk als je kampioen wordt en hij de analist is. Genieten.
Op zondag 15 maart 2015 16:25 schreef tompsv18 het volgende: Guardado en De Jong speelden misschien ook wel hun minste pot van dit seizoen.
De Jong was extreem slecht. Brenet speelde een aardige tweede helft. Maar misschien vind ik het gewoon al knap als hij een bal bij iemand in de voeten speelt.
Van mij mag Depay een keer op de bank starten.. hij heeft al zijn krediet nu wel verspeeld.. Zelfs passes over 2/3 meter lukken niet.. achter de man of te hard getrapt.. Hij is veel te druistig en zoekt constant 2 / 3 man op ..
Wat zonde, sinds zijn blessure is het gewoon niets meer.. Weet niet of het een mentale kwestie is, maar hij voegt nu bijzonder weinig toe aan PSV.
Op zondag 15 maart 2015 16:32 schreef Geo4kant het volgende: Van mij mag Depay een keer op de bank starten.. hij heeft al zijn krediet nu wel verspeeld.. Zelfs passes over 2/3 meter lukken niet.. achter de man of te hard getrapt.. Hij is veel te druistig en zoekt constant 2 / 3 man op ..
Wat zonde, sinds zijn blessure is het gewoon niets meer.. Weet niet of het een mentale kwestie is, maar hij voegt nu bijzonder weinig toe aan PSV.
Hij heeft geen fatsoenlijke concurrent helaas. Maar zo'n beetje al zijn keuzes zijn verkeerd. En vandaag gingen zelfs simpele balaannames moeizaam.
Maargoed, hij was niet de enige die zijn niveau vandaag niet haalde. Het was triestig om te zien.
Op zondag 15 maart 2015 16:25 schreef tompsv18 het volgende: Guardado en De Jong speelden misschien ook wel hun minste pot van dit seizoen.
De Jong was een 3. Guardado een 5,5.
Hendrix eerste helft walgelijk dramatisch, tweede helft goed herpakt. Narsingh zowaar een 7. Depay probeerde het wel en was niet zoveel solo bezig maar te veel slechte ballen. Brenet had Rusnak wel zowaar in de tas, die was ook niet al te best.
Maar ja, Tibbling met verve beste man van het veld.
Op zondag 15 maart 2015 17:15 schreef Scarface88 het volgende: Feyenoord wordt sowieso verlies op deze manier en dan krijg je nog PEC, Twente en Heerenveen... Kan nog spannend worden.
Op zondag 15 maart 2015 17:15 schreef Scarface88 het volgende: Feyenoord wordt sowieso verlies op deze manier en dan krijg je nog PEC, Twente en Heerenveen... Kan nog spannend worden.
Op deze manier. En Heerenveen was vandaag wel goed? Of Twente en PEC de laatste weken?
Nu GAE en Groningen gewonnen te hebben mag het niet meer spannend worden.
Op zondag 15 maart 2015 17:30 schreef Lange_Lans het volgende: 21 punten nog te verdelen. Moet wel heel raar lopen, willen we er daar nog 4 verliezen.
En Ajax er 7 wint.
Zit altijd met geknepen billen bij PSV, maar die tegen GAE en Groningen waren belangrijk, tegen Feyenoord kun en mag je verliezen (net als tegen Ajax).
“De trainer zegt steeds: ik heb drie goede verdedigers. Concurrentie is goed. Ik wil hier gewoon landskampioen worden”, aldus Isimat, die openstaat voor een langer verblijf in Eindhoven. “Waarom niet? Dit is een grote club. Maar ik beslis dat niet alleen.”
Het was idd een makkie, Groningen heeft maar een stuk of 10 kansen gehad! Waarvan maar 4 in de eerste 10 minuten!
Op zondag 15 maart 2015 18:35 schreef tja77 het volgende: Andreas Pereira maakt zojuist zijn debuut in het eerste van Man Utd. Die gaat dus echt niet meer naar PSV
Jij had die illusie nog?
De enige die van United en Chelseas van deze wereld terugkomen naar PSV zijn figuren als Bruma en Rekik. Meer kwaliteit dan dat = geen Eredivisie.
Feyenoord is ook niet in goede doen op het moment. Zelfde geldt voor PEC en Twente. Ik denk zeker wel dat er in deze serie wedstrijden punten verspeeld gaan worden maar niet genoeg om het nog spannend te maken. Vergeet niet dat je gewoon veilig 3 keer kunt verliezen en dan is het doelsaldo ook nog eens ruim in ons voordeel.
Ah, dat wist ik niet. Het leek mij van begin af aan kansloos.
VI meldde in februari dat Man. Utd. hem liever wil behouden. Maar dat Andreas weg wilde. Gesprekken tussen de vader en PSV zijn gevoerd. Er werd zelfs gefluisterd her en der in combinatie met een Depay deal, maar dat zijn geruchten.
ah, je dagelijkse rondje aan standaardposts is weer bezig.
Je hebt trouwens wel mazzel dat Groningen De Leeuw niet opstelde. Als die er had gestaan had het na 10 minuten 0-2 gestaan
Op maandag 16 maart 2015 14:47 schreef RensAjacied het volgende: Sorry met alle respect maar wat een zielig publiek blijft PSV houden. Blijkt elke keer maar weer . Schaamt zich hier dan niemand voor dit filmpje?
Op maandag 16 maart 2015 14:47 schreef RensAjacied het volgende: Sorry met alle respect maar wat een zielig publiek blijft PSV houden. Blijkt elke keer maar weer . Schaamt zich hier dan niemand voor dit filmpje?
Wat komen al die neusjes hier dom doen met hun filmpjes en foto's? Net of alle ajacieden zich normaal kunnen gedragen. Man man man rot eens een eind op.
Laat ze nou gewoon trollen man. Als er geen hond reageert worden ze allemaal mad. En wat boeit het ons. Al trollen ze het topic vol, PSV wordt nog steeds kampioen
Misschien dat ze in Mexico nu over hun 'No era penal' trauma heen komen...
ze vliegen inmiddels ook gewoon met KLM
Op woensdag 18 maart 2015 11:23 schreef de_boswachter het volgende: Zondag 0-2. Omdat Feyenoord er niets van kan. En als ze dan al winnen vanwege 3 onterechte pingels (zoals altijd); WHO GIVES A FUCK.
Ferme taal.
We gaan ze slopen, ze stellen niks voor. Depay gaat ze milkshaken