quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koffie/thee?
Zwart/Melk/Suiker/Smaakje?
Bier/Wijn?
Kleur jas?
Schoenmaat?
Automerk?
Snoep/koek/taart/muffins?
Mij lief vindenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt geen ziel, wat moet ik dan
de lokale slijter had allemaal foto's op facebook gezet van zn nieuwe aanwinsten, dus ik moest vanmiddag maar even langs gaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh ken ik niet![]()
nu ben ik wel benieuwd
VTEC blok erinquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ook een classic 500 zelfs, maar die zijn even duur als een nieuweslaat nergens op
Ach, ergens diep van binnen ben je dat ook wel.quote:
't Is een soort van Starbucks ineensquote:
Netjesssssquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de lokale slijter had allemaal foto's op facebook gezet van zn nieuwe aanwinsten, dus ik moest vanmiddag maar even langs gaan.
naar buiten gegaan met 5 bieren en 1 whisky
ja, ik heb me ingehoudenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Netjesssss![]()
Behalve de whiskey dangewoon echt niet m'n ding
Jaquote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
't Is een soort van Starbucks ineens
Welke?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de lokale slijter had allemaal foto's op facebook gezet van zn nieuwe aanwinsten, dus ik moest vanmiddag maar even langs gaan.
naar buiten gegaan met 5 bieren en 1 whisky
Zie je nou welquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zei vanmiddag nog dat ik niet geschikt was voor het uithoren van nieuwerts, en nu vult iedereen mijn lijstje spontaan in![]()
![]()
Het kan erger. Heb hier bieren van 18%, 25%, 32% en 41% in huis gehad.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Holyyyyyyywelke?
dat is idd behooooorlijk
Jaquote:
Het is de schuld van Ess.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:02 schreef DaMart het volgende:
Dit is vandaag echt geen slowchat.
Je knippert met je ogen en er is een nieuw topic.
Aan mij ligt het niet hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:02 schreef DaMart het volgende:
Dit is vandaag echt geen slowchat.
Je knippert met je ogen en er is een nieuw topic.
Heul nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij en taart dwongen me daartoe.IK was bang.
Ik heb nog steeds de nucleair penguin van jouquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het kan erger. Heb hier bieren van 18%, 25%, 32% en 41% in huis gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |