quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik kreeg wel vijf racksen dan ook nog patat en stokbrood kruidenboter.
quote:
Die ging er wel in. Na een hele middag motormuizenquote:
Haal je het ook steeds bij dezelfde snackbar?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Die ging er wel in. Na een hele middag motormuizen
Snackbar Papa en MamaWcPotquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Haal je het ook steeds bij dezelfde snackbar?
Dat kan twee dingen betekenen.. of je doelt erop dat bij jullie thuis de frituur aangaat of dat je ouders daadwerkelijk een snackbar hebbenquote:
Het eerstequote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat kan twee dingen betekenen.. of je doelt erop dat bij jullie thuis de frituur aangaat of dat je ouders daadwerkelijk een snackbar hebben
Ik vind dat toch altijd minder lekker dan van de snackbarquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind dat toch altijd minder lekker dan van de snackbarMaar nu moet ik wel, want ik heb mijn frituurpan weggeflikkert
En het huis stinkt tenminste niet zoquote:
Ken ik nietquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ken ik niet
Ik had American Horrorstory gedownload, maar natuurlijk niet opgelet qua extensie. Het is .mkv en dat kan die autistische apple tv natuurlijk niet afspelen
https://handbrake.fr/downloads.phpquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ken ik niet
Ik had American Horrorstory gedownload, maar natuurlijk niet opgelet qua extensie. Het is .mkv en dat kan die autistische apple tv natuurlijk niet afspelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |