Wilde uitspraak als je nog naar De Kuip moet gaan.
Je hoeft uit maar 2 punten te pakken als je thuis alles wint
Gewoon in Enschede of Den Haag winnen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik was verbaasd, in al die jaren nooit ergens bier gehad. Jij?
Nope. Ideaal Maar het is ook wel van het idiote hier in NL dat je geen bier mag hebben in een uitvak. Supportersgroepen die zich stelselmatig misdragen, kan ik me voorstellen. Bij risicowedstrijden kan ik me het ook nog voorstellen. Maar bij dit soort potjes waar nooit iets aan de hand is, waarom niet. Nederland is echt een bekrompen kutland wat dat betreft. Alleen al vanwege het bier mag Eagles er wat mij betreft in blijven. Die Bavaria zooi bij ons in de bussen .!!!!! Echt, ik drink nog liever zeik.
Ik was verbaasd, in al die jaren nooit ergens bier gehad. Jij?
Ajax uit kreeg ik ook bier hoor was alleen niet in het uitvak omdat broertjelief mascotte was bij Hutchinson werd 0-0 met het bijten van Bakkal door Suárez en de rooie kaart vanwege Ibi's duik #neverforget
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zeker geen betrouwbare bron, maar goed, het zal me niks verbazen. Louis is ook wel gecharmeerd van Memmi heb ik het idee, dus kansen genoeg zal ie krijgen. Even die prijs nog wat opvoeren + wat doorverkooprechten enzulks en het is mooi geweest.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op maandag 9 maart 2015 17:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende: Zeker geen betrouwbare bron, maar goed, het zal me niks verbazen. Louis is ook wel gecharmeerd van Memmi heb ik het idee, dus kansen genoeg zal ie krijgen. Even die prijs nog wat opvoeren + wat doorverkooprechten enzulks en het is mooi geweest.
EINDHOVEN - PSV kan voldoen aan het eisenpakket van Andrés Guardado.
De club en de Mexicaan voerden de afgelopen weken verkennende gesprekken over een langer verblijf in Eindhoven. Daaruit is duidelijk geworden dat PSV er met hem wel uitkomt. Technisch manager Marcel Brands laat weten geen struikelblok te zien voor wat betreft de individuele wensen van Guardado. Wel meldt Brands dat 'het totaalplaatje' uiteindelijk leidend is bij het eventueel aantrekken van de 28-jarige Mexicaan.
PSV moet nog overeenstemming bereiken met Valencia en is niet bereid om een forse transfersom te betalen. Dat heeft alles te maken met de mogelijke restwaarde van Guardado, die aan het einde van een 3- of 4-jarig contract waarschijnlijk nihil is. Naar verwachting moet Guardado minstens enkele miljoenen kosten. Momenteel heeft PSV hem gehuurd van Valencia, tot het einde van het seizoen. Zijn contract loopt in Spanje in het midden van 2016 af.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Brands is vlot bezig. De transfer van Depay zal ook wel vlot na het seizoen rondkomen vermoed ik.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Op maandag 9 maart 2015 22:44 schreef HL_Dog43 het volgende: Ik heb zo eens gekeken naar dat Jong PSV he, ik ben eruit. Noor moet de nieuwe topper worden in de wintermaanden.
Op maandag 9 maart 2015 22:44 schreef HL_Dog43 het volgende: Ik heb zo eens gekeken naar dat Jong PSV he, ik ben eruit. Noor moet de nieuwe topper worden in de wintermaanden.
Die gaat deze zomer voor een miljoen of 25 naar Real Madrid.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Zeker en vast. Als je kijkt wat ze toen voor Royston Drenthe hebben neergelegd. Goede linksbacks zijn schaars, en deze heeft ook nog veel aanvallend rendement.
Potentie om beste linksback ter wereld te worden.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Zeker en vast. Als je kijkt wat ze toen voor Royston Drenthe hebben neergelegd. Goede linksbacks zijn schaars, en deze heeft ook nog veel aanvallend rendement.
Dat gaat me wat ver, maar hij is inderdaad wel nog [/thijs] jong [thijs]
Dan moet er verdedigend nog wel héél erg veel bij.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Dan moet er verdedigend nog wel héél erg veel bij.
Jij bent soms echt te zuur maar dit is extreem waar
Op dinsdag 10 maart 2015 00:14 schreef HL_Dog43 het volgende: Das deju de laatste keer dat ik een lame ass joke maak over achternamen van spelers. Word hier te serieus genomen.
Geen tijd voor grapjes eerst kampioen worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2015 19:29:07 ]