Whaoooo waar gaat het naartoequote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar, 3 achter elkaar door mij
En dus ook al 3 topics erdoorheen vandaag
terwijl het eigenlijk meer een weeksc is
+1quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Autos zijn ook niet belangrijk. Ze brengen je droog van A naar B. Dat is het wel zon beetje.
Purrrriemquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik durf em nog niet in te vullennah toch niet, gewoon lui eigenlijk
En ohai mini
Kijk, toch weer extra infoquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Autos zijn ook niet belangrijk. Ze brengen je droog van A naar B. Dat is het wel zon beetje.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
5, en hij wil niet naar bed, maar moet nu echt.
*zwaai*
Noes!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whaoooo waar gaat het naartoe![]()
* stopt meteen met posten!!*
Holyyyyyyyquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanmiddag een paar biertjes gekocht waar ik nog nooit van had gehoord. waaronder 1 van 15,1%
Strak plan, doe ik ook, want dit werd gewoon te gek.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whaoooo waar gaat het naartoe![]()
* stopt meteen met posten!!*
Kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik vorig jaar ook nog.
Baal er echt van.
Braafquote:
Ik zei vanmiddag nog dat ik niet geschikt was voor het uithoren van nieuwerts, en nu vult iedereen mijn lijstje spontaan inquote:
http://www.ratebeer.com/b(...)st-than-ever/233839/quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Holyyyyyyywelke?
dat is idd behooooorlijk
Koffie/thee?quote:
Jij en taart dwongen me daartoe.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zei vanmiddag nog dat ik niet geschikt was voor het uithoren van nieuwerts, en nu vult iedereen mijn lijstje spontaan in![]()
![]()
Oeh ken ik nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
http://www.ratebeer.com/b(...)st-than-ever/233839/
Een classic Mini priemquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb wel iets met auto's....ik,wil heel graag een Fiat 500 (wat echt onzin in want het is best een klein karretje voor veel te veel geld
) of een mini (wat ook,compleet boven budget is
)
Dus dat houdt ook een beetje op
Good, let the fear flow through youquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij en taart dwongen me daartoe.IK was bang.
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zei vanmiddag nog dat ik niet geschikt was voor het uithoren van nieuwerts, en nu vult iedereen mijn lijstje spontaan in![]()
![]()
quote:
Je hebt geen ziel, wat moet ik danquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Good, let the fear flow through you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |